Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoy01 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 38829

Hali ha a hűtőfolyadékban olajos trutyi van, az lehet attól is, hogy a hőcserélőnél átszakadt a membrán, és váltó olaj szivárog bele. Ha az autó járóképes lesz vidd el Dpf tisztításra 300-400 euró utána a többi. A Szivósor levétele után az izzitógyertya illetve a vezérlő könnyen cserélhető. 

Előzmény: Szilárd Káplár (38828)
Szilárd Káplár Creative Commons License 2016.07.12 -1 0 38828

A BMW  szervízben azt mondták hogy csak az olaj dekni tömítést kell+ az olajat cserélni amugy a váltó rendben van az elözö tulaj cserélte az olajat le a váltóban valószinü akkor lett szakszerötlenül kicserélve a dekni.

Előzmény: lbalog01 (38821)
Szilárd Káplár Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38827

meg szertném tartani mindenképp és költenék is rá, ha valaki megmondaná konkrétan mi vagy mik a hibák.Amugy meg nem hiszem hogy tul olcsón vettem 8200 euro nekem nem olcsó+ tartaléknak 4000 mivel számítottam rá hogy költeni kell rá csak nem ilyen hamar, és ennyi mindent egyszerre.

Előzmény: s_abel (38820)
Szilárd Káplár Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38826

Németországban lakom évente egyszer járok haza, ez pont most lesz esedékes ha a kocsi is ugy akarja

Előzmény: balee13 (38818)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38825

Utána meg, nem vilcsizik!  :)

Előzmény: kiss_atti (38824)
kiss_atti Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38824

Hát, ha leállításkor

 

buffanik egyet, akkor utána pár hónapon belül alapjáraton föttögni kezd.

Ekkor csak a Fött-Stop a megoldás.

Előzmény: lbalog01 (38815)
3.d Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38823

Szia!

Még nem kellett belemerülnöm, de keresd  Steef-et a fórumon.

Előzmény: BigGyuri (38790)
3.d Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38822

Szia!

 

Amennyiben úgy használnád mind egy normál középkategóriás autót, szerintem a kopásjelző is egyenletesebben kopna. Szerintem néhanapján, nem nagyon kíméled a fékeket.Természetesen a fékbetét nem kopik le addig mind egy 1.2 Golfon (nagyobb a biztonsági tartalék).Kihangsúlyoznám, hogy az 5-ös BMW vezetés tecnikailag egy kimondottan jóindulatú autó, de attól hogy nem jelzi vissza azonnal a túlterheléseket, attól még fogy a Vas.

Nem bántásból írtam a fentieket, de a tömegéhez képest szerintem fékhatásban túlteljesít.

Előzmény: m5 power (38804)
lbalog01 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38821

ott a pont: kb 5-800ezer /ha piszkálni kell a váltót is/  és fasza kis csalódásmentes verda lesz, de akkor el ne add még vagy 100-150 ezer km-ig...../ezek addigra jönnek elő újra tutira :) /

Előzmény: s_abel (38820)
s_abel Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38820

"Nem szeretnék csalódni a márkában........" Könnyű innen mondani a tutit, de miért a BMW-ben csalódnál??? Nem esetleg arra  kellene haragudni aki nem tartotta karban és eladta neked mint hibamentes, jól karbantartott autót. Avagy tudtad hogy ilyen hibái vannak, de olcsón vetted? Szerintem neked kell eldönteni mit szeretnél. Megtartod és keresel egy jó, megbizható szerelőt, avagy hagyod a fenébe és eladod ebben az állapotában. A legrosszabb döntés az ha költesz rá, de nem eleget. Na akkor biztosan keserű lesz a szád ize.

