Egyébként lehet igazad, mert most menéztem, az akksinál áll a víz, csak akkor azt nem értem, hogy kerül akkor az első kerékhez, levezeti valahol onnan ahol mondtad?
Ezt sajnos már én is tapasztaltam, mert vagy két hónapja feltettem két kérdést és nem válaszolt rá senki. Még Te sem, pedig veled nem csak többen vagyunk. ;-))) Vagy mégis?
Amúgy ha megnézted volna a hozzászólásom dátumát, akkor lehet, hogy mosolyogtál volna egyet.
Superb I-m van, akérdésem az lenne, hol tallom meg az a lefolyó lyukat, ahol a motorháztetőről összegyűjtött víz lefolyik?
Ugye a kasznin van egy vályú ahonna a víz lefolyik valahová az első lámpa alá, de nekem valószínűleg tele van ott szeméttel, így áll a víz benne, kanyarodáskor löttyen ki a víz, illetve a garázyban állva még 3 nap után is víztócsa van ott alatta, mert csak csöpögni tud.
Nem kell ezen gondolkodni, ez egy egyszerű eldönthető kérdés. Erre a válasz igen, vagy nem.
Összetettebb, de egyértelműbb lett volna úgy feltenni a kérdést, hogy az autó átvizsgálásához, az olaj-, vagy alkatrészcseréhez az autót be kell-e vinni a szervíztérbe, vagy esetleg a kereskedés/szervíz udvarán is elvégezhető ez a művelet? ;-)))
"És azt honnan lehet megtudni hogy melyik "Your car production period" jó nekem?
Az autó gyártási éve 2010 de gondolom ez a 2008-2011 modellév. Comfort felszereltség."
Az alvázszámba kódolt modellév azonosítóból.
Küldhetnél alvázszám mintákat az oldalamon található mail címre (Tiedet meg a szalonban található autóról is) hogy megnézzem, miért ír PD TDI-t a dekóder CR helyett!
Köszi a dícséretet, sajna Superb-em nincs és nem is volt szerelem első látásra úgy, mint az Octavia 1 anno...
"A töltőnyomás - hirtelen, hátbavágó - felépülése több dologtól...."
Ennél a motornál gyári szoftverrel nem lesz olyan hátbavágósdi mint a PD-nél, lévén az első 3 sebességfokozatban nyomatékhatárolás van, a hajtáslánc védelme miatt. A chiptunerek ezt szokták elsőre kiírni belőle és máris olyan, mintha megtáltosodott volna.....
Ahogy a lámpa nem "ég", úgy a turbó sem "kapcsol be".
A töltőnyomás - hirtelen, hátbavágó - felépülése több dologtól függ (többnyire a szoftvertől), de még a sebességtartománytól is (szóval ne lepődj meg, ha 2-3-ban nem azt látod, mint 5-6-ban), ám arra a kérdésre, hogy ha lepadlózod lent, akkor "mikor jön meg az erő", arra a választ magad is megtaláltad. :-)