Keresés

Részletes keresés

IKARUS 435 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6574

Sziasztok HÉV-esek!

 

Lenne hozzátok egy kérdésem. A mai nap, suliba menet a HÉV utolsó kocsijának középső ajtajánál volt szerencsém utazni, a szentendrei vonalon, és meglepődve tapasztaltam, hogy egy BKV dolgozó hátulról adja a HÉV vezető felé a Felhívás az indításra jelzést, egy sárgás pirosas lámpával, amely sárgán világított. A szóban forgó vonat Battyhány tér felé indult, Margit híd mh.-ről. Először arra gyanakodtam, hogy esetleg a mh. végén található autómata térköz döglött be és nem jelenik meg rajta a tovább haladást engedélyező, zöld fény vagy a szabad csökkentett sebességgel, sárga fény. Ám du. hazafelé jövet újra megnéztem a helyzetet, a peronról és a jelző működött, de a fent említett BKV dolgozó továbbra is adta a működő jelző ellenére a Felhívás az indításra jelzést.

A kérdésem a következő lenne: működő térközjelző melett miszükség van a HÉV-nél Felhívás az indításra jelzést adni?

A válaszotokat előre is nagyon szépen köszönöm!

hamurappi1 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6573

Sziasztok,

Tisztelt Kedves Hábé,

"De a járművezetők mentségére legyen mondva általánosságban: a BKV legkomolyabb vasúti ágazatánál legutóbbi értesüléseim szerint nincs járművezetői szolgálati menetrend, úgyhogy gyakorlatilag sacc/kb-ra vezetnek."

Az értesüléseid rosszak.Ahogy az előttem hozzászóló is emlitette, mindenkinek, van külön fordája (menetrend ,ami szerint közlekedik).

A fordában azok a vonatok "számai" szerepelnek, amit az aznapi szolgálatod idején kell továbbitanod, a fordából, derül ki az, hogy mikor kell az egyik végállomásról indulnod illetve a másik végállomásra érned, illetve az is kiolvasható belőle ha valamelyik közbenső állomáson leváltanak, mert munkaközi (étkezési) szüneted lesz.

Nos szvsz a HÉV-ek próbálnak minden vonalon, akkor megérkezni az egyik megállóba, amikor a menetrendben ez fel van tüntve.CSak az utasitásból se pontosan kiolvasható mikor kell odaérni?(Értem ezalatt azt, hogy addigra kell odaérned, mire az indulási idő elérkezik - de ekkor ugye alapból késsésel indulsz, mert a le és felszállás a leggyorsabb esetben is legalább 10 sec kell, ha nem száll le senki.Ha van felszálló és leszálló is akkor ez egészen elnyúlhat 20 sectől -1,5 percig is, no ekkor alapból késsel ,ész tovább, "de ez nem baj", csak az utasok szidnak, pl. fejállomáson amikor pontosan érsz a fejállomás peronja elejéhez ,de mire beballagsz 10km/h-val majdnem újabb perc telik el.Persze ilyenkor mindenki izgatott, mert menne már a köv. járműhőz.)  -az utasitás csak az tartalmazza, hogy az indulási idő előtt nem indulhatsz el.Van úgy, hogy a menetidőben be van kalkulálva a reggeli csúcs, és ekkor bizonyos többlet idő van hagyva a megállóhelyekre, és lehet hamarabb érsz valamelyik kőzbenső állomásra, mondjuk 1 perccel bár az ilyen általában ritka.De ekkor az állomás megfog, és csak az indulási idő elérkezésekor indul tovább a szerelvény.Nem lehet az, hogy hamarabb jött ugyan a HÉV Harasztiban, de pontosan indult Harasztiból, és csak te azt figyelted, hogy mennyivel jött korábban?

De a járművezetők védelmében elmondom, hogy elég nehéz úgy vezetni ,hogy mindenhova menetrend szerint érjél, és ne késsél.

Másrészt, meg minden járművezető fejből tudja ,hogy melyik megállóhoz, mikor kell érnie.Ezt még a módszertanátadó oktatáson tanulja meg a járműveztő, ezzel tudja ellenőrizni magát ,hogy mondjuk félúton pontosan jár e, vagy pontosan érkezik e a köv megállóhoz.

