Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40571
Motor-váltó-difi kombóban gondoltam VFTS-t, nem kaszniban. Kaszni már 90 környékén is aranyár felett volt, ezért lett nekem is csak motor trükközve az 1500s-ben
Előzmény: deps (40564)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40570
Pedig megtaníthattad volna vezetni.

Az ismerősöm anno a 2 lányát még a Hungaronál a zöld 420-as Volvo-val tanította meg vezetni őket az M5-ösön. :)))

Jól is vezetnek a mai napig.

Akkor én uralkodok rajta,mert én inkább szeretem a tájat nézegetni az 52-es főúton,nekem az a legszebb. Kedvenc hely.

Jó csávó lehetsz,ha még a hugodat is kamionoztatod. Én is inkább egy hugira vagy egy nővérre vágytam volna. :))
Előzmény: deps (40568)
95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40569
Ránézésre köbcentiből a legjobban:)
Pl Kadett 1,6D jó, 1,7D nem jó

Nem lebecsülés, csak hasonlítás. Sose lesz olyan egy Ecotec, mint a C16/18/20NE(/XE) motorok. Más igények, más technológia: nem érdek a világból kimenetel gond nélkül.

Ha lehetne akkor most nekiállnék egy C20LET+Lexmaul F astrának:)

Családban van egy C16Ne és egy C20NE, na ezeket akárhogy ütöd csak mennek.
Előzmény: AFF-645 (40563)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40568

traktorba vezette a sárgámat, tetszett is neki.... jönni is akart velem az uccsó utra, de a lagzi, és a töltöttkáposzta nem bírta elengedni :)

nem tőlem tanulja.... a gyorsjahtás midnenkiben bennevan, csak vki uralkodik rajta :D

Előzmény: AFF-645 (40565)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40567
neke c-s korzikában volt ilyen moci... 210volt a vége, 6literrel jártam vele, úgy hogy még anno sietősebb életet éltem....
Előzmény: AFF-645 (40563)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40566
Jajj bocsi ez kiment a fejemből:) Én csak hajtom a kocsit a papír meló nem az enyém:D
Előzmény: AFF-645 (40549)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40565
"néha 180.... amikor hugom vezet, ami mostanában elég gyakran megesik..."

Ajjaj,csak nem a bátyjától tanulja.

Remélem kipróbálta a Volvodat is póttal együtt.
Előzmény: deps (40562)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40564

OFF

 

egyenesfohelyett ferdegogú lesz, mert negyedmillám nincs csak váltóra.... vfts meg azért nem lesz, mert a szélesítés egy vagyon, abból meg inkább lesz sperr, meg nyál.... mociban egyenlőre nem gondolkodom, mert rövidáttétellel is simán jól megy a zebraelőttilyesztés.....

(meg a vfts azért vfts mert sok benne az alu, meg sokminden.... abból meg veszek inkább egy házat itt leningrádba....)

papírokkal semmi baj, mert minden be van vezetve, a cső meg megint egy 100as lenne csak úgy, hogy a csőtartó talpasok benne sincsenek... meg akkor egint hegesztés, szigorított műszaki, s ráadásúl évente.... áááááááááááááááááá

 

mocit csak a baranyainál csinálnék... az meg húúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú, s marad a széria picit táplálékosabban....

 

ON

Előzmény: 95xf (40558)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40563
Ha már ennyire benne vagy,akkor ránézésre miből lehet látni,hogy melyik dízel van benne???

Figyelj,egy kis polski,megy egy Seicento után azt hittem Hawaii-on vagyok fűszoknyás lányokkal,egy ilyen 1,2-essel.

Nekem nincs gondom ezzel a motorral,csak ne kelljen a dombok közé menni,alföldön elmegy. Szegény nyomatékhiányos.

Legjobb fogyasztás,amit kihoztam belőle,az Kecskemét-Gyula-Battonya-Gyula-Kecskemét vonalon volt. 50/80 város/országút éjjel
44-es úton az Lukoil-nál megtankoltam,raktam bele injektor tisztítót,mert néha nem ment az egyik henger,de 10 perc állás után meg ment. Hibakód alapján az 1. henger,de a gyerek is megnézte,és semmi baja nincs.szétszedtük.

Vissza úton is Lukoilnál tankoltam,és láss csodát 4,4 Literben megállt 100 km-en.
Ilyen egy EcoTec motor. Ne becsüld le. :)))
Előzmény: 95xf (40555)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40562
a járós autó az egy Hrasta1.4twinEnjoy. világbajok! 130at tudja, és kész, 7literrel klímával..... néha 180.... amikor hugom vezet, ami mostanában elég gyakran megesik...
Előzmény: AFF-645 (40548)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40561
Anno a Hódula vitt a VFTS-el... kis híján le..ostam a bokámat. Az egyik edző ladával meg én mentem földúton, olyan élmény volt amit még a szomszéd unokájának is el fogok mesélni :o)
Előzmény: 95xf (40558)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40560
Pedig jó az a cső... én anno raktam volna a kettesbe ha nem lenne olyan macerás lepapírozni.
Előzmény: deps (40554)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40559
Az összkerekes autónak legalább 300Le kell, hogy használható/élvezhető legyen.

