Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stemplis Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8879

Aha, bizonyos fordulatnál berezonál a féltengely azért kell rá ez a rezgéscsillapító súly. Az enyémben amikor ki volt kopva a gumibetét, akkornagyobb sebességnél egy kicsit remegett is, meg a szimmeringnél a váltóolajat is ereszteni kezdte. De csere után ezek megszüntek.

Persze ezt befolyásolhatja az is, hogy mennyire kopott a féltengely, meg a difi csapágyai...

Előzmény: nagydajab (8878)
nagydajab Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8878

"A feltengelyen kell lennie egy olyan suly szerusegnek,vizsgald meg h rajta e van,esetleg nics e elcsuszva,mert elszokott maszni,ha nincs jol meghuzva a csavar."

 

Helló!

Nekem elmozdult ez a suly levettem hogy veszek bele uj gumi betétet, de mire kaptam, mentem az autoval és nem vettem észre hogy miért kellene rá. Ezekszerint valami rázkodáscsillapító?

Epeter01 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8877

Hali!

 

Nekem is volt, hasonló. 100-110 között rázott, de sem alatta, sem fölötte nem csinálta.

Nálam a bal oldali toronygumi volt csereérett, de persze mindkettőt cseréltem. Utána úgy állt a kormány, mintha odaszögelték volna.

Úgy tudod megnézni, hgy felemeled a kocsit, hogy tehermentesítsd futóművet és megrángatod a gólyalábat (csak nehogy magadra rántsd a kasznit). Nem a keréknél, hanem fent a toronyban kell nézni, hogy mozog-e. elméletileg nem mozoghat, ha mégis, akkor pár száz forintból ki lehet cserélni.

 

 

 

Előzmény: Palusek (8874)
hubo44 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8876
Jol irja a pôti hod fel tengeješ les ha a kerekek jok.
Előzmény: Palusek (8874)
potyi20 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8875
Hajolj be a motortebre,felulrol rangasd meg mindket feltengelyt.egy igen kicsi mozgasnak szabad csak lennie.Nekem a feltengelycsuklom volt kikopva,100 nal szetrazta a kezem.Esetleg meg nézd meg az elso fektarcsakat,nincs e valami bajuk.A feltengelyen kell lennie egy olyan suly szerusegnek,vizsgald meg h rajta e van,esetleg nics e elcsuszva,mert elszokott maszni,ha nincs jol meghuzva a csavar.Van egy helye ahova betud ulni egy kicsit....
Előzmény: Palusek (8874)
Palusek Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8874
Köszi az infókat!
Tuti, hogy nem centrirozás, mert azzal kezdtem, nem javult semmit!

Szóval ha an egyéb elképzelés megköszönném!

A linket külön kössz!

Üdv, Palusek
mz.vw Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8873
Én biztos nem ebből tölteném. A gyári, amiben van minden mi kell a vízpumpának 1300Ft. -70 fokos
Előzmény: stemplis (8868)
stemplis Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8872
Hát elhiszem, hogy bosszantó..., de én ennyiért nem szedném szét most, esetleg majd nyáron, ha jobb idő lesz;)
Előzmény: PeterStyle (8870)
hubo44 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8871
Ez a blok eš a fej kôzôti pakolašnal sivarog? Ha nem jol ertem akor činalj ed fotot.
Előzmény: PeterStyle (8867)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8870
3 hét alatt ment el 1 liter belőle.
Előzmény: stemplis (8868)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8869
3 hét alatt ment el 1 liter kb.
Előzmény: stemplis (8868)
stemplis Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8868

5 liter tömény fagyálló 1000 -1500 Ft, felesben higítva 10 liter lesz belőle... 

Mennyit kell utántölteni és milyen gyakran...?!

