Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Pitecus Creative Commons License 2002.09.27 0 0 177
R12-nek (dacia) volt 1 Gordini nevezetü motorja (1600-as), ami 125 pacit adott le. Ezzel a motorral nyertek a hőskori rallyban a Rönyósok. Azt még be lehet vhogy szerezni, csak a váltó is legyen hozzá.
Pitecus
akinek volt vmikor egy Dacia 1300-as gépe (1981)és meg volt vele elégedve
Előzmény: dragster_666 (176)
dragster_666 Creative Commons License 2002.09.27 0 0 176
Na, semmi ötlet? Bármilyen elképzelés érdekelne, ha egy kicsit is megvalósítható. Más motorizáció is jöhet, ha van valakinek ötlete.

Egy E30 motor telán beszerelhetö elöl, de mit lehet csinálni a padlólemezzel, és hogy lehetne a hátsó felfüggesztést megoldani?

Rosszat kérdeztem, eléggé leragasztottam a topicot. Na beszéljünk másról, de azért ha valakinek valami ötlete támad, hát ne tétovázzon megírni.

dragster_666 Creative Commons License 2002.09.25 0 0 175
Sheme,

a Fuego, az már elég régi autó, én sem ismerem a teljesítményét, de valószínüleg nem elég erös a saját kategóriájában (köbcenti) a gyorsulási versenyekre.

Hány kiló a Dacia? A motorháztetöt lehetne üvegszálból megmintázni, sárvédöket, ajtókat. Egyszerüen mintát venni az eredetiekröl, nem mássá formálni, olyan kéne maradjon mint egy más Dacia. Nem az lenne a cél, hogy optikai tuning autót csinálni, mert akkor egyszerübb egy más autót megvenni. Hanem egy nagyon megkönnyített Daciat, nagyon erös motorral kizárólag gyorsulásra. Szóval nem hátrány a túlzott könnyítés a stabilitás kárára, mert csak 200 métert (1/8-ad mérföld) kell menni fullgázzal egyenes vonalban.

Egy kicsit baj, hogy hosszanti motoros és elsökerék meghajtású. Valószínüleg nagy áldozatok árán be lehetne szerelni egy E30-as BMW-böl egy 2.5-ös motort, az is hoszanti csakhogy hátsókerék meghajtásra van az gyárilag, a Dacia-n pedig hátul lenne mit alakítani, hogy valahogy fel lehessen szerelni az E30-as tol származó diffit.

Egy másik elképzelés a 2.0 16V GSi motor a maga 150 lovával. Az, orrmotoros elsökerék meghajtású autóra volt tervezve, csakhogy keresztmotorosba. Ez megint akadály, mert a Kadett elsö futómüvét meg az alváz egy részét is át kellene szerelni.

Valami ötletetek nincs mégis mit lehetne beszerelni?

Előzmény: Sheme (173)
Tomthumb Creative Commons License 2002.09.25 0 0 174
Fuego
Előzmény: Sheme (173)
Sheme Creative Commons License 2002.09.25 0 0 173
Hi!

Úgy rémlik, hogy a Renault Fugero - valami ilyen idétlen neve van - mocit be lehet rakni. Ez egy 1.7-es motor - pontosabb paramétereket nem ismerek róla.

Véleményem szerint kisebb átalakítással beférne egy nagyobb, akár 1.8-as motor is, de a váltó már keményebb dió. De ha ismersz valakit, aki megbízható tuning téren, jelezd!

Előzmény: dragster_666 (172)
dragster_666 Creative Commons License 2002.09.24 0 0 172
Sziasztok!

Talán bele lehet egy Dacia-ba szerelni valami erösebb motort is. Persze váltóstól. De milyet?

Én most nem családi autónak gondoltam, hanem mondjuk gyorsulási versenyre: show autónak. Emiatt a fútómüvet sem kellene nagyon piszkálni, mert ott úgy sem kell gyors kanyarokat venni. Egy kicsit nehezíti a választást az, hogy nem keresztmotoros és úgy-e inkább ilyen motorokat lehetne mondjuk bontóból vagy akárhonnan megvásárolni.

Talán építenék egy ilyen autót. Mi a véleményetek? Minden érdekel ami ehhez kapcsolódik.

