Keresés

Részletes keresés

nagyképtelen Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6723
676-os pxxviii/a egy szedő, mert a másik leszakadt.
Előzmény: Törölt nick (6722)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6722
Én most a 891-et és a 884-et tudom kapásból.
Előzmény: kawirzbácsi (6720)
werk25 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6721
egy ismerősöm készítette, 1:20 MIII /A/ működőképes (van még több kép róla)
kawirzbácsi Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6720

Idáig csak két kocsiról tudok ami  félpantós, van már több is?

üdv kawirz

Előzmény: Bazsi75 (6715)
nagyképtelen Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6719

Figyelj omikli és Djkiru!


A HDSZ-nek igen is érdeke, hogy a Főmérnököt a soraiba lássa! Hiszen, a jó kapcsolat fontos... ;)

 

Aztán: Ha beengedik az idegen szakszervezetet, akkor Neki kérdezési joga van az üzemeknél, és a Igazgatóságon is. Ezzel olyan pénzek mehetnek el, mint az esetleges "bujtatott állások" beosztottjainak pénze. Ugye Ti ezt nem akarjátok ;)? Miért is lenne az jó, ha a dolgozó csak sajátmaga pénzét keresné meg, és nem kéne még másokért is güriznie. Természetesen a fölét a tejnek a "mások" szedik le.

 

Talán lehetne ez ellen tenni, de ehez kevesek vagy... 

És félő, hogy ez esetleg hozzáérttő, új vezetést is hozna maga után.
Tényleg! A Főmérnöknek van HÉV-es jogsija?

 

Előzmény: omikli (6713)
Infós Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6718

Tudtommal az AOP is lejön magától, igez csak akkor, ha mind a négy törőelem eltörik! ;)

 

 

 

Előzmény: Bazsi75 (6715)
sichonor Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6717

Az előző írásom Twetty83- ra válaszól. Köszönöm.

Előzmény: tweety83 (6714)
sichonor Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6716

Nem. Szedő törésnél rengeteg dolgot figyelembe kell venni. Az érintett járművezető

felelősségéből adódóan-nagyon elővigyázatosnak kell lenni. Ilyenkor is a   BIZTONSÁG az első. A menetidő betartása csak ezután jöhet.

-Gyors áramtalanítás,

-tájékozódás a kialakúlt zárlat milyenségére,

-Diszp. értsítése,

-Esetleges sérűltek, ha vannak: azonnali ellátása-orvos hívása-mentő stb. ...

-Az utasok megfelelő tájékoztatása-továbbá biztonságos helyre való helyezése,

-A szedő állapotának hatékony meggyőződése-külön álló darabok vannak-e,

- Felmérni, hogy kell-e kikapcsolást kérni-(felsőv. fesz.-1100v)

  Ennek is megvannak a maga utasítás pontjai...

-A szedő biztonságos lekötése,

Közben az utasok megnyuktatása -tájékoztatása-Diszp. értsítése a megváltozott

helyzetről: ujjabb elrendelések kérése-vagy engedély vétele-adása /a tovább haladásra,/ miután... Közben meggyőződés a további veszélytelenségről-ha fenn áll a további baleset veszély, megkell szüntetni.

Ilyenkor komám hatalmas felelősség terhelődik a vállunkra. S még nem is beszéltem

az alagúti utasításról. S ez mind idő, idő és idő.

 

Bazsi75 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6715
Ha a törött szedő lebontja az alagútban eleve alacsonyabban lévő madzagot akkor nem 10 percet áll a forgalom hanem fél napot. Melyik a jobb?
Nem viccből kötik le a szedőt. Ha majd mindegyik félpantós lesz akkor nem lesz ilyen problem mert az elméletileg törésnél magától lejön.
Előzmény: tweety83 (6714)
tweety83 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6714

Hali!

Egy szakkérdés:

 

Kedden rohanok 15:20 körül a Margit hídi HÉV hez, mert félkor a Batthyányin kellett volna lennem. Bejön a HÉV, tök sötét az utastér (csak vészvilágítás van) ajtó kinyit, vezető buherál valamit, a Tűzőr már adja a szabad jezést....(Bár neki sem tünt fel hogy tök sötét van az egész szerelvényen....nah mindegy) aztán kirohan a vezető végigszalad a szerelvényen...sokan morognak hogy jó lesz ez lámpa nélkül is csak legalább menjünk már el a Batthyányiig. Addigra a tűzőr is rájött, hogy nincs kinek lámpáznia mert a sofőr már nincs a fülkében (addig lelkesen világított :))

 

Nahh aztán valami bikázókábelhez hasonló cuccot kivet hátulról a vezető, és közölte hogy szedőtörés van, meg emiatt valami lezárlatosodott, úgyhogy aki siet az menjen busszal (bár megjegyzem a buszra 8 percet vártam és végig álltunk a dugóba, mert a Bem tér előtt pont az út közepét kellett felbontaniuk)

Namost:

 - Ha eltörik a szedő, miért nem lehet lehúzni a töröttet, és egy jót felengedni (hisz van még mellette 3 épp állapotú szedő) és így elmenni a Batthányiig?