Előzmény: PeterStyle (8867)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8867
Sziasztok ! Olyan ügyben lenne kérdésem hogy már megint kezdi a hülyeségét a hengerfej tömítés. Ma reggelre ismét ott volt a fagyállófolyás a tömítésnél 2 helyen, ott ahol eddig is, a termosztát és a kipufogó csatlakozása környékén meg a 3. henger kipufogó csatalkozása környékén, tisztán látható hogy a tömítéstől enged el. Alig hogy beindítom a motort a folyás megszűnik és kiszárad. Üzemi hőmérsékleten nyoma sincs a dolognak, meg jobb időben nem is csinálja, de alig hogy bejön ez a -10 alatti idő már meg is jelenik reggelre, sajnos csak nem tudok neki teljesen zárt garázst biztosítani így áthűl elég rendesen. Valakinek csinált hasonlót és motorblokk bontás nélkül tudta orvosolni a bajt, vagy csak cserével lehet, vagy inkább várjam ki a jóidőt és abbahagyja? Olajban nincs nyoma víznek, nagy hidegben hosszabb állás után is elsőre indul a motor.
stemplis Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8866

Tedd fel a hátsókerekeket előre, az elsőket meg hátra. Ha a kerékkel van baj, akkor észrefogod venni a változást...

Előzmény: Palusek (8862)
mikiking1991 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8865
Még kifelejtettem azt,hogy valamikor ha veszem a kanyart,viszaváltok 2-esbe,és nyomom a gázt,de mintha fulna le az auto,mintha le akarna állni,pedig lepadlózom..nem az hogy nem birja,és 1-es fokozat kell neki,hanem mintha nem érzékelné,hogy nyomom a gázt,és olyan 5-6 másodperc mulva kezd ismét gázolni. De nem olyan gyakran csinálja,mondjuk az igaz,hogy tegnap kétszer is 10 km alatt
arthur877 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8864
Az tuti, hogy centírozási gond van a kerekeiddel!
Menj el egy gumishoz, és csináltasd meg! 1000-Ft/db szokott lenni az ára...
A könyöklőhöz itt egy link! Többféle méretben-formában van mindig, és bele tudod próbálni az autóba mielőtt megvennéd, persze kaukciót le kell tenni amikor kiviszed az áruházból a parkolóba, de az kb az ára csak... :D
Homasita
Előzmény: Palusek (8862)
hubo44 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8863
Elosor čak centirozaš eš felni kontrol.
Előzmény: Palusek (8862)
Palusek Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8862
Sziasztok,
Két dologban kérném a segítségetek, mint új Felicia tulaj.
Nemrég vettem egy 1999-es Felicia Kombi 1,3Lxi-t!
Nagyon patent a gép, szinte minden rendben vele.
Azonban 90-110km/h között el kezd rázkódni és remegni a bal eleje, de a kormány csak minimálisan. Az egész kasztni viszont mintha szét akarna hullni. Felé megyek 110nek és onnantól mint a "rakéta" megy, nem ráz és semmi kellemetlenség!

Segítséget kérnék, hogy mi lehet a gyíkja!

A másik ami kellene, hogy milyen kartámaszt lehet beépíteni a feliciába, ami elfér rendesen és könnyen beszerelhető!
Esetleg erről linket, hogy hol lehet beszerezni!

Köszönöm!
Üdv, Palusek
Epeter01 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8861
A "H Astra" első szériájában már csak a piros lámpa volt a túlmelegedésre. De a következő szériába visszaszerelték a mutatós műszert, mert a tulajdonosok nem hitték el, hogy működik mutató nélkül is. :)))
Előzmény: daVeFR (8835)
tiglinc Creative Commons License 2010.02.04 0 0 8860
Kedves Viktor!

