a legütösebb béemvé amitben vala ültem a cserkutiöcsi féle 350-es volt.... szemüveges 3as limobódé, s mivel volt egy totálkéros 850-ese, így rendkívűl egyszerű volt a történet.... futóstul, meg szívestöl átült a picibe.... elképzeled,,hogy egy 12hengeres motor ül egy 3as bódéba????? anyám....... még a havassy pucolt rajta vmit.....
a c20ne és társai azok kivétel elnyűhetetlen motorok, a régi A vectraban meg az astaban a 2,0 8v az volt az isten, a mai napig mennek pedig üti vágja mindenki
Lehet azt hitték átépitetted :) láttam tökölön hagyományos trabantot hátsó kerekesre átépitve ,nagyon durva volt :) illetve golf 2 is láttam bmw motorral hátsó kerekesnek megépitve ,szintén a tököli drift edzésen! :) láttam menni is :) 7es bmw komplett bölcsöt rakták be némi flexleés után :) nagyon sajnálom hoyg a ladák kezdenek kikopni az autósportból,pedig sokan vagyunk úyg akik némi romantikával nézik az orosz technikát :)
"Opleből max az isuzut vedd... az opel azt nem tud dízel motort gyártani( benzinest se nagyon)."
Ez is egy olyan téma amin elvitázhatnánk úgy 4000-ig biztosan :o) én tudom,hogy jó a benzines is nagyon C20NE X20XEV mondhatni tönkre vághatatlan és keveset eszik.
Nekem csak annyi tuning van az autómban,hogy középen a tükörre van lógatva egy kókuszos Wunderbaum illatosító. Ez a kedvencem,király za illata,mindenki dícséri.
Én akkor vettem vissza a golf teljesítményéből, mikor egy helyben álltam a fekvőrendőr után, mert ahogy megjött a nyomaték forgott az eleje és nem bírta a hátsó kerekeket áthúzni a fekvőn.
Enyhe bal láb fékkel arra megy az autó amerre akarod... ha ráérzel az első kerekesre akkor azzal is tudsz úgy menni mint a farossal.
Vmeik Lacházai "bólyakerülgetőn" jöttek oda és nézegették a golfot, nem értették, hogy lehet elsőkerekessel kilincsel előre menni a kanyarban.
Sok pénzem lenne,egy ilyet csinálnék meg tuti verdának. Ez lenne az álmom. Ilyennel tanultam vezetni,csak sedanban. 123-as Merga 2,4-es utolsó darabos dízellel manuális váltóval,de lehet benne 124-es Merga motor is. Annyira kényelmes,az valami hihetetlen. Ennek már tekintélye lenne. Álmom.
Mester nem vagyok, ráadásul rég nem foglalkozom vele. Igazából manapság mindegy mit veszel (márka, típus), mert az adott autó állapota a döntő. Nincs már a mit szabad-mit tilos tipusok, egységes szarok vannak:(
Összes Opel rohad, főleg küszöbvégén. "A" betűsek meg párásodnak (Astra,Vectra,..)
nagyon is jól vezet, csak néha tanítaná a közelekedőket is..... mikor még megvolt a néplimuzun a maga 170lovával, s megntünk még a békebeli időkbe mikor még volt tolerancia a magyar rendszámosoknak is, akkor olyan 230körül suhantunk, s beelőzött egy csillagos.... a hugi mondta is flegmán: nézz már oda, ez most kötekedik???? 260km/h-t ment a vw.... csillag az szabályzós volt....
a tempóból most visaza van véve, mert egy 110-es táblarentgeteg közé befésültek egy 70-est.... 40volt a sárgáraírva....... :)
Pedig élmény (utólag) 200m-t 1h alatt sem abszolválni (A Omega), miközben Astrával röhögve áthajtanak rajta.
Amúgy pl a mostani B2 jobban ment a 20-30cm-s hóban, mint a Nissan Primera. Én meg első-kerekest nem szeretem télen, mindig árok felé indul és nem befelé:))