Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jardel77 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 7272
Aki megcsinálta: Ford Solymár
(mj: 3/4 év múlva, ritka használat mellett előjött u.a a probléma, de az látszott, hogy értik, hogy működik az egész)
Aki legalább tudta mi a gond: Ford Petrányi (ők korrektül megmondták, hogy menjek Solymárra, mert ők értenek ehhez és tényleg)

Aki nézegették, de nem jöttek rá még arra sem, mi a gond:
Ivanics
Automata szerelő a Rómain
Egy elektronikai szerelő Vecsésen
Ford Donkó
Előzmény: roomst_09 (7271)
roomst_09 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 7271
Légyszíves írd ki a szerelők nevét. Akikhez hiába vitted meg azt is aki végül megcsinálta. Csak így van informatív értéke a hozzászólásnak.
Előzmény: jardel77 (7270)
jardel77 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 7270
Nekem hasonló/ugyanez Focus-al fordult elő tavaly és most is (nagyobb sebességnél durván berántott, aztán volt, hogy 500 Km-en semmi, majd 1-2 hónap után elég rossz lett a helyzet). Solymáron csinálták meg, fékszalag (2-4 fokozaté), dugattyú, tisztítás (valami már bele is égett), tömítések, olajcsere. Váltóprobléma aztán mostanáig nem volt, de kicsit nehézkésebb lett az autó valahogy. Mindenesetre most megint előjött u.e a probléma - hogy nem jól csinálták meg, nem volt tartós, amit belaraktak vagy egyéb, nem tudom. Nekem 150e körül állt meg. Hozzáteszem, nem ez volt a legrosszabb, mert ezt végül is belel lehet kalkulálni (a kényelem ára), hanem az, hogy 3 hónapon keresztül hordtam mindenhova és még automata-specialista is azt mondta, hogy nem váltó-gond. Szóval a hozzánemértés miatti torrtúra, az borzalmas. Egy ismerősömnek Audival volt ugyanez. Nem értek hozzá kicsit sem, de elvinném egy automata-specialitsához (valami ismertebbhez) és szétszedetném (nem olcsó és nem egy nap).
Előzmény: bcsaba78 (7269)
bcsaba78 Creative Commons License 2010.05.24 0 0 7269
Sziasztok!
A következő lenne a problémám...

Van nekem egy 2004-es Audi A6 2.5 TDI autóm 5 sebességes tiptronic váltóval szerelve.
Az egyik probléma vele hogy 3. fokozatba kb. 2200-as fordulatnál (gondolom váltás helyett...) visszaesik a fordulatszám kb. 1800-1900-ra (kb. olyan érzés mint ha váltana csak a fordulat nem esik akkorát mint egy rendes váltáskor...) majd mikor megint eléri a kb. 2200 fordulatot akkor vált 4. fokozatba.
A másik probléma (ennek nem tudom köze van-e a váltóhoz, de leírom hát ha...) hogy kb. 130-as sebesség felett folyamatosan haladva néha mint ha "rántana" egyet a kocsi.
Nem nagyot és nem is folyamatosan. Van hogy 5 percig semmi, de van hogy egy perc alatt többször is csinál ilyet. A fordulatszám közbe is stabil, semmit nem változik.

Ha valakinek van hasznos és használható ötlete akkor köszönöm...

B.Cs.
kk831228 Creative Commons License 2010.05.23 0 0 7268
Üdv váltó doki!passat pdtdi tiptronic váltóval kapcsolatban érdeklődnék!abs-esp hiba a müszerfalon ,nem akar menni az autó rángat a váltó is!kirándulás után elősszőr olyan volt mint ha eldugult volna az üzemanyag rendszer nehezen indult meg rángatott!öntöttem bele stp-t és egy pár km-ig jó volt utána megint bevillant az abs-esp és alig lehetett vele hazajönni!közben néha nagyokat ránt az autó váltáskor!Elég rossz hangja van nem tudom még hogy a váltónak vagy a motornak!
lenard07 Creative Commons License 2010.05.18 0 0 7267
koszi a segitseget!  szerintem nem lett leszedve a valto!
Előzmény: SunSilver (7266)
SunSilver Creative Commons License 2010.05.18 0 0 7266
bosserynek igaza van!
Nekem nem ennyire komoly, de a Váltodokit megkérdeztem,
és tőlem az után érdeklődött,:

-Biztos hogy váltóolajjal lett feltöltve?
-Olajcsere alkalmával le lett szerelve a váltó,
és ki lett tisztitva?

