Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ricsosz Creative Commons License 2002.08.22 0 0 158
Hello!

Én egy idöben mindenképp egy Harley blokkot akartam egy Velorex hátba tuszkolni és a jó öreg Jawa motort nyugdijazni akartam...
Elég kemény lett volna mivel a vázon elég rendes átépitést kellett volna alkalmazni meg kellett volna némi fék tuning is...
Vagy Velorex tárcsafékkel???

Bye

Ricsosz
akinek vbeindult a fantáziája....

Előzmény: cszoleee (157)
cszoleee Creative Commons License 2002.08.22 0 0 157
Sziasztok

Dragster Velorex 750-es Honda motorral:


ricsosz Creative Commons License 2002.08.22 0 0 156
Hello!

Nem vitázunk. Ennyi csak próbálunk emberek módjára komunikálni bár néha vitának tünhet:)))

Ma reggel ujra láttam a Velo-t a sárga feketét.

UB**** a redszáma ha jól láttam.

Laci montam hogy nekem van igazam és van a cszoleee kollégának Veloja.....

Bye

Ricsosz

Előzmény: cszoleee (155)
cszoleee Creative Commons License 2002.08.22 0 0 155
Sziasztok

Jó-jó nem vitatkozunk :-))).
Van Velorexem.

ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 154
Tehát 1 kérdés van Velod vagy sem???

Mi nem vitázunk beszélgetünk s megyünk szarvasköbe:))))

Előzmény: cszoleee (152)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 153
csszolee
Mi nem vitatkozunk, hanem beszélgetünk.:-) Természetesen megyek veled.
cszoleee Creative Commons License 2002.08.21 0 0 152
Sziasztok

Bocsi de eddig nem volt internet az egész épületben. Grant gyere ki a Camponába szeptember 15.-én, ott lesz több olyan srác is aki felújította a Velóját, biztosabbat tudnak mondani, annál hogy mi itt vitatkozunk.
Most végig olvasom figyelmesen azt amit eddig írtatok.

Üdv.

ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 151
Hello!

Na de hogy incselkedjek vagy kontrázzak... nekem nincs tele a fél házam verolexxel meg alkatrészekkel:)))

Bye

Ricsosz

Előzmény: granturismo (150)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 150
De jó neked, hogy ilyen sűrűn látsz Velorexet nekem nincs ilyen szerencsém.
Előzmény: ricsosz (149)
ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 149
Tény s való......

Ma reggel láttam egy sárga fekete velot ugy tiplizett ki a külsö sávban csak ugy csengett....

Bye

Ricsosz

Megyek megnézem a macskafogot CD-n

Előzmény: granturismo (148)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 148
Pontosan ez az. Ha tökéletesen eredeti formára állítod helyre akkor nem kell semmi ilyen trükk. Ha megvan a veteránvizsga kiadják a papírokat ha előtte hiányzott.
Előzmény: ricsosz (147)
ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 147
Tudod mire gondoltam ha szerzek egy papiros vázat akkor azt be lehet gyógyitani alvázszám ügyileg egy papirok nélkülibe.

Bye

Ricsosz

Előzmény: granturismo (146)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 146
Még nem hívtam föl majd ha nyugodtabb lesz a helyzet itt. Az alvázszámot csak egy helyen találtam meg a vázba ütve: A bal oldali felső futóműtartó bakon felülről beütve. De ettől lehet, hogy a rozsdátlanítás során még előkerül máshol is. Viszont van még az azonosító tábla az üzemanyagtartály elejének felfogatási pontja alatt. Ezen rajta van az alvázszám, motorszám gyártási év. Egyébként az én vázam annyira egybe van, hogy nem gondolnám, hogy alvázszám probléma lenne vele.
Előzmény: ricsosz (145)
ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 145
Hát igen a rozsdás váznak sajnos megvan ez a hátránya... Felhivtad a szarvasköit? Én is nézegettem meg gondolkodtam a dolgokon>.... Hát még nem tom mi lesz de lépni kellene. Te alvzszám csak egy helyen van a vázon?

