Az O3-as Scout az csak egy optikailag feltuningot kasztni más gumimérettel mind a 4x4-es O3-as (ebből van megemelve pár centit), kicsit más felszeretséggel (pl. jobb az üléshuzat szövete). A O3 és az O3 Scout karószériája ugyanaz.
Az O2 Scout kapott egy külön 4x4-nek épített karoszéria. És az is biztos, hogy egy más motorvezérlést is, mint egy síma O2-es 2 literes dízel esetében, más fékeket, más rugóka és lengőket.
Nem a levegőbe beszélek, mindkettő ott van a garázsba. Az O3-as Scout vizet nem visz úttartásba az O2-Scoutnak. Mindkettőnek ugyanaz a gumimérete, multilinkes a hátsó hídja, mégis az O2-es befekszik a kanyarba mind egy tégla, a O3-ast viszi el a háta és kapcsol be az ESP.
Mindegy... a taxisnak az autója nem drága, 2ooe km egy jó bejáratás annak a kocsinak.
A O2 síma 4x4-es kb. 2oe euróba került, a Scout 36e euróba, köze nincs egymáshoz.
Bár nincs előttem akkori árlista, csodálkoznék, ha a Scoutnak az O2 esetében 80% felára lenne, miközben az O3 Scout 6-10%-kal drágább a sima verzióknál (az RS-nél és a L&K-nál olcsóbb).
Ma így néz ki új O3 esetében, mindegyik 4x4-es 2.0 TDI-vel (150 LE) és kézi hatsebességes váltóval:
Nézd meg a súlyát: 143okg, az O2 Scout 165o kg- szerinted a két autó az ugyanaz?
A O2 síma 4x4-es kb. 2oe euróba került, a Scout 36e euróba, köze nincs egymáshoz.
Az az autó, amit belinkeltél túl van árazva, max. 75oo euró az ára.
Nekem volt sima O2 dízel kombim is. Sajnálom ide leírni, de az egy kétes minőségű autó volt, mindenféle problémával (gyenge fékek, máló kormány, recsegő karoszéria, kellemetlen motorkarakterisztika, nem beszélve a felrobban motorról), már 6oekm-nél meg akartam szabadúlni tőle. Szinte 19e eurót adtam érte és nem érte meg a pénzét.
Octavia Tour-ra szerelhető 5. ajtóra (nem kombi) biciklitartó? Vagy csak vonóhorogra és tetőre tudok ilyet felszerelni? Van valakinek ezzel tapasztalata? Köszi.
Én, a kormányt inkább visszaállítanám az eredeti állapotba... hidd el, hogy az ilyen magyarázatra szoruló dolgok szoktak páros lábbal beleszállni a bizalomba és döntik el nagyon sok embernél, hogy telefonálnak-e, vagy sem!
Egyetértek. Nálam a kormány nyomná meg a "NEM" gombot (ha a többi stimmelne).
Azért ez így kicsit meredek általánosítás... azt bármikor aláírom, hogy az átlag magyar ennyire hülye, pláne ha figyelembe veszem azt is, hogy milyen zsigeri ostobaságokkal tudnak egyes politikusok tömegeket manipulálni...
...de sajnos ("hála" többek között a fentebb említett politikusoknak is) messze nem vagyunk ilyen gazdag ország!
Sokkal inkább és kicsit ennek az ostobaságnak is köszönhetően az van, hogy megvesz egy skodát, de az elvárásai inkább az AUDI szintet is meghaladják, meg megveszi a belépő motorizáltságot, de titkon egy bugyborékoló, több literes V8 szintjét várja az alig egy literes R3-tól...
amúgy igazábol nem is annyira az árával van baj, mert tény hogy nem olcsó autók a scout-ok. Hanem inkább a magyarországi kereslettel....lehet én megpróbálnám a mobile.de n is hirdetni. hátha....
addig te 4 milláért nagyon nehezen fogod eladni. a kormányról ne is beszéljünk mert az hogy finoman fogalmazzak vállalhatatlan. Én azonnal bezárnám a hirdetést.
...de így, a leírásod alapján az tűnik a legjobb tippnek, hogy vidd el egy rendes klímáshoz! Már egy egyszerű nyomásmérővel megállapítható, hogy van-e keringés a rendszerben még kevés töltet esetén is, kvázi kizárható egy csomó hiba, azután a lefejtés után tisztességes klímás nitrogénnel feltölti a rendszert és megnézi, hogy szivárog-e valahol és csak amikor meggyőződött a rendszer tömítettségéről és működőképességéről, csak akkor tölti fel...
ez ettől bonyolultabb.... vidd el rendes klímáshoz... én a kardos klímánál voltam ...nem a legócsóbb de vágja. nekem a vezerlő szelep ment el. 40 vagy 50 lett volna de mondta magam is kicserélhetem...adott alkatrészt egy donoron megmutatta hogy kell. 18 ért. nem neki kellett kibontani...
Hogy taxi volt azt tényleg nem írtam ,mert itt a fórumon mindenki tudta! Eleget írtam róla mikor be lett vezetékelve, a taxióra CB miegymás. Viszont semmi nem volt kifúrva, ragasztva sem, úgy oldottam meg mindent, hogy ha lebontom a taxi dolgait, semmi se látszódjon , minden gyári legyen benne. A forgalmiba be van írva a kocsi előző rendszáma, le sem lehetne tagadni. Nem is karom!
Én is egy egész befúvót kerestem de nem találtam. Akkor is jó lenne ha egész, de pár lamella törött benne. Az a lényeg, hogy három lamella ép legyen, hogy ezeket a törötteket ki tudjam cserélni. Ha tudnál szerezni, hálás lennék. Sajnálnám levagdosni a kormányról a huzatot, mert tíz rongyba került. A Scout piaca nem túl népes, mert sokan nem is ismerik ezt a típust nálunk. Egyáltalán nem reklámozzák sem TV-ben sem másutt. Pedig ha tudnák mennyire kemény kocsi, akkor kapkodnának érte. Nagyon biztonságos az úttartás, nem dülöngél kanyarban . Az utasok nem repkednek egyik sarokból a másikba egy nagyon erős kanyarban sem,hanem ülnek az ülésben,mintha oda lennének szegezve.
Anglia, Svéd, Ausztria, Oroszoknál nagyon szeretik, rengeteg van belőle. Mikor mentem vele, forogtak a fejek mint a körhinta, és bámulták. Sokan oda is jöttek hozzám megnézni, mert nem láttak még ilyet. Tereptulajdonsága szenzációs. A You Tube-n sok amatőr film van róluk, érdemes megnézni ,milyen terepekre viszik ezeket, főleg az Oroszok! Majd 14 évig volt OI 4X4 esem, vadásztam vele a taxizás mellett jó tíz évig. Diesel 90 lovas volt, de olyan terepeken mentem el vele ahol a többi vadászbarátaim a nagy dög Pick Up kocsikkal.
A HAHU-t nem ismertem, kösz a tippet. Felteszem hamarosan.
Én semmivel nem sértegettelek téged, pusztán egy autó eladásál nem elhanyagolható tényező az hogy taxi volt. Szerintem ezt mindenképp tudatni illik a vevővel. és ez kimaradt.
amugy igen nem a szivem csücskei a taxisok. ha most én bankban dolgozom tüntessek hogy tiltsák be a netbankot??