Szia! Jó is az,ha megvan. Nemrég volt egy kis hiba a gépemmel.Szétszaladtak a sebességek belőle. Nem volt kiskuplung,csak hosszú fokozatok maradtak,csak fél teljesítményt engedett,stb.Kiírt egy halom kódot.Én meg jól elpattantam a szervizbe,ahol a táskás ember rátette a ketyerét és meg is javította.Egy pozíció szenzor volt tönkre menve a kuplungnál.Megúsztuk tíz rongyból és lett egy teljes diagnosztika rajta. Én igazából örülök neki,hogy ezeket az autókat nem lehet már otthon barkácsolni,mert akkor a jó madzsar maszekok megácsolnák rendesen őket. Nekem az a jó,hogy van itt a közelben egy neves és elismert szerviz,amire mindig számíthatok. Üdv.RP
ilyen oktatáson nekem is mondtak már sok mindent, többek között, hogy ha lefagyasztod a kártyát akkor törlődik a memóriája, vagy lefújod színtelen lakkal akkor még fölismeri a sofőr adatokat de vezetési adatot nem ment rá...
Én hivatalos módra gondoltam apám kolegája mondta tegnap hogy volt ezen az új nemzetközi oktatáson és arról és magyaráztak ilyeneket hogy ez a kikötő mód vagy mi.
Én egy TG-A val dolgozom és annak a magyar nyelvű könyvét szereztem meg. Az enyémhez nem volt könyv és gondoltam szerzek egyet. Van egy Csabi nevű országos cimborám a Kéri Kft-nél és neki volt egy.No,én jól elkértem és bedigitalizáltam. A digitális változat 1,72 GB,a papír alapú másolat pedig fekete-fehér és q sok oldal. Mondjuk sok okosság van benne,de a hihetetlen nagy tutkerság mégis hiányzik belőlük.Hogy ez mi? Ez az a lista,amit a sok hülye számsor jelent a központi kijelzőn. De igazából ezeket jobb is ha Ficsor Pista Bá'ra bízom,mert Ő ennek a nagy tudora. RP
Lehetséges mert itt se volt matricás a 4-es csak hát majdnem évente kellett aszfaltot cserélni a hídon mert egyszerűen egy tél alatt tele volt kátyúval és ezt nem a kamionok csinálták. Ezért lett matricás a teherautóknak az elkerülő.
Csak a cégtábla változott, minden más megmaradt. A tankolós plombánk még mindig K-s. A szervíz is K-speed car szerviz vagy mi a f..sz neve van.
A szervizben most alá írom, hogy semmit nem fognak megcsinálni... átveszi a műhelyszagot az autó, vmeik nemzetközisről átteszik a húzókat a mienkre és az meg kap újat. Ki irta fedélzeti, hogy "oldalhelyzetjelző hiba" mondtam a srácnak, hogy ez a baja, de ég minden lámpa annyi volt a válasz: akkor ne törődj vele. utána a következő hiba: " kiegészítő fűtés korlátozás lehetséges" válasz: azért írja mert nincs benne kályha, tavaly elromlott így kivettük...-oszt télen meg fagyjak meg?
a Flott nem egy rossz cég, már az alapján amit én láttam belőle. Azt hiszem napi bért kapnak, nem km után van az elszámolás. Ami jó benne, hogy az irányítóknak az AETR a szentírás tehát nem hajtják szét az embert. Ha oda mész készülj fel Martfűre, az étolajgyárban el tudják húzni a pakolást.
Szia! Jó is az a két nap,csak legyen minden hiba megcsinálva. Ha potyára vitted a szervizbe,az dühítő tud lenni. A Green minden tevékenységet átvett a K-tól? Mármint arra gondolok,hogy szervizel meg ilyesmi? RP
Én is itthon vergődtem egész nap, meg holnap is. Mert a csillagos autó vizsgázik, idebasztak egy engedély nélküli autót arra meg nincs fuvar. És olyan eget rengető összeg lenne az a 2x 2000 huf az engedély átírására, hogy ugyanúgy menjen az autó mint eddig. (Bár nem értem mért 2 nap a műszaki vizsga) Anno a prérinyulat odavittem Ócsára reggel 9 re, és félben már pakoltam az első fuvart...
Szia! Oké vagy,csak kérdeztem! Én pl. szereztem egy magyar nyelvűt a saját típusomhoz és azt szkenneltem be. De az mondjuk neked nem jó,mert régebbi mint az általad említett típus. Üdv.RP
Szia Ember! A sörös világban nagy a hanyatlás. Igazából én már az elején éreztem,hogy ez nem az én sportom. A munkával nincsen bajom,bár az első napokban megégette a billencses testemet az elektromos békával történő ismerkedés.De túl vagyok a stresszes napokon és belenyugodtam,hogy nekem kell lesétáltatni a motyót a platóról. Az őszinte igazság az ebben a sörös szakmában(vagy talán csak a mi szakágunkban),hogy itt van egy q nagy kutyvasz,amiért a fuvarok olyanok amilyenek.Zárt társaság ez a miénk.A társaságon belül is több brigádra szelektálva.Igen érdekesen szelektálva.De ezt itt nem írhatom le,mert olyan is olvashatja akitől már holnap nem kellene jönnöm. Az a helyzet,hogy hiába van nyár és állítólag sörszezon nem igazán pörög a motyó. Persze így van ez mindenütt és igazából nem is sírni akarok.Mennek a nyögvenyelős akciók,promóciók,stb,de nem igazán lendül meg a kilométer számlálóm.Ma például a cégedet erősítettem Hejőkürtön 15 raklap 65 forintos söricilinnel.Mondjuk pénteken is ez volt,csak egész fuvarral.(Ja, készítettem fotókat a rakodásokról,hogy láthassák az ifjoncok is.Hamarosan feltöltöm,ha megtalálom a kábelt.) Holnapra viszont még nincsen input.De majd meglátjuk.Még bármi beeshet délelőtt is és akkor természetesen fejet kell hajtani a dicső söripar előtt és beleállni az igába. Igazából csak azért csinálom ,mert az áhított cél ott lebeg a szemem előtt.Bár nagy a köd körülötte.Lehet,hogy hamarosan új szelek fújnak majd felém.Még nem tudom. Üdv. Pisti