Bye

Ricsosz

Előzmény: granturismo (144)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 144
OK köszi.
Nem sokat haladtam. A kormányt kezdtem el kibontani. A végén lenn ki tudtam venni a csőben a 2 csavart. Meg a alul a fogaskerékáttételt is sikeresen kibontottam. Viszont fönn a kormány úgy bele van gyógyulva a perselybe (pedig műanyag persely van) hogy bár alul lóg már a kormány, mert mindent leszereltem, de a kormány meg sem moccan. Most befújtam WD40 el alaposan talán ma kijön. Ha nem, sajnos marad a flex. Ha ez ilyen nehezen megy hogyan fogom leszedni a lengőkarokat meg a kormányművet? Szerencsére azokat nem kell visszatennem, mert van másik, de úgy kell majd azért leszedni, hogy a vázon a 4 persely ami a komplett első futóművet és a kormányművet tartja nem sérüljön, mert különben baj van.
Előzmény: ricsosz (143)
ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 143
Hello!

Én montam hogy megfontalando az...

Ne én hivjam már fel mert az én hangom ismerik már:((( Itt egy szám ezen eléred öket:06/30/352-017 mond azt hogy ugy tudod van eladó velorex alkatrészei.

Bye

Ricsosz

U.i.: Hogy haladsz a vázzal?

Előzmény: granturismo (142)
granturismo Creative Commons License 2002.08.21 0 0 142
Szia ricsosz!
Ha megyek Egerbe előtte szólok. Mégis megnézném azt a szarvaskői gépet. Hátha eladnak alkatrészeket külön is. Esetleg nem tudnál erre rákérdezni előtte?
ricsosz Creative Commons License 2002.08.21 0 0 141
Hello!

Jo reggelt mindenkinek.
Zolee Neked van Velorexed?

Bye

Ricsosz

granturismo Creative Commons License 2002.08.18 0 0 140
granturismo Creative Commons License 2002.08.18 0 0 139
Sziasztok.

Tegnap kicsit szerelgettem. Azt a vázat amit vettem. Előtte Borsche úr ajánlatára készítettem a vázról néhány fotót. Aztán nekiálltam. Azért van benne sok minden értékes meg szemét is amit a rozsdátlanítás előtt le kell szedni. Kiszedtem a szélvédőt. Sajnos valaki már előtte próbálta de nem szakszerűen úgyhogy a gunikeretből egy jókora darab hiányzott. Ezt ki kellett dobjam. Szerencsére van másik gumim. Viszont a szélvédő üveg egyben van és nem hibás. Ezt fel lehet használni. A műszefalgumi hiányzó részén sajnos megállt a víz. Itt sajnos teljesen elkorrodálódott az a lemez ami a műszerfal sarkának ívét alkotja. Egy 5 forintos méretű lyuk van rajta. A vázban benn van az eredeti kábelezés. Ez ha nem is használható de jó támpontot ad majd a kábelkorbács újragyártásához. Hol milyen színű vastagságú vezetéket használtak. a vezetékek merre voltak elvezetve, milyen vastag és milyen színű mipolán csövekebe voltak egybehúzva, hol és hogyan rögzítették a vázhoz. Ezt is elkezdetem lerajzolni. A mipoláncsőbe fogott vezetékeket fémszalagokkal rögzítették a vázhoz. Ilyen szalagokat láttam már börzén úgyhogy nem lesz gond beszerezni. Az eredeti fémszalagok korrodáltak viszont mintának jók és ahol már hiányzik ott is látszik a helye úgyhogy az is le lett rajzolva. De egyenlőre még csak elől a lábtér lett kész. A biztosíték doboz tetejét alig tudtam leszedni. Teljesen tönkre ment, nem baj van eredeti gyári új biztidobozom.
Aztán leszedtem a műszerfal lapot. A műszerfalban nem volt meg semelyik műszer, kapcsoló csak az üres lap. Viszont szerencsére az eltelt évek alatt senki sem fúrogatott bele plusz lukakat és teljesen hibátlan. Persze az eredet bordó festés már hiányzik róla, de azt majd pótoljuk. Szóval ez is használható. Ráadásul nem is volt ilyen lapom csak rétegelt lemezből. (Nem eredeti.) A csavarokat előtte lefújtam WD40-el ezután kijött mindegyik. Mintának jók a kis alátéteikkel együtt. A lapon csak egy gyújtáskapcsoló volt fölszerelve amely korabeli, de nem eredeti, mert ez csak 2 állású még a Velorexé 4 állású ráadásul ennek a hátsó része nagyobb volt úgyhogy az egyik érintkezője hozzáért a vázhoz ezért ott szigszalaggal volt betekerve a váz a zárlat elkerülése végett. Ezt persze leszereltem. Aztán elől még a csövekn ott van az eredeti burkolat maradványai csak a kezemben szétmorzsolódik. Azért elkezdtem óvatosan lebontani a patentgombokat, a csavarok szerencsére eddig mind kijöttek. A kis burkolatdarabkákat eltettem, jól lehet látni rajta az eredeti varrást, kialakítást. Azon kívül patentem és rögzítő csavarjaim is vannak mintának. Idáig jutottam. Még azért szemügyre vettem jobban a vázat. Felfedeztem egy-két apró hibát. Valaki hátul mindkét lámpatest rögzítő lemezt lefűrészelte. Szerencsére a másik velómon ez rajta ven arról lerajzolom hogy elkészíthessem lemezből és felhegesztem. Aztán a jobb oldalon a kipufogó felrögzítő szilentblokk tartója szintén hiányzik. Eddig ennyi.

