Keresés

Részletes keresés

uhb129b Creative Commons License 2011.12.09 0 0 12601

Hát, azzal igazán nem lehet vádolni az elődöket, hogy Ferihegyet sűrűn lakott területre építették...

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.09 0 0 12600
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.07 0 0 12599

Ki mondta, hogy nem lesz? :)

Előzmény: uhb129b (12598)
uhb129b Creative Commons License 2011.12.05 0 0 12598

Úgy néz ki még jutalom sem lesz, pedig minden hónapban rekordokat döntögetett a reptér forgalma.

 

Válasszátok meg a Gaskót szakszervezeti vezetőnek! Hisz lám, milyen eredményes! :-)

Előzmény: Törölt nick (12597)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.05 0 0 12597

Úgy néz ki még jutalom sem lesz, pedig minden hónapban rekordokat döntögetett a reptér forgalma.

Arra gondoltál, hogy a Malévosok összedobhatnák a 900 milliárdos hiányt? :)

Előzmény: uhb129b (12596)
uhb129b Creative Commons License 2011.12.05 0 0 12596

Tényleg, most hogy a MÁV-osok kapnak pénzt a cargo privatizációjáért, nem kéne a reptereseknek is jelentkezniük? Elvégre jóval nagyobb volt a reptér eladási ára, mint a MÁV Cargoé... :-)

 

A Malévosokat nem merem megkérdezni az ő privatizációjukról... :-)

uhb129b Creative Commons License 2011.12.05 0 0 12595

Egy amerikai poggyászos véleménye:

 

http://www.wcarn.com/cache/news/16/16863.html

Ramius Creative Commons License 2011.12.04 0 0 12594

Szavaidból úgy veszem ki, Te is jelen voltál - ezexerint krampusz is volt... :D

 

Előzmény: viricsi (12593)
viricsi Creative Commons License 2011.12.03 0 0 12593

Jó hangulatú, bár kissé túlzsúfolt Mikulás bulit szervezett a dolgozók gyermekeinek a Budapest Airport.

A hagyományosnak tekinthető rendezvény fénypontja természetesen az ajándékosztás volt. A gyerköcök megilletődve, de nagy boldogsággal vették át a Mikulástól a csomagocskákat.

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.332801123403962.102338.100000222311207&type=3

Törölt nick Creative Commons License 2011.12.02 0 0 12592

Ez inkább átvilágítás után van. Beletette a gyereket, hogy fel tudjon öltözni. Ferihegyen is szokták így nap mint nap. Az már más kérdés, hogy fotózás helyett szólni kéne az anyukának mert balesetveszélyes, ha kiseik a kicsi megüti magát.

Itt viszont szőnyeg van, mennyivel kultúráltabb lenne nálunk is így.

Előzmény: uhb129b (12591)
uhb129b Creative Commons License 2011.12.02 0 0 12591

Nincs mit tenni... Több, mint 100 ml folyadék van benne...

 

http://www.vicclap.hu/pic/14578/Biztonsag.html

BJ Creative Commons License 2011.12.01 0 0 12590

egyébként dobtam egy mailt az itt megadott címedre

Előzmény: Törölt nick (12588)
BJ Creative Commons License 2011.12.01 0 0 12589

Jost volt, és igen, vannak hosszútávú tervei

Előzmény: Törölt nick (12588)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.01 0 0 12588

"Addig is reméljük, hogy még sok „első járat” fog alkalmat adni személyes találkozásra Önnel."

 

Jostnak még ilyen hosszútávú tervei vannak, vagy nem erre a reptérre gondolt? (esetleg STG szavai?)

Előzmény: Zolker (12587)
Zolker Creative Commons License 2011.11.30 0 0 12587

Az már volt itt, hogy október 20-án kiderült: jövő tavasszal feltehetően megnyílik a 2A terasza!

 

http://www.airportal.hu/spotter-forum/viewtopic.php?f=32&t=5811&sid=9dd480f03de992621ad53e2dc2193145

Zolker Creative Commons License 2011.11.29 0 0 12586
Előzmény: uhb129b (12584)
giornalista Creative Commons License 2011.11.29 0 0 12585
Jó lenne végre. A meló legszarabb része a nem eus duty free italok elvétele. Ebből van a legtöbb gond is...
Előzmény: uhb129b (12583)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.29 0 0 12584

Egyre olcsóbb lesz a Hochtief:

 

Athens airport sees passenger decline
Falling passenger numbers at Athens International Airport have reflected the economic crisis in the country. Passenger traffic for the first 10 months of 2011 was down more than five per cent on the previous year, falling to 12.7m passengers. International traffic dropped two per cent, but domestic travel was hardest hit, recording an 11 per cent fall. Greece’s GDP is expected to contract by almost four per cent in 2011

uhb129b Creative Commons License 2011.11.23 0 0 12583

Liquid Bottle Ban to End at Australian Airports

CNNGo | Nov. 22, 2011

 

Banning bottles containing liquids at airports around the world has caused more than a few problems: travelers can't pitch up with their favorite fragrance, and often get thirsty.

 

This has a lot to do with perfumes, aerosols, gels and bottles containing over 100 milliliters of liquid being confiscated on departure, under the suspicion they could contain explosives.

