Örülök, hogy néhány emberrel személyesen is találkozhattam (még ha csak pár mondat erejéig is).
Viszont!
A haza felé úton Rostock-nál kellemetlen meglepetés ért:
ott vettem észre, hogy a motor burkolat alól valamiféle csattogó hang hallható. Olyasmi, mint mikor egy mágnesszelep dolgozik. Alapjáraton alig hallható, motorfordulattal egyenes arányban sűrűsödik és hangosodik.
Holnap leszedem a burkolatot, hátha csak tűzkarika.
Nekem véletlenül van egy oris fejem kombihoz, sorsa még döntésre vár, de könnyen lehet, hogy megnyered, mert 2db van egy vonóra, így feleslegessé válik elvileg.
Multkor kielemeztetek hogy pirosnal N-be rakni, majd utana D-be az sokkal tobbet art a valtonak mint siman taposni a feket. Koszonet erte utolag is, en is sokat agyaltam ezen, plane mikor tudtam hogy 1-2 percig fog tartani a piros.
Most az a kerdesem merult fel, hogy menet kozben D-bol 4-3-2 es vissza valtogatni (limitalni a max fokozatot) mennyire terheli a valtot, ha egyaltalan? Mert itt a kornyeken eleg sok lejto/emelkedo van, es ugye a nagyeszu valto nem ismer olyat hogy motorfek, es ha nem limitalom 3-ban, akkor taposhatom vegig a feket a lejton 5-ben. Ilyenkor ket gyors balra huzas a valton, 3-ban motorfek, majd lejto utan vissza D-be, aztan igy tovabb. Vagy ezzel is tobbet artok csak mint ha 1 km-en keresztul 5-ben feket nyomva megyek a lejton?
Sziasztok! W203-as 180C-n ma egy indítás után nem aludt el a piros SRS lámpa és felugrott a hibaüzenet is. Érdemes előbb megnézni rajta valamit, mielőtt rohanok a szervízbe?