ricsosz Creative Commons License 2002.08.18 0 0 138
Hello!

Nah itt vagyok én is... Te hol vagy Grant? Képzeld a számot nem sikerült felhivin de láttam tegnap egy szép verolexet a városban azt hiszem tudom is hogy kié ez a jármü.

A szarvasköi szám 36/352-017

Bye

Ricsosz

ricsosz Creative Commons License 2002.08.17 0 0 137
Hello!

Na beszéltem a debrecenivel. A kocsi komplett valami fél kasztnit csináltak rá lemezböl de csak pop szegeccsel van odarakva. Tehát elméletileg leszedhetö papirjai állitolag rendben vannak neki. És most már csak 115 eft. Hmmm megér ez ennyit???

Ami a Te géped illeti az is érdekelne föképp hogy lemez kasznis mert azt szépen leoperálnám róla és csináltatnék ponyvát hozzá. Tehát ha nem adtad el akkor irj s egyeztetünk.

Ponyvára én megkérdeztem Egerben egy kárpitost minta után kb 60-70 eft varná meg. Olyan börszinböl amilyenböl Te akarod. De ha Te viszed a bör jóval olcsóbb.

Egerben lesz veterános találkozó szept 13-15 közt és itt beszélek a Borsche Károly úrral aki a MAVAMSZ fötitkára.

A kimentelt intézhetnénk vonattal is bár felölem lehet kocsiról is szó.

Ja ha hallotok eladó Velorexet ami megér egy misét ugye szoltok??
Ha mentek a camponára és ott láttok eladót akkor elkülditek a számát???

Hát ennyi hirtelen.

Bye

Ricsosz

granturismo Creative Commons License 2002.08.16 0 0 136
Sziasztok.

Miért nem kell az eredeti kárpit? A veteránminősítésnél ez igenis probléma lehet. Nem kaphatja meg a minősítést olyan autó sem amely olyan színűre van fényezve amilyen eredetileg nem létezett.
A másik, hogy én ha nem lenne követelmény, akkor is mindenképp törekszem arra, hogy mindenben az eredetinek megfelelő legyen.

csszolee
Arról a Velóról amit a közlekedési előtt fényképeztél csak az az egy kép készült? Esetleg nem tudod az elérhetőségét annak az embernek? Közben beszéltem azért ezzel a Katona nevű kárpitossal. Ez egy komoly szaki. Egy csomó veteránautót csinált már. Van interenet site-ja is. Tele olyan járgányokkal amit ő csinált. Azt mondta vállalná a dolgot. Árat viszont nem tudott mondani. Viszont a korhűséghez kellene eredeti burkolat. Nem baj ha szakadt rossz csak valami legyen. Nekem van eredeti hátsó jobb és bal szoknyám, meg a hátsó sárvédőn lévő kis ponyva. Van még egy ponyvázott ajtóm bevarrt plexivel. Szóval kellene eredeti tetőponyva, orrborítás, az elejére való borítás jobb és bal meg az ajtók alján lévő borítás. vagy valahol pontosan megnézni hogy ez EREDETIBEN hogyan nézett ki.
Bizony igaza lehet ricsosznak veszélyes megvenni ilyen ponyvákat anélkül, hogy az ember ne nézné és tapintaná meg. Nem tudom megítélni hogy a Zitex vajon mennyire olcsó, de az biztosan igez, hogy nekem valszeg kevés. Kimenni sajnos a belátható időn belül nem tudok. Miután hétköznap kellene menni. És szerintem 2 napra, mert egy nap alatt mindhárom céget bejárni lehetetlen. Az árak azért kicsit sántítanak, mert ezek cseh cégek azaz nem 6 hanem inkább 8 forinttal kéne számolni a koronát. Aztán a Zitex az ajtót plexi nélkül adja azaz itthon még kell szerezni plexit, formára vágni, kifúrogatni és találni valakit aki bevarrja a bőrbe, utána az egész bőrt rávarrja az ajtókeretre mert az nem kapcsozva hanem varrva van eredetileg. Ugyanez igaz az ajtók alatti kis ponyvára amit meg a csőre rá kel húzni és úgy összevarrni. Azaz ezt csak úgy lehet föltenni, hogy ott a komplett Velorex. Aztán ott van még az eredeti ülés meg a csomagtartó burkolat. Ez eredetileg piros műbőr és bordázva van. Ilyet csak az egyik cég kínál, de ott piros nincs. És még csak a ponyvánál tartunk. Nem egy egyszerű ügy. Bizony azért igaz hogy ha SZIGORÚAN ragaszkodunk az eredeiséghez akkor az nem lesz olcsó mulatság.

