Keresés

Részletes keresés

Roland7095 Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94151

Sziasztok. 50-es MTZnél azt vettem észre, hogy dob egyet a jobb hátsó kerék mikor megyek vele. Erdőn dolgozott a gép és volt egy 8-as a kerekébe, be tudtam annak, és mikor üresen megyek vele mindig dob egyet a jobb oldala. Lecseréltem a felniket, újat kapott mind két oldala, de a dobálás nem szűnt meg. Esetleg csapágyas a tengely, vagy a kerék agy rosszalkodik? Ez a dobálás egy tipikus jel vagy egyedi eset?

kacsaXD Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94150

A gyártástechnológia azóta sokat változott...

Előzmény: kavicsos64 (94147)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94149

Mtz-t még nem járattam ! A tszben letakart hűtővel járt a 920 vagy két napig amikor új motort kapott, alapjáraton ! Később meg rendsodrót húztak vele elég sokáig ! És 80 fokon tartották !

Előzmény: Törölt nick (94148)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.12 -1 0 94147

Régen az új teherautókat is járatni kellett földútra le sem volt szabad menni csak 2000km után de akkor is csak üresen és sár nélkül olyan 5000km tájékán lehetett hadrendbe állítani addig kímélni kellett ! 70 óra szerintem kevés neki ! Meglehet meggyilkoltad az új motort ! Beállt valami gyűrű ,vagy nem tudom ,de az biztos az én nem MTZ-m már ki tudja hány éves motorral én nem látok kartergázt egy szikrát sem !

Előzmény: Mtz 550E (94146)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.12 0 0 94146

70üzemórával nem lehet szántani akkor mikor lehetne? 50-ig csak gépmenetbe meg pótkocsival szaladgàlt!

Előzmény: kavicsos64 (94145)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.11 -1 0 94145

Az új motornak nem biztos hogy jót tett a szántás ! Inkább csak a kövesúton kellett volna vele proszkálni ! Elég sok az !

Előzmény: Mtz 550E (94144)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.11 0 0 94144

Hali!
Tegnap szántás közben csináltam egy kis videót a kartergázról! Szerintetek ez elfog múlni? 73 üzemóra van benne most 5gyürűs dugó! 50üzemóránál volt olajcsere!

 

Link: https://www.youtube.com/watch?v=Jat42GOa500

lakatos15 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94143

Mtz 550E  motorjára fel rakhatom a c14-101-01 turbót?a főtengely kap súlyokat meg 80-as adagolót teszek rá.válaszotokat előre is köszönöm! 

kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.07 -1 0 94142

Első lépésben mielőtt sok mindent szétszednél, a kormány gömbcsuklókat húzd utána nagy kulcsal csővel nem túl durván csak szoros legyen ! Próba után nézd meg hogy milyen a kormány csak pár métert és ellenőrizd le majd dróttal biztosítsd le a csészéket !

Előzmény: xAAron (94141)
xAAron Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94141

Üdv Mindenki!

 

MTZ 82.1 kormányfelújítás előtt állok, részben teljesen vakon mert még nem csináltam ilyet.

 

 

jelen állapotában hatalmas holtjáték van és sétál az úton. Bármilyen ötletet , jó tanácsot elfogadnék hogy hol kezdjem!

 

 

Válaszokat előre is köszönöm!

gjoni1978 Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94140

. Extrém alacsony fordulaton nincs meg a kellő olajnyomás, ezért hiába pötyög csak a turbó úgymond a saját alapjáratán, a kenőanyag hiánya ilyenkor is kopást okoz. Változó geometriás turbófeltöltőknél további probléma, hogy a rostély állítószerkezete kellő átmozgatás hiányában elkokszosodik, hajlamos a beragadásra. Ezeket a turbókat kötelező néha meghajtani, városon kívül, nagyobb terheléssel, hogy szó szerint kiégjen belőlük a korom.

Előzmény: mtz1221 (94138)
gjoni zoli Creative Commons License 2017.04.07 0 0 94139

A mestertől tàvol állok!

Előzmény: mtz1221 (94138)
mtz1221 Creative Commons License 2017.04.06 0 1 94138

Mester te a hangjából,azt is hallod hogy menyit mutat az olajnyomás mérő ?

Előzmény: gjoni1978 (94137)
gjoni1978 Creative Commons License 2017.04.05 -1 0 94137

Jó tanács turbó nem kap tökéletes kenést ennyire alacsony fordulaton!

Előzmény: Mtz 550E (94131)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94136

Azt nem tudom hány fok! Teljesen vissza volt véve és onnan adtam egy kicsit neki a következő rögzítő furattal!

 

Ez most csak így sikerült videó bocsi érte!

Előzmény: Józsi73 (94135)
Józsi73 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94135

Jó ez így. Hány fokra állítottad?

 

Meg lenn még 1 hülye kérdésem: miért jó ez a harmadolt videó??

Előzmény: Mtz 550E (94131)
Józsi73 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94134

MTZ-be? TM100 gomba+ YK 133 óra, csak nem HBR-es

Vagy mechanikus óra

Előzmény: alatau (94130)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94133

Szerintem tök jó lett ! Nem látok én ott egy deka füstöt sem !

