Keresés

Részletes keresés

sichonor Creative Commons License 2006.02.17 0 0 6683

Gyerekek! Nincs értelme! Nincs összetartás! A dolgozó tényleg megérdemli... sajnos.

A renszere nevetséges, mert a szakszolgálatok sumákolnak, akik elsősorban érintettek ebben. S csak a szolgálatban lévő járművezetők ás az FSZT-k maradnak magukra. Ez csak a HÉV -nél működik ilyen hibásan. Bár már megszokott, hogy a SZAKSZERVEZETÜNK sorozatosan szúrja magát hátba. Ez van, ezt kell szeretni, a dolgozók érdemelték ki ezt a sorsot, mert...  

 

Előzmény: G. Bear (6682)
G. Bear Creative Commons License 2006.02.17 0 0 6682

Üdv!

 

A hólapátolással kapcsolatos kérdéseidre vársz választ?

Előzmény: werk25 (6678)
Dash 9 Creative Commons License 2006.02.17 0 0 6681

Én válaszoltam. :-)                    (ritkán előforduló hiba történt)

Előzmény: werk25 (6678)
eMPet Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6680
Mail ment hévvel.
Üdv.
emtiza Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6679

Gödöllői vonalon újabb vendégmunkás: 975-688-976

997-699-998 főműhelybe vonult.

werk25 Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6678
Régebben feltettem néhány kérdést, de érdemleges válaszokat nem kaptam. Vagy nem tud rá senki válaszolni, vagy aki tud nem akar vagy nem mer. :(
hkv Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6677
Nem a L33-as sorozatú mozdony két gyári táblája amely eredeti egy gyűjtőnél található és tőle szerzem meg.
Előzmény: czzf50 (6675)
eMPet Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6676
Ha ma este hazamegyek időben végre, akkor elküldöm.
Előzmény: hkv (6674)
czzf50 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6675
"mert megszerzem a 33-as pályaszámú moztorkocsi két eredeti tábláját"

Ezt hogy is kell értelmezni? Lelopod a meglevö mozdonyról?
Előzmény: hkv (6655)
hkv Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6674
ez e-mail címem a következő: vasut@freemail.c3.hu ide várom a leveledet a jellegrajzzal!
Előzmény: eMPet (6673)
eMPet Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6673
Háát, így lekicsinyítve elég rossz, az olvasható meg nagyobb mint 512K.
E-mail????
Előzmény: eMPet (6672)
eMPet Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6672
Helló!

Ritkán írok, de lehet, hogy jókor?


Nekem ilyen van, remélem jó!!
Üdv
Előzmény: hkv (6646)
Tatavs Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6671

Ezt a "Poénok, viccek" topicból emeltem át (némileg kapcsolódik az itteni dolgokhoz):

 

"Buszsofőr mottó:
Aki integet, az búcsúzkodik. Aki fut, az sportol. Az utas az, aki vár a megállóban."

KCSV7 Creative Commons License 2006.02.15 0 0 6670
Köszönöm szépen! :D
Előzmény: Bazsi75 (6669)
Bazsi75 Creative Commons License 2006.02.14 0 0 6669
Ajánló (Remélem még müxik):

Utasítások
Előzmény: KCSV7 (6668)
KCSV7 Creative Commons License 2006.02.14 0 0 6668

Elküldenéd nekem e-mailben a HÉVes F1-et? Lécci-lécci!!!

(dionor@citromail.hu)

Előzmény: DPW (6660)
sichonor Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6667
Bocsi az MVIII-ashoz irtam volna. Köszi.
sichonor Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6666
Leginkább, amikor forgalomban voltak. De jó lenne vegyesen is . Köszönöm. 
Előzmény: G. Bear (6665)
G. Bear Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6665
van benne valami... :)
Előzmény: Bazsi75 (6651)
IKARUS 435 Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6664
Köszönöm a válaszod, kedves DPW, így most már teljesen kerekké vált a dolog és azt hiszem sikerült mindent megértenem, mégegyszer köszönöm szépen a segítségedet!
Előzmény: DPW (6660)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6663
:))))) Egyébként milyen formában keresel fotókat? A nosztalgiaszerelvényről, vagy amikor még forgalomban voltak (M+P+P+P+P+M)? Vannak itt HÉV-es oldalak, ott van pár fotó. Én egyszer körbefotóztam a múzeumi kocsit, hagyományos géppel.
Előzmény: sichonor (6658)
Infós Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6662
Köszönöm szépen én is! ;)
Előzmény: DPW (6660)
Dash 9 Creative Commons License 2006.02.13 0 0 6661

Sziasztok!

 

A pontos-nem pontos témához.