 

It means endless checks of carry-on luggage that create long queues for international travelers.

 

But it has been announced that new technology can tell if an explosive is contained in any liquid bottles. These x-ray machines examine bags from more than one angle and detect denser liquids, which might possibly be explosives.

 

The technology has already been trialed at Sydney Airport and will be phased in by early 2013, the federal government said.

 

It will reverse a global ban that came into place in 2006 when a terror plot was foiled on a trans-Atlantic flight in 2006.

 

In the departures hall, those airport bottlenecks could be on the way out.

 

Less Stress

 

"The ceasing of restrictions will no doubt be widely welcomed," federal transport minister Anthony Albanese told the Sunday Telegraph. "It will make air travel easier and less stressful for passengers as well as free security staff to better focus on their core screening responsibilities."

 

Around 8,000 items have been handed over at Sydney Airport every month, including about 1,250 duty-free products.

 

But Don't Get Too Excited, That Laptop Still Has to Be Searched

 

Existing arrangements for the screening of laptops and similar devices will remain, reports Australian Business Traveller.

 

But the future could be brighter: international efforts are searching for technology so travelers won't have to remove laptops from carry-on luggage.

 

That would mean more privacy - and shorter queues.

 

Did somebody say travelers' rights?

 

uhb129b Creative Commons License 2011.11.22 0 0 12582

A divat elért Kínába... És még rengeteg szűz terület (értsd: el nem keresztelt reptér) maradt...

 

A légiközlekedésben dolgozók meg tanulhatják a különböző nemzeti hősök és történelmi alakok neveit... :-)

 

http://www.wcarn.com/cache/news/16/16687.html

uhb129b Creative Commons License 2011.11.17 0 0 12581

Ahogy mi nem értünk Kínához, ugyanúgy ők sem értenek Európához...

Előzmény: Törölt nick (12578)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.17 0 0 12580

Aki esetleg nem tudta, a Budapest Airport privatizációja volt a legnagyobb egyszeri privatizáció Magyarországon.

 

http://hetivalasz.hu/uzlet/jo-gazda-lesz-az-allam-43237/

 

Mondjuk a Postabankot a lista készítői lefelejtették, pedig az is valami 280 mrd Ft volt.

BJ Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12579

ha arra gondolsz hogy a Sárkány Center forgalmát növelnék ezzel, akkor az a vietnamiak malmára hajtaná a vizet, ugyanis vietnami az üzemeltető.

Előzmény: Törölt nick (12578)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12578

Pedig kínai szemszögből nézve igen jó ötlet. :)

Előzmény: uhb129b (12577)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12577

Az én magán véleményem, hogy vagy a metrót kell a reptérig kivinni, vagy megállás nélküli vasutat kell indítani a reptér és a belváros között, vagy egy kis vonatot kell a meglévő reptéri vasútállomásig építeni. De a sárkány centerig vinni egyik oldalról a metrót, a másikról meg a vasutat valahogy nem tűnik ésszerűnek. És egyik megoldás sem tűnik gazdaságosnak.

Előzmény: Törölt nick (12576)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12576

A kínaiak azt tervezik, hogy megépítik a vasutat a Sárkány Centerig, ahova kihozzák a 3-as metrót, így hamarabb megtérül majd nekik a befektetés.

Előzmény: uhb129b (12575)
uhb129b Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12575

Na, így világos. Azt akarjuk, hogy a kínaiak finanszírozzanak minket miután a nyugatiak most nem tudnak, vagy nem szeretjük őket. Ennek részeként finanszírozzák meg a kínaiak a belváros-reptér vasutat is, amelyre eddig még nem sikerült olyan üzleti tervet összehozni, amelyet a szokásos források megfinanszíroztak volna.

 

Most már csak az a kérdés, hogy minderről mi a kínaiak véleménye? :-)

Előzmény: giornalista (12574)
giornalista Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12574

nem igazán értem, hogy mit is nem értesz.

 

a kínaiak meg akarják venni a repteret. lassan időszerű lenne egy reptéri vasút megépítése. a kormánynak erre nincsenek forrásai, az EU-tól ezek szerint nehéz volna támogatást kapni, a hazai befektetők nem tudnak vállalni egy ilyen lassan megértülő beruházást, az IMF ugye maga a sátán, plusz ilyenre aligha adna pénzt, így maradnak új barátaink, a kínaiak. nyilván szeretnék megvetni a lábukat Magyarországon és Közép-Európában is. azért egy 8.7 milliós utasforgalmú reptér megvétele plusz egy hozzá kapcsolódó vasút megépítése elég komoly entrée.

Előzmény: uhb129b (12560)
Pitta2 Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12573

Természetesen tudom. Néztem már onnan a gépeket. A vendéglátóipari egységet is láttam, de nem ettem semmit. Kinek van pénze az aranyáras reptéri kajára? :)))

A WC meg lefelé van.

Előzmény: BJ (12567)
leveling Creative Commons License 2011.11.15 0 0 12572

Akkor eddig mindig rossz irányba mentem :)

Legközelebb megvizsgálom.

Előzmény: viricsi (12570)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!