Miért jó hogy ott állunk a nyilt pályán (még szerencse hogy nem az alagútban, mert ott paráztam volna be) és ott szerelik a vonatot, akadályozva ezzel a forgalmat?
Nem lehet ezt valahogy rugalmasabban megoldani?

omikli Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6713
djkiru a HDSZ gőzerővel dolgozik csak a munkáltató oldalán és nem a munkavállalóén a legfőbb célja a HÉV forgalmi főmérnököt tagjai soraiba látni és egy másik szakszervezet (HÉV-nél müködő)beperelni megszüntetni,ahelyett hogy közösen harcolnának a munkavállaló mellett
Előzmény: DJ Kiru (6711)
sichonor Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6712
 "Én Istenem,Jó Istenem..." A próféta szóljon belőled...
Előzmény: DJ Kiru (6711)
DJ Kiru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6711
Kösz a jótanácsokat és a jókívánságokat.Én bízom benne hogy egy Uniós országban megvalósulhat az amiért az a pár ember egy ,kis, külső támogatással összefogott.Nem az a cél hogy bárki is eltávolításra kerüljön hanem az hogy alapvető emberi jogok és a szabad választás joga megkérdőjelezhetetlen legyen nálunk is.Ne kelljen azért rettegni mert valaki egy másik szakszervezetet bíz meg az érdekei képviseletével.Ha a HDSZ felébred és gőzerővel elkezd dolgozni akkor mindenki jól jár és a célok egy része már meg is valósult.
Előzmény: sichonor (6710)
sichonor Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6710

Figyelj! Megértelek. De nem szabad ilyen ösztönösen le támadni valamit /kit/.

Mert még nem vagy/tok/ eléggé megerősödve. Az írásodból érzem azt a tiszta tenni akarást pozitív irányba. De egy ilyen fogalmazás hátterében nem látom azt az erős pilléreket, ami a kissebb viharoknak ellen is tudna állni. Nem is beszélve a nagyobb viharokról, ami már felkészűlt profi ügyvédek között fog le zajlani. Ez alatt még értendő az is, hogy a kissebb győzelmekkel járó perek után nem szabad leülni. Lesz--e további erő, amely... na de ez egy másik lapra fog tartozni.

Hogy milyen közegben vagyok? Hát... egyelőre elég azt megtudni, hogy jogos közelben. Kívánok minél több tagságot és erőteljesebb hátteret, mely az összetartás és a jog pillére tartsa majd fenn.

Szerencsére most már a jogi szervek egy kicsit mára már más hogyan gondolnak:

Értendő ez alatt, hogy a kis és nagy cégeknél vizsgálódások indultak és indulnak

a SZINLELT SZERZŐDÉSEK után. Ez egy kicsit megkönnyíti a dolgok menetét.   

 

Előzmény: DJ Kiru (6709)
DJ Kiru Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6709
Megbízható forrásból értesültem a történtekről és természetesen mindenre van bizonyíték.Már két bírósági végzést is olvastam.Az egyikben igen csak elmarasztalták a vezetést és kimondta a bíróság hogy törvényt sértett.A másik a már említett HDSZ kontra másik szakszervezeti ,per, anyaga.Amúgy menj el Kevére és kérdezz meg akárkit és megkapod a válaszokat.Én még finoman fogalmaztam.Valószínüleg ha te élnél ilyen közegben akkor nem intenél nyugalomra.
Előzmény: sichonor (6708)
sichonor Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6708

Lassabban a lapok kiosztásánál. Nyugalom a hosszú élet titka.

Független vagy? Áll mögötted független szakszervezet? Bizonyítékok? Vannak-e ügyvédeid? IP címed mennyire van a BKV ZRT ETIKAI BIZOTSÁG HATÁSKÖRÉTŐL?

