Keresés

Részletes keresés

st33lboy Creative Commons License 2014.05.17 0 0 31431

Sziasztok

 

Tudnátok abban segíteni, hogy egy gyengébb ( 0.9KW-os ) fűkaszához, milyen damilt érdemes venni? Gondolom azokhoz inkább 2.0mm környéki damilt érdemes maximum rárakni, az úgymond gyengébb teljesítmény miatt. Eddig kerek metszetűt használtam, de elgondolkoztam a váltáson, hogy milyen lehet egy 4 szögletű, 5 szögletű, esetleg más formájú damil.

 

Köszönöm előre is a segítséget!

Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 31430

Képként feltölthetem, hogy ne verjenek át senkit?

Előzmény: Fuxtec halottnick (31429)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 31429

Csak hamisitvány fűkaszákról tettem be linket.  

napalm. Creative Commons License 2014.05.17 0 0 31428

akkor legelje le.

mennyi idő alatt kaszáltad le?

Előzmény: kriszbon (31412)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 31426

Ez meg black-and-decker vagy mi? :)

Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31424

Kipróbáltam ás egy kis járatós melóra fogtam a Kawát :)

 

Cirkula1234 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31423

Üdv

Van valakinek Sthil Fs 55, vagy fs 56 fűkaszája ilyet akarok venni.

légyszi irjon emailt kibusi007@gmail.com

köszönöm

Biluxzsolt Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31422

Ja,lehet! :DDDD

Előzmény: Rahed Lee (31421)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31421

Nagy szakértők lehetnek. Csak legyetek résen, mert a végén még egy vezérműszíj-cserét is felszámítanak :-)

Előzmény: Biluxzsolt (31420)
Biluxzsolt Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31420

Mondtam neki hogy vegyen egy tömítéskészletet a karbihoz,kitakarítom én neki,de mivel nem vagyok otthon,így inkább ott hagyta.

 

Mint valami titok úgy kezelik a szervizt itt Tatán,mert a Sthil márkabolt átvette,majd elviszik javítani(nem mondta meg hova) és ha kész ott a boltban lehet átvenni a gépet.

Nekem ez furcsa.

Előzmény: gaabre (31416)
Biluxzsolt Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31419

 

Bocsi,azt elfelejtettem írni,hogy ez egy régebbi modell,igaz hogy FS 130,de még a régi kétütemű változat.(hogy miért ua a számozást-jelölést adták,még a boltban is keverték)

Ezért nem értem a fogaskerék dolgot!

Előzmény: zil-130 (31414)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31418

Zil, jutottál valamire a múltkori karburátorral?

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31417

Kicsit sok ez a 120 ezer forint kedvezmény.

Előzmény: Vaderstad (31415)
gaabre Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31416

Esetleg egy másik szakszerviznek is megkérdezhetnéd a véleményét. Összehasonlításképpen.

Előzmény: Biluxzsolt (31413)
Vaderstad Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31415
zil-130 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 31414

Üdv!Amennyiben gyujtást és vezérmű fogaskereket cserélnek,akkor nem sok az a huszezer,kb anyagár.Az a dadogás lehet gyujtás hiba is,de nem jellemző,általában megnőtt szelephézag,illetve szelepfelkormolódás,és porlaszto hiba szokta okozni.Érdekes modon ezek a négymix motorok eléggé drasztikusan,szinte rángatásszerűen korlátozzák a teljes fordulatot,ez főleg terhelés nélkűl hallatszik igazán.Az inditási gond,ahogy irod,valoszinűleg benzinhiányra utal,szerintem inkább arra kéne keresgélni,nem a gyujtás+vezérkerék felé.Üza.rendszer átvizsgálás eredményesebb lenne talán,szerintem.Gyujtás modul inkább ugy hibásodik meg,hogy melegen leállitod,és nem akar indulni,majd lehűl,és indul.Igy kezdi,aztán ez csak erősödik,menet közben is leáll,aztán végűl soha nem ad szikrát.Általában,de persze ez nem szentirás.Elméletileg,ha egy szakszervizbe vitted,ott tudni kellene kezelni ezeket a bajokat.Az,hogy mennyire lehuzósak,vagy nem,azt igy nem tudom,ismerni kellene őket/ a szervizek többsége,nem csak a fürész-kasza szegmensben,másban is,márkától függetlenűl is,lehuzósnak mondható sajnos/,legalábbis szerintem.De ilyen az élet felénk,mindenki a lehuzásból él ,az államtól kezdve szépen lefelé.

