Ez egy olyan topik, ahol tényleg nyugodtan kérdezhetsz. Szállásokról, látnivalókról, emberekről, bármiről....
Nem fogjuk leharapni a fejedet.
Köszönet vkriszke-nek az ötletért, kvalcsinak a sok segítségért és mindenki másnak, aki pozitívan áll ehhez a témához.
Mi kifelé is a koszos géppel mentünk, és hajnal 1-kor érkeztünk.
A kiköltözéssel nem volt bajom, de az indulás (mármint a repcsi indulása) és a kiköltözés közti 11 óra azért egy 3 évessel nem kevés, beláthatod... Alvási lehetőség nélkül egy pinduri lény nemigen bírja.
Ha olvastad az élménybeszámolómat, akkor tudhatsz a szépen berendezett szaunáról is, ami azért kicsit sok volt érkezés után az idegeinknek.
Másrész sem az ottani Neckermann, és egyelőre az itthoni sem mondott annyit, hogy "bocsi".
Nem várok mást tőlük, de ezt a kis szót azért elvárnám.
2 évvel ezelőtt a Krétára menő Travel Service gép is koszos volt, az nem török, cseh gép volt. Viszont legalább az ellátás osztályon felüli volt - mousaka kifelé, hazafelé meg marhapörkölt.
A szobából 12-kor kiköltözés nemzetközi gyakorlat, sőt apartman esetén még hamarabb. Mi 12-kor leadjuk a kulcsot és utána a transzfer busz érkezéséig medencézünk vagy strandolunk és a rendelkezésre álló csomag szobába rakjuk a csomagokat és zuhanyozunk indulás előtt.
Az, hogy mikor jön-megy a charter gép, egyáltalán nem légitársaságtól és utazási irodától függ és a késések sem. Neckermann-nál azért van annyi pozitívum, hogy mi pl. már márciusban tudtuk, mikor indul majd szeptemberben a gép, nagyon sok utazási irodánál ezt csak indulás előtt 1-2 héttel adják meg. Más topikokban olvasható, hogy kifelé nagyon jó a járat, mert innen reggel vagy délelőtt indul, visszafelé pedig hajnali 2-3-kor ébresztő és úgy haza vagy kiérkezés éjszaka/kora hajnalban így tehát tulajdonképpen kiesik 1 éjszaka.
Nekünk eddig mindig szerencsénk volt a Neckermann-nal és elégedettek voltunk velük, az idén is őket választottuk. Görögország vonatkozásában egyáltalán nem drágábbak, mint a többi iroda, sőt. Megértem, hogy akinek nem sikerült jó a nyaralása, az háborog és fúj az utazási irodára és jól is teszi, ha erről beszámol Mindenkinek.
Mindjárt olvasom a sztoridat, de előbb válaszolok: Neckermann.
Már megírtam a panaszlevelet, képekkel, de még nem válaszoltak.
(Négycsillagos szauna...)
Először voltunk a Neckermannal, de azt hiszem, utoljára. Eddig magánszervezésben, vagy kisebb irodákkal olcsóbb és jobb volt minden utunk.
Azért váalsztottam a Neckermannt most, mert először repcsiztünk nyaralni hárman a kicsivel, és megbízható céget akartam. Megkaptam...:-(
Hazafelé, utolsó nap: 12-kor szobaelhagyás, a transzferbusz este 7-kor jött, 2 óra busz, 2 óra sorbanállás a reptéren, majd 20 perc késéssel kb. fél éjfélkor indult vissza a repülő.
Ez a 11 óra, addig míg felteszed a feneked a repülőre (és mondanom sem kell, ez még korántsem a hajnali 2, mire hazakeveredtünk) rengeteg, és többen voltunk pici gyerekekkel.
Ez azért nem a szervezés csúcsa...
Bocs a többiektől a morgásért, de négycsillagos szálló/szauna, és ezek az apróságok, amikről a Neckermann tehet, el tudják rontani picit az ember kedvét.
Jól van na, mondom, hogy nem kell mellre szívni.:)
Amiket írtál, tényleg nem tragédia. Voltam én már néhány helyen a világban, az ilyesmi előfordul. Én sem sz.rom a pénzt, tehát kikérném magamnak, ha valami nem úgy van, ahogy arra akár csak egy ft-ot is fizettem (ráadásul előre). A hütőt a légkondit és a hajszáritót meg lehet szerelni, ill. lehet pótolni. Gondolom reklamáltatok, írásban. Két lehetőségük van: vagy megoldják azonnal a problémát, vagy visszafizetik a szolgáltatásért kifizetett összeget. Utóbbi nem kellemes, de legalább nem veszit rajta az ember.
Én biztos, hogy azt mondanám: figyelj haver, most elmegyünk sétálni egy-két órát, mire visszajövünk, legyen minden úgy, ahogy a szerzödésben szerepel, ha nem, a.) panaszt teszek írásban, b.) leszakitom a fejedet. Eddig mindig megoldódott. Ezért is szeretik egyébként a magyarokat. Mi itthon megszoktuk, hogy birka módjára tűrűnk mindent (ugyebár a negyven év agymosás...), de pld. a németek, angolok könnyen lehet, hogy szétverik a szobát. Nem azt mondom, hogy az a megoldás vagy jól csinálják, de velük nem is mernek annyit szemtelenkedni.
