Keresés

Részletes keresés

csirkelekvár Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6538

Hy Cablecar!

"Ügyeleti rendszert tartanak, van egy olyan érzésem, hogy nem térítés nélkül"

 

A belső spionoknak inkább az rt-nél fizetnek.Nem is rosszul.Nézz körül a saját üzemedben!Lehet,hogy közeli munkatársad téged is megfigyel.

Előzmény: Cablecar (6536)
GABORBP Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6537
"Milyennek tartjátok Ti HÉV-esek, vagy HÉV mániások, ezt az állandóan a BKV ellen lázító, hergelő, undorkeltő gátlástalan igyekezeteiket.

Ha Ti is hasonlóan látjátok a helyzetet, akkor kérdezném, van-e valakinek ötlete, hogy mit lehetne tenni."

Szerintem nyugisabb lenne a topik ha nem született volna meg a hozzászólásod.
És akkor is nyugisabb lesz, ha erre nem érkezik válasz, és ezt a témát végre le lehet zárni.
Előzmény: Cablecar (6536)
Cablecar Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6536
Tisztelt HÉV mániások!

Nem gondolkodtatok még azon, hogy a sáskákként idejáró DL, VD és még néhány társuk mennyire szétverték már ezt a topicot. Ügyeleti rendszert tartanak, van egy olyan érzésem, hogy nem térítés nélkül. Ha bármi olyan hozzászólás van amibe bele tudnak kötni, vagy történik a HÉV-nél valami, jönnek mint a sáskák, felfújják a dolgot a magasröptű elmélkedéseikkel, aztán, ha nem úgy volt a dolog, egy kis időre csendben maradnak.

Rendkívül fárasztóak már, hogy aztán újra és újra kezdik.

Ha csak szakmai vitákkal, ötletekkel, meglátásokkal érvelnének, (természetesen olyan hangnemben, aminek nem az lenne a lényege, hogy náluk, és csakis náluk van a bölcsek köve) akkor elhinném, hogy azt teszik, ami a nevükből kikövetkezhető.

A stílusuk ismerősnek tűnik valahonnan. A HÉV-esek egy ideje hallgatnak, valószínűnek tartom, hogy pártszimpátiájuktól függetlenül az itt folyó mocsokra nem vevőek.

 

Milyennek tartjátok Ti HÉV-esek, vagy HÉV mániások, ezt  az állandóan a BKV ellen lázító, hergelő, undorkeltő gátlástalan igyekezeteiket.

Ha Ti is hasonlóan látjátok a helyzetet, akkor kérdezném, van-e valakinek ötlete, hogy mit lehetne tenni.

DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6535

Sajnos nem OFF. Bár az lenne.

 

"Az új rendszer még nem nevelte fel saját vezetőit."

Ez pontosan így van. De miért is? Mert aki két kézzel kapaszkodik az íróasztalába, az soha nem fogja az utódait pozícióba engedni.

Ezért hagyta el rengeteg fiatal mérnök a BKV-t.

A BKV-nál ugyanis nem lehet karriert építeni.

Kivéve persze, ha valaki befekszik, vagy esetleg beházasodik vmelyik BKV fejes családjába. Mondjuk ezt azért nem nevezném karriernek.

Emiatt teljesen belterjessé válik minden.

Többek között ez Aba Botond egyik legnagyobb bűne. Ő maga is ezen figurák foglya. Ő sem tudott kitörni és sajnos azt is akadályozza, hogy mások ki tudjanak.

(mielőtt valaki még megkérdezné, szoktunk ilyesmikről beszélgetni. Nem irigylem a helyzetét, de sokszor saját magának köszönheti)

Előzmény: Bazsi75 (6533)
HáBé Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6534

OFFF

"Az új rendszer még nem nevelte fel saját vezetőit."

 

Dehogynem! Nézd csak meg a harmincas éveinek elejét taposó Kotulyák osztályvezető "urat"! 