Előzmény: Biluxzsolt (31413)
Biluxzsolt Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31413

Sziasztok!

 

FS 130-as kaszálás közben teljes gázon picit dadogott,de fél gázon levágta az a 50-100nm közepes füvet.

Eltörölgetés,az alu részén régebbről rászáradt zöld vízzel lemosása.

Ez után nem akart indulni.

Szikra van(gyertya takarítása),majd benzint a hengerbe cseppentés után be is röffent 1-2mp-re.

Levegőszűrő tiszta(új),így gondoltok dugulás lehet.

Szétszedni nem akartuk új tömítések nélkül.

Gazdája másnap bevitte és otthagyta a helyi Sthil márkakereskedés szervizébe

 és ott gyújtótekercs vagy trafó (nem emlékszik mit mondtak hibára)és "fogaskerék" cserére 20e díjat mondtak.

A max gázon a dadogás lehet hogy a tekercs hibára utalt? Milyen fogaskerék lehet,mert a hajtással nem volt gond.Elképzelhető ez,vagy csak simán lenyúlják?

kriszbon Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31412

Na igen valami olyasmi lett volna jó érte, de csak kevesebb lett.

Sajnos felénk nem igen akarják megfizetni az ilyen munkákat.

Előzmény: napalm. (31411)
napalm. Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31411

10-15 huf/nm....

Előzmény: kriszbon (31326)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31409

Értem én. De ez mit is változtat azon, hogy a McCullogh és az AL-KO egy csomó alkatrésze megegyezik? 

McCullogh rezgéscsillapító rugóbakot vettem hozzá ma reggel. Egy az egyben ugyanaz. És még egy csomó más is.

Előzmény: perecespeti (31408)
perecespeti Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31408

A mecit 99-ben vette meg a husi.

Előzmény: Rahed Lee (31407)
Rahed Lee Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31407

Marketing szempontból én is inkább a SOLO-t nyomnám. Ott azért vannak tradíciók, és a mai napig dolgoznak a profi kategóriában is helytálló gépei. Az Al-KO-t mára nagyon lepusztították. Sokkal több pénz és hosszabb idő lenne, amíg visszaszerezné a régi - akkor sem túl fényes hírnevét.

 

Én éppen az előbb jöttem be a garázsból, most végeztem egy régebbi szériás AL-KO láncfűrész felújításával. Néhány hetes korában megsütötték a motorját, azóta állt a sufniban. Mint egy új gép. Most már nincs besülve :-)

Szét kellett bontanom atomjaira és igen meglepődtem, hogy milyen komolyan, masszívan megépített motorja van. És a többi része sem marad el a mai, komolyabb márkáktól. Nem egy Straus minőség sem a műanyag elemeit, sem a kidolgozását tekintve. Rengeteg alkatrésze megegyezik a McCullogh gépekkel, az meg ugye a Husqvarna jóárasított zabigyereke.

Előzmény: Fuxtec halottnick (31392)
pori01 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31406

egyébként igy hogy lecserélem a fűkaszát igy eladóvá vált a sparta 250t még garanciális minden tartozék papir megvan ha valakit érdekel irjon

pori01 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31405

igazatok van teljes mértékben, de majd még utána olvasok

Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31404

hm, van ebben is valami :)

Előzmény: ''csiga (31395)
Fuxtec halottnick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31403

Miért? ...amit linkeltél, az nem tűnik annak? Se magyar képviselet, se előzmény, se szerviz, se semmi és a ráadás a MALL ... :))))))))))))))))

Előzmény: pori01 (31400)
Lemmy67 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31402

A forgalmazó cseh oldalán van 4 értékelés,ha jól emlékszem kapott hideget-meleget.A Fuxtec szerintem biztosabb.

Előzmény: pori01 (31400)
perecespeti Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31401
Előzmény: pori01 (31400)
pori01 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31400

vonz a fuxtec is de túlságosan "gagyinak" tűnik de jókat lehet róla olvasni

Előzmény: perecespeti (31399)
perecespeti Creative Commons License 2014.05.15 0 0 31399
Előzmény: pori01 (31397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!