Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
na idefigyelj Te kis talpnyaló ! Azé me' Te vagy a legnagyobb májer meg még elmegyógyászati problémáid is vannak,Olyan jo erzes ennyi igazi meno ember kozott lenni, tisztara megtisztelve erzem magam, hogy ilyen jo tarsasagban lehetek es elmondhatom a velemenyet. Kicsit cikinek erzem a xxxxxx, de mindekeppen szeretnek egy 300 le-s yyyyy venni, mert akkor kiteljesedne az eletem... :-))
Dave, macivolvo:
Megpróbáltam lenyomozni a Marcell utcai bontó telefonszámát, de sajnos nem lettem okosabb!
Két mobilszámot is adott a tudakozó /valami Halla Bt./ de egy se műkszik.
Dave: Ha arra jársz és megtudsz valamit lécci tedd közzé. köszi
Én is így vagyok vele, mármint hogy a 480-as agyon tetszik, ezért hajlandó leszek együttélni a hibáival.
Az a baj a 480-assal, meg a 400-asokkal általában, hogy kevés lelkiismeretes gazdájuk van, anagy odafigyelés általában véget ér, amikor meghallják a javítás költségeit. Sajna drága a Volvot szervizelni. Persze vannak megszállottak, itt közöttünk is, akik mindent megadnak a kocsijuknak, de ez a ritkább. Leginkább hagyják széthullani a kocsit, aztán mikor már nagyon sokba kerülne, eladják...
A 480-asnál figyelni kell az egyenletes alapjáratra, ennek mindenféle elektronyos okai lehetnek, de leginkább a légtömegmérô szokott bedögleni (120k HUF). Aztán a hátsó motortartó bak hajlamos megadni magát, ez nekem is ellankadt, (50-60k HUF). A 2 literes motorral szerelt 480-asoknál volt egy visszahívás, amit nem mindig csináltak meg, ehhez szét kell szedni a motrot