Sziasztok! Kérdésem lenne. Az MPI felicia dignosztikai csatlakozózja OBD? És hol van? Én régről a biztosítéktábla környékére emlékszem, de nem vagyok benne biztos.
A megsíkolás nem nagy probléma, ha más nem apám megsíkolja síkköszörűn, itt az a baj hogy sok mindent kell szétszedni a hengerfej levételéhez, meg elég nyugalmat igénylő munka, az se mindegy hogy olyan csinálja aki 20 éve ezt csinálja, vagy valaki nekiáll leírások alapján itthon, aztán lehet még valami olyan is megsérül ami jó lenne még. Inkább bízom olyanra akinek ez már rutin.
Én a "háznál" lévő gépműhelyben meg is vártam a síkolást a nejem kodájánál, és már mehetett is össze! Kemény 3.000-Ft volt, és oda-vissza úttal együtt kb. egy óra! :D
Kb 5-10 másodbercen keresztül valami mély visító hang, nem olyan, mint a csúszó ékszíj. Olyasmi, mint amikor egy szervós autóban kitekered koppig a kormányt, és hallod, ahogy dolgozik a szervó. Aztán abbamarad 10 mp után. 3-4 havonta 1szer csinál ilyet, és mindig indítás után. Vízpumpát már azóta cseréltem ersztés miatt, tehát az nem lehet. Akkor mi?
Szerintem annyira azért nem vészes a helyzet. A generátor meghibásodása másnál is előfordulhat, a vezérműlánc csere is. A levegőszűrő, gyertya, és olajcserét illik megcsinálni, ha "új" autót vesz az ember...
A hengerfejtömítés csere sem mindig a gondolatlan kezelés eredménye. Szóval,ha ez meglesz remélhetőleg már csak kötelező szervizeket kell majd időnként megcsinálnod rajta.
Nagyon jó hogy van ez a fórum csak már ne a hibák miatt kellene felkeresnem mindig, már elég idegesítő így hogy egymás után jönnek ki. Meg sincs hajtva 80-90-el járok vele 5-be, hidegen nem huzatom, 5 percet hagyom járni alapjáraton utána míg üzemmeleg nem lesz, nem kínzom , 3500 fölött nem járatom még melegen sem, vízhőmérséklet 90 fok fölé nem igen kúszott sosem, mégis jön a baj.
Nem cserélte az olajat, valamiért cserélte a hengerfejet, 1 hetet volt nálam már bedöglött a generátora, légszűrő már szinte bele volt porladva a házba, az összes motortartó bak ki volt menve, műszerfal nem volt a helyére rakva (szerintem órahúzás) vezérműlánc lehetséges még gyári volt benne óra szerint 153000 km (ami szerintem kamu már) után, szerintém még a gyári gyertyákat cseréltem ki rajta, a váltóban már alig volt olaj, kisebb elektronikus hibák még. Annyi a + hogy a kasznija még nem nagyon volt törve, sérülésmentes, a motorján van valami "felújítás" nyom, a szerelő azt mondta a perselyek, a dugók és gyűrűk meglepően jó állapotúak, a hengerfejre ő is azt mondta cserélték már, lehet azért volt sz..r a tömítés is.
Nincs mit csinálnom munkába járok vele, ha nem lenne munkám se lenne, én meg csak vesződnék itthon vele, meg semmi felszerelésem nincs hozzá, neki meg van. Ha minden jól megy holnap délutánra megcsinálja.
A kiegyenlítőben víz már nem maradt de még hazahozott, 2 litert 30 km-en engedett el. Itthon kapott utántöltést és irány a szerelő. Ez a használt kocsi átka 1 nagy zsákbamacska, de a volt tulajnak szívesen adnék 1 nyakast, így szétcseszni már művészet lehetett. Mióta megvettem csak eszi a fizumat, de majd jó lesz 1 szer...