Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RÉMES Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43797

Úgy érzem szerveznünk kell egy túrát kolozsvárra! 

 

 

Teherautóval...  :-) 

Előzmény: afitos (43792)
pergerz Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43796

Gumik bírják a savat-meleget,amivel a horganyozási művelet jár,némelyik műanyag sínyli meg a hőt.A spiáter és az alumínium szó szerint el szokott tűnni! :) (olyankor derül ki hogy abból volt! :) :)  )

Előzmény: Bandeee1988 (43795)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43795

Gumiszilentek is bírják a horganyzáshoz használt anyagokat? Sósav pl?

Előzmény: Bandeee1988 (43794)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43794

Szép! Most jön az izgi/legjobb rész! :) Csak ilyenkorra már elfárad kicsit az ember... :)

Előzmény: afitos (43791)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43793

Én is bontottam egy feltehetőleg hosszú 5-ös váltóról egy típustáblát, kíváncsiságból. Itthon lemosva láttam, hogy 365-22-es szerepelt a táblán, ami ha jól tudom, sima mezei 5 sebességes váltót takar (TLX).

 

Pedig Berlina volt, ahol a -feltehetőleg szintén gyári- rudazat 1997 októberi volt. (?)

 

Szóval mit tud az a 365-11? :)

Előzmény: afitos (43792)
afitos Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43792

"Ti kezdtétek", de aztán engem is elragadott a hév:

Olyan szép adat tábla volt a kuplung harangjára rászegecselve, hogy Kolozsváron vettem egy 365.11-es típusú (gyárilag hosszú ötödik fokozattal szerelt) váltót abban a bontóban amiről már írtam.

Néhány fotó a helyről:

 

 

Előzmény: Bandeee1988 (43780)
afitos Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43791

Kincsek amik "bearanyozzák" a napot:

Halleluja! Elkészültek Dacia (és R12) alján található összes szerkezeti rész apró motyói, csavarjai...

 

afitos Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43790

Igazán szép és tartalmas túrát tettünk Erdélyben, sajnáljuk, hogy nem tudtál csatlakozni hozzánk.

Előzmény: gobe l (43789)
gobe l Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43789

Adjon Isten jó napot ! Szeretem volna találkozni önökkel itt erdélyben! De sajnos nem sikerült!

Előzmény: dr17zozo (43781)
Rébék Péter Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43788

Nem tudom az árát ezért mond mit ajánlsz érte

Rébék Péter Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43787

Nem tudom mit takar a rövid de '73-as 1300-é jó neked? Az van.

Előzmény: R12Lucas (43786)
R12Lucas Creative Commons License 2017.07.11 0 0 43786

Sziasztok! Van valakinek elfekvőben egy pár rövid, 1300-as motorháztető zsanérja eladó?

Phnx Creative Commons License 2017.07.10 0 0 43785

Ezer bocsánat és köszi, oda akartam, de ezek szerint el néztem! :) Bocs még egyszer. 

Előzmény: afitos (43784)
afitos Creative Commons License 2017.07.10 0 0 43784

Ez a "régi" típusú Daciások topikja, talán próbáld meg itt:

http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9213026

Előzmény: Phnx (43783)
Phnx Creative Commons License 2017.07.10 0 0 43783

Sziasztok!

 

Azt tervezzük, hogy vásárolunk egy új Dacia Lodgy-t.

 

Igazából azt szeretném kérdezni olyanoktól, akinek új, szalonból kihozott Dacia-ja van, lehetőleg Lodgy, hogy hogyan lakul ennél a márkánál és ennél a típusnál a kötelező szervizek költsége?

 

Még sosem volt új autónk, ezért érdekelne, hogy éves szinten az alap, kötelező szervizek mennyi pénzt emésztenek fel.

 

Köszi előre is minden infót, nagyon örülnék, ha esetleg valaki tételesen le tudná írni, hogy mondjuk az első 5 évben milyen tuti biztos költségekkel kell számolni és mekkora összegben?

 

De ha van valahol neten ilyen lista, annak a linkje is nagy segítség lenne, én eddig még nem nagyon találtam.

 

Köszönöm!

 

pergerz Creative Commons License 2017.07.09 0 0 43782

Köszönjük!
:) :)
..."soha ne mond soha" !
 :) :)

Előzmény: dr17zozo (43781)
dr17zozo Creative Commons License 2017.07.08 0 0 43781

Jól tudom, hogy egy soha vissza nem térő lehetőség volt ez a túra, nagyon sajnálom, hogy nem tudtam Veletek tartani!

Örülök, hogy baj nélkül megjártátok!

Tiszteletem és elismerésem a szervezőknek és a résztvevőknek !!!!!!