Ja és majdnem kifelejtettem: Melléd állnak a kollegák??!! Nem szabad kapkodni!:))

Előzmény: DJ Kiru (6706)
sichonor Creative Commons License 2006.02.22 0 0 6707
Szerinted, miért???!!!:))))))))))))))
Előzmény: werk25 (6705)
DJ Kiru Creative Commons License 2006.02.21 0 0 6706
Jól hallottad tényleg kivonultak a pénteki bértárgyalásról. Botondnak nem tetszett hogy egy kicsit többen voltak a kelleténél és amikor ezt szóvátette sértett hadként kivonultak.Amúgy a bértárgyalás 12ezer/főnél tart. És különben is mi várható egy olyan szakszervezettől amelyik a vezetéssel összefogva beperel egy másik (HÉVnél működő)szakszervezetet.Persze a bíróság meg jól elküldte őket a fenébe.Jó nagy blama!Ez még hegy a jéghegy csúcsa, úgy hallottam hogy Ráckevén igen csak zajlik a szakszervezeti élet.Többen elmentek egy villamosos szakszervezetbe és ez igen csak megbonyolítja a rendszert.Nagyon nem tetszik fent a nagyoknak és keményen megy a háború.Üldözés, fenyegetés, meg minden ami a demokráciának nem eleme.A HDSZ meg asszisztál ehhez közös érdek a kicsit eltiporni visszaállítani a régi nyugodt világot ami mindenkinek jó csak a melósoknak nem.
Előzmény: nagyképtelen (6691)
werk25 Creative Commons License 2006.02.21 0 0 6705
Nemrégiben láttam, hogy az egyik kalaúz keze be van kötve. Megkérdeztem tőle mi történt. Inszalag szakadása volt, és úgy dolgozott, nem men(r)t betegállományba (menni?). No comment!(?)
werk25 Creative Commons License 2006.02.21 0 0 6704
Van valami amin rég gondolkozom. A vasutat, így a hévet is sok gyalogosátjáró keresztezi. Alapesetben ilyen helyeken labirintkorlátot kell(ene) alkalmazni. A labirintkorlát lényege, hogy mindkét irányba kénytelen legyen néznie a gyalogosnak mielőtt átkelne. Egyvágányú pálya esetében mindegy. De két vágányúnál úgy kellene elhelyezni, hogy mielőtt kilépsz a korlátok közül, a várható érkezési irány felé kell nézni. Na, Gödöllőn elég érdekes a labirintkorlát. Örsnél és MF. Reptér előtt is jó. Viszont Rákosfalva mh.-nél pont fordítva van. Vajon mióta? Nem veszélyes ez? Ez nem zavarja az illetékeseket (amig ebből nincs baj)?
werk25 Creative Commons License 2006.02.21 0 0 6703
892 MX ma délelőtt érkezett Cinkotára.
nagyképtelen Creative Commons License 2006.02.21 0 0 6702
Igen, ez részben igaz. Van olyan vonal, ami mindkét irányba hangrögzítésre megy.
Előzmény: werk25 (6697)
Infós Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6701

Akkor sztem várjunk valami szakit! ;)

 

Szerintem.

 

 

 

:)

 

Előzmény: lbence (6700)
lbence Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6700
Szerintem te rosszul tudod, szerintem.
Előzmény: Infós (6699)
Infós Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6699
Sztem ha ellened nem használják fel, akkor neked nem kell tudni. Szerintem.
Előzmény: werk25 (6697)
Törölt nick Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6698

Csak informált minket HÁBÉ,  ez már szép kor, de amúgy én büszke vagyok rá h még gurul, ami főleg a járműjavítóknak köszönhető!

Előzmény: werk25 (6696)
werk25 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6697
Igaz-e, hogy a hévnél a vezetékes városivonalas hívások hangrörzítésre kerülnek? Ha igaz, akkor amikor felhívtam az egyik végállomást, miért nem figyelmeztetett erre egy hang, mint ahogy sok más cégnél? Szabályos ez így?
werk25 Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6696
És erre most legyünk büszkék???
Előzmény: HáBé (6694)
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.02.20 0 0 6695

Sziasztok!

 

Nyáron a szt-i Hév vonalán hol lesz pályafelújítás?

 

Üdv

HáBé Creative Commons License 2006.02.19 0 0 6694

Pálinkásat!

 

Ma (02.19-én) 30 évesek:

919-660-920,

921-661-922,

923-662-924.

http://balint.cyberhungary.net/vtkall/szulinap.htm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!