Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dez1 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44143

Ebben van már 250 ezer....

Előzmény: Törölt nick (44142)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44142

Hali

 

Nekem a szerelő , meg azt tanácsolta a hasonló (15/40) olaj kérdésemre , hogy nem tanácsos , mert a 16 szelepes motorok kimondottan a 10 -es híg olajat bírják csak !

 

 

 

 

Előzmény: dez1 (44141)
dez1 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44141

Ugyanő autószerelő az olajnyomás lámpa villogásra azt mondta, hgoy ha a ventillátor egyébként müxik, hogy a 10w40es olaj túl híg már a motorba, át kell állni 15W40-esre.

dez1 Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44140

Nos tegnap az autószerelő megmutatta, hgoy a hátsó kerék felfüggesztést ugyanaz a tengely+csapágy tartja, mint a Fiat Puntóban  - pontosabban a tengely kb. 1 centivel rövidebb...

 

Ez azért erősen gáz szerintem....

csir-ke Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44139

Sziasztok!

 

A 2003-as Multiplámon a csomagtér ajtó nyitója, kilincse nem a gyári, hanem sufnituning megoldás.

Azért tennék rá egy odavalót :)

Pontosan milyen való rá? Esetleg van tippetek honnan lehetne beszerezni egyet?

Cserélt már valaki ilyet? Mennyire macerás?

Előre is köszi a segítséget.

babarucu Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44138

De Kissomlyó

Előzmény: acsigo (44137)
acsigo Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44137

Köszönöm Neked, és Degeczi kollégának is. Hamarosan rápróbálok. Amúgy nem Vas megyei vagy véletlenül?

Előzmény: babarucu (44136)
babarucu Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44136
Előzmény: Degeczi (44135)
Degeczi Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44135

Nagyon szűk a hely a motor és a tűzfal között ahol az EGR van, de az odavezető csövet viszonylag egyszerű leoldani róla, és könnyen berakható egy kivágott lemez (amihez sablon lehet az eredeti tömítő alátét). Pl. itt találni képeket, a tisztításról pedig Babarucunak van egy jó sorozata

Előzmény: acsigo (44130)
Degeczi Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44134

Igen, 2004 őszétől a faceliftes modell egyértelműen spórolás volt több területen is az utolsó békához képest:

- hátul dobfék a tárcsa helyett

- motorháztető kitámasztó egyszerű pálca a teleszkópos helyett

- nincs fényszórómosó (igaz, a lámpatest is változott, dehát attól még lehetne)

- flokkolt műszerfal helyett sima műanyag

Előzmény: dez1 (44129)
Degeczi Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44133

Azért gondolom, nem sok lámpa lehet, amerre jársz, különben nehéz lenne ilyen értékeket elérni

Előzmény: gólyás (44132)
gólyás Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44132

Azt még nem hallottam, h. az újabb kasznis minőségileg gagyibb lenne, de a 120LE-s fogyasztásán bizony segít a DPF kiherélése. Szentségtörés vagy sem, de kíméletes városi használatban 5,5-5,6 l/100 km, hajtva (amiben van néhány 130-150 km/h-s etap is), vegyes használatban felkúszott 5,8-ra. Télen meg 6-6,2 liter/100km az étvágya.

Nálam mégsem ez volt a szempont, hanem hogy ne higítsa el rendszeresen a motorolajat. A többi csak hozadék...

 

S.

Előzmény: dez1 (44129)
erfeher Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44131

Sziasztok!

 

 

Új jelenséget tapasztaltam a vasnál, a km óra néha nem mutatta a sebességet a hétvégén, ilyenkor a km óra számláló sem működött, de a fordulatszámmérő jó volt, így azért tudtam mikor mennyivel megyek. De  kb 5 perc múlva megjavult. 2X3 biztos csinálta. Gondolom elektromos a km óra, de szét kell szedetni hozzá teljesen vagy volt már vkinek ilyen?

acsigo Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44130

Köszi!

Rápróbálok,ha lesz időm. Hogy és hol érdemes nekiállni? Egy két tanácsot szívesen fogadok.

Előzmény: Degeczi (44127)
dez1 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44129

Nekem a belseje az igazán fontos, nem a külseje.....  Az pedig ugyanolyan....