GanXstaZolee Creative Commons License 2002.09.24 0 0 171
Hát én nemtom de ha találkozót akarsz akkor ne fun clubbost akarj, mert ott egy dacsia se lesz :))) a fan clubbosnal mar lehet... szerintem amit írtál abban nem mind1 melyik szerepel.
Előzmény: SUNX (170)
SUNX Creative Commons License 2002.09.24 0 0 170
Angolul en is tudok :))) sot meg mas europai nyelven is :) meglepo nem :)

FUN FAN .... kulonbseg... van, de a soraim megcsak veletlenul sem errol szoltak :)))

Kicsi ganxsta :)

SUNX

Előzmény: GanXstaZolee (168)
Sheme Creative Commons License 2002.09.23 0 0 169
Meg fogsz lepődni: nekem van egy 7 éves - 1995 szeptemberi.
Igazad van: inkább segítsük egymást tippekkel-trükkökel az esetlegesen felmerült problémák orvoslásában!
Előzmény: SUNX (167)
GanXstaZolee Creative Commons License 2002.09.23 0 0 168
OFF

bocsi dee FUN Club nem = FAN Club :))))

ON

Előzmény: SUNX (167)
SUNX Creative Commons License 2002.09.23 0 0 167
Na Hali !

Van még valakinek DACIA-ja rajtam kívül ebben az országban ? Ennek a fórumnak talán arról kéne szólnia, amire hivatott.... FUN CLUB esetleges találkozókkal, eszmecserékkel, és nem az egyéb lótifuti idefirkászó-fikázó fennhéjazó köze nincs a DACIA témához hozzászólásoknak...

UFF : SUNX
ui: 12 éves DACIA gondos gazdája, jah és WAGONR+ is :) és ahhoz még túl fiatal, hogy volt komcsi legyek....és főleg, hogy átüljek volt komcsiként.. :)))) különben sem ingem...

Obi wan Creative Commons License 2002.09.23 0 0 166
Szia THT!

A Brake feliratú lámpa a fékolaj ellenőrző lámpája.
Egyébként nekem is Dákóm van, vannak apróbb bajai ugyan, de alapvetően meg vagyok vele elégedve. A fogyasztása nagyon jó (6.6 l /100 vidéken, 7.5 l városban), fenntartása fillérekbe kerül. Eddig (15 ezer km alatt) nagyon megbízható volt, remélem ezt hozza a jövőben is.
Egy szóval, nem nyugati színvonal, de nekem most ez is megfelel. Nem állítom, hogy nem lenne jobb egy új, mondjuk francia autó, de nekem ez most nem ér annyit, hogy komoly havi részletet fizessek érte. Ha gyorsaságra van szükségem, akkor motorra ülök, ha pedig szállítani kell a családot is, akkor meg ott az autó. Ekkor még jól is jön, hogy nem egy lóerőbajnok autóban ülök.
Obi wan

Előzmény: THT (165)
THT Creative Commons License 2002.09.22 0 0 165
Jó reggelt!

Nem vitatom hogy a gázzal olcsóbban jársz, nincs is ezzel semmi probléma, csak egyik hozászólásodban azzal érveltél hogy sok autó azért nem működik jól mert: "Csodálkozni fogsz, nekem is beindul. Talán azért, mert nem akartam okosabb lenni a tervezőjénél - francia fazon -, nem bütyköltem, nem okoskodtam, mint egyesek."
Szóval nem okosítottál a motoron, csak gázt tetettél bele. Tehát ne a gáz miatt írtam amit írtam, csak nem tünt túl következetesnek ez a hozzászólás.

De hadjuk ezt, nincs ezen mit vitázni, máshogyan állunk az autónkhoz. Nekem az autóm a hobbym egyben, ezért nem számolom hogy menyit költök alkatrészekre, és a fogyasztás sem különösebben aggaszt, azért vettem BMW-t mert gyermekkori álmom volt egy ilyen autó. Te valszeg ennél gyakorlatiasabban álsz a kérdéshez.

Egyébként én sem nagyon tudom betartani a sebességhatárokat, a 90/130 még nagy megeröltetés árán csak csak menne, de az 50 csak rendőrveszély esetén játszik, mert egyszerűen úgy érzem mintha állnék. (természetesen nem gyerekekkel zsúfolt másfélméterszéles útról beszélünk)
Ennek ellenére nem nézem alacsonyabb rendűnek az 50-el autózókat, hanem egyszerűen megelőzöm őket. Én nem tudom miért godolod hogy lenéznek amiért 50-el mész... legfeljebb bosszankodnak, és valjuk be abban a forgalomban ahol a zsúfolt sor 60-70-el halad, több veszélyforrást jelentesz ha 50-el mész, mintha felveszed a forgalom ritmusát.

