tesztellek egy kicsit - azt tudtad hogy ha a dutyból kijöttél, bal oldalon van egy lépcső ami az emeletre vezet? Ott fent van egy csomó ülőhely, plusz egy kellemes vendéglátóipari egység, és még az apronra is ki lehet nézni
Felhívjuk kedves utasaink figyelmét, hogy néhány széket kivettünk az egyes terminál tranzitjából. Ennek az egyik oka az volt, hogy több utast tudjunk bepaszírozni arra a kis területre a másik pedig, hogy az eddig ücsörgéssel eltöltött idejüket inkább üzleteinkben szíveskedjenek VÁSÁRLÁSSAL eltölteni!
névváltoztatásról annyit, hogy talán három napja, pénteken kérdezte meg egy fazon a 200E-n tőlem, hogy ez akkor megy-e a Franz Liszt Airportra.
illetve kíváncsi vagyok, vajon mikor ragasztják majd át a buszmegállótól a T2 felé lévő információs táblát, amely az A terminál felé mutatva bőszen állítja, hogy a B irányába tartunk éppen :)
Az egy dolog, hogy az államkötvényeket a kínaiakra akarjuk rátukmálni, de konkrétan egy nem túl hosszú vasútvonal felújításához / átépítéséhez minek bevonni a kínaiakat? Mit tudnak a kínaiak ehhez hozzátenni?
azért néhány fejlesztési terv már most is fut. jelenleg egyébként sem a pierek volnának a prioritás, mert teljesen felesleges "évi 22 millió" utassal dobálózni akkor, amikor összesen van talán 45 check-in pult T2-n, illetve 6 utasbiztonsági kapu az induló utasoknak. amíg a szűk külső keresztmetszeten nem változtatnak, a belső növelése sem lesz kifizetődő. hiába a téli menetrend, a délutáni csúcsban 45 percet állnak sorban az utasok a check-innél, további 25 percet az utasbiztonság előtt, majd átrohannak a duty freen anélkül, hogy elköltenének egy fillért is, hogy átküzdjék magukat a sikátoron az útlevélellenőrzés előtt, majd tolongjanak még húsz percet a beszállítókapu előtt...
és a jelenlegi tervekben szó sem esik új c/in pultokról, vagy arról, hogy bármilyen irányban bővítenék az előcsarnokokat (amelyekben a nyáron, ha megtelik utasokkal, megáll a levegő)... a B747-eseket most is ki tudja szolgálni a reptér, de nagyságrendekkel kisebb gépekkel járnak ide (talán a Hainan repül egyedül nagyobb gépekkel most, meg nyáron charterben a japánok), így az A380-ra készülni is felesleges...
pozitívum viszont, hogy szépen halad a régi T2A és T2B tranzitok átépítése. bár most sok a kellemetlenség, azért az A oldalon már most megnövelték a belmagasságot, és kezdenek kirajzolódni a minden irányban tágasabb vonalak. ugyanez figyelhető meg a B-n is, de észrevételeim szerint az A-hoz képest lemaradásban vannak elkészültségben. plusz ugye a Cargo végre európai szintű kiszolgálást kap.
(és nekem valahogy vicces volt szembesülnöm azzal, hogy a SkyCourt kevesebbe került, mint Cristiano Ronaldo :))
Én tegnap reggel fél 9 előtt jártam arra és már akkor is működtek a lámpák. Rendőrök és a roncsok már nem voltak ott, csak a homokkal felszórt külső sáv. Szóval elég hamar sikerült újraindítani a lámpákat
Ha jól tudom az egyiptomi busztragédia sérültjeinek szállításai miatt kapcsolták ki a villanyrendőrt, visszakapcsolni úgy tűnik elfelejtették?!?! Ha ez az oka, akkor elég ciki, mégpedig az, hogy "estére megjavult a lámpa" is ezt támasztja alá. Lehet, hogy tényleg elromlott és pont most lettek kész a javítással, de a két egybeesés nem erre ad okot következtetni.