 

Ami a külsőben a régi javára szól, az a kőfelverődés megfogása az első külső tűzfal által....

 

Illetve most hogy van 2000 esem meg a 2010esem is, egyre inkább úgy sejtem, hogy a régiek minősége sokkal jobb.....

Előzmény: József Siki (44117)
erfeher Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44128

Hát fotókat talán hétvégén tudok csinálni, nem otthon tárolom ( lakás ) hanem szülőknél van hely a garázsban. Egyébként a T alakú pöcök megy be a gyári helyre, abba lehet beletenni a csavart. Amikor kiáll T alakú pöcök arra megy egy gumituskó, és arra nehezedik a talp. Majd készítek fotót, egyelőre leszedtem, ne fogja a szelet fölöslegesen. De ennyi pénzt megért, másnapra hozta a futár.

Előzmény: szg75 (44125)
Degeczi Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44127

Nagyon valószínű, h az egérszelep, annak valóban ilyen tünetei vannak.

Kiszerelni évjárattól is függően nem mindig egyszerű, de egy lemezből kivágott lefalazást könnyű, gyorsan be lehet iktatni elé, és rögtön kiderül, ott van-e a hiba (aztán ha kellően erős a lemez, akár maradhat is, mert az én 2004-es típusomon sem zavarja a vezérlést. Vékony lemezt, pl. sörösdobozból kivágva csak pár napnyi próba idejére érdemes, mert idővel átég)

Előzmény: acsigo (44123)
LegalBeku Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44126
Jó nyomon jársz.
Előzmény: acsigo (44123)
szg75 Creative Commons License 2015.07.13 0 0 44125

Ez engem is nagyon meglep (jól jártál vele) ! Esetleg fotókat tudnál feltenni a rögzítő talpról (már csak ha van kedved fotózgatni). A rögzítés körül gumi talp is van mint a gyárinál ?! És mindez 25eFt-ért ?

Előzmény: erfeher (44119)
multifiat Creative Commons License 2015.07.12 0 0 44124

Szia!

Sokak szerint én sem vagyok teljesen normális, Multiplám van, kecskeméti vagyok, ha gondolod átnézhetem. Küldj egy telefonszámot mailen és megbeszéljük.

Előzmény: Halász29 (44121)
acsigo Creative Commons License 2015.07.12 0 0 44123

Szép estét!

Olyan jelenséggel találkoztam, hogy alacsony fordulaton nagyon gyenge a multim (2003 jtd 115le). Nagyjából 1700-1800 körül jön meg bele az élet. Addig ha jobban nyomom a gázt olyan mint ha fulladna és elég jól füstöl is. Kis gázzal jobban gyorsul. A kérdésem adódik. Mihez nyúljak először. Én a légtömegmérőre vagy az egr szelepre gyanakszom, de lehet, hogy már találkozott valaki a jelenséggel. Köszönöm. 

ijn566 Creative Commons License 2015.07.12 0 0 44122

Hát nem az UFO-k gyártották még ha úgy is néz ki:))) A technika pont olyan mint a többi autóban, megbántani nem akarok senkit, de lehet szerelőt kell váltani...

Előzmény: Halász29 (44121)
Halász29 Creative Commons License 2015.07.12 0 0 44121

Sziasztok.

A segítségetek szeretném kérni!

2 hete vettem egy multiplat.Szeretném átnézetni egy normális szerelővel,aki ért is hozzá,mert az eddigi szerelőm nincs a helyzet magaslatán multipla téren.

Kérdésem az lenne,hogy tudtok-e ajánlani Kecskeméten valakit?Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv. mindenkinek.

Andreyke Creative Commons License 2015.07.12 0 0 44120

Tisztelt Cartársak!

 

A Bubis ablakemelője oldalon kiakadt. A szétszereléssel nincs is problémám, azonban a csúszkában lévő fehér kis bizbaz, amibe belemegy a két mozgató bowden, eltört. Szegeden van ilyen valakinek? Hol lehet beszerezni? Szerelt már ilyet valaki itt a fórumon?