Az pedig hogy Impotensnek titulálod aki nálad nagyobb erősebb drágább autót vezet, szerintem csak saját magadat járatod le, ugyanis ez úgy jön le mintha irigykednél rájuk.

Ja, szőke csajom van, és szerinte nem vagyok impotens :-)))) pedig fekete BMW-m van, és még le is van ültetve :-)

mondjuk megértem a negatív tapasztalataidat, csak nem jó hogy általánosítasz.

gyári illat és hasonló érveiddel messzemenőkig egyetértek.

Egy kérdés: Mire jó a Daciákban a BRAKE feliratú gomb lámpa vagy istentudja mi. ???

Sheme Creative Commons License 2002.09.22 0 0 164
Hi!

Nem értem, milyen kövezést akarsz? Mire föl?

Egyébként meg azért írtam, a "gázosításról" + "pótrugóról", mert az előbbivel jóval olcsóbban lehet közlekedni, az utóbbira meg lehetőség van, hiszen gyárilag hagytak 2-2 lyukat, amibe a nagyobb terhelés elviselése érdekében a tengely és a kocsiszekrény közé be lehet akasztani.

Az, hogy betartom a KRESZ-t, miért tűnik úgy, hogy alacsonyabb rendű az autó és a vezetője? Miért kell örökké áthágni a szabályokat?
Egyébként mindig kuncogok azon, amikor a piros lámpánál elstartol a mezőny, és 100 méterrel feljebb meg besatuzik, mert még piros. Ezzel nekem mit akarnak bemutatni? Hogy ismerik a fékpedált? Én 79000km alatt - újonnan vettem az autót -, mindössze 2(!!!) alkalommal cseréltettem fékbetétet elől, mert nem volt hajlandó a betét visszahúzódni alaphelyzetbe és emiatt elkopott. (Azóta kiküszöbölte a hibát egy lelkes fiatal autószerelő: megzsírozta a fékpofa tolattyúsház-részénél, bocs, ezt nem írtam valami szépen, de érthető, ahol beavatkozott, ugye?

Sokan el vannak szállva maguktól, mert tellett, egy tizenéves agyonhajtott nyugati hulladékra, csak nem vallják be maguknak, hogy többet költöttek rá javítás címén, mint amennyit ér az autójuk. És használt autót pedig nem bizts, hogy vennék, mert felemelő érzés érezni a gyári illatot és nincs kiülve az ülésed, nem bagószagú a kocsi, stb. Legfeljebb negyon-nagyon indokolt esetben, de nem hiszem.

Igen Dacia Nova-nak híjják a szerencsétlent, bár erősen hajaz a 309-es Peugeot-ra.

R12 + R8: nem rossz az ötlet...

Előzmény: THT (163)
THT Creative Commons License 2002.09.22 0 0 163
Háj topic!

Én nem vagyok, és nem is voltam Dáciás, csak ma jött utánam egy gyári állapotú ikerfényszórós, asszem TLX-vagy mi, egy öreg házspár vezette csili vili volt, tök gyári, aztán láttam ezt a topic-ot, gondoltam benézek.

Nem rajongok nagyon az típsért, de megértem a rajongásotokat, én is rajongok ey típusért, és semilyen észérvel nem tudnának tőle eltéríteni.

Használt nyugati vagy új keleti dologhoz annyit tudnék hozzászólni, hogy nem láttam még olyan színvonalú keleti kocsit (újat sem) ami egy normálisan karban tartott nyugatival felvenné a verseny, nem motorikusan, nem kényelem/igényesség szempontjából, hanem összeségében.

Én is jobban becsülök egy szép öreg autót/gazdiját mint a tizenéves taknyot apuci pénzéből vásárolt műanyaghájtekdobozában.

Sheme: Mintha némi ellentmondást vélnék felfedezni a hozzászólásaidban:

-Nem gondolod magad okosabbnak a tervezőnél, de halhattunk már gázbeépítésről, pótrugókról(ilyet most hallok először) magasított csomifedélről stb.

