Motor-váltó-difi kombóban gondoltam VFTS-t, nem kaszniban. Kaszni már 90 környékén is aranyár felett volt, ezért lett nekem is csak motor trükközve az 1500s-ben
Ránézésre köbcentiből a legjobban:) Pl Kadett 1,6D jó, 1,7D nem jó
Nem lebecsülés, csak hasonlítás. Sose lesz olyan egy Ecotec, mint a C16/18/20NE(/XE) motorok. Más igények, más technológia: nem érdek a világból kimenetel gond nélkül.
Ha lehetne akkor most nekiállnék egy C20LET+Lexmaul F astrának:)
Családban van egy C16Ne és egy C20NE, na ezeket akárhogy ütöd csak mennek.
egyenesfohelyett ferdegogú lesz, mert negyedmillám nincs csak váltóra.... vfts meg azért nem lesz, mert a szélesítés egy vagyon, abból meg inkább lesz sperr, meg nyál.... mociban egyenlőre nem gondolkodom, mert rövidáttétellel is simán jól megy a zebraelőttilyesztés.....
(meg a vfts azért vfts mert sok benne az alu, meg sokminden.... abból meg veszek inkább egy házat itt leningrádba....)
papírokkal semmi baj, mert minden be van vezetve, a cső meg megint egy 100as lenne csak úgy, hogy a csőtartó talpasok benne sincsenek... meg akkor egint hegesztés, szigorított műszaki, s ráadásúl évente.... áááááááááááááááááá
mocit csak a baranyainál csinálnék... az meg húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú, s marad a széria picit táplálékosabban....
Ha már ennyire benne vagy,akkor ránézésre miből lehet látni,hogy melyik dízel van benne???
Figyelj,egy kis polski,megy egy Seicento után azt hittem Hawaii-on vagyok fűszoknyás lányokkal,egy ilyen 1,2-essel.
Nekem nincs gondom ezzel a motorral,csak ne kelljen a dombok közé menni,alföldön elmegy. Szegény nyomatékhiányos.
Legjobb fogyasztás,amit kihoztam belőle,az Kecskemét-Gyula-Battonya-Gyula-Kecskemét vonalon volt. 50/80 város/országút éjjel 44-es úton az Lukoil-nál megtankoltam,raktam bele injektor tisztítót,mert néha nem ment az egyik henger,de 10 perc állás után meg ment. Hibakód alapján az 1. henger,de a gyerek is megnézte,és semmi baja nincs.szétszedtük.
Vissza úton is Lukoilnál tankoltam,és láss csodát 4,4 Literben megállt 100 km-en. Ilyen egy EcoTec motor. Ne becsüld le. :)))
a járós autó az egy Hrasta1.4twinEnjoy. világbajok! 130at tudja, és kész, 7literrel klímával..... néha 180.... amikor hugom vezet, ami mostanában elég gyakran megesik...
Anno a Hódula vitt a VFTS-el... kis híján le..ostam a bokámat. Az egyik edző ladával meg én mentem földúton, olyan élmény volt amit még a szomszéd unokájának is el fogok mesélni :o)
Hidd el az 1,4 is csak szenved vele, legalább 1,6 kell bele. Szeretsz sz..ni*, Isuzu dízel, az Ecotec után:) Esetleg figyelmedbe ajánlanám dízelbe a 2,5DTi-t (BMW), ráadásul rendesen hajt:DD
Pár rossz választás van Opel motorra: Isuzu dízel (van jó is), 2,0DTi, Ecotec
Hidd el 1,6 kell bele legalább, az 1,4 is csak kínlódik benne. Szerethetsz sz..ni*, Te aztán jól beleérzed mi a rossz választás Opeléknél:) Talán tudnék ajánlani egy 2,3D (esetleg TD cooler nélkül) Omegát.
Pár rossz választás van Opel motorban: Isuzu dízel, 2,0DTi, Ecotec
Ha dízelt keresel válassz 2,5DTi-s motorost (BMW 150LE) rendesen hajtottat!
Dehogy is szerintem,írjátok,mutassátok nyugodtan,ez hozzá tartozik ehhez az élethez is.
Én is dízel párti vagyok,de én meg elégednék egy 1,7-es DTI Isuzu dízel G AStra-val is kombiban persze,és ilyen hofehér,mint a Golf.
Jövőre gondolkodok rajta,mikor változik majd a kötelező biztosítás számítása,és nem köbcenti lesz a mérvadó,hanem a teljesítmény,és ez a dízelre billenti majd a mércét.