Tudtommal az E200K-ban dupla lánc van. Akkor megsem?
Amugy elnézve az ülést, ebben 460e az a 260e...
Ettol függetlenül szörnyű ezt az arat nézni. Az én hasonlo koru E-m most van 1.8M-Na van, es meg rámegy par 100ezer (csak 4 gumi 150ezer), mire kész lesznek a vásárlás utáni "kötelező" cserék. Mindegy, eladni nem akarom sose,tolem a roncstelepre megy remélhetőleg.
Akkor mitől fekete?Az elpárolgott motorolaj helyett,mi van ott?A mennyiben rád hallgatnánk,soha sem kellene olajat cserélni?Noack párolgás
A magas hőmérsékleten fellépő párolgási veszteséget mutatja meg. A párolgás következtében az olaj sűrűbbé, nehezebbé válik, így romlik a keringés és nő az olaj- ill. az üzemanyag-fogyasztás. A teszt vákuumos térben méri az olaj tömegveszteségét. A lemért olajat 1 órára egy 250 °C-os reakcióedénybe teszik, majd lemérik mennyit vesztett a tömegéből. Az a jó, ha ez a paraméter minél kisebb.
Amennyiben nem fogy az olaj,akkor fekete,és a sok koromtól nincs színtcsökkenés!Kb 10% a párolgási vesztesége a motorolajnak,+ mindenképp fogy is!(Van pár autó,amiben még nő is az olajszínt,az üzemanyagtól.)
Alsó borítás le, generátor, vagy indító kapjon pluszt, a karosszéria testet, A kocsikulcs legyen a zsebben, csak mikor megkapta a táplálást, akkor kerüljön be a gyújtás kapcsolóba, ha egyáltalán kell hozzá. Jó lenne, ha hozzáértő csinálná, nehogy zárlatot okozzatok.
Én hideg motornál töltöttem fel. Természetesen üzeminél engedtem le, de hagytam jól kicsepegni+olajszűrő csere+levegőszűrő+ismerkedés a motortérrel (kb. 2,5 óra 0 fok körül). Üzemi hőmérsékleten ellenőriztem, akkor mutatott felet, amit megfelelőnek ítéltem.
Smafu! Ne haragudj, de sajnos nem tudom kivinni hozzád az autót vizsgáztatni. Egyszerűen nem tudom kisakkozni hogy a céges kocsival hogy tudok utána melózni menni. Hogy és mikor tudom el hozni. Szombat reggel meg már el utazunk. Úgyhogy ide vittem a kerületbe(XV) ahol a régi kocsimat is vizsgáztatták. De köszönöm:)