Előzmény: Mtz 550E (94131)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.04 -1 0 94132

Az órával együtt szabad csak ,és nem szabad a gombát meghúzni erősen ,csak finoman ,inkább valamiféle tömítőt kell használni hozzá ! Senki sem tudja melyik órának melyik az adója ,ez tapasztalat !

Előzmény: alatau (94130)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94131

Üdv nektek!

Szerintetek milyen a hangja ma állítgattam az előtöltést teljesen vissza volt véve egy kicsit adtam neki!

 

Link:https://www.youtube.com/watch?v=oZ2ASgMkFu8

alatau Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94130

Ti hogy vesztek vízhőfok mérő gombát?

 

Mert nekem az előző akkor sem ment 40 °C felé, amikor a hűtővíz már 70 fokos volt. Kicseréltem, ez meg üzem meleg motornál nem megy 100 °C alá ... Gondolom nem az óra rossz, mert akkor mindegyikkel ugyanaz lenne a hiba.

 

Nem lehet ezeket állítani valahogy?

 

Vagy vigyek el egy marékkal, teszteljem be és vigyem vissza, ami nem jó?

alatau Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94129

Ha az előző tele ment kosszal, akkor egyértelműen szükség van rá. Különösen így, hogy a centrifugál szűrőd is retkes.

Előzmény: Mtz 550E (94125)
gjoni1978 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 94128

Ez nagyon szét van húzva úgy kell álljon elől a nyomtáv a hátsó kerék belső széle egyben fusson az első kerék belső szélével!Amúgy a szántás megviccel!

Előzmény: Mtzpower (94120)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.03 -1 0 94127

Az adagoló hiba lehet ! De ezeket csak a próbapad meg egy jó szaki tudja megoldani !

Előzmény: Mtz 550E (94126)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.03 0 0 94126

Mikor dolgozok vele például szántottam a turbó óra nem s mutatott nyomást és olyankor is kicsit füstölt! Nem lehet hogy az előtöltés nem jó?? Mert vissza vettük teljesen jobban már nem lehet az előtöltést mert 1500 fordulat alatt ugat dadog de nem változott hogy az előtöltést vissza vettük teljesen valószínű szabályzó miatt van!

Előzmény: kavicsos64 (94122)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.03 0 0 94125

Igen elvolt mosva a főtengely köszörülés után ezekre odafigyeltünk úgy raktuk össze a gépet!

Az olajhűtő előtti kisszűrő az elhagyható vagy az mit befolyásol?

Előzmény: Józsi73 (94124)
Józsi73 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 94124

1 nagyon hülye kérdés: köszörülés után ki lett tisztítva a főtengely olajfurata? Mert már láttam pár felújított motort, de egyben sem volt ennyire tele fémrészecskével az olaj, se a szűrő.

 

Füst: ez MTZ, ne várj csodát tőle még turbósan sem. Főleg az utólagos turbózásnál.

http://www.agrotechtorg.ru/upload/iblock/abd/800-900-07.jpg

 

 

Előzmény: Mtz 550E (94121)
alatau Creative Commons License 2017.04.03 0 0 94123

Te újítottad a motort? Az első olajcserénél kitakarítottad a szűrőt?

 

Csak azért kérdezem, mert én abban a szűrőben mintha még festékdarabot is látnék, annak meg ott semmi keresnivalója.

 

Nekem nincs túl sok tapasztalatom ilyen szintű motorfelújítással, de az én 50-esemen hasonlót csináltunk, most járok kb. 10 üzemóránál, de olyan az olaj, mintha most öntöttem volna bele.

Előzmény: Mtz 550E (94121)
kavicsos64 Creative Commons License 2017.04.02 -1 0 94122

Szűrőt ki kell mosni és kész ,új motornál van mindig fémforgács is ,össze kell kopjon ! A füstdobálás valamelyik porlasztócsúcs halott ,haldoklik akkor szokta dobálni ,turbósnál általában a 4 hengerben láttam a legtöbbször hogy meghal a csúcs !

Előzmény: Mtz 550E (94121)
Mtz 550E Creative Commons License 2017.04.02 0 0 94121

Üdv!

Nektek télen motorfelújításon esett át a gépem! Főtengely köszörülés új csapágysor új hüvelysor dugó gyűrűk hajtókar perselyezve derékszögelve új hengerfej és kapott egy Tkp6-os turbót is!

 

Bejáratás után 50üzemóránál lecseréltem az olajat kapott új olajat de tegnap elől az olajhűtő előtti kis szűrőnél kinyomta a olajat szétszedtem és dugulásom volt olyan mint a ( vatta olyasmi anyag volt benne) szerintetek az honnan jött bejáratásból származik vagy a fémpor állt volna úgy össze?

Szűrő így nézett ki olajcserekor! Az olajhűtő előtti kisszűrő szerintetek elhagyható?

 

Másik dolog miért dob füstöket munka közben mikor turbós? A turbó csak akkor dolgozik ha óra szerint nyomás van? Mert ha felmegy a nyomás 0.3-0.4bar olyankor is füstöl kicsit! Szerintetek? Ne haragudjatok hogy így egybe leírtam mindent csak kérlek válaszoljatok majd mindenre! Köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!