Köszönöm a tippet, de túl vagyok a lehúzott lambdán és az alapbeállításon is. Mindegyikkel ugyanaz a helyzet. Folytószelep csere után persze ismét alapbeállítok majd. A gyújtás azért fordult meg a fejemben, mert a gázüzemű feliciáknál szokott lenni trafó gyengélkedés esetén ez a tünet. Amúgy ha jól tudom, indulnia lambda hiba esetén azért még kéne, mert tudomásom szerint a lambda szabályzás indításkor még nem aktív (javítsatok ki, ha tévedek). Amit elfelejtettem írni még, hogy a gyertyák fehérek, tehát szegény a keverék. Érdekes módon, mikor megvettem, és koszos volt a folytószelep, akkor nem volt gyengélkedés, csak rossz indulás, akkor viszont őzbarna gyertyáim voltak.

Üdv:

Tiglinc
Előzmény: Jágerviktor (8854)
Fischi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8859
Ha rendben lenne a motorja, akkor télen hosszú távon átlag 6 liternél nem szabadna többet ennie, ilyen nyugdíjas stílusnál!
Szerintem..

De majd a tapasztaltabbak megmondják mi lehet a baj.
Előzmény: mikiking1991 (8841)
Fischi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8858
Ez kéész! :))
Ma este csak röhögni néztem be! :PPP
Előzmény: stemplis (8840)
Fischi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8857
Hát mint látod, ezek már nem főzik a vizet- hanem hűtik! :)))
Előzmény: PeterStyle (8839)
Fischi Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8856
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Előzmény: daVeFR (8824)
vaczics Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8855
Halihó, köszi szépen a választ! Egyébként tünetek alapjraton lefulladás eddig 1x, meg menet özben 1mp-re motor elgyengülés, de ujra rőre kapott. arra tudok gondolni hogy a koszos gyertyák miatt nem gyujtott be az egyik henger egyszer. mindenesetre megcsiszoltam mindet és a kocsi is szebben pöfög:)
Előzmény: daVeFR (8842)
Jágerviktor Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8854

Kedves Tiglinc!

 

A lambda szonda hibát ne zárd ki, egy kölcsön lambda 1000 km-ig ugyanúgy fog viselkedni mint a régi, ha előtte a komputert nem állították vissza alapbeállításra. Ehhez csak márkaszervízben értenek, vagy keresd meg a fórumon CTVI Janit, nekem is ő tette meg. A computer megpróbálja helyetesíteni a rossz lambda információt valami másik letárolt információval, ezért aztán bármit csereberélsz nem fog a hiba elmulni hipp-hopp. Vonatkozik ez a folytószelepre is, meg mindenre. Próbáltad már teljesen lehúzott lambda szonda csatlakozóval? ezt ugyanis felismeri rögtön a gép, és egy előre beállított átlagos keverékel kínálja meg a motort. Szerintem vedd fel a kapcsolatot a fenti sráccal, neagyon rendes, ért csehül, van diagnosztikai PC-je, és nekem is ő diagnosztizálta a hibát. Nagyából hasonló tüneteim voltak.

 

Szia,

 

Jáger Viktor

 

Előzmény: tiglinc (8812)
stemplis Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8853
Szerintem mind a kettő jó. Az is lehet, hogy mind a kettő a beszállító volt, csak más-más évjáratban... Egyébként a féknyereg ami rajta van az Lucas.
Előzmény: hotib (8851)
bordoLX Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8852
Bocseszka a zavarkeltésért.
Amúgy meg nem hiszem, hogy jobban ráérek, csak amikor rákukkantok a forumra, és kérdésem van, akkor kérdezek. Te is viszonylag gyakran írsz.
hotib Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8851
Egy internetes bolt FERRODO fétbetétet ir gyárinak.Van ahol LUCASt mondják gyárinak.Kinek mi a tapasztalata?
mikiking1991 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 8850
garázsolt az autó, úgy szoktam,hogy bestartolom az autot,várok olyan 5 percet,hogy kicsit melegedjen,elmegyek olyan 10 kilométert,meg pár kilómétert faluba valamikor...Szoval valamikor többet,valamikor kevesebbet picivel.
Előzmény: DEM992 (8847)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!