Hábé, létszives ha nemtudsz inkább valamit akkor kérdezzél, itt "szivesen" válaszol mindenki .(Remélem) Azért még nem köveztek meg senkit, és nem is fognak, ha valaki kiváncsi valamire.De azt a fórumban sokan nem nézzik jó szemmel, ha úgy állitasz, vagy feltételezel (most utóbbi volt) dolgokat ,hogy homályos forássokra hivatkozol.

Köszönöm, hogy végigolvastál(tok).

Üdv Hamurappi

 

Előzmény: HáBé (6567)
tweety83 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6572

sziasztok!

Régebben mentünk HÉV-el Pomázra. Sokunknak van Pesti bérlete így csak kiegészítőt vettünk, de egy haveromnak nem volt pesti bérlete, így Ő úgy oldotta meg hogy a Pesti szakaszon vonaljegyet, a külsőn meg a kiegészítőjét mutatta a kallernak. Viszont a kalauz meg elkezdett pampogni hogy ez így nem jó, merthogy ha a Batthyányitól jött akkor HÉV jegyet kellett volna venni az egész vonalra, nem lehet úgy csinálni hogy vonaljegy + HÉV kiegészítő-jegy.  Ezen picit meglepődtem, gondoltam azért szól, hogy így esetleg olcsóbb, de megnéztem a táblázatban és ugyanannyiba kerül...Szóval  nem mindegy hogy milyen jegy, ha ugyanannyiba kerül...? Mi ez a hülyeség? Miért nem tájékoztatják az utasokat normálisan erről?
Amúgy aki Békásig megy az is vonaljegyet vesz, nem HÉV jegyet

M.VIII Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6571
Mi az, hogy sacc/kb. vezetnek? Van hivatalos szolgálati menetrend, minden fordában, téli-nyári, mikor hol kell lenni, melyik megállóból/állomásról mikor kell elindulni. Ez alapján mennek, ki van rakva a műszerasztalra. És vért izzadnak, hogy a sok lassújel ellenére tartani tudják a menetidőt. Kicsit hiányosak az ismereteid. Egyébként ma reggel hajszálpontosan mentek a vonatok. Ha meg nem ugyanazt a rendszert használják etalonnak, akkor inkább arról kéne vitázni, melyik a hitelesebb. Nem arról, hogy előbb menesztenek. És légy szíves, ne hívd rákfenei vonalnak, mert van rendes neve. Nekünk ez van.
Előzmény: HáBé (6567)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6570
Szándékos gyujtogatás miatt éghetett le 01.15.-én egy HÉV-kocsi.
A tüzet vizsgáló szakértők kizárták, hogy a gyújtogató a
szerelvényben holtan talált 66éves férfi volt, a rendőrség
ugyanakkor két hajléktalan személyt keres az üggyel
kapcsolatban.
A halálos HÉV-tűz után elrendelt vizsgálat lezárult, a
szakvélemény egyértelműen gyújtogatást sejt a
háttérben-tudta meg a Szines Bulvár Lap.
A tűz a kocsi hátsó felében keletkezett, az ülések alatt
lévő fűtőtestek egyikénél sem mutattak ki műszaki hibát.
 A holttest a tűzfészektől kb 6-8m távolságban ferküdt, a
szakértők szerint a tűz keletkezésében való közreműködése
kizárható.
A HÉV-kocsi villamos berendezései jó műszaki állapotban
voltak, az utas térben áramütést, balesetet okozó hibanem
állhatott elő.
A tűz okaként gondatlanság vagy szándékos emberi tevékenység
vélelmezhető.
Mint emlékezetes: Schimmer Erzsébet, a BKV szóvivője már a
tragédia másnaoján arról beszélt, hogy nem zárható ki a
szándékosság.
Aznap Vajda Pál főpolgármester-helyettes is úgy fogalmazott:
feltehetően nem műszaki, hiba miatt gyulladt ki a
szerelvény, az ügy hátterében más dolog lehet.
Információikn szeint az elhunyt egy 66 éves hajléktalan
férfi, a rendőrség két társát keresi,akikkel gyakran utazott
a HÉV-vonalon.
Bálint Gabriella, a BRFK sajtóreferense nem erősítette meg
értesülésünket. Elmondta: az ügyet a rendkívüli halálesetek
osztálya vizsgálja, még várnak a tűzvizsgáloi eredményre.
Ugyanakkor hozzátette: a rendőrség várja azok jelentkezését,
akik a kérdéses héven  utaztak, illetve a tüzet megelőzöen
szálltak le a szerelvényről.