Előzmény: Szilárd Káplár (38817)
lbalog01 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38819

semmi extra csak a szokásos, egyedül a váltó téma tűnik aggályosnak.....és drágának, büntetlenül nem lehet 3/4ig felöntött váltóval cruisingolni

Előzmény: balee13 (38818)
balee13 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38818

Belenyúltál ;)

Sajnos a 10+ éves dízel ilyen (nemhiába a benzines ajánlják inkább, csak abból kevés van és nem biztos hogy a felszereltség és állapot megfelel)

lufmassmesser = légtömegmérő

glühsteuergeratet = izzításvezérlő

erhöhte emissionen = megnövekedett károsanyagkibocsátás

Valószinüleg a DPF-el (részecskeszűrő) is gond van, de az sem túl jó jel ha az automatában kevés olaj volt és így használták.

Azt javaslom hogy keress egy hozzáértő szerelőt, itt a fórumon tudnak ajánlani pár embert, attól függően hogy merre laksz.

 

Előzmény: Szilárd Káplár (38817)
Szilárd Káplár Creative Commons License 2016.07.12 0 0 38817

Hello sziasztok a problémám a következő

Van egy 2005-os 525D autóm

Elsökörben automataváltó hibát írt ki azt kiütötték belöle, utána elvittem egy BMW szervizbe átvizsgáltatni.Ott átnézték kiolvasták a hibákat, lepróbálták a turbot, kipucolták az AGR ventillátort.Megállapították hohy 0,7l olaj hiányzik a váltóbol, mert rossz a tömítés.Valamint lufmassmessert ellenörízték,meg az izzítást ezekre is hibát írt ki.Ezeket törölték és azt mondták hogy izzitógyertyákat,valamint glühsteuergeratet(sajnos magyarul nem tudom hogy kell leirni, sorry) kell cserélni rajta.Elhoztam két nap mulva kezdödött a kálvária elöször hütőfolyadék szint alacsony hibakód... feltöltöttük egy darabig jó volt de már akkor is látszot hogy valami világos olajos trutyi van a hütöfolyadékban. Utána erhöhte emissionen hibakód  gondoltam irány vissza a szervízbe, de a mai nap már el sem indult és ABS hibakódot írt ki valamint az erhöhte emissionen hibakód is maradt, és szerintem a sok indítózástol lemerült az aksi is.

SEGÍTSÉGETEKET kérem BMW-s társaim nem szeretnék csalódni a márkában elötte is E60-om volt azzal semmi probléma nem volt igaz az benzines MI LEHET A PROBLÉMA? Mit kell megnézetnem,vagy cseréltetnem?

A válaszokat elöre is köszönöm

ssik Creative Commons License 2016.07.11 0 0 38816

Köszi, Kecskeméten szervizelték és 14-ben volt egy első lökös le-fel+szellőzőrács csere...:)

Előzmény: s_abel (38803)
lbalog01 Creative Commons License 2016.07.11 0 0 38815

öööööö az mit jelent, hogy "buffanik egyet"??? ezt a szót még életemben nem hallottam de jópofa :)))))

Előzmény: kiss_atti (38810)
Bandika520D Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38814

3.0D   306D3 motor van az enyémben. Ha gond van a folytószeleppel azt a diagnosztika kimutatja?

Milyen árban van egy ilyen szelep?

 

Előzmény: s_abel (38813)
s_abel Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38813

Nálam is volt ilyen jelenség. Steeef cserélt fojtószelepet rajta, ettől megjavult. Úgy tudom az összes E60-61 Diesel motorban van ilyen, és mind egyforma.

Előzmény: Bandika520D (38809)
DrFec Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38812

Szia! Fél misi volt mind a hat plusz munkadíj, kódolás stb. Hegron Kft. Korrektek.

Előzmény: balee13 (38807)
Bandika520D Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38811

hát így ráz egy nagyobbat a motor.

kiss_atti Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38810

Amikor igy áll le,  nem buffanik egyet ??

Előzmény: Bandika520D (38809)
Bandika520D Creative Commons License 2016.07.10 0 0 38809

Sziasztok!

 

Olyan jelenség van az autónál, hogy amikor leállítom durván áll le. Hülye megfogalmazáz de nem tudom jobban leírni. Kb 10 leállításból 2szer csinálja ezt. Valakinek vmi tipp mitől lehet ez? 

windisel1979 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 38808

sziasztok

Kérem aki tud segitsen.