Ennyit szerettem volna hozzászólni

Üdv
Előzmény: lenard07 (7264)
bossery Creative Commons License 2010.05.17 0 0 7265
bármi....keress meg egy váltóst, ha váltóbaja van....
Előzmény: lenard07 (7264)
lenard07 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 7264
sziasztok!hidegen nem akar elindulni sajnos a kocsim pedig most lett cserelve a valtoolaj, egy ideig jo volt, es most megint kezdi!mi lehet a baja?koszi a segitseget
bossery Creative Commons License 2010.05.17 0 0 7263
Úgy néz ki, hogy a váltóm (ZF4HP20) hőcserélőjét kell cserélni, mert elégtelenné vált a váltó hűtése és túlmelegszik az olaj.
Gyári eléggé drága, 110e ft, van valakinek ötlete más megoldásra?
lenard07 Creative Commons License 2010.05.17 0 0 7262
sziasztok! van egy mecedes e 200 cdi-m 2000evjaratu!a triptronic valtoval van gondom reggelente ha elakarok indulni nagyon nehezen megy!csinaltam mar olajcseret egy ideig jo volt de 2 het utan megint jelentkezzett a problema!mi lehet a baja? ha tud valami hasznos tanacsot adni valaki kerem segitsen!koszonom
SunSilver Creative Commons License 2010.05.16 0 0 7261
Csak olvastam, hogy sokkal komfortosabb
a 7 G-Tronicos váltó.
Persze azzal azért tisztában vagyok, hogy elektronikai
kütyüknél lehetnének nehézségek.
Előzmény: LangsamV6 (7259)
Váltódoki Creative Commons License 2010.05.10 0 0 7260
Székesfehérváron.
Előzmény: napoli008 (7255)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 7259
Mi a gondod a jelenlegi automatával ?

Nekem is volt W211-es automatám, tökéletes volt.

Vagy kéziváltósból automatára "váltanál" :) ?

Azt viszont nagyon megértem.

Üdv.
Előzmény: SunSilver (7256)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 7258
Amíg nem kell javítani -kopp-kopp-kopp- :-) addig én is is :)

Üdv.
Előzmény: SunSilver (7257)
SunSilver Creative Commons License 2010.05.08 0 0 7257
Mennyire egyetértek Veled!!! :-)))
Előzmény: panerai88 (7247)
SunSilver Creative Commons License 2010.05.08 0 0 7256
Üdv Urak!

A Mercedes w211-be, be lehet épiteni átalakitás nélkül,
a 7 G Tronicos aut.váltót?

Köszönettel:

Misi
napoli008 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 7255
Merre tanyázol az országban?
Előzmény: Váltódoki (7254)
Váltódoki Creative Commons License 2010.05.06 0 0 7254
Sziasztok!

Mi automata váltókkal foglalkozunk. Van nagyon sok bontott(4 sebességes hagyományos, tiptronic, multitronic és dsg is), és javítjuk is a váltókat. Egyik fő profilunk az audi-vw csoport. (emellett bmw, volvo, mercedes). Célkitűzésünk a minőségi szolgáltatás nyújtása megfizethető áron, így minden nálunk vásárolt váltóra valamilyen garanciát adunk.(1-12 hó)
Ha valakinek problémája van a váltójával, vagy tanácsot szeretne kérni a probléma megelőzésére, állok rendelkezésre.
0620 330 0810. valtodoki@gmail.com
Üdv.
Gábor
vwopel Creative Commons License 2010.05.05 0 0 7253
ide jelentkezz be : "szét fognak szedni" ha vágod a témát :-)ide
Előzmény: Váltódoki (7251)
Váltódoki Creative Commons License 2010.05.05 0 0 7252
Szia!
Aktuális még a probléma? Multitronic vagy tiptronic az autód?
Előzmény: sk69 (6894)
Váltódoki Creative Commons License 2010.05.05 0 0 7251
Sziasztok!