Sokatmondó volt, amikor jogtalanul "határozottan kérték" az ominózus demszky-plakátok eltávolítását. Ez a fogalmazási abszurdum melyik évtized szájszagát idézi? 50-es? 60-as?

Előzmény: Bazsi75 (6533)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6533
A megállapítás egyáltalán nem túlzás, hiszen ezek a figurák kivétel nélkül mind onnan érkeztek.

Lala!
Gengszterváltás 17 éve volt. Honnan érkeztek volna? Az új rendszer még nem nevelte fel saját vezetőit. De ez tényleg nagyon off
Előzmény: DLala (6518)
DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6532

Elég torz, hogy ez szerinted politikai vélemény volt.

Szerintem szimpla ténymegállapítás.

A BKV-t elég jól ismerem belülről ahhoz, hogy ilyen véleményeket alkossak.

Velem talán épp fordítva van. Lehet, hogy a HÉV-et annyira nem ismerem belülről, de a följebbi szinteket annál inkább.

Aranyos? A legminimálisabb jelző, amit tudok rá alkalmazni, az, hogy elkeserítő.

 

 

Előzmény: GenYo (6531)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6531
Kedves Lajos! A (6518)-ad az első szótól az utolsóig egy politikai vélemény volt. Nekem adresszáltad, a (6517)-ben kifejtett - a világ minden (vasúti) cégére általánosan érvényes - politikamentes álláspontomra. Elmagyarázod nekem a BKV-t belülről. Igazán aranyos, de azt én valószínűleg jobban ismerem. A HÉV-et pedig bizonyosan. És ezen semmit nem kisebbít, hogy bizony politizálok is ezen a nickemen... :) 
Előzmény: DLala (6528)
HáBé Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6530

Pálinkásat!

 

Ma a 865-633-866*-os kisegységgel volt szerencsém utazni Dh felső és Vh között. A pótban ültünk Párommal, és útközben feltűnt, hogy a hátsó motorkocsiban (866) állandóan (és menet közben is a pótkocsiból jól hallhatóan !!!) megy a kompresszor. Időnként lefúj valami biztonsági szelep, de folytatja.

Mivel nem ítéltem élet- és balesetveszélyes helyzetnek, nem húztam vészféket, és Vágóhídnál szóltam a vezérnek.

A vonat hosszas próbálkozások után műszaki hibásnak lett nyilvánítva.

A vágóhídi fszt. -valszeg miután Harasztiból megrendelte a cserevonatot-, frappánsan oldotta meg a helyzetet:

Az ominózus vonat 11:05-kor indult volna Rákfenére, a rákövetkezőt küldte el 11:17-kor, +12 perccel. Természetesen Vágóhídnál tartalék szerelvény nincs, (gondolom, felesleges, a hétvégi 30-60 perces követés, és a 29 percre lévő legközelebbi kocsiszín elegendőnek ítéltetett). Visszaútban (Párom elmondása szerint) Kén utcánál találkoztak a cserevonattal.

 

Más, de idevág:

Jó lenne, ha a dunaharaszti diszpécser kronométerét beállítanák. Az én vekkerem siet 2 percet, de Dh felsőn, a Dh felsői időadatnak az én órám szerint megfelelő időpontban áll meg a páratlan vonat. Tehát Dh külsőről a normál időszámítás szerint 2-3 perccel korábban indul!!!

Hetek óta állandósult állapot. Kérem, tisztelt Papóka urat, legyen kedves, nézzen utána e problémának. Előre is köszönöm!

---------------------------------------------------------------

2004.11.09-én a 866-os psz-ú motorkocsi, amikor blokkolt a hajtása:

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01052/kepek/h866kvh41.JPG

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01052/kepek/h866kvh42.JPG

Ez alkalommal jelentős túlkapást észleltem a biztonság elérésére szerződtetett, sérelmemre eljáró rendészek szolgálatával...

Előzmény: rendezők (6507)
DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6529

Jihííí!

Képzeld, én voltam KISZ-tag!