2003-as vakum vezerelt e60-anam van 530d automata.

Az auto teljesitmeny kozben menet kozben suvit most vagy falsot sziv vagy kifuj.

Szinte minden ij rajta

Vakumcsovek..ekszij tarcsa..turbo vezerlo..uzemanyag szűrő. .ujak

Diagolva volt az ertekek gyariak de csak 2500-3000 felett kezd el huzni.

A turbo direkt vakumra lett kotve a turbo jo.

Viszont nem huz idoben..a fogyasztas megnott.

Minden cooler csovet megneztem es tomitest csereltem...a leomlo nincs elrepedve...kipufogo jo.

Mit nezzek még még hol fujhat ki...menet kozben olyan hangja van mint egy felszallo repulonek...

Remelem tudtok tanacsot adni.

Ha valki esetleg megtisztelne az eszrevetelevel megkoszonnem es ha kerhetem emailt irjon.

sooszoli1979@gmail.com

 

Elore is köszönöm

balee13 Creative Commons License 2016.07.09 0 0 38807

Mennyi volt az injektor csere? Hol csináltattad?

Előzmény: DrFecN54 (38656)
ViccesNév Creative Commons License 2016.07.08 0 0 38806

Sziasztok!

 

2004-2007- ig keresek manual 530i-t. CSak sedan jöhet szóba.

 

Az ajánlatokat köszönöm!

veprik.rolandkukacgmail.com

 

ati530d Creative Commons License 2016.07.08 0 0 38805

Holnap megpróbálom.

 

Előzmény: HG. (38800)
m5 power Creative Commons License 2016.07.08 0 0 38804

Sziasztok érdeklődnék járt e már ugy valaki hogy a fékbetétből még ránézésre még a fele megvan de a belső visszaszámláló már azt irja 1000km mulva csere? esetleg elszakadhatot a betétnél a visszajelző? tapasztalt valaki hasonlot?

s_abel Creative Commons License 2016.07.08 0 0 38803

Az autót nem ismerem. Viszont napmint nap arra járok, és nagyon sok törött autó van a szalon mögött. Ezzel csak azt akarom mondani, mint minden használt cucc vásárlásnál nagyon körültekintően kell eljárni. ;)

Előzmény: ssik (38802)
ssik Creative Commons License 2016.07.08 0 0 38802
Előzmény: iKereskedo (38798)
ssik Creative Commons License 2016.07.07 0 0 38801

Meg van még :)

Előzmény: iKereskedo (38797)
HG. Creative Commons License 2016.07.07 0 0 38800

Lenne nekem is egy tiszteletteljes kérésem a KÉZI váltós 25d / 30d tulajok felé:

 

megtenné nekem valaki, hogy mikor autópályán vagy országúton megy, akkor megy kb 1 percet tempomattal 6-osban 120-130 körül, nézi közben a pillanatnyi fogyasztást, majd visszavált 5-ösbe, és szintén megy 1 percet, pont ugyanazzal a sebességgel, és szintén sasolja, hogy a pillanatnyi fogyasztás mennyi (azaz mennyivel több).

Nyilván sík terep és viszonylag forgalommentes hely kell hozzá.

 

Előre is köszönet :)

 

 

háttér:

 

Nekem nagyon furcsa, hogy a benzines E39-es 5-ös váltója, és a benzines E60-ak 6-os váltója közt alig van a különbség, azaz ami E39-ben olyan hosszú volt, mint az 5. az E60-ban ugyanaz, mint a 6., tehát nem lett hosszabb a vége, csak többfelé osztották el közben a fokozatokat.

 

Ellenben:

a dízel E39 és E60-ok váltói 1-5 közt szinte azonosak, csak lett az E60-ban egy hosszú 6. fokozat a végére.

És érdekelne ennek az "értelme", azaz ténylegesen csökken-e emiatt a fogyasztás visszafogott autópálya tempónál, és ha igen, mennyivel.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!