Mi automata váltókkal foglalkozunk. Van nagyon sok bontott(4 sebességes hagyományos, tiptronic, multitronic és dsg is), és javítjuk is a váltókat. Egyik fő profilunk az audi-vw csoport. (emellett bmw, volvo, mercedes). Célkitűzésünk a minőségi szolgáltatás nyújtása megfizethető áron, így minden nálunk vásárolt váltóra valamilyen garanciát adunk.(1-12 hó)
Ha valakinek problémája van a váltójával, vagy tanácsot szeretne kérni a probléma megelőzésére, állok rendelkezésre.
0620 330 0810. valtodoki@gmail.com
Üdv.
Gábor
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7250
"Viszont, amiért évek óta véresre tudom harapni a számat az az A6 2.4, vagy 2.6
Multitronic-os változata. Na attól elolvadok... nyammnyamm :) :) :) "

A 2.4-esből volt régi és új kasznis multitronic is, 2.6-osból max csak a régi, bár nekem nem rémlik ilyen motor/váltó párosítás. Multitronicból volt a klasszikus fokozat nélküli, de aztán beletett az Audi vásárlói visszajelzésekre hallgatva először 7 majd 8 virtuális fokozatot, hogy a váltás és a fordulatszám esés illúziója/élménye megmaradjon.

Ha a nyamnyamot komolyan gondoltad, akkor el merem árulni, hogy nekem már az új kasznis A6 2.4-es multitronic van és tényleg nagyon nyamnyam. Másik fórumon azt mertem mondani hogy jobb mint a DSG, lehurrogtak. Tény, a DSG is nagyon jó, de az inkább sportos, ez meg inkább finomabb, komfortosabb jószág, bár a sportfokozata kellően fürge. Amikor teljes terheléssel (5 személy+ csomagtartó tele) megy az autó, na akkor érezhetően belassul az amúgy sem pehelykönnyű szerkezet. Üdv.
Előzmény: Bora1 (7249)
Bora1 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7249
Jajaja. Egy emberkénkel beszéltem a DSG-ről, illetve próbáltam faggatni. Ő rezignáltan annyit motyogott, hogy jó-jó meg érdekes, de nem vágta tőle magát hanyatt. Következő autója is manuális marad. Persze ehhez nem árt tudni, hogy nem budapesti társaság vagyunk, tehát nem dugózásra használjuk az autóinkat. Mondjuk magam, mikor bpesti cégnél voltam én sem akkor szivattam magam, mikor a legnagyobb dugesz volt. Minek, ha ott a iccaka.
Viszont, amiért évek óta véresre tudom harapni a számat az az A6 2.4, vagy 2.6 Multitronic-os változata. Na attól elolvadok... nyammnyamm :) :) :)
Előzmény: aas (7248)
aas Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7248
...nem, nem. Én a DSG-re gondoltam. :-) Arról mi volt a vélemény ?
Előzmény: Bora1 (7246)
panerai88 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7247
Vagy fizessen örömlányért aki balfasz csajozni!

(270e km van a Mercimben, automata és úgy vált mint a vaj. 15 éve csak és kizárólag automatát vezetek. Rángassa a botot az akinek két anyja van!)
Előzmény: Bora1 (7229)
Bora1 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7246
Mi miatt??? Valahogy nem bírtam átállni rá, nem találtam benne a helyem. Egy C klasszéból (W203) akartam átülni, de a kísérlet nem jött be.
Előzmény: aas (7240)
Bora1 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7245
Naon köszi a gyors választ :)
Sajna valszeg súlyosbodik a helyzet, mert van mikor két fokozat közt váltás helyet csak megugrik a fordulat egy pillanatra s marad minden a régiben. Ez sima krúzolásnál, nem mikor kinyomná a belét. Érzésem szerint itt ecetes az ubi nem picit :(
Előzmény: LangsamV6 (7244)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7244
Semmi vész. :) Akkor van egy mezei 5 fokozatú Merci automata. (nahát, a Superb előtt nekem is ilyen váltós E280-om volt. :)

Tehát megy 5-ikben, kick-dawn, vissza kettőt és ott táncol a pirosban. De nem vált.
Hát ez szerintem nagyon rossz, minél hamarabb szakival kéne megnézetni, mert egy automatát minél hamarabb javíttat az ember, annál nagyobb esély van arra, hogy kisebb lehet a számla. Bár a legkisebb javítás is 6 számjegyű.
Addig is nagy-nagy kímélet a szerkezetnek, bár ezzel valszeg nem mondtam újat Neked és a kollégádnak sem.
Üdv.
Előzmény: Bora1 (7243)
Bora1 Creative Commons License 2010.05.01 0 0 7243
Őőőő izééé... :)

Hát persze a lényeget kihagytam. Az alany egy 97-es MB E290 turbodiesel 5 gangos automatával. Tiptronic jellegű funkciók nincsenek, szal egy mezei aut. váltó.
Előzmény: LangsamV6 (7241)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!