Nem mész soha 50/90/130-nál gyorsabban, mert aki így tesz annak öngyilkos hajlamai vannak, és veszélyezteti a világbékét, de azért jól beszivatnád autóstásaidat egy agyontuningolt Dáciával.....ja, de ehez kell ám futómű, fékek kanyarstabilitás stb..

Szerintem egyébként ha egy autó rendelkezik erőtartalékkal, az sokkal inkább biztonságos mintsem veszélyforrás, abban pedig egyetértünk, hogy hülyeség ellen nincs orvosság.

Autótipusonkénti kategorizálást hadjuk...volt egy dáciás ismerősöm, aki 3szor törte TK-ra a vasat, kétszer a családjával a háta mögött fullrészegen......szuzukikat én sem szeretem, bár a barátnőmnek is suzia van, mégsem egy beképzelt vadállat :-))) Azt meg nem kell elvárni a belvárosban hogy 50- nel menjen mindenki mögötted, ne csodákozz ha igyekeznek elkerülni, ha egy SEL500-al lennél, akkor is így tennének.

Egyébként úgy tudom most is lehet újonan dáciát kapni injektorral+ilyesmivel, csak mintha Mo-n nem forgalmaznák. R12 vagy az R8 meg nem dácia. Tényleg miért nem veszel egy ilyen rönót? Restaurálnád, kapnál rá veteránvizsgát, jó nagy betükkel ráírnád hogy rönó, és máris nem dáciás lennél, hanem egy nyugati veteránt hajtó büszke autótulaj. Még diszkó parkolójában is megbáulnák a hozzáértők!

Na bocs ha hosszú voltam, várom a kövezést :-)))

Üdv. THT BMW E30 316i 1990

Sheme Creative Commons License 2002.09.21 0 0 162
Hali!

Olyat találtam, hogy ilyet akarok én is venni:

Hát nem cool?

Itt van még egy pár:
http://www.geocities.com/motorcity/downs/4582/tundac.htm

Előzmény: Gizmo19 (160)
Pitecus Creative Commons License 2002.09.21 0 0 161
Szasztok!

Egy kicsit felhúzom a topikot.
Lenne Eladó Hall-jeladós gyújtásom Daciába (Remitel)
-Vastagréteg áramkör
-Trafó
-Hall-jeladó elosztóval szerelten
-Kábelek

Mindösszesen 18 ezer forintot kérnék érte.
Ha valakit érdekel, írjon nekem.

Üdv
Pitecus

Gizmo19 Creative Commons License 2002.07.14 0 0 160
Mégiscsak találtam siteokat:

www.geocity.com/motorcity/downs/4582/dacia.htm
server43.hypermart.net/daciasn

utóbbi sajna román nyelvű, de a lényeget könnyű kihámozni

Sheme Creative Commons License 2002.07.14 0 0 159
Hali!

Hazafelé jövet az 50-esen az egyik pihenőnél egy tűzpiros Dacia 1310 LXi-t pillantottam meg és azonnal meg is álltam előtte az aszfalton. 2 pasas, meg egy kiscsaj éppen falatoztak.

Magyarul egy szót sem tudtak, de hiányos angollal sikerült kihúznom egy-két infót a kocsiról.

Tehát nem karburátoros, hanem központi befecskendezéses az 1397 köbcentis motor - ergo automataszívatós. Állítólag 70 lovat teljesít.

A gyújtás végre nem rotoros - mennyit lehet vele szívni a rossz minőségű osztófejfedelek miatt! -, hanem tirisztoros. Semmi forgó/mozgó alkat-race.

A műszerfal kissé változott: csak lámpa van például az olajnyomás és a generátortöltést visszajelző mutatók helyén, valamint kikerült a fordulatszámmérő alól is 4 lámpácska... Kár, pedig imádom, amikor "belendülnek" a műszerek.

Újonnan 3800$-ért meg lehet vásárolni odakint. Felárért rendelhető bele elektromos ablakemelő - első ablakokra -, klíma, ködlámpa, metálfény, ilyesmik. Légzsák nyista.

Vajon hol vállalják, hogy megtuningolják kicsit a motort?

R12 Creative Commons License 2002.07.09 0 0 158
De még mennyire!!!
UAP - a gyár neve
és egy madárka feszített alatta!
Van súlya, nem műa.