Előzmény: GenYo (6527)
DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6528

Hát akkor egyszerűen csak rossz helyen keresgélsz.

A politika éppen ott van, a belső elhárításban. Mindent akadályoznak, amiből kiderülhetne, kik is a dilettáns, szakmaiatlan káderek. Az egyik eszköz ehhez pontosan az, amit te is alkalmazol: megvádolni politizálással azokat, akik bármivel is előállnak, ami rossz fényt vethet ezekre a káderekre.

Szépen szól(na) amit mondasz, kár, hogy a polos szereplésed beárnyékolja a mondandódat.

Előzmény: GenYo (6526)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6527
DLala olvtársunk vette a fáradtságot és rákattintott a nickemre. Semmi közöm az MSZP-hez. De megkíméllek a stapától: sem KISZ-tag, sem párttag soha nem voltam és nem is leszek. Ez nem politikai topik, itt az ilyen küzdelmeknek semmi helye.
Előzmény: werk25 (6525)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6526
Politikai kijelentéseket tettél, azoknak pedig ott a helye. A törvénytelen eljárások ellen érdekvédelmet kell szervezni, ügyvédet felkérni, perelni. Munka, munka, munka. Itt, ebben a topikban ez a probléma nem fog megoldódni, legfeljebb a hangulatot lehet ismét felkorbácsolni. Amit leírtam, azt továbbra is vállalom, az rendszersemleges. Természetesen, mint minden hatalmi lehetőséggel, a 'belső elhárítással' is vastagon vissza lehet élni és biztos vagyok benne, hogy ez elő is fordul. Ebben tehát igazad van. A dolog másik oldala, hogy a politika is vastagon nyomul, szakmainak álcázott felvetésekkel. No ez az, aminek itt szvsz nincsen helye.
Előzmény: DLala (6524)
werk25 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6525
Talán az mszpfanoké?
Hát ez szomorú!
Ezt nem kellett volna!
Előzmény: GenYo (6519)
DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6524

Menjek oda, ahová te is sűrűn jársz? :-)))) (csak egy katt a nickedre és kiderül)

Kizárt.

Tudod, aki korpa közé keveredik...

Veled ellentétben és még a Polidili szintjén sem politizálok.

 

Ténymegállapításokat közöltem. A törvénytelen eljárások hatásait nem egy HÉV-es dolgozó is kénytelen volt a saját bőrén megtapasztalni.

Előzmény: GenYo (6519)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6523
Köszönöm. :)
Előzmény: VitézyDávid (6522)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6522
Gratulálok hozzá és további sok sikert kívánok a munkádhoz!
Előzmény: GenYo (6521)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6521
Megtehetem. Én HÉV-es vagyok. És nem egy-két éve...
Előzmény: VitézyDávid (6520)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6520
Ezzel a hozzászólással CSAK magadat égetted - azt viszont sikeresen.
Előzmény: GenYo (6519)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6519
Kedves Lajos! Politikai ambícióid kiélésére javasolom a PoliDili sűrűbb látogatását. Ez a HÉV mániások topic-ja, nem pedig a Fidesz-fanoké.
Előzmény: DLala (6518)
DLala Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6518

Na persze, csakhogy itt nem ez a helyzet.

A menedzsment egyes tagjai a saját pecsenyéjüket sütögetik vagy a saját hülyeségüket próbálják leplezni. Ennek érdekében lépnek fel a beosztottaikkal szemben, nyugodtan mondhatjuk, pártállami módszerekkel. A megállapítás egyáltalán nem túlzás, hiszen ezek a figurák kivétel nélkül mind onnan érkeztek. Lenne nagy meglepetés, ha kinyílna néhány dosszié...

