Keresés

Részletes keresés

leveling Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12572

Akkor eddig mindig rossz irányba mentem :)

Legközelebb megvizsgálom.

Előzmény: viricsi (12570)
viricsi Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12571

Most esik le, BJ-nek tényleg igaza van, hiszen ő pont erről beszélt.

Előzmény: viricsi (12570)
viricsi Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12570

No, ezt viszont te nézd meg jobban! :-))

Vezet ott is felfelé lépcső és találhatsz ott egy nagyon kellemes vendéglátóipari egységet.

Előzmény: leveling (12569)
leveling Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12569

végül is t1-en is van egy lépcső a duty free után balra... csak az nem felfelé vezet, és nem is vendéglátóipari egység van a végén :)

Előzmény: viricsi (12568)
viricsi Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12568

Khmmm.

A T1- ről beszél az olvtárs! :-)

Előzmény: BJ (12567)
BJ Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12567

tesztellek egy kicsit - azt tudtad hogy ha a dutyból kijöttél, bal oldalon van egy lépcső ami az emeletre vezet? Ott fent van egy csomó ülőhely, plusz egy kellemes vendéglátóipari egység, és még az apronra is ki lehet nézni

Előzmény: Pitta2 (12557)
Foltos Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12566
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12565
leveling Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12564

Nyilván csak a szokásos éves C-check-re vitték el a padsorokat :)

Előzmény: Pitta2 (12557)
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12563
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12562

Hogy ez nekem sose jutott eszembe. :)

Előzmény: Törölt nick (12561)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12561

Hopp mit találtam:

 

"Szolgálti Közlemény!

 

Felhívjuk kedves utasaink figyelmét, hogy néhány széket kivettünk az egyes terminál tranzitjából. Ennek az egyik oka az volt, hogy több utast tudjunk bepaszírozni arra a kis területre a másik pedig, hogy az eddig ücsörgéssel eltöltött idejüket inkább üzleteinkben szíveskedjenek VÁSÁRLÁSSAL eltölteni!

 

Tisztelettel:

az Önök új szóvívője"

Előzmény: Pitta2 (12559)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12560

Most ebből milyen következtetést kéne levonnom a belváros-reptér vasútvonalra vonatkozóan?

 

(és elkerülve az olyan kényes témákat, hogy a kínaiak, vagy az IMF felé jobb-e eladósodni?)

Előzmény: giornalista (12555)
Pitta2 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12559

:))

De akkor miért nem kommunikálják ezt az utasok felé? Javaslom te legyél a szóvivőjük.

Előzmény: Törölt nick (12558)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12558

Ezt hívják terminál bővítésnek. Több lett az állóhely, több utas fér el így a tranzitban. (gondolom)

Előzmény: Pitta2 (12557)
Pitta2 Creative Commons License 2011.11.14 0 0 12557

Nem tudjátok, hogy miért csökkentetté T1-en a schengeni részen a székek/padok számát? Ez valami újabb "ügyfélbarát" lépés?

giornalista Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12556

névváltoztatásról annyit, hogy talán három napja, pénteken kérdezte meg egy fazon a 200E-n tőlem, hogy ez akkor megy-e a Franz Liszt Airportra.

 

illetve kíváncsi vagyok, vajon mikor ragasztják majd át a buszmegállótól a T2 felé lévő információs táblát, amely az A terminál felé mutatva bőszen állítja, hogy a B irányába tartunk éppen :)

giornalista Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12555

50 km-en bukott a kínai-lengyel partnerség

Kirúgták a lengyelek a sztrádaépítő kínai céget. Egy lengyel lap szerint a nyertes Magyarország lett. Tovább »

forrás: Index.hu

hogy ne járjunk így.

Előzmény: uhb129b (12554)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12554

Az egy dolog, hogy az államkötvényeket a kínaiakra akarjuk rátukmálni, de konkrétan egy nem túl hosszú vasútvonal felújításához / átépítéséhez minek bevonni a kínaiakat? Mit tudnak a kínaiak ehhez hozzátenni?

