Keresés

Részletes keresés

kopiteki Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37438
fargo!
Köszönöm, előre is köszi! :o)))
Előzmény: fargo (37434)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37437
5x100, passz, ET32, ha jól tudom...
Előzmény: gyand (37435)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37436
üdv Darcy Mester :-)

Örömmel hallom, hogy elérkezett a Te idôd is.
Jól emléxem, 400-as Volvora vadászol? A kérdéseidre megpróbálok röviden válaszolni:
1. Igen. De általában bátran fordulhatsz a kereskedôkhöz is.
2. Hát, igen. Nem eccerű, de megoldható.
3. Ami az adatkapot illeti, szerintem nincs abban hiba, igazad mondanak rajta. Talán csak az adhat aggodalomra okot, ha a "mindig igazat, de nem minden igazat" mondanak. Azaz van ott pár dolog, ami nem szerepel az adatlapon, de cikis lehet.
4. Passz. Ha barkácsolták, az nem jó...
5. Írj egy emilt a volvoklub@volvoklub.hu címre. Hozzám fut be :-)

Előzmény: Mr Darcy (37433)
gyand Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37435
Tudja valaki, hogy pontosan mik a 850-re felmeno 17"-os felnik adatai (osztokor, belso lyukmeret, ET szam, stb).
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37434
JóEstate :-)

kopiteki:
Neked bármit! Hogyne segítenénk, ha arról van szó, hogy bôvülhet a Sakálfalka...

Előzmény: kopiteki (37432)
Mr Darcy Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37433
Üdv a Volvosoknak!

Végre elérkezett az idő s elkezdtem Sakálra vadászni, sikerült is egyet becserkészni az Ivanicsnál, de…..
A zuhogó esőben sikerült szemrevételezni a járgány amin van egy két fura dolog, ezekre rákérdezve a magát „több mint tizenöt éve vlvozonak” tituláló fickó csupa kitérő vagy bizonytalan választ adott, később kiderült sokszor tévest. Pl.: hengerenkénti vagy központi befecskendezős a motor, hány lóerő, az ajtó tartó zsanérokról hová tűntek a műanyag borítások, vagy voltak e egyáltalán, hány mikron a gyári festékréteg s mennyi a tűréshatár, stb. Szóval kicsit többet vártam volna egy volvos eladótól pláne az Ivanicsnál. Mindezekkel együtt a kocsi hm hm talán érdekel s ezért kérem a segítségeteket:
1.Ismer e valaki normális és nem csak használtautó ügyben kompetens embert az Ivanicsnál?
2. Utána lehet e nézni valahogy az autó előéletének, pl.: a gyár által ingyenes visszahívások elvégzése stb. ( a fickó szerint ilyet nem lehet megnézni.)
3. Mennyire korrekt az Ivanics által felvett „használtautó adatlap”? Amit én láttam azon ami szerepelt az rendben volt de egy két dolgot lehagytak róla.
4. A kocsi itt ott volt horpasztva, első ránézésre semmi komolyabb, de a helyreállítás néhol barkácsolásnak tűnik. Végig Ivanicsnál szervizelt a kocsi gondolom ők is tatarozták, ha igen akkor ki lehet deríteni, hogy mit?
5. Hogy kerülhetek közelebbi kapcsolatba a VOLVO KLUBBAL?


Egyenlőre ennyi, előre is köszönöm

Darcy

Előzmény: kopiteki (37432)
kopiteki Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37432
Tegnap vettem magamnak a fáradtságot, és kivillamosoztam az Ivanixhoz.Hááát, elég sokáig tartott, lévén ugyi Újpesttől elég messze van.
Kint nézelődtem, nézelődtem, a kutya se szólt hozzám.Igaz én se nagyon tudtam, hogy mondjak-e valamit,ennyi Sakál megzavarta a fejem...

Állt ott két 460-as, az egyik elég ramaty állapotban volt, legalábbis ránézésre.( Meg volt húzva az oldala, hiányzott a váltóról az a kis lemezke, ami a sebességfokozatokat mutatja,...)
Egyébként rengeteg Sakál álldogált, szépen csendben. Kár, hogy egyik se az enyém! Na nem baj! Majd eljön az én időm is!

KÉRDÉS: Ha meg lesz a pénz az autóra, kapok egy kis segítséget Tőletek???

Előzmény: kopiteki (37431)
kopiteki Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37431
JóEstate Kedves Volvosok! :o)))
keton Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37430
Jóestate!

Tyű, ha én arra emlékeznék:) Majd utánakeresek, de azóta a westel már rendesen átvariálta az egészet, meg vmiféle kredit-bigyó is van, szal bonyolult. Nomeg nekem sose volt Nokiám, így nem is nagyon érdekelt a dolog, nem követtem az eseményeket. Megkukkolom.

Előzmény: Sanya_ (37429)
Sanya_ Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37429
Skacok! Olvasgatom a régi hozzászólásokat, most a keton-féle oplogo gyártásnál járok. Nekem is kéne! Lécci! Hogyan tudnék egyet letölteni?