 

Én szolgálat kezdéskor mindig felhívom a BKV pontos időt (1-22-22) és úgy igazítom hozzá az órámat, hogy 10 és 20 sec. között késsen.

Ezek után lehetőleg az órám szerint pontosan közlekedem. Korábban sose.

Szaladó utast ha nincs késésem megvárom. Ha szalad, vagy siet! Mert van olyan aki csak sétál, vagy a kaller elől menekül.

hkv Creative Commons License 2006.02.12 0 0 6659

 

IMe egy kép a 33-as psz. mozdonyról!

 

sichonor Creative Commons License 2006.02.12 0 0 6658

Heteró vagyok-nem csatolok.    :)))))

De akinek a szerelvényről lenne képei (MVIII) AZ FRANKÓ LENNE.

Előzmény: M.VIII (6657)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.12 0 0 6657
küldjek magamról? :))) na jó, csak vicceltem.
Előzmény: sichonor (6635)
IKARUS 435 Creative Commons License 2006.02.12 0 0 6656

Tiszelt Infós!

 

Előre is elnézést kérek, ha a 6574-es hozzászólásomban esetlegesen valamit rosszul írtam le, de mivel én vasúti tanulmányokat folytatok, de a HÉV is érdekel, így teljesen pontosan nem tudom pontosan a HÉV-en megjelenő fényjelzőkön látható jelzési képek jelentését, de mivel a MÁV-on, ha egy térközjelzőn egy sárga fény ég, akkor tudtommal a jelzési kép azt jelenti, hogy a következő főjelzőn Megállj jelzés várható. Így mivel én a fenti hozzászólásomban megemlített jelzőn, zöld illetve sárga fényű jelzést láttam, így, bár mégegyszer hangsúlyozom én a HÉV-es utasítást nem ismerem csak a MÁV-ost, ezért mertem feltételezni, hogy esetleg ez a sárga fényű jelzés ezt jelentheti, mivel a HÉV a térköz jelzőn megjelenő sárga fény esetében nem minden esetben kényszerül Megállásra, tudtommal, csak abban az esetben, ha a jelentkező forgalmi helyzet megkívánja.

Ezért én azt feltételezem, hogy a HÉV Margit híd mh.-nél, egyes esetekben, azért kap sárga fényű jelzést, mert a fszt. tudja, hogy még nem szabad a Battyhány tér-re bejáró vonatnak a vg.-út, ezért utasítja az említett vonatvezetőt a csökkentett sebességű közlekedésre a következő főjelzőhöz és abban az esetben, amíg a szerelvény ezzel a csökkentett sebességgel eljut a köv. főjhelzőhöz és közben Battyhány tér felől kijár a páros sz. vonat, amely kijárásakor akadályozza a bejáró páratlan sz. vonat vg. útját, akkor az említett páratlan számú vonat vg. útja szabaddá válik és a köv. jelzőn nem kell neki Megállj jelzést adni, hanem bejárhat az ő neki kijelölt vg-ra.

(pl.: páratlan számú vonat indul Margit híd megállóhelyről 7:23-kor a 2. vg.-ra, illetve szintén a 2. vg.-ról páros számú vonat indul 7:25-kor és az 1. és a 3. vg. is foglalt!)

Remélem sikerült számodra érthetően és világosan leírnom azt a gondolat menetet, amire én gondoltam és ha esetleg totál rossz az a feltevésem, amit én most itt leírtam és esetleg a vitatott jelzési kép, nem azt jelenti, amit én most itt leírtam, akkor előre is mégegyszer bocsánat és ha megkérhetnélek, megírnád nekem a helyes utasítást a jelzéssel kapcsolatban.

Előre is köszönöm!!!!

hkv Creative Commons License 2006.02.11 0 0 6655
Na jellegrajz azért kéne, mert megszerzem a 33-as pályaszámú moztorkocsi két eredeti tábláját, és a táblához modelt akarok csinálni!
Előzmény: LVI (6654)
LVI Creative Commons License 2006.02.11 0 0 6654

hkv

Látom nem sikerült a szövegem tökéletesen a mozdony páylaszáma nem látszik L 33-as!

 

"A 32-es a '60-as évek második felében, Kerepesen. Ekkor már a pályaszámból az előírások szerint el kellett tüntetni a betűjelzést."

http://villamosok.hu/bhev/jarmuvek/mvii-pxiii/

 

Sajnos, jellegrajzom nekem sincsen.

 

üdv L.VI.32

Előzmény: hkv (6647)
werk25 Creative Commons License 2006.02.11 0 0 6653
Én is csak nagyon ritkán rohanok járművek után. Úgy gondolom, nem éri meg. Vessek magamra ha nem idulok el időben, ami nagyon ritka. :)
Előzmény: G. Bear (6649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!