A hátsó hajtás meg csak hoby autónak jó, télen közlekedjen vele az akinek 2 anyja van.:o)

Ya és a tuvat autót is meglehet úgy csinálni, hogy ne legyen tucat autó. És ahogy a ronda nők mondják: a belső a lényeg nem a külső.
Előzmény: 95xf (40556)
95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40558
Remélem VFTS szinten készül: egyenesfogazású, sper 50% felett

Motorral mi lesz a terv?
Ajánlatom: könnyített főtengely, fúrt vagy kovácsolt hajtókarok (jobb mint zsugor), legalább 110paci
Előzmény: deps (40554)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40557
Hát azért a 2,5 dti se egy álom motor...

A passatban igazad van, a malac még jobb volt, a B5 és attól feljebb meg már egyenesen szar...
Előzmény: 95xf (40553)
95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40556
Pfuj népautók...
Malacorrúnál vége a jóságnak, az összeszerelés minősége és túlárazás/értékelés még-jobban ront rajta.

Az autó HÁTSÓKERÉK (vagy össz) meghajtású:DDDD
Előzmény: husky610 (40537)
95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40555
Hová tűnt a válaszom??!!!

Hidd el az 1,4 is csak szenved vele, legalább 1,6 kell bele.
Szeretsz sz..ni*, Isuzu dízel, az Ecotec után:)
Esetleg figyelmedbe ajánlanám dízelbe a 2,5DTi-t (BMW), ráadásul rendesen hajt:DD

Pár rossz választás van Opel motorra: Isuzu dízel (van jó is), 2,0DTi, Ecotec

*szívni
Előzmény: AFF-645 (40548)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40554
3dolog nicns benne, de egy biztos nem lesz, az a cső..... váltó készüll, difi útban...
Előzmény: husky610 (40550)
95xf Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40553
Hidd el 1,6 kell bele legalább, az 1,4 is csak kínlódik benne.
Szerethetsz sz..ni*, Te aztán jól beleérzed mi a rossz választás Opeléknél:)
Talán tudnék ajánlani egy 2,3D (esetleg TD cooler nélkül) Omegát.

Pár rossz választás van Opel motorban: Isuzu dízel, 2,0DTi, Ecotec

Ha dízelt keresel válassz 2,5DTi-s motorost (BMW 150LE) rendesen hajtottat!

*szívni
Előzmény: AFF-645 (40548)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40552
"Látom te is szereted a tuningolgatást!" így is mondhatjuk...
Előzmény: Há-gyé (40543)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40551
Opleből max az isuzut vedd... az opel azt nem tud dízel motort gyártani( benzinest se nagyon).
Előzmény: AFF-645 (40542)
husky610 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40550
akkor már csak a tokolt híd, a bukócső, és a 2db kagyló hiányzik :o)
Előzmény: deps (40546)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40549
Teljesítményadó van,súlyadó már a süllyesztőben van.
Előzmény: OSTIKA (40547)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40548
Milyen Opelod van???

Nekem 1 2001-es 5 ajtós 1,2 G Astrám van. Tudom gyenge,nem belevaló,de 1,4-esre nem volt már pénz anno.

Kiindulásnak nem rossz,szerintem. Ecotec,már nem a 8 szelepes motor.
Előzmény: deps (40545)
OSTIKA Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40547
Meg add hozzá a súlyadót is:D
Előzmény: AFF-645 (40542)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40546
sőt a hangosváltóm is készülget már :P
Előzmény: husky610 (40535)
deps Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40545
éljen a fórumos opelestöbbség;) jah és benzinforlife!
Előzmény: AFF-645 (40542)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40544
Nem vészes a kötelező rá,5000/negyedév,igaz ugy hogy a nővérem az üzembentartó!Anno nem a köbcenti számított sokat hanem,hogy ő 10évvel idősebb nálam!
Előzmény: AFF-645 (40542)
Há-gyé Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40543
Jóóóól néz ki!Látom te is szereted a tuningolgatást!Én is megakartam csinálni,de nem volt szívem megbontani,szinte gyári állapotú.
Előzmény: husky610 (40541)
AFF-645 Creative Commons License 2010.07.27 0 0 40542
Dehogy is szerintem,írjátok,mutassátok nyugodtan,ez hozzá tartozik ehhez az élethez is.

Én is dízel párti vagyok,de én meg elégednék egy 1,7-es DTI Isuzu dízel G AStra-val is kombiban persze,és ilyen hofehér,mint a Golf.

Jövőre gondolkodok rajta,mikor változik majd a kötelező biztosítás számítása,és nem köbcenti lesz a mérvadó,hanem a teljesítmény,és ez a dízelre billenti majd a mércét.
Előzmény: Há-gyé (40540)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!