ricsosz
Dehogy akarunk kihagyni! De azt írtad nem leszel netközelben. Én is megváro mit mond majd ez a srác a börzén. Hol leszel te lenn és milyen B. Károllyal akarsz beszélni?
Kösz hogy belinkelted a cikket.
A én velomat megnézheted bámikor ha előtte szólsz bár most nincs rajta túl sok látnivaló.
Azért nem kínáltam neked a velót mert te komplett Velót szeretnél olcsón. Én meg csak a komplett burkolt karosszériát adom el, forgalmival, új rendszámmal és néhány alkatrésszel 40 eft-ért. Ha ennél több kell akkor már ez drágább lenne.

cszoleee Creative Commons License 2002.08.16 0 0 135
Szia

VELOREX Izs, Pannónia, Danuvia MZ-125, Simson, Mobra, Romet veterán motorok eladók sürgõsen. Cím: Debrecen, Haladás u. 9. Tel.: 52/409-496, 30/2646-153
Irányár: 20 E Ft-tól
933093

Az egyik lehetséges jövőbeni klubtag:

Ha én egyszer megöregszem,
lesz nekem egy Velorexem...

cszoleee Creative Commons License 2002.08.16 0 0 134
Sziasztok

Meglátjuk ez a srác milyen árakat mond, ha nagyon drága akkor érdemes azon gondolkodni, hogy kimenjünk ami kb. 3 tankolással (120 liter benzin) oldható meg.

Üdv.

ricsosz Creative Commons License 2002.08.16 0 0 133
http://www.extra.hu/velorex/velorex1.jpg>
ricsosz Creative Commons License 2002.08.16 0 0 132
http://www.extra.hu/velorex/velorex1.jpg>
ricsosz Creative Commons License 2002.08.16 0 0 131
Hello!

Nah fenn vannak a képek.

www.extra.hu/velorex/velorex1.jpg
www.extra.hu/velorex/velorex2.jpg

Bye

Ricsosz

Előzmény: ricsosz (130)
ricsosz Creative Commons License 2002.08.16 0 0 130
Hello!

Nah a mailt megkaptam. Mond csak neked nincs egy eladó Velo-d véletlenül? Hát ami a netet illeti minden nap rátok nézek mivel nem szoltok semmit és persze mindent nélkülem szerveztek:)))
a képeket fel fogom rakni a extrára ezen a néven amit küldtél remélem fel fog menni az a kis vacak...

Gondolkodtam... szept közepén beszélek a B Károly úrral a klub ügyében ugy is lenn lesznek. Rátok hivatkozhatok? Jah szerintem ha mindenkinek kell valami jobban megéri kimenni mert akkor nem fizetsz senkinek plusszba meg kinn élöben látod a dolgokat és ha nem tetszik akkor azt mondod nem kell. Nyelvtudás meg no gond angolul tudok...

Ja felhivtam a mátészlakait 75 eft forgalmival ponyva nélkül darabokban... hát az inkább nem kell. Elsö körben ennyiért nem legót akarok:)

Hát ennyi még kb 1 órát itt vagyok ha van vmi irjatok :)))

Bye

Ricsosz

Előzmény: cszoleee (129)
cszoleee Creative Commons License 2002.08.16 0 0 129
Szia Ricsosz!

Nem hagytunk ki semmiből, csak azt mondtad, hogy mostanában nem leszel net közelben. Remélem sikerül találnod eladó Velorexet. Ami új fejlemény, hogy úgy néz ki, találtunk egy olyan embert aki tud kintről behozni a Velorexhez dolgokat. Kimenni nekem lenne kedvem, csakhogy elég messze van, illetve nyelvtudás nélkül elég nehéz bármit is kint csinálni.
Küldök egy e-mailt.

Üdv.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!