Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Örömmel hallom, hogy elérkezett a Te idôd is.
Jól emléxem, 400-as Volvora vadászol? A kérdéseidre megpróbálok röviden válaszolni:
1. Igen. De általában bátran fordulhatsz a kereskedôkhöz is.
2. Hát, igen. Nem eccerű, de megoldható.
3. Ami az adatkapot illeti, szerintem nincs abban hiba, igazad mondanak rajta. Talán csak az adhat aggodalomra okot, ha a "mindig igazat, de nem minden igazat" mondanak. Azaz van ott pár dolog, ami nem szerepel az adatlapon, de cikis lehet.
4. Passz. Ha barkácsolták, az nem jó...
5. Írj egy emilt a volvoklub@volvoklub.hu címre. Hozzám fut be :-)
Végre elérkezett az idő s elkezdtem Sakálra vadászni, sikerült is egyet becserkészni az Ivanicsnál, de…..
A zuhogó esőben sikerült szemrevételezni a járgány amin van egy két fura dolog, ezekre rákérdezve a magát „több mint tizenöt éve vlvozonak” tituláló fickó csupa kitérő vagy bizonytalan választ adott, később kiderült sokszor tévest. Pl.: hengerenkénti vagy központi befecskendezős a motor, hány lóerő, az ajtó tartó zsanérokról hová tűntek a műanyag borítások, vagy voltak e egyáltalán, hány mikron a gyári festékréteg s mennyi a tűréshatár, stb. Szóval kicsit többet vártam volna egy volvos eladótól pláne az Ivanicsnál. Mindezekkel együtt a kocsi hm hm talán érdekel s ezért kérem a segítségeteket:
1.Ismer e valaki normális és nem csak használtautó ügyben kompetens embert az Ivanicsnál?
2. Utána lehet e nézni valahogy az autó előéletének, pl.: a gyár által ingyenes visszahívások elvégzése stb. ( a fickó szerint ilyet nem lehet megnézni.)
3. Mennyire korrekt az Ivanics által felvett „használtautó adatlap”? Amit én láttam azon ami szerepelt az rendben volt de egy két dolgot lehagytak róla.
4. A kocsi itt ott volt horpasztva, első ránézésre semmi komolyabb, de a helyreállítás néhol barkácsolásnak tűnik. Végig Ivanicsnál szervizelt a kocsi gondolom ők is tatarozták, ha igen akkor ki lehet deríteni, hogy mit?
5. Hogy kerülhetek közelebbi kapcsolatba a VOLVO KLUBBAL?
Tegnap vettem magamnak a fáradtságot, és kivillamosoztam az Ivanixhoz.Hááát, elég sokáig tartott, lévén ugyi Újpesttől elég messze van.
Kint nézelődtem, nézelődtem, a kutya se szólt hozzám.Igaz én se nagyon tudtam, hogy mondjak-e valamit,ennyi Sakál megzavarta a fejem...
Állt ott két 460-as, az egyik elég ramaty állapotban volt, legalábbis ránézésre.( Meg volt húzva az oldala, hiányzott a váltóról az a kis lemezke, ami a sebességfokozatokat mutatja,...)
Egyébként rengeteg Sakál álldogált, szépen csendben. Kár, hogy egyik se az enyém! Na nem baj! Majd eljön az én időm is!
KÉRDÉS: Ha meg lesz a pénz az autóra, kapok egy kis segítséget Tőletek???
Tyű, ha én arra emlékeznék:) Majd utánakeresek, de azóta a westel már rendesen átvariálta az egészet, meg vmiféle kredit-bigyó is van, szal bonyolult. Nomeg nekem sose volt Nokiám, így nem is nagyon érdekelt a dolog, nem követtem az eseményeket. Megkukkolom.
Jó napokat!
Pitecus bölcselletei mindig helytállók! Tapasztnyalatból mondja. A Fabiat nem irtam be közéjük, mert engem is meglepett a feelingje.
De azért a Ford is kocsi...
Még a trabcsi is!
beollózom neked a 32178-as hozzászólásom:
"Költségek:
Típus: Kókusz 2.0, 14,5 hónap alatt 18442km
Vételáron felüli költségek (biztosítás, javítás, egyebek): 473817Ft. Ehhez tartozik, hogy fél évig volt csak casco-m, mert nem láttam tovább értelmét.
Benzinköltség: 1672,21l, ez 9,07 l/100km; 387140Ft.
A kettő összesen: 860957Ft, vagyis havi 59376Ft.
A magam részéről egy Volvo fenntartását (benzines esetén) ezek alapján úgy 70e Ft-ra teszem. Vélemény?
Sanya
u.i.: a költségekben szerepel egy garnitúra téli gumi is felnikkel (igaz csak 14 collos, egy Volvónál meg minimum a 15, ami azért jelentősen drágább)."
Kb. ennyi. Azóta futott a kocsi még 1000km-t, csak tankoltam bele, szóval a havi költség valszeg lejjebb ment néhány forinttal. Egyébként jelenleg árulom a járgányt, 1999-es, 55k km, 2.0 16V, ha érdekel küldök képet, meg pontos felszereltséget. Gondolom egy kicsit idős Neked, de hátha :-). Ha érdekelnek a tulajdonosi tapasztalataim, azt is szívesen megírom mélben!
A kókuszt felesleges az S80-hoz hasonlítani, ugye nem nagyon kell indokolnom miért...
A kocsi a kategóriája legjobbja szvsz, még az új csili-vili 307-es, meg 147-es sincs a fasorban sem, hogy az astráról (bocs lore :-)), meg a golfról ne is beszéljünk. Néhány példány valóban zörög, de ezek megszűntethetők (mellesleg hal kolléga jóval elnézőbb lenne mondjuk egy 460 zörgésével, részrehajlás sakál :-)). Nem pici, sőt! Kategóriája egyik legtágasabbja, az újak is általában csak fejtérben verik meg. A Pitecus-féle megjegyzéssel meg nem lehet vitatkozni, kinek a pap, kinek a papné...
semmit. gondolom a Volvo kárpótol a kiadásért. most vagy 10 évig nem lesz vele gondod. biztos megüthették azt a kereket, mert nem szokott ellankadni a kerékcsapágy az S70-esekben...
A 200 lóerô kicsit túlzás volt, mármin ami a "kompromisszm nélküliséget" illeti. Mert végül is fel lehet odáig pumpálni, de akkor már bele kell nyúlni a kipu rendszerbe, hengerfejbe, mindenbe...
Ami késik, nem múlik, hamarosan bôvül a Sakálfalka :-)))