A szeptemberi számban lévő velok tulajaival már beszéltem. Vagy magas az ár vagy elkelt.
Első lépésben 50.000és 100.000 Ft között szánnék rá pénzt.
Viszont nekem mindenképpen olyan kell amit fel kell újítani, mert szeretem a szerelgetést és ha kész jó látni
Hohy mit alkotott az ember.
Tommy: a fórumban van több eladó Velorex is próbáld meg, azokat felhívni, vagy a Veterán magazinban hírdetéseiben lehet találni.
Szerintem majdnem mindegy, hogy 200 ezerért veszel egy jó állapotút, vagy veszel egy roncsot 20 ezerért és utánna költesz rá 180 ezret (vagy még többet).
Ahogy végigolvastam a fórumot rájöttem, hogy te vagy egri vagy Eger környéki vagy.
Én is Egertől 23 km-re lakom és szintén velo-t próbálok felhajtani.
Megnéztem a Szarvaskőit amiről irtál, hát nem semmi társaság.
Mikor rákérdeztem az árra azt mondták igértek már érte 100 ezret de nem adják oda
Annyiért mert szereznek valami olasz vevőt aki simán ad érte 200 ezret.
Na kíváncsi leszek én arra. Állítólag tele vannak adóssággal.
Ha tudsz valami velo-t írjál, vagy ide a fórumba vagy az e-mail címemre , de ne erre ami itt van
Mert ezt csak a regisztráció miatt csináltam. E-mail : tomyka@drotposta.hu
Azért érdekelne ez a Velorex pick-up téma (volt ilyen gyárilag,(szerintem igen) vagy csak otthon faragták ilyenre), mert kináltak nekem egyszer egy ilyet.
Szerintem ez vagy gyári megoldás, vagy pedig volt egy erre szakosodott átépítő műhely.
Üdv
Az a zár a bal ajtóba való. Olyan mint a JAWA kormányzárja csak rövidebb. A másik oldalon nincs zár csak egy kerek fémserleg amit ha elfordítasz akkor kívülről nem lehet kinyitni az ajtót.
Grant: Remélem nem lett semmi bajod, ezt tavaly novemberben Én is átéltem amikor két autóval ütköztem frontálisan, persze vétlenül.
Úgylátom, hogy mind a hármunknál különböző nehézségek léptek fel a Velorex projektben, de sebaj jön az ősz, a hosszú tél lehet majd a garázsok mélyén fúrni faragni a Velókat.
Egyszer meséltem, hogy a Jászságban találtam egy kis autóbontót ahol három darab Velorex is van, szédszedve, onnan lehetne alkatrészeket szerezni, vagy megvenni mind a három Velót. Megbeszélnénk egy időpontot és leugranánk megnézni.
Most, hogy dolgozom (egy nagy állami vállalatnál)a pénz lassan már nem lehet akadály.:)
Valamilyen kulcsos Velorex zárról írsz amit a Camponás bőrzén vettél, az mi is pontosan?
Sziasztok
cszoleee1
Rossz számot programoztam be de már kijavítottam. Nagyobb baj az hogy hétvégén összetörtem az autómat, úgyhogy a Velorex projeket megínt csúszik mert most egyáltalán nincs ahangulatom vele foglalkozni, de még a garázsom közelébe sem menni.
Grant: sajnálom, hogy nem találkoztunk a Camponás bőrzén (biztos , hogy jó számot hívtál?), sebaj remélem a november 2.-án Szigetszentmiklóson, majd találkozunk.
A kalocsai Velorex motornak, vagy autónak van-e vizsgáztatva?
Régóta szeretnék venni egy veló-t de nem sok sikerrel. Inkább felújításra várót szeretnék mert egy- szeretek szerelni kettő: egy összegben nem tudok több százezret kicsengetni érte.
Ha tudtok valamit segírsetek.
Ha valakinek van doksija velo-ról, használati útmutató, kapcs. rajz stb... Akkor ha lehet másolatot vennék tőle papíron e-mal-ben ...
Ha valakit érdekel Kalocsán van egy eladó veló, felújított : 250.000-Ft-ért.
Tel : 06/30 856-4577
Grant: nekem soha nincs kikapcsolva a telefonom, maximum nem volt térerőm.
A Mélyfúró utcában lehet , hogy leesik az állad. Kb. 100-150 veterán autóroncs van összegyűjtve.
Az egyik sátor közepén áll a Velorex.
Az alkatrészigényedre lehet, hogy tudok egy megoldást.
Sajna a Velorexem még sehogy se áll. De lehet, hogy nem várok rá többet, hanem veszek egy másikat.
Hello Ricsosz.
Hát nekem a következő dolgok kellenének: Komplett ponyva ablakokkal, komplett tetőponyva, komplett ülés, turnikett gombok és patentok, "függöny" belül elől a lábakhoz, fesszabályzó 12V150W 9403.56 jelű, kitámasztó rudacska a kosár és a tető közé, tetőborítás rögzítő pálca a szélvédő fülé, gyujtáskapcsoló, Első lámpák vagy csak az üvegek foncsorral és az elektromos csatlakozókkal. Eredeti bowdenek (lakkozott szövet borításúak) Szélvédő gumikeret és rendszámtábla világító lámpa gumikeret. Akkumulátor tartó és akkurögzítő pálcák. Persze mindenből eredeti és használható állapotú kellene. Ha esetleg lenne olyan Velo amiből mindezek kibonthatók akkor az is érdekelne.
Állandóan hívogattalak, de a mobilod mindig ki volt kapcsolva. Így sajnos nem találkoztunk a börzén.
Megnéztem volna a gombokat.
Én láttam 250-es Velóhoz piros kerek üveg hátsó lámpákat. Egy helyen árultak utángyártott réz kábelrögzítő bilincseket 150/db áron. Meg láttam eredeti zárat az ajtóba 2 db kulccsal. Ezt meg is vettem 300Ft-ért.
Mélyfúró utcát megnézem.
Beszéltem a Lodik kollégával is. Azt mondta, kellene 2-3 rendelés, hogy érdemes legyen kimenni.
Az érdekelne vajon mi a különbsg az olcsóbb Zitex és a többi, drágább ponyva között.
Itt vagyok újra, a Camponás bőrzén az ismerősöm (Újlaki Péter) árult komplett turnikett gombokat a Velorexhez (200 Ft/db áron).
Grant: ha látni akarsz eredeti állapotú Velorexet akkor menj el a Mélyfúró utcába a rendőrségi telep mellett van a Jankó úr (Spirál Autó Kft.) egyik roncstelepe. Ott van egy teljesen eredeti állapotú Veló (sajnos be van horpadva a teteje, ráomlott a pajta).
Nah most ajánlottak 280 eft ért egy 50 es évek béli Velot még 250 es pár apróság át van alakitva meg pár burkolati elem hiényzik 280 eft. Az sok érte nem vagy mit tudsz hozzá szolni irtam Mail-t!
Tegnap végre ki tudtam szedni a kormányt. Egy hétig ázott petróleumban a perselye. Utána kiszedtem a kormányművet és a komplett első futóművet. Ezek nagyon könnyen szétjöttek. A hátsó futómű már problámásabb. A lengőkar csapszegek biztosítólemezét tartó csavar az egyik oldalon beletört a vázba. Nem kis műtét lesz kioperálnom onnan.