Nem is tudtam, hogy a 1301-st hozták ide is. Bizonyára kis példányszámban...

Hali

Előzmény: Gizmo19 (157)
Gizmo19 Creative Commons License 2002.07.08 0 0 157
saját: mindenhol jó, de itthon nem annyira

azért írtam csak ezt a két oldalt, mert ezeken van valami értelmes

egyébként altavistával egy csomót lehet még találni

emlékszik még itt valaki, hogy mi volt a Dacia címerben a kocsi elején (1300, 1301) mert én elfelejtettem, csak eszembe jutott, hogy régen qrvára tetszett.

csőváz
91omziG

Sheme Creative Commons License 2002.07.03 0 0 156
Háj!

Kúúúúúúúúrrrrrrvvvvaaaaa jóóóók az oldalak!

Veszek valahol még egy Dacia-t és megtuningoltatom, mert csúcs, ahogy megvadították mind motorikusan, mint optikailag!

Küldj még R12-es oldalt, plíz!

Előzmény: Gizmo19 (155)
Gizmo19 Creative Commons License 2002.07.01 0 0 155
Hali mindenki

A két legjobb site:
R12G: gorde.free.fr
R8G: netti.nic.fi/~gordini/index.php

Ha valaki tud olyan sportkormányt, ami az R12G-ben
volt, dobjon meg egy maillel.

Szerintem az 1301 dácsingó volt a legjobb (kartámasz, pöpi ülések etc.) nekünk ilyen volt régen egy pár évig, soha semmilyen baj nem volt vele. 95ben eladtuk a románoknak

u.i.: képet nem teszek be mert a két site-on iszonyat mennyiség van belőlük (a G forumon érdemes megnézni a realvideókat)

91omziG

Sheme Creative Commons License 2002.06.29 0 0 154
Könnybe lábadt a szemem, mikor megláttam ezeket a szépségeket. Nagyon tetszenek! Ez az R8-as nem piskóta, az biztos.

Az a fekete 2 ajtós turbos Dacia, az a csúcs számomra. Tényleg, nem lehet valakivel a 4 ajtósat feltuningoltatni egy kicsit? Mo.-n hozzá lehet jutni a szükséges alkatrészekhez?

Előzmény: snowman (152)
attie Creative Commons License 2002.06.27 0 0 153
Sheme!
"nem beszélve arról, hogy kevesebbszer kell beállni a benzinkúthoz teletankolni a kocsit."

Jujj hát én speciel az autóm vásárlásakor ezt nem vettem fontos szempontnak, inkább járok vele kevesebbet, de engedem hogy többet zabáljon :)
Nem mintha nem tudnám hová költeni a pénzem, csak nekem most fontos volt egy ütősebb gépezet :)
(Alfa 75 3.0 V6 - nálam csak Alfa jöhet szóba és ez volt a megfizethető évjárat nekem)

Na de mindegy.. nem akarok OFFolni :)

Előzmény: Sheme (147)
snowman Creative Commons License 2002.06.27 0 0 152
A flotta:


Na jó, abbahagyom, mert letolnak a modemesek.

snowman Creative Commons License 2002.06.27 0 0 151
És itt az én nagy szerelmem, az R8 Gordini.
Csodálatos gép, nem?

snowman Creative Commons License 2002.06.27 0 0 150
És itt egy francia nyelvű cikk Gordini-ről:


AMÉDÉE GORDINI
 Pilote
et constructeur français, d'origine italienne, fondateur de la
firme automobile portant son nom et créateur de voitures de compétition.