 

erfeher Creative Commons License 2015.07.11 0 0 44119

Kellemes meglepetés ért. Az olcsocsomagtarto.hu oldalon vett tetőcsomagtartó, a gyári helyre illeszkedik. Bátran ajánlom mindenkinek, nincs + karom vagy talp, a gyári helyre megy be a T alakú pöcök, és ott illeszkedik egy csavarral a gyári rögzítéshez.

Előzmény: szg75 (44078)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.11 0 0 44118

Azért ez nem biztos, ugyanolyan körülmények, stb. között, egyik sem rosszabb 200.000 kilométerig. Az itthoni példányok meg mind ezen túl vannak, ki tudja mennyivel. És ott a dizel javítása drágább lesz. A cngkbe benne 3400.000 km, meg több, csoda hogy eredeti gázinjektorokkal, használt ugyanolyan fosokkal mennek. És ha eggyik szegény keveréket ad, a tulaj észre sem veszi, csak hogy sokat fogyaszt, mert a lambda rádolgozik, a többi meg dús lesz. Persze újat nehezen vesz, olcsóbb egy hengerfej generál. Na az után már megveszi.. Találtam olaszoknál elfekvőbe pár tucatot, gyári újak, csak az viszi, aki a hengerfejes balhén túl van..

Előzmény: József Siki (44117)
József Siki Creative Commons License 2015.07.10 0 0 44117

Benzines vagyok, így a motorfajtába nem mennék bele, de nekem a csúnyácska multi az igazi multi!!! (Most majd biztosan megköveznek) 
A felfrissített olyan, mint egy felfújt STILO! :) Olvass visszább, de amennyire emlékszem a régebbi hozzászólásokra, a dízel kevésbé kényes, mint a cng!!!
Az viszont jóval gazdaságosabb!!!

 

Előzmény: MrDredd (44116)
MrDredd Creative Commons License 2015.07.10 0 1 44116

Sziasztok!

Autó vásárlás előtt vagyok, már van egy Fiat Uno-m, de mivel jelenleg Németországban dolgozom azt otthon hagytam a barátnőmnek, egy olyan autót szeretnék vásárolni, ami akkor is kiszolgál majd mikor többen leszünk.A mostani fő cél a pakolhatóság és a kényelem, mivel 3 hetente kell mennem 2500km-t.A kérdésem az lenne, hogy ti melyiik Multipla-t ajánljátok?

A szebbecskét vagy a csúnyácskábbat?:) Tudom az új nem feltétlen jobb.Illetve a 1.6 benzin CNG-t vagy az 1.9 diesel-t?
Bevallom, én kicsit félek a diesel-től,sosem szerettem őket, annak ellenére, hogy kedvezőbb a fogyasztásuk.Mivel németben  és az osztrákoknál sok cng töltőállomás van, meg Szegeden is van, én arra szavaznék, de várom a tapasztalatokat, tanácsokat legyen az negatív vagy pozitív.

Köszönöm segítségetek.

 

Üdv, Laci

acsigo Creative Commons License 2015.07.10 0 0 44115

Szép napot!

Érdeklődnék helyileg merre lenne? Engem a kerekek érdekelnének, ha Gy-M-S megye környékén lenne. 

Köszönöm. 

Előzmény: multiuber (44114)
multiuber Creative Commons License 2015.07.10 0 0 44114

Tisztelt Multiplások!

 

Modellváltás miatt eladóvá vált a korábban a Multiplámra felszerelt

 

- negyedik (rövid) tartály (rögzítő eszközök, stb. megvannak) továbbá

 

- 4 db. felni téligumival

 

- 2 db. gáz injektor

 

- 1 db. hibás generátor (ez utóbbit, mivel nem tudom, hogy mi a baja, ingyen adom annak, aki a gáztartályt vagy a felniket megveszi)

 

- Multiplába való Blaupunkt rádió, melyet ki kell kódoltatni, mert elveszett a kódja

 

- Illetve a garázsomban van még jó pár alkatrész, azokból is lehet válogatni.

 

 

Az árban biztosan megegyezünk! Nézz utána, hogy hol a legolcsóbb, én annál 20 %-kal mindent olcsóbban adok, mert ezek már feleslegesek lesznek számomra.

 

Gyöngyösi Sándor: 70/3766094

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!