Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Az a baj, hogy amit én megnéztem, az mind hulladék, szétesett szutyok volt. Beleértve azt is, amit meg szándékozok venni:
- komplett fék csere, elôl a nyergek is,
- lengéscsillapító csere,
- kipu rendszer cseréje, a katalizátortól hátrafelé,
- motorba bele kell nyúlni, az elmulasztott garis művelet miatt,
- kormánymű felújítás,
- néhány elektronyos hiba javítása,
- a belsejét kompletten össze kel rakni,
- elsô felnik javítása,
- motoros antenna csere,
- lökhárítókat pontosan fel kell rakni a helyükre,
- olajfolyás megszüntetése a karternél és a vezérlésnél,
- stabilizátorpálca csere
- új gumik.
Ennyi. És ez még talán a jelenleg elérhetô, legjobb állapotú és legfiatalabb hazai 480-as...
Hogy mire kell figyelni? MINDENRE! A 480-as sajna az az autó, amin minden hajlamos elromlani. Arra készülj fel, hogy ami elsô látásra is szép meg egyben van, arra is kell egy nagy halom pénzt költeni, hogy tökéletes legyen.
Egy alapos állapotfelmérés sokat elárul a kocsiról...
Alapjárat-állítás elkéne a kettesen...
Jó, jó, hogy traktormotor van benne, de azér egy pöttyet még ahhoz képest is alacsony...lásd vasárnap lerottyadtál a emelkedő tetején.
Na, ezt hogy csináltam? A másodikat küldtem elôször, de félúton megállítottam, hozzáírtam, oszt elküldtem mégegyszer. Ozt ami elôzör ment el, az futott be késôbb...
És attól lefullad a motor? Ne má'! Nem lehet inkább, hogy az alapjárati léptetômotorja döglött meg? Ha elveszi a gázt, teljesen bezár a pillangószelep, és nem kap levegôt, vagy mi...
valszeg a pop-off valve doglott meg, vagy valamelyik a hozzavezeto cso.
Ez egy kerek membran a kozepen egy csovel ami a szivosorra megy, ha hirtelen elveszed a labad a gazrol gyorsitas utan, ez kinyit es elengedi a nyomast a levegobe.