en 1899 ŕ Bazzano, prčs de Bologne, il travailla dans un
garage dés l'âge de onze ans. Engagé aussitôt aprčs par le
concessionnaire Fiat de Bologne, il eut ainsi l'occasion de
faire la connaissance d'Eduardo Weber, futur constructeur de
carburateurs, qui devint son maître et ami.
A
l'âge de quatorze ans, il passa chez Isotta-Fraschini oů il bénéficia
des conseils d'Alfieri Maserati. Engagé dans l'infanterie
pendant la Premičre Guerre mondiale, il revint aprčs le
conflit ŕ son emploi de mécanicien chez Isotta-Fraschini. Ce
fut ŕ cette époque que Gordini construisit sa premičre
voiture en assemblant des pičces d'origines différentes, dont
le moteur récupéré sur une voiture Bianchi hors d'usage.
Il
se rendit ensuite ŕ Mantoue pour y travailler et se spécialisa
dans la préparation et la mise au point des moteurs
Hispano-Suiza. Au début des années vingt, il effectua un
voyage ŕ Paris qui fut décisif pour sa carričre. En effet,
Gordini se fixa définitivement en France oů, aprčs avoir
travaillé pendant quatre ans environ avec Cattaneo, spécialisé
dans le service et la réparation des voitures Hispano-Suiza, il
créa sa propre entreprise.
Outre
son activité normale de mécanicien et de préparateur des
voitures Fiat, Gordini commença ŕ prendre part aux compétitions.
En 1934, il entra en contact avec H.T. Pigozzi, fondateur de la Société Simca qui entreprenait au début la fabrication sous
licence des voitures Fiat destinées au marché français. C'est
ainsi que les premičres Simca-Fiat-Gordini firent leur
apparition. Gordini lui-męme remporta son premier succčs
important dans le Bol d'Or ŕ Saint-Germain.
Les
Simca-Gordini connurent par la suite une grande notoriété en
s'imposant dans le classement ŕ l'indice de performance aux Vingt-quatre
Heures du Mans en 1938 et en 1939, année ou Gordini remporta la
coupe Rudge-Whitworth. Puis, dans l'aprčs-guerre, il s'installa
dans un nouvel atelier, boulevard Victor ŕ Paris, et, toujours
en collaboration avec Simca, commença la fabrication de voi- tures de sport et de monoplaces, activité qui le mena jusqu'ŕ
la création de la formule 1 de 2500cm3.
En
1956, aprčs avoir cessé tout rapport avec Simca, Gordini eut
ŕ faire face ŕ de grosses difficultés financičres, au point
de se trouver dans l'obligation de suspendre totalement son
activité pendant un certain temps. Son nom revint rapidement au
premier plan de l'actualité lorsque Renault lui confia la mission de s'occuper de son département Compétition.
C'est
ainsi que naquirent les célčbres moteurs Renault-Gordini qui
équipčrent d'abord les Dauphine, puis les R8, ainsi que
certaines Alpine. Ces différents types de voitures de sport
devaient donner lieu ŕ la création des coupes "Renault-Gordini
"'.

snowman Creative Commons License 2002.06.27 0 0 149
Nem, nem. Ezónnek méár köze sem volt a Gordini névhez.
Viszont ne felejtsük el a Dacia híres ősét, amellyel Frejánczék annak idején hatalmas sikereket értek el.
Itt egy minta-példány:


És néhány adat:

Performances
Vitesse maxi : 177,1 km/h (195 km/h) • 1.000 m DA : 32,7” (nc, mais largement en dessous des 30”).
Production
De septembre 1970 ŕ septembre 1974 • Prix en 1970 : 16.500 F.

Egyébként a Gordini név több Renault típuson is ott díszelgett anno, többek között még a régi 8-ason is.
Az 1970 előtt épített Daciák egyébként marha jók voltak még, mert azokban még eredeti francia Renault motor és jónéhány eredeti francia alkatrész feszített, és gyárban még viszonylag rend volt. A bajok csak ezután jöttek, amikor is a Dáliák annyira elkezdtek rohadni, hogy a vadiúj autót az átvétel után azonnal le kellett alvázvédeni sőt, néha még fényezni is. Viszont aki ezt megtette, az nyugodtan furikázhatott vele évekig.
A családunkban egyébként volt egyszer egy oridzsi Dália, és csak annyit mondanék róla, hogy az utánunk következő tulaj még kb. 15 év múltán is agyba-főbe dícsérte.

Ez a Dauphine Gordini:


Ez pedig a R17 Gordini:


Előzmény: Sheme (148)
Sheme Creative Commons License 2002.06.27 0 0 148
Hi!

Ez Gordini kocsija! 1.6-os, turbos, 160LE-s motorral, ZX váltóval. Ha jól tudom, úgy 200km/h körül van a vége, bár lehet, hogy egy váltócserével kicsit több is lehet...

Mekkorát nézne pár beképzelt úr, akiket egy ilyen verdával állva hagynánk a pirosnál! Meg az autópályán! ;-)

Előzmény: snowman (146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!