SZines Bulvár Lap 2006.02.04.
HáBé Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6569

Köszöntelek!

 

Az írásbeli fontosságával -mint vasutas-, köszönöm, tisztában vagyok. Ha kell, fel is tudnám sorolni, mily esetekben kell oly cetlit kiállítani.

Épp ezért tartom "súlyos esetnek", ahogy HÉV-szerte utasításszerűen (!!!) kezelik az "Írásbeli rendelkezés" intézményét. Főleg a kézbesítését.

 

OFF

Feszült vagyok? Lehet...

Asszony megvolt, droggal nem élek, részeg is legutóbb főiskolás koromban voltam. :-)

 

"Nem azt mondom, hogy nincs igazad, de tele van túlzás állítással-elszalatt a paci alattad-s így nagyot eshetsz... Más hogy kéne fogalmaznod-így csak rontasz mindenen."

 

Köszönöm, drága Uram! Te vagy az első ezen a fórumon, aki -ha csak részben is-, de igazat ad nekem. Látod, nem éltem hiába :-)

Nagyot eshetek? Hova? MX alá Dharaszti felsőn? Rontok mindenen? Najó, egye fene, a stílusom miatt lemondok egy jó kis héves állásról, pedig már majdnem... :-)

 

Szomorú viszont, hogy azok, akik egyik nap még panaszkodnak nehéz munkakörülményük és megbecsülésük miatt, a kívülről jött kritikára oly kevéssé fogékonyak. Az ilyen anomáliák elkerülése miatt jómagam a Vonatbuzullsba nem (vagy csak alig) írok. A MÁV nehézségeit nap-mint-nap belülről tapasztalom, munkámat pedig igyekszem a tőlem telhető legjobban végezni, de természetesen hibázok is. De véleményemet megtartom magamnak. Ez a lojalitásom a céghez. Se többet, se kevesebbet nem várnak tőlem. Hál'Istennek senki sem várja tőlem, hogy a nyílt fórumokon elhangzó jogos és jogtalan MÁV elleni felhánytorgatásokat teli szájjal és mások becsületébe gázolóan, és szakmai ismereteimet meghazudtolva visszavágjam. Remélem, a HÉV-nél sem az az előrejutás egyenes útja. És érdemes megtekinteni, hogy az idő kit igazol...

 

De komolyra fordítva: minden megbecsülésem azon HÉV dolgozóké, akik a fent vázolt és ismert körülmények között is hóban-fagyban, éjjel-nappal helytállnak! S hidd el, átérzem az éjszakás szolgálatok nehézségét, én is 4-es túrban dolgozom.

 

ON:

http://balint.cyberhungary.net/foto/bkv-hev.htm

Kellemes 7főt: HB

Előzmény: sichonor (6568)
sichonor Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6568

T.HáBé! Mintha egy kicsit feszűlt lennél?! Nemde?! Nyugodj meg, izgasd fel az "asszonyt", esetleg ha bagós lennél-szívjál utána el egy szálat-és nézz bele a tükőrbe. Na elnevetted magad? Akkor jó. :)

 

Nem azt mondom, hogy nincs igazad, de tele van túlzás állítással-elszalatt a paci alattad-s így nagyot eshetsz... Más hogy kéne fogalmaznod-így csak rontasz mindenen.

Ennek így nincs értelme: inkább beszélgessünk a 801-es újra festéséről, mert még mindig csak ennyi fussa az "észből".

 

Az irásbeli rendelkezés pedig fontos, mert ha tényleg baj van, akkor esetleg meg tud védeni. :) 

 

Előzmény: HáBé (6567)
HáBé Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6567

Pálinkás jóreggelt!

