Sziasztok! Nem rég vettem egy Suzuki Wagon r + kicseréltünk mindent rajt vezérlés stb,csak a generátor szíj maradt el mert rossz méretet vettem kicsi lett. Az autószerelőm pedig nyaral a szíjat pedig le kéne cserélni arra gondoltam hogy megoldom