Egyébként szept. 26-án indulunk, légkondi megspórolva, hajszáritót pedig viszünk.:)
Talán annyi szerencsém van, (ez itt a reklám helye:)) hogy én árulok is
Megjöttünk,itthon vagyunk és nem vagyunk elégedettek.
Jelzem,hogy a Mary apartmanban (Platanes,Nyugat-Kréta) AZ előre kifizetett légkondicionáló csak 27 C-ig(!) "hűtött",nem működött a hűtőszekrény és nem volt hajszárító.
Egyébként a többi rendben volt.
Csak jelzésképpen jelezném,hogy nem óhajtok kártérítési igénnyel fellépni AZ Önök irodájával szemben,de azt is jelzem,hogy AZ utazási iroda nevének mellőzésével,de AZ 5 kontinens utazási iroda nevét megemlítve,minden Krétával kapcsolatos internetes forumra eljuttatom ezeket AZ információkat.
És valamelyik utazási irodával utaztatok, vagy magánszervezés volt? Mi jövőre a magánszervezésben godolkdodunk.
(Az Adriára évegik úgy jártunk, hogy megjelöltünk egy kb. célpontot oda leutaztunk és ott keresetünk apartmant. Egy órán belül mindig volt szállásunk. De most mivel először utaztunk Krétára és nem isemrtük a körölményeket utazási irodát is igénybe vettük, de mostmár láttuk, hogy Krétán is lehet találni üres szállást .)
Üdv itthon!Örülök,hogy jól éreztétek magatokat:o)Már alig várom a jövő nyarat,hogy ismét utazhassunk Krétára és akkor talán mi is bevállaljuk Santorinit is.
Milyen légitársasággal utaztatok, hogy török gép volt? Mi az 5.kontinensnél foglaltunk és Malév gép volt oda-vissza Debrecenből. (Lehet, hogy tájékozatlan vagyok, mert nekünk ez volt az első repülő utunk és óriási izgalommal néztünk elébe.)
12.-én indultunk, este 7-kor szállt fel a repcsi (török gép, kissé viseltes).
Hajnali egy után értünk a szállodánkhoz, ami kívülről bizalomgerjesztő volt, de a recepcióshoz érve az első és egyetlen kellemetlen élményünk elkezdődött.
Közölte, hogy az általunk foglalt tengerre néző szobában valaki beteg lett, takarítják, stb. Van egy ideiglenes megoldásuk egy éjszakára. Mondtuk, jó, mivel három éves lányom már teljesen kész volt. Erre a pasi levitt minket az alagsorba, a szaunához, kinyitotta az ajtót, és közölte, hogy ez lenne az. Szépen megágyazva két felnőttnek, plusz gyerekágy. Mosdók, kondigépek, szauna.
Két másodpercig hallgattam, majd olyan üvöltésben törtem ki, hogy a pasi elszaladt.
További fél órás kárálásom után kaptunk egy hátsó udvari szobát, ami tényleg szoba volt. Másnap délután kaptuk meg a tengerre néző szobánkat, de addigra még két recepcióst hordtam le a sárga földig, plusz a Neckermann ott elérhető, magyarul beszélő képviselőit. Mínusz ezer pont a Neckermannak.
A szálloda a Holtel Atlantis Beach. Ettől az incidenstől eltekintve, a szálloda remek volt. Tiszta, a személyzet segítőkész, a konyha remek, kajaválaszték igen nagy.
Első két nap szerettünk volna betelni a tengerrel (nem lehet).
Szerdán csavarogtunk egyet gyalogosan Rethymnóban, a kikötőtől kezdve, fel a városkapuig, a városi parkig.
Csütörtökön a Kourna-tó volt a cél, azután hazafelé mellékutak, kis falvak, pénteken pedig Bali felé vettük az irányt, mivel a gyermek miatt egy kevésbé hullámos partot kerestünk. Remek ez a kis dupla öböllel rendelkező falu.
Szombaton már csak pihentünk, vasárnap pedig egy újabb hosszú sétát tettünk Rethymnoban.
Ennyi sikerült, de más kettecskén nyaralni, és más egy kisgyerekkel.
Sajnos Elafonissi kimaradt, meg egy csomó más dolog, de később visszatérünk bepótolni.
A sétány nagyon klassz, ami a városba vezet. Imádtam, ahogy naplemente körül megindult az áramló tömeg a város felé. Sok helyet kipróbáltunk, lépten-nyomon megálltunk egy italra. Friss juice-ok (narancs, őszibarack) általában 3 euró, a párom Mythos söre szintén. Finom félédes borok is akadnak...
Mit írjak még? Nagyon furcsa volt, kis hazánkkal ellentétben az emberek kedvessége, nyugalma.
Hazafelé ismét török gép, de mivel előtte a heraklioni reptéren két órát álltunk sorban, este 11-kor, ezért az sem érdekelt volna, ha sas hátán kell hazarepünöm.