 

Összefoglalva:

 

Vágóhíd állomás valóban 2 vágányú. Üzemszerűen találkozás nincs. Tehát üzemszerűen szabadon marad 1 vágány. Batthyány tér 3 vágányú, üzemszerűen találkozások vannak, szabadon marad 1 vágány: ott áll a tartalék kb 8-tól üzemzárásig. Úgy tűnik, a szolgáltatás folytonossága Szentendrén cél, Ráckevén nem. De mint mondottam, a fszt frappánsan oldotta meg a helyzetet, így csak egy páros indult késve, és az is csak +12.

 

"hogy előremenj a következő megállóban a motorászhoz"

Kisapám!

Ha pl. a forgóváz felől kerregést hallottam volna, hidd el, előrementem volna. Ha ismersz, tudod. De nem ismersz, csak tiszteletlen vagy, dehát ilyen vagy, sebaj.

 

Ami a vekkeremet illeti, time.windows.com+2 perc! Természetesen ezt a 2 percet levonom, ha számon kérem a korábbi közlekedést. A Déliben is érdekes módon a time.windows.com szerint indulnak a vonatok. Gyakorlatilag a rákfenei vonalat leszámítva a BKV is e szerint üzemel (pl. DIR, AVM). (kivéve, amikor nem :-) )

 

De a járművezetők mentségére legyen mondva általánosságban: a BKV legkomolyabb vasúti ágazatánál legutóbbi értesüléseim szerint nincs járművezetői szolgálati menetrend, úgyhogy gyakorlatilag sacc/kb-ra vezetnek. Az "írásbeli rendelkezés" intézménye hévszerte pedig megint egy vicces (tragikomikus) eset...

 

Ami a ráckevei vonal szolgáltatását illeti:

 

- gyorsvasút (!)

- 40 km, 1,2 óra menetidő = 33,4 km/h átlagsebesség, a Vágóhíd - Kén utca szakaszt leszámítva végig zártpályán.

- 40 km a MÁV-nál teljesárú menetjeggyel: 348 Ft, a HÉV-nél 601 Ft.

- nincs lemondás, nincs útmegszakítás, a diákkedvezmény nem 67,5%, hanem 50%.

- fizikát nem ismerő, buta, merev utasítás a téli fűtés fokozataira

- a deviáns személyek elől elmenekülő, de az utasok számára megnyitott területen fényképező személyeket (pl. engem) nagylegényként csesztető, csendőrpertus biztonsági(?) őr(?) szolgálat(?)

- folytassam?

 

De akár hiszitek, akár nem, mégis szeretem a HÉV-eket. Mindezek ellenére. :-)

 

OFF

Lassan tucatnyi, értelmetlen mocskolódásod felett siklottam el reakció nélkül. Egyszer szívesen elbeszélgetnék veled élőben is. Nem az öklömmel kívánok elbeszélgetni veled, hanem a szavaimmal, és baráti hangnemben. Akkor is, ha nem érdemled meg. Ugyanis nagyon érdekel már, ki az az ember, akinek agya rögtön ledobja az ékszíjat, ha meglát egy HáBé hozzászólást. Kiváncsi vagyok, hogy fóbia vagy fília vezérel téged, hogy lelkedben "velem kelsz, velem fekszel". Gyűlölet vagy imádat? Az utóbbit nem érdemlem meg. Ha az előbbi okára pedig kiváncsi lennék. De komolyan. Kiváncsi vagyok, hogy mindazt, amit itt virtuálisan nagylegényként, szemtelenül hozzámvágsz, élőben is képes lennél-e dadogás és jobbra pislogás nélkül végigmondani. Úgyhogy várom jelentkezésed, nagylegény!