Sanya

DéeL Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37428
Lassan jóestate!
Bocs, hogy ennyit fecsegek...(gályaline)

DéeL

doktor úr Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37427
punnyyyy...
eeeemntem, pá
Pitecus Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37426
Jajj elrontottam. De butus vagyok... Mit is akartam írni? Ki is vagyok? Hol vagyok????
Ki akart velem franciázni?
:o)
Előzmény: hal9000 (37425)
hal9000 Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37425
A fabia egy S betűs kocsi!!! (skoda)
Nem vagy Te véletlen szösziszapiensz???? :-)))
Előzmény: Pitecus (37424)
Pitecus Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37424
Jó napokat!
Pitecus bölcselletei mindig helytállók! Tapasztnyalatból mondja. A Fabiat nem irtam be közéjük, mert engem is meglepett a feelingje.
De azért a Ford is kocsi...
Még a trabcsi is!
Előzmény: Sanya_ (37420)
Sanya_ Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37423
switch:

beollózom neked a 32178-as hozzászólásom:
"Költségek:

Típus: Kókusz 2.0, 14,5 hónap alatt 18442km

Vételáron felüli költségek (biztosítás, javítás, egyebek): 473817Ft. Ehhez tartozik, hogy fél évig volt csak casco-m, mert nem láttam tovább értelmét.

Benzinköltség: 1672,21l, ez 9,07 l/100km; 387140Ft.

A kettő összesen: 860957Ft, vagyis havi 59376Ft.

A magam részéről egy Volvo fenntartását (benzines esetén) ezek alapján úgy 70e Ft-ra teszem. Vélemény?

Sanya

u.i.: a költségekben szerepel egy garnitúra téli gumi is felnikkel (igaz csak 14 collos, egy Volvónál meg minimum a 15, ami azért jelentősen drágább)."

Kb. ennyi. Azóta futott a kocsi még 1000km-t, csak tankoltam bele, szóval a havi költség valszeg lejjebb ment néhány forinttal. Egyébként jelenleg árulom a járgányt, 1999-es, 55k km, 2.0 16V, ha érdekel küldök képet, meg pontos felszereltséget. Gondolom egy kicsit idős Neked, de hátha :-). Ha érdekelnek a tulajdonosi tapasztalataim, azt is szívesen megírom mélben!

Sanya

Sanya_ Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37422
Ezzel megint nem lehet vitatkozni (ízlés dolga) :-). Mondjuk nekem meg pl. a 307, Astr, Golf nem jön be :-)...

Sanya, aki csakazértis megvédi szeretett autóját :-)

Előzmény: fargo (37421)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37421
ez OK, csak ne lenne szegény Ficus olyan bűn ronda :-P
Előzmény: Sanya_ (37420)
Sanya_ Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37420
Bocs, de ezt nem bírom ki (Focus-fikázás) :-).

A kókuszt felesleges az S80-hoz hasonlítani, ugye nem nagyon kell indokolnom miért...

A kocsi a kategóriája legjobbja szvsz, még az új csili-vili 307-es, meg 147-es sincs a fasorban sem, hogy az astráról (bocs lore :-)), meg a golfról ne is beszéljünk. Néhány példány valóban zörög, de ezek megszűntethetők (mellesleg hal kolléga jóval elnézőbb lenne mondjuk egy 460 zörgésével, részrehajlás sakál :-)). Nem pici, sőt! Kategóriája egyik legtágasabbja, az újak is általában csak fejtérben verik meg. A Pitecus-féle megjegyzéssel meg nem lehet vitatkozni, kinek a pap, kinek a papné...

Ennyit a fikuszról :-).

Sanya

Előzmény: hal9000 (37386)
Frigyes Mester Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37419
Olvastátok a Totalcar-on a V70D5 tesztet? Csak jót mondanak a kocsiról, érdemes elolvasni.

F.M.

Frigyes Mester Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37418
Akkor mondjuk úgy, hogy minden elvágólagos a gépjármű állagát illetően.:-)

F.M.

Előzmény: fargo (37417)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37417
Egy Volvoról ilyesmit mondani sértés ám! Méghogy KEREK rajta minden! Inkább minden KOCKA rajta, akkor az igazi :-)))
Előzmény: Frigyes Mester (37416)
Frigyes Mester Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37416
Hát igen, azt mondta az ember, hogy most tuti állapotban van a kocsi, minden kerek rajta.

F.M.

Előzmény: fargo (37415)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37415
semmit. gondolom a Volvo kárpótol a kiadásért. most vagy 10 évig nem lesz vele gondod. biztos megüthették azt a kereket, mert nem szokott ellankadni a kerékcsapágy az S70-esekben...
Előzmény: Frigyes Mester (37414)
Frigyes Mester Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37414
Persze hogy sok, de mi a túrót lehet tenni?:-(

F.M.

Előzmény: fargo (37412)
doktor úr Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37413
YoreGLt & tsókolom.
gálya ON
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37412
Akkor is túlzás, szerintem :-(
Előzmény: Frigyes Mester (37411)
Frigyes Mester Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37411
Ez munkadíjjal együtt van, és sajnos csak csapágyházzal együtt cserélik, ezért ilyen baromi drága. A csapágy magába nyílván jóval olcsóbb lett volna.

F.M.

Előzmény: fargo (37410)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37410
70k egy nyamvadt elsô kerékcsapágy?!?!
Whoa! Ez durva, a manóba!
Előzmény: Frigyes Mester (37407)
fargo Creative Commons License 2002.03.20 0 0 37409
A 200 lóerô kicsit túlzás volt, mármin ami a "kompromisszm nélküliséget" illeti. Mert végül is fel lehet odáig pumpálni, de akkor már bele kell nyúlni a kipu rendszerbe, hengerfejbe, mindenbe...

Ami késik, nem múlik, hamarosan bôvül a Sakálfalka :-)))

Előzmény: doktor úr (37402)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!