Hali ha a hűtőfolyadékban olajos trutyi van, az lehet attól is, hogy a hőcserélőnél átszakadt a membrán, és váltó olaj szivárog bele. Ha az autó járóképes lesz vidd el Dpf tisztításra 300-400 euró utána a többi. A Szivósor levétele után az izzitógyertya illetve a vezérlő könnyen cserélhető.
A BMW szervízben azt mondták hogy csak az olaj dekni tömítést kell+ az olajat cserélni amugy a váltó rendben van az elözö tulaj cserélte az olajat le a váltóban valószinü akkor lett szakszerötlenül kicserélve a dekni.
meg szertném tartani mindenképp és költenék is rá, ha valaki megmondaná konkrétan mi vagy mik a hibák.Amugy meg nem hiszem hogy tul olcsón vettem 8200 euro nekem nem olcsó+ tartaléknak 4000 mivel számítottam rá hogy költeni kell rá csak nem ilyen hamar, és ennyi mindent egyszerre.
Amennyiben úgy használnád mind egy normál középkategóriás autót, szerintem a kopásjelző is egyenletesebben kopna. Szerintem néhanapján, nem nagyon kíméled a fékeket.Természetesen a fékbetét nem kopik le addig mind egy 1.2 Golfon (nagyobb a biztonsági tartalék).Kihangsúlyoznám, hogy az 5-ös BMW vezetés tecnikailag egy kimondottan jóindulatú autó, de attól hogy nem jelzi vissza azonnal a túlterheléseket, attól még fogy a Vas.
Nem bántásból írtam a fentieket, de a tömegéhez képest szerintem fékhatásban túlteljesít.
ott a pont: kb 5-800ezer /ha piszkálni kell a váltót is/ és fasza kis csalódásmentes verda lesz, de akkor el ne add még vagy 100-150 ezer km-ig...../ezek addigra jönnek elő újra tutira :) /
"Nem szeretnék csalódni a márkában........" Könnyű innen mondani a tutit, de miért a BMW-ben csalódnál??? Nem esetleg arra kellene haragudni aki nem tartotta karban és eladta neked mint hibamentes, jól karbantartott autót. Avagy tudtad hogy ilyen hibái vannak, de olcsón vetted? Szerintem neked kell eldönteni mit szeretnél. Megtartod és keresel egy jó, megbizható szerelőt, avagy hagyod a fenébe és eladod ebben az állapotában. A legrosszabb döntés az ha költesz rá, de nem eleget. Na akkor biztosan keserű lesz a szád ize.
Elsökörben automataváltó hibát írt ki azt kiütötték belöle, utána elvittem egy BMW szervizbe átvizsgáltatni.Ott átnézték kiolvasták a hibákat, lepróbálták a turbot, kipucolták az AGR ventillátort.Megállapították hohy 0,7l olaj hiányzik a váltóbol, mert rossz a tömítés.Valamint lufmassmessert ellenörízték,meg az izzítást ezekre is hibát írt ki.Ezeket törölték és azt mondták hogy izzitógyertyákat,valamint glühsteuergeratet(sajnos magyarul nem tudom hogy kell leirni, sorry) kell cserélni rajta.Elhoztam két nap mulva kezdödött a kálvária elöször hütőfolyadék szint alacsony hibakód... feltöltöttük egy darabig jó volt de már akkor is látszot hogy valami világos olajos trutyi van a hütöfolyadékban. Utána erhöhte emissionen hibakód gondoltam irány vissza a szervízbe, de a mai nap már el sem indult és ABS hibakódot írt ki valamint az erhöhte emissionen hibakód is maradt, és szerintem a sok indítózástol lemerült az aksi is.
SEGÍTSÉGETEKET kérem BMW-s társaim nem szeretnék csalódni a márkában elötte is E60-om volt azzal semmi probléma nem volt igaz az benzines MI LEHET A PROBLÉMA? Mit kell megnézetnem,vagy cseréltetnem?
Nálam is volt ilyen jelenség. Steeef cserélt fojtószelepet rajta, ettől megjavult. Úgy tudom az összes E60-61 Diesel motorban van ilyen, és mind egyforma.
Olyan jelenség van az autónál, hogy amikor leállítom durván áll le. Hülye megfogalmazáz de nem tudom jobban leírni. Kb 10 leállításból 2szer csinálja ezt. Valakinek vmi tipp mitől lehet ez?
Sziasztok érdeklődnék járt e már ugy valaki hogy a fékbetétből még ránézésre még a fele megvan de a belső visszaszámláló már azt irja 1000km mulva csere? esetleg elszakadhatot a betétnél a visszajelző? tapasztalt valaki hasonlot?
Az autót nem ismerem. Viszont napmint nap arra járok, és nagyon sok törött autó van a szalon mögött. Ezzel csak azt akarom mondani, mint minden használt cucc vásárlásnál nagyon körültekintően kell eljárni. ;)
Lenne nekem is egy tiszteletteljes kérésem a KÉZI váltós 25d / 30d tulajok felé:
megtenné nekem valaki, hogy mikor autópályán vagy országúton megy, akkor megy kb 1 percet tempomattal 6-osban 120-130 körül, nézi közben a pillanatnyi fogyasztást, majd visszavált 5-ösbe, és szintén megy 1 percet, pont ugyanazzal a sebességgel, és szintén sasolja, hogy a pillanatnyi fogyasztás mennyi (azaz mennyivel több).
Nyilván sík terep és viszonylag forgalommentes hely kell hozzá.
Előre is köszönet :)
háttér:
Nekem nagyon furcsa, hogy a benzines E39-es 5-ös váltója, és a benzines E60-ak 6-os váltója közt alig van a különbség, azaz ami E39-ben olyan hosszú volt, mint az 5. az E60-ban ugyanaz, mint a 6., tehát nem lett hosszabb a vége, csak többfelé osztották el közben a fokozatokat.
Ellenben:
a dízel E39 és E60-ok váltói 1-5 közt szinte azonosak, csak lett az E60-ban egy hosszú 6. fokozat a végére.
És érdekelne ennek az "értelme", azaz ténylegesen csökken-e emiatt a fogyasztás visszafogott autópálya tempónál, és ha igen, mennyivel.