Bandeee1988 Creative Commons License 2017.07.08 0 0 43780

Köszönet a tali megszervezéséért Rolinak és Pergerznek, remek kis túra volt! :)

És persze azoknak is, akik el(tudtak)jöttek(jönni) és gyarapították a közös élményeket! :)

 

A bontóban fény derült eme rejtélyre.

Kell hézagoló alátét, ám nem azonos a 4-esével.

Íme két kép:

Előzmény: Bandeee1988 (43753)
Köny Creative Commons License 2017.07.04 0 0 43779

De miért pont 187ezer? Van ott egy szép sárga Skoda is. 

Előzmény: yenoee (43778)
yenoee Creative Commons License 2017.07.04 0 0 43778
Rébék Péter Creative Commons License 2017.06.26 0 0 43777

KKT v KTT,  NBR ezeket v HUBBER felejtsd el

Rébék Péter Creative Commons License 2017.06.26 0 0 43776

Szimmeringet csapágyboltban is kapsz abból is a jobbat vedd Kok Nak ilyesmi japán gyártmány a legjobb

frakciós Creative Commons License 2017.06.25 0 0 43775

Vajon olcsón milyen minőséget adtak??  Sajnos valószínű fekete NBR anyagút amil nem való oda. Még elöl el lehet kísérletezgetni de hátul már idő és munka igényes mutatvány. Hátra mindenképp forgásirányos főtengely szimeringnek valót kéne venni ami sacc 1000-2000 Ft között kapható. Elring, Corteco márka.

Előzmény: pro-volone (43774)
pro-volone Creative Commons License 2017.06.24 0 0 43774

Köszönöm a segítséget. Sikerült vennem.

Nem akarok itt semmilyen üzletet lehúzni rossz véleménnyel de néha nem tudok megérteni dolgokat.

Bementem ma Békéscsabán a Bárdi Autóhoz. Mondom nekik, hogy a főtengely végére kellene simering és mondom a méretet.

Van, de csak a kisebbik. Kérdezem a sráctól, hogy milyen árú?

1907Ft :(

De rendes volt és azt mondta, hogy keleti kocsikhoz itt ne nagyon vegyek semmit de nem is nagyon van alkatrész náluk . Ő egy régi Ladával küszködik és máshonnan oldja meg az alkatrészt.

Átirányított  a nem messze lévő Duvet Kft-hez. Ott tele volt az egész fal szimeringekkel.

A 35*50*8- as 170Ft volt, a 80*100*10 pedig 420Ft. Vettem mindegyikből kettőt és még akkor sem fizettem annyit mint a Bárdinál amennyibe került volna az az egy darab.

Előzmény: afitos (43773)
afitos Creative Commons License 2017.06.23 0 0 43773

Szia!

35*50*8 (gyári méret, ezt nemigen lehet kapni)

35*50*7 (szerintem ilyet fogsz kapni)

Főtengelyszimeringnek megfelelő minőséget vegyél, ha forgásirányos, akkor jobbos forgásirányút!

Előzmény: pro-volone (43771)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.06.23 0 0 43772

Fejből én se tudom sajnos.

De vedd le nyugodtan az ékszíjtárcsát és szereld ki mintának az első szimeringet. Olajszint a szimering alatt van.

Előzmény: pro-volone (43771)
pro-volone Creative Commons License 2017.06.22 0 0 43771

Motor szimering témában kérek segítséget. A váltó felől 80 - 100 - 10  jelzésű van, de nem tudom milyen van a motor elejénél mert még nem bontottam szét annyira, majd csak hétvégén de akkorra meg már kell az új szimering.

afitos Creative Commons License 2017.06.22 0 0 43770

Ezen ne spórolj!

Ha a kuplungszerkezet jó az maradhat, de jó minőségű, nem lötyögős közepű a 180-as szerkezethez való kuplungtárcsát kell beszerelni...

Előzmény: pro-volone (43764)
Bandeee1988 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 43769

Abban egyetértek, h pár évet kint állt és beleköltözhetett a rozsda, ellenben a motortérben nagyon kevés rozsdát látok, kaphatott valaha alvát- és üregvédelmet is (torony mögötti lemez is csúnyán összefújva...), szinte az összes bilincs gyári, optoelektronikus gyújtás.

 

De biztos beleköltözött már a rozsda, mivel csomagtér fedél alatt is csipázik. Feltehetőleg ajtók alja is és a tipikus helyeken is.

Előzmény: pro-volone (43768)
pro-volone Creative Commons License 2017.06.21 0 0 43768

Szerintem ez a kocsi a kinézete alapján pár éve kint rohad a szabad ég alatt. A motortérnél szinte habzik a rozsda. Szétszedni donornak jó, de felújítani nagyon költséges lenne.

Előzmény: Bandeee1988 (43765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!