Sziasztok Én a Rowe HIGHTEC FORMULA GTS-Mo SAE 10W-40 HC olajat használom. Ez egy grafitos olaj ami Nekem tökéletesen bevált!! Én ezzel járok amióta meg van a kocsim,egyszer töltöttem bele Valvoline maxlife-ot, de 5000km után a felét elzabálta!! Na ilyet nem csinál a Rowe-el!!
Az enyémben már vagy 10 éve Mobil van ( most Mobil Super M 15W-40) bár egy pár éve még ugyanebből 10W-40 volt. Nekem jól bevált, nagyon jó adalékok vannak benne, belülről a motor szinte újnak látszik. Most van benne 373ezer km... Persze ez csak az én véleményem.
Én azt tanácsolnám,hogy valami ismertebb nevűt tegyél bele, azokban már benne van minden ami kell.
Tisztelt Uraim! Láttam egy felicián sárvédő él takaró műanyag idomot tudja valaki hogy hol lehet ilyet venni? Első és hátsó is volt rajta. Megköszönném a válaszokat.
Sziasztok ! Milyen motorolajat használjak 150 000 km-t futott motorral? Nem nagyon pörgetem 3500 fölé és 1 hónap alatt 1200 km-t szokott futni. Kinek melyik vált be?
Sziasztok! Vettem egy 97-es felícia pik-up-ot télire szaladgálós verdának! Imádom igaz van baj rendesen így kezdődött 15 litert fogyaszt alapjárat össze visza menet közben torpan nehezen indul stb. Gondolok én labda szondára vagy légtömeg mérőre vagy valami! De imádom egyszerűen ütöm vágom és megy mint állat! Valami nagyon szolt a motor térben brutálisan gondoltam generátor csapágy de nem szelep fedél le és csodát láttam! Olaj a környéken nem volt csak rozsdás por ami por száraz szemeim ki kerekedtek. gondoltam el van dugulva az olaj járat" kis naív,, ja és szelep hézag kb 4mm és ment henger fej le de jött a meg lepi. henger fej csavar bele törve és sziloval bele ragasztva hogy ne vedd észre ha-ha a sejtésem be igazolódott hengerfej tömítés fordítva volt rajta na ez a durva szerelőő!! Ez hiba ki javítva. De a fentiekben említett hibára szeretnék segítséget kérni! Esetleg bontó pest megyében Őrbottyáni vagyok, Nagyon köszönöm a segítségeket!!!
DEM992 sajna nekem nincs előkészítés (2001-es LX). Bár nekem nem tetszik a gyári ködlámpa, így nem is azt teszek bele. Amit említettél relét asszem a képen 4lábút jelöl mert ha jól láttam az 5lábú az a hátsó ködlámpáé.
Nekem a szerelő azt mondta még bontatlan volt a blokk eddig, én azt hittem eddig hogy nem, de ha ő mondja akkor elhiszem, eddig nem tudtam milyen a "gyári" hangja egy Felicia motornak, ugyan is a környéken csak kihajtott Skodák járnak amikben még az ékszíj is csúszik, a motor csörög csattog, de végre sikerült 1-et találnom a munkahelyen, igaz Favorit, de a motor lényegében az üzemanyag rendszer kivételével egyezik, és neki 3 hónapja volt felújítva a motorja, hát ég és föld az enyémhez képest motorhangra. Az úgy jár mint 1 óramű, az enyém meg egy varrógép hangjához hasonlítható, csak a lánc csörög nem a szelep, igaz emelt fordulatnál megszűnik a csörgés, de alapjáraton nagyon hallani.
A motortérben elvileg oda van készítve a ködlámpa vezetéke mindkét oldalon. Bár az utángyártott cuccokhoz kb. 20 centivel rövidebb a kábel, meg kell toldani. 98 utáni felihez kell a kör alakú ködlámpa (asszem 3e HUF) plusz a keret mindkét oldalra (2+2e HUF). 98 előttinél nem tudom, van-e keret, de ha jól sejtem, csak a lámpa maga (ezt nem tudom, mennyibe kerül). Kell még egy (öt lábú, hagyományos - <1000 HUF) relé (az öt lábban nem vagyok biztos, hajtsd le a biztosítéktáblát, és nézd meg a bal alsó sorban balról a 2. a helyet) a B2 helyre (Hubo által linkelt oldalon az első képen), és kell még hozzá egy első ködlámpa kapcsoló (NEM AZONOS A HÁTSÓVAL! - 1200 HUF). Ha kiveszed a középső kapcsolósort, ott lesz mögötte egy szabad csatlakozó (ha jól rémlik, szürke színű).
Az Én kocsimban 240000km van most! 3és fél éve vettem 150000km-el, én még nem cseréltem hengerfej tömítést rajta! Az előző gazdája lehet azt nem tudom, azt viszont tudom hogy Láncot már kétszer is cseréltem 90000 km alatt pedig mindig gyárit veszek!! Most hétvégén cserélem a harmadikat,viszont most nem skoda láncot rakok fel hanem Nagy Polckit! Itt nálunk többen járnak ezzel a megoldással és több mint 100000km elmegy,a lánc oldalán vannak kis kampócskák amik a centrifugális erő hatására feszítik a láncot!! Kicsit át kell alakítani,pontosabban 3 szemet ki kell szedni belőle és már stimmel is!! A fogprofilja megegyezik a Skodáéval! 90000km alatt egy trafót cseréltem ami beadta az unalmast azon kívül semmi baja nem volt soha!!
Mikor megláttam a tömítést amit kivett belőle elcsodálkoztam rajta hogy még csak most kezdett rosszalkodni, el van mállva, a fagyálló nyomokat hagyott rajta, de főleg a hengerfejen, a kipufogó oldalon végig volt oxidálva, marva az egész.
Az egész szerelésért 15000 Ft-ot fizettem, benne az anyagköltséggel. 1 hónap múlva viszem vissza hozzá majd, ellenőrizni a szelephézagokat, megrendelem hozzá a vezérműlánc cseréhez a lomokat aztán egyúttal megcsinálja azt is. A tömítésre amúgy azt mondta még gyárija volt meg a hengerfej se volt bontva még ez előtt, 154000 km van a kocsiban most. Az a legjobb hogy szerinte a vezérműlánc is még a gyárija, úgyhogy már nagyon is illene cserélni.
A Sport Line majdnem alap, csak pár extra van benne. Két színben lehetett kapni (ha jól emlékszem), piros és fekete.
Amitől több: - varrott bőr borítás a kormánykeréken - bőr váltógomb - pirosnál piros, feketénél sárga betét az üléseken - piros illetve sárga biztonsági övek - kívül színrefújt visszapillantóház illetve a már említett alufelni.
<a href="http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=125575770&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=8&" target="_blank">Felicia Sport Line Piros</a> <a href="http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=123871250&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=8&" target="_blank">Felicia Sport Line Fekete</a>