Előzmény: Utas2 (12549)
viricsi Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12553

...És a lámpa ismét csak sárgán villog. :-(

Előzmény: viricsi (12541)
VerszivO Creative Commons License 2011.11.13 0 0 12552
Előzmény: Zolker (12548)
giornalista Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12551

azért néhány fejlesztési terv már most is fut. jelenleg egyébként sem a pierek volnának a prioritás, mert teljesen felesleges "évi 22 millió" utassal dobálózni akkor, amikor összesen van talán 45 check-in pult T2-n, illetve 6 utasbiztonsági kapu az induló utasoknak. amíg a szűk külső keresztmetszeten nem változtatnak, a belső növelése sem lesz kifizetődő. hiába a téli menetrend, a délutáni csúcsban 45 percet állnak sorban az utasok a check-innél, további 25 percet az utasbiztonság előtt, majd átrohannak a duty freen anélkül, hogy elköltenének egy fillért is, hogy átküzdjék magukat a sikátoron az útlevélellenőrzés előtt, majd tolongjanak még húsz percet a beszállítókapu előtt...

 

és a jelenlegi tervekben szó sem esik új c/in pultokról, vagy arról, hogy bármilyen irányban bővítenék az előcsarnokokat (amelyekben a nyáron, ha megtelik utasokkal, megáll a levegő)... a B747-eseket most is ki tudja szolgálni a reptér, de nagyságrendekkel kisebb gépekkel járnak ide (talán a Hainan repül egyedül nagyobb gépekkel most, meg nyáron charterben a japánok), így az A380-ra készülni is felesleges...

 

pozitívum viszont, hogy szépen halad a régi T2A és T2B tranzitok átépítése. bár most sok a kellemetlenség, azért az A oldalon már most megnövelték a belmagasságot, és kezdenek kirajzolódni a minden irányban tágasabb vonalak. ugyanez figyelhető meg a B-n is, de észrevételeim szerint az A-hoz képest lemaradásban vannak elkészültségben. plusz ugye a Cargo végre európai szintű kiszolgálást kap.

 

(és nekem valahogy vicces volt szembesülnöm azzal, hogy a SkyCourt kevesebbe került, mint Cristiano Ronaldo :))

Előzmény: Törölt nick (12550)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12550

Szerinted ez a Hochtief-et mennyire érdekli? Azon csodálkozom, hogy még egyáltalán vannak terveik.

A mai nap is úgy beszélnek a rövid és hosszútávú terveikről, mint ha legalább 20 évig tuti maradnának.

Előzmény: Zolker (12548)
Utas2 Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12549

Innen megtudod:

 

http://hvg.hu/w/20111102_kisember

 

 

Előzmény: uhb129b (12547)
Zolker Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12548

Nem tudom, hogy tudja-e valaki, de úgy tűnik: a két móló megépítése 2013. utánra lett csúsztatva... ehhez vajon mit szól az MNV és Budai Gyula? :)

 

Innen derül ki, meg még néhány látványterv az irodaparkról (a postaépület mellett) és az üzleti parkról (a déli csücsökben) is:

 

uhb129b Creative Commons License 2011.11.11 0 0 12547

http://www.napi.hu/magyar_gazdasag/a_repteri_vasutrol_is_targyalt_fellegi_kinaban.501425.html

 

A kínaiaknak milyen szerep jut egy kb. 15 km-es vasuti vonal megépítésében Budapesten?

viricsi Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12546

Ja, előtte viszont három napig garantáltan nem és olyan lázas javító tevékenység sem volt észlelhető.

Annál nagyobb gyalázat, hogy ilyen rövid idő alatt megoldható probléma miatt, ennyi ideig balesetveszélyesen hagynak egy ilyen helyet.

Előzmény: AT(p)L-411 (12544)
AT(p)L-411 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12545

Az elég hamar alatt azt értem, hogy a baleset után. De én sem értem, hogy miért kellett vele a balesetig várni.

Előzmény: AT(p)L-411 (12544)
AT(p)L-411 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12544

Én tegnap reggel fél 9 előtt jártam arra és már akkor is működtek a lámpák. Rendőrök és a roncsok már nem voltak ott, csak a homokkal felszórt külső sáv. Szóval elég hamar sikerült újraindítani a lámpákat

Előzmény: viricsi (12541)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.10 0 0 12543

Ha jól tudom az egyiptomi busztragédia sérültjeinek szállításai miatt kapcsolták ki a villanyrendőrt, visszakapcsolni úgy tűnik elfelejtették?!?! Ha ez az oka, akkor elég ciki, mégpedig az, hogy "estére megjavult a lámpa" is ezt támasztja alá. Lehet, hogy tényleg elromlott és pont most lettek kész a javítással, de a két egybeesés nem erre ad okot következtetni.

Előzmény: viricsi (12541)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!