Előzmény: GenYo (6517)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6517

Ha valaki egy cég alkalmazottja lesz (ami ugye, nem kötelező), joggal elvárható tőle, hogy ne menjen szembe a vállalata érdekeivel. Ez az, amit lojalitásnak hívunk. Magánvállalkozóként Te is páros lábbal rúgnád ki azt az alkalmazottadat, aki Téged megkerülve - szólásszabadság ide vagy oda - rontaná a céged presztizsét, kürtölné világgá üzleti titkaidat, esetleg nehézségeidet.

Egy vasútvállalatnál ez különösen kényes dolog, nem véletlen, hogy közel másfél századon keresztül szinte félkatonai szervezésben működtek Európában mindenhol az ilyen cégek. A mai látszólagos szabadosság ne tévesszen meg. Minden vezetőnek ma is elemi kötelessége a 'belső elhárítás', gondolj csak például a terrorveszélyre vagy ami hétköznapibb, a lopásra vagy az ittasságra... :(

Előzmény: werk25 (6516)
werk25 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6516
Erről az indexes átállításról hallottam.
nickvadászat, állásvesztés....(?)Csak azért, mert valaki le merte írni a véleményét? Ilyenkor hol a véleménynyilvánítás szabadsága?
Előzmény: GenYo (6515)
GenYo Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6515

Egy regisztrációs visszaélés-sorozat után az Index mindenki e-mail címét default 'nem publikusra' állította és a nicknek magának kell azt a 'Beállítások'-ban - ha akarja - nyilvánosra állítania. Ez megnehezítette a spammerek, a kereskedelmi célú címgyűjtők és más adatvadászok dolgát is. A veszély messze nem onnan a legnagyobb, mint amire elsősorban gondolnál. Kizárni persze azt sem szabad, céges nickvadászat volt már többször is. Állítólag a nagyvasúti topikokon több esetben állásvesztésig is eljutott a ügy. Akkor ott sokan nicket váltottak, abbahagyták a fórumozást, illetve zárt topikba mentek át. A nick a jog szerint anonim, róla az Index adatot (például IP-címet) nem ad ki, a figurák általában a fecsegésükkel teszik magukat azonosíthatóvá. Az orvosság is egyszerű: mielőtt elküldi valaki a hozzászólását, gondolja végig, hogy lelepleződése esetén a cég alkalmazottjaként, vagy egyszerűen felelős állampolgárként helyt tudna-e állni azért, amit a topik(ok)ban leírt. Ha igen, akkor 'Mehet'.

 

Verba volant, scripta manent. A szó elszáll, az írás megmarad. :O)

Előzmény: werk25 (6514)
werk25 Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6514
Helló! Akartam írni e-mail néhányotoknak, csak nem publikus. Csak nem féltek valamitől vagy valakiktől? :O)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.04 0 0 6513
Benn áll Harasztin, vizsgálják.
Előzmény: rendezők (6507)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.02.04 0 0 6512

Sziasztok!

 

Tegnap silerült elkapnom a 1122 761 1121-et.Hát szóval meglepődtem(nem az ablakok miatt),fényezéssel miatt,mert 1121 761 ajtai világos szürkére van lefestve,de 1122 pedig sötét szürkére,ezt hogy lehet így lefesteni valamit,vagy lefestik egyszínre az egészet vagy ne is fessék le.

 

Üdv 

rendezők Creative Commons License 2006.02.04 0 0 6511

Hali!

 

Első megoldásként azt találták ki, hogy minden vezető álláson utazon valaki. Aztán kitalálták,hogy ha folyamotason jár a légsűrítő vagy rendellenesen müködik akkor a első állomáson félre kell állni utasokat leszállitani és lakatost kell kérni  a vonathoz.

Előzmény: Törölt nick (6510)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.04 0 0 6510
Hááát..:) Ez itt nem Gödöllő.Itt minden később történik meg.De biztos h el fognak tűnni nagyon rövid időn belül.
Előzmény: rendezők (6509)
rendezők Creative Commons License 2006.02.04 0 0 6509

Hali!

 

Ugy tudom a gödöllői vonalon már kicserélték ezeket a zárkapcsolokat.

Előzmény: Törölt nick (6508)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!