Üdv: HB, a szerencsétlen :-)

Előzmény: lbence (6543)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6566
Vágóhídi tartalék:

Ki viszi oda? Ki őrzi? Ha startra készen üzembehelyezve áll ott akkor kell egy jv is hozzá mert fszt nem ért hozzá. Ki fizeti? Ha nincs üzembehelyezve akkor a beröffentés ideje mennyi? Mennyit nyerünk vele?
Bazsi75 Creative Commons License 2006.02.06 0 0 6565
Az az érdekes meglátás, hogy egy utas órájához igazítjuk az óránkat. Én meg mondhatom, hogy az én órám szerint meg pontos. 1:1. Holnap meg jön Kolompár 3 Béla és azt mondja, hogy az ő órája szerint meg 10'-et késnek a vonatok. Diszpécser az utasításban leírtak szerint pontos időt ad amit a szolgálati helyek nyugtáznak. Ennyi. Majd ha lesz mindenhol atomóra akkor majd eljön a kánaán. Egyébként pl tudok arra is példát, hogy két atomórás szolg. hely között majdnem 30 másodperc az eltérés.
Előzmény: GABORBP (6550)
Cablecar Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6564
Hogy is van ez? Miket írkáltatok eddig?

Leváltani a BKV összes kis – közép és felső vezetését. A dolgozókat arra szorgalmazni, hogy menjenek el a BKV-tól más cégekhez, vagy külföldre.

Most a sláger, 2-3 perccel korábbi indulások. Dunaharasztiban van forgalmista. Ha elküld egy vonatot korábban, az ott maradt utasok teljes dühével számolhat. Nem állítom, hogy korábbi közlekedés soha nem fordul elő, és ha előfordul az felelősségre vonással jár, de hogy rendszeresen, és ilyen mértékben… ez már megint ……szóval nem találok már erre a diszes társaságra megfelelő jelzőt.

A 6536 hsz-ben róluk leírtakat ez a reagálás sorozatuk tovább erősíti.
sichonor Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6563
Sziasztok! Egy nagyon idős HÉV dolgozó mondta régen: "Bizony előfordúl, hogy maga a dolgozó sem érdemel különbet!" Nézzetek magyatokba-ezért nincs összetartás... :) Normálisabban - hitelesebben - emberibben már nem is megy? ...Jób témátok...! :))
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6562
És akkor lehet, hogy a diszpécser utánajár, és mindenki jól jár.
Előzmény: lbence (6561)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6561
Akár a diszpécsert is felhívhatta volna Uh-n ez a sz@rkavaró, de nem, egy nyilvános fórumra kell siránkozó hangvételű fogalmazványt kiapplikálni K. számára...
Előzmény: M.VIII (6560)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6560

Csak annyit kell mondani pl. a diszpécsernek, hogy jól járnak-e az órák, mert hogy .....stb, stb. Különben is, a ráckevei vonalon van óraegyeztetés rádión, utasítás. 

Előzmény: GABORBP (6556)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6559

Végül is nem tudhatjuk, hogy most kinek jár jól az órája. Lehet, hogy a Haraszti szolgálatnak (szvsz. egy vasútállomás forgalomirányító helyiségében elengedhetetlen a pontos időt adó óra), lehet, hogy HB-nak, de erre ő tudna igazán válaszolni. Mondjuk az igaz, hogy írásos nyoma maradhat a dolognak, de szerintem be lehet menni az irodába, meg lehet keresni személyesen (akár telefonon) az üzemvezetőt, és akkor nem kell hivatalos utaspanasz.

Előzmény: GABORBP (6556)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6558
Akkor se korrekt eljárás fórumon panaszkodni ezügyben. Olyan is bajba kerülhet, akinek nincs vaj a fején, lsd. az előző példámat.
De HB szerintem ezt nagyon élvezi.
Előzmény: GABORBP (6557)
GABORBP Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6557
Mindenesetre remélem Papóka elmondja majd mit tett, és mindenki elégedett lesz.
GABORBP Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6556
Ha viszont a hivatalos módját választja, ugyanúgy az üzemvezetőhöz fog kerülni az ügy. Viszont van cégen belül írásos nyoma, tehát véleményem szerint nagyobb az esélye büntetés kiosztásának.
Így viszont az üzemvezető saját hatáskörében megvizsgálhatja a problémát, és megnézheti, hogy hol a hiba a rendszerben, de nem feltétlenül kell büntetést kiosztania. (a leírtakból nem is értem miért következne személyi felelősség, dehát mindent én se érthetek)
Előzmény: M.VIII (6553)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6555
Próbáld meg kibetűzni a hozzászólásomat. Neked erről fogalmad sincs, hogy hogyan zajlik. Te is írtad, hogy miket csinálnak a dolgozókkal. Akkor most mire fel lettél ilyen jófej?
Előzmény: VitézyDávid (6552)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6554
Kedves GABORBP!
Az a baj, hogy ennek nem ez a módja.
HB elvileg tudja azt, hogy a dolgozókat minden faszságért inzultálják. Kell neki, hisz épp ő írt evvel kapcsolatban, miközben persze – szokásához híven – jót kommunistázott.
Ennek ellenére, itt utasítja az üzemvezetőt, aki mellesleg híresen sz.....szigorú, hogy nézzen utána.
Az ilyenekkel az a baj, hogy mondjuk megnézi a fejrovatos naplót és talál benne hibát, amúgy nem nézte volna meg és a hiba sem ehhez köthető, de a dolgozóval mégis ki lesz cseszve.
Előzmény: GABORBP (6550)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6553

Az a baj, hogy ennek van hivatalos módja (utaspanasz). Nem itt kell szólni az üzemvezetőnek.

Előzmény: GABORBP (6550)
VitézyDávid Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6552

Igazi szolgáltatói szemléletről tanúskodik, nemde? :)

Remélem az üzemvezető helyrepakol titeket!

Előzmény: GABORBP (6550)
keton Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6551
Tudod, az a baj, hogy én nem kártérítésre vágyok, hanem (a lehetőségekhez képest) pontosan közlekedő hévekre. Azt minden további nélkül megértem, ha késik, nade hogy ha siet?! Mellesleg, ha emailen bejelentek minden ilyen esetet, akkor nem fogja valaki ugyanúgy megütni a bokáját? (arról nem is beszélve, hogy gyanúm szerint - de javítsatok ki, ha tévednék - semmilyen változás nem fog ezen kívül történni, legközelebb ugyanúgy elmehet az orrom előtt a kedvenc hévem)
Előzmény: lbence (6547)
GABORBP Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6550
Tehát szerinted nem az a baj, hogy nem a kiadott menetrend szerint járnak a vonatok, hanem az, hogy valaki ezt szóvá teszi? Érdekes meglátás...
Előzmény: M.VIII (6548)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6549

Szevasz!

 

Neked is ajánlom figyelmedbe az előző hozzászólásomat.

Előzmény: keton (6546)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6548
Igen. HB most az üzemvezetőt kérte a szolgálat rendre teremtésére, aki szintén olvassa (szerintem) a topicot. Lehet, hogy nincs jelentősége felhívásának, lehet, hogy valakiknek szerez egy-két kellemetlen napot. Mindössze ez a baj. Nem az, hogy milyen időpontban járnak a vonatok.
Előzmény: lbence (6547)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6547
Szia!
Tudom, hogy néha előfordul, de csak a kötözködés kedvéért nem kell emlegetni.
Ha kár ért, szépen írsz egy mailt a BKV-nak. HB pedig amellett, hogy hozzá nem értő és tudja, hogy milyen a BKV vezetése, ilyeneket írogat ide. De tőle ez az okoskodás a megszokott.
Előzmény: keton (6546)
keton Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6546
Szervusz!

Bár nem nekem írtad, de én is csak egy utas vagyok, úgyhogy akár nekem is szólhatna.
Először is: elkeserítő a stílusod, és ezzel (a topik alapján) nem vagy egyedül. Lehangoló képet festesz a cégedről (ha mellélőttem, akkor bocsánat). És akkor pár posttal lejjebb még valaki az imidzsük miatt aggódik. Hát így van is miért...
Másodszor: én is rendszeresen találkozom siető HÉV-ekkel. Az órám a KFKI atomórájához van szinkronizálva, szóval a hibát ne itt tessék keresni. Hidd el, nem akarok én ártani senkinek sem, viszont a 21. században nem túl nagy kihívás az, hogy a vonat ne _sietve_ induljon el (a késés persze más tészta). Szerintem.
Előzmény: lbence (6543)
lbence Creative Commons License 2006.02.05 0 0 6545
Hát éppenhogy, de, felnyomjuk.
Ez a szerencsétlen éppen azt tette. Papóka ki? K.L.?
Előzmény: M.VIII (6544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!