Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PeterStyle Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8913
Bízom benne, hogy amit ilyenkor szokás mindent ki fog cserélni, meg meg fog csinálni, ez a szakmája.
Előzmény: P.Motorsport (8909)
nigó Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8912
Köszönöm!
Előzmény: DEM992 (8911)
DEM992 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8911
Igen, OBD. A biztosítéktáblától jobbra (ha kívül letérdelsz és benézel a műszerfal alá, meglátod)
Előzmény: nigó (8908)
tomi 01 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8910
mindig megkel sikolni
Előzmény: PeterStyle (8907)
P.Motorsport Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8909

Megcsavarodva? Hf-levétele után alap az érintő síkolás. Remélem új csavarokkal is rakjátok össze? Ugye?

Előzmény: PeterStyle (8907)
nigó Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8908
Sziasztok!
Kérdésem lenne. Az MPI felicia dignosztikai csatlakozózja OBD? És hol van? Én régről a biztosítéktábla környékére emlékszem, de nem vagyok benne biztos.
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8907
Felhívott ma azt mondta nincs megcsavarodva nem kell köszörülgetni még.
Előzmény: Adm (8904)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8906
Szerintem ennek a palinak sincs otthon síkköszörűje, elég drága dolog.
Előzmény: Adm (8904)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8905
A megsíkolás nem nagy probléma, ha más nem apám megsíkolja síkköszörűn, itt az a baj hogy sok mindent kell szétszedni a hengerfej levételéhez, meg elég nyugalmat igénylő munka, az se mindegy hogy olyan csinálja aki 20 éve ezt csinálja, vagy valaki nekiáll leírások alapján itthon, aztán lehet még valami olyan is megsérül ami jó lenne még. Inkább bízom olyanra akinek ez már rutin.
Előzmény: Adm (8901)
Adm Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8904
Kivetelek vannak de nem jellemzo.
Előzmény: arthur877 (8903)
arthur877 Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8903
Én a "háznál" lévő gépműhelyben meg is vártam a síkolást a nejem Škodájánál, és már mehetett is össze! Kemény 3.000-Ft volt, és oda-vissza úttal együtt kb. egy óra! :D
Előzmény: Adm (8901)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8902
A hidegben csinálhatja a benzinpumpa is.
Előzmény: bordoLX (8899)
Adm Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8901
Amugy nem artana ha megnyomasprobaznak es megsikolnak a hengerfejet, amire holnap delutanig ketlem hogy lehetoseg lenne, leven erosen pentek van.
Előzmény: PeterStyle (8890)
Adm Creative Commons License 2010.02.06 0 0 8900
Ezekbol egyik se kulonosebben meglepo egy tizeneves autonal...
Előzmény: PeterStyle (8895)
bordoLX Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8899
Van valakinek valami ötlete?

Beindítom a kocsit (99-es 1.3 40 kW)

Kb 5-10 másodbercen keresztül valami mély visító hang, nem olyan, mint a csúszó ékszíj. Olyasmi, mint amikor egy szervós autóban kitekered koppig a kormányt, és hallod, ahogy dolgozik a szervó. Aztán abbamarad 10 mp után. 3-4 havonta 1szer csinál ilyet, és mindig indítás után. Vízpumpát már azóta cseréltem ersztés miatt, tehát az nem lehet. Akkor mi?
stemplis Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8898

Szerintem annyira azért nem vészes a helyzet. A generátor meghibásodása másnál is előfordulhat, a vezérműlánc csere is. A levegőszűrő, gyertya, és olajcserét illik megcsinálni, ha "új" autót vesz az ember...

A hengerfejtömítés csere sem mindig a gondolatlan kezelés eredménye. Szóval,ha ez meglesz remélhetőleg már csak kötelező szervizeket kell majd időnként megcsinálnod rajta.

Előzmény: PeterStyle (8895)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8897
Nagyon jó hogy van ez a fórum csak már ne a hibák miatt kellene felkeresnem mindig, már elég idegesítő így hogy egymás után jönnek ki. Meg sincs hajtva 80-90-el járok vele 5-be, hidegen nem huzatom, 5 percet hagyom járni alapjáraton utána míg üzemmeleg nem lesz, nem kínzom , 3500 fölött nem járatom még melegen sem, vízhőmérséklet 90 fok fölé nem igen kúszott sosem, mégis jön a baj.
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8896
Hazajöttem vele utántöltöttem fagyállóval és még saját kerekein ment szerelőhöz is.
Előzmény: stemplis (8894)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8895
Nem cserélte az olajat, valamiért cserélte a hengerfejet, 1 hetet volt nálam már bedöglött a generátora, légszűrő már szinte bele volt porladva a házba, az összes motortartó bak ki volt menve, műszerfal nem volt a helyére rakva (szerintem órahúzás) vezérműlánc lehetséges még gyári volt benne óra szerint 153000 km (ami szerintem kamu már) után, szerintém még a gyári gyertyákat cseréltem ki rajta, a váltóban már alig volt olaj, kisebb elektronikus hibák még. Annyi a + hogy a kasznija még nem nagyon volt törve, sérülésmentes, a motorján van valami "felújítás" nyom, a szerelő azt mondta a perselyek, a dugók és gyűrűk meglepően jó állapotúak, a hengerfejre ő is azt mondta cserélték már, lehet azért volt sz..r a tömítés is.
Előzmény: Adm (8888)
stemplis Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8894

Nem ezért kérdeztem, csak azt hittem hogy még hazamentél vele...  mert ha viz van benne, akkor reggelre akár szét is fagyhatott volna.

Az viszont jó, hogy már holnapra készen is lesz:)

Előzmény: PeterStyle (8890)
feliciaRULEZ Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8893
ok, köszi szépen mindjárt rákukkantok:)
Előzmény: stemplis (8892)
stemplis Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8892

A váltóban van, elölröl kell alákukkantani a kocsi bal elejénél, és látni fogod. Ha kicsavarod, akkor fog csordogálni a váltóból az olaj.

Előzmény: feliciaRULEZ (8886)
Adm Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8891
a váltó alján találod, de neked nem hiszem hogy ez lenne a bajod...
Előzmény: feliciaRULEZ (8886)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8890
Nincs mit csinálnom munkába járok vele, ha nem lenne munkám se lenne, én meg csak vesződnék itthon vele, meg semmi felszerelésem nincs hozzá, neki meg van. Ha minden jól megy holnap délutánra megcsinálja.
Előzmény: stemplis (8887)
hubo44 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8889
Akor pakolaš čere var. Mikor volt utoljara čerelve?
Előzmény: PeterStyle (8885)
Adm Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8888
Miért, mit is cseszett szét az előző tulaj?
Előzmény: PeterStyle (8885)
stemplis Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8887

Hát ez így már elég egyértelmű hiba... És már a szerelőnél is hagytad?

Előzmény: PeterStyle (8885)
feliciaRULEZ Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8886
Sziasztok!

A "tolató gombát" a tolatólámpa jeladóját a motortérben keressem, vagy a kocsi alá feküdjek és ott nézzek szét?
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8885
A kiegyenlítőben víz már nem maradt de még hazahozott, 2 litert 30 km-en engedett el. Itthon kapott utántöltést és irány a szerelő. Ez a használt kocsi átka 1 nagy zsákbamacska, de a volt tulajnak szívesen adnék 1 nyakast, így szétcseszni már művészet lehetett. Mióta megvettem csak eszi a fizumat, de majd jó lesz 1 szer...
Előzmény: Adm (8883)
PeterStyle Creative Commons License 2010.02.05 0 0 8884
Azt is cseréli :D Azt mondta rá elég végét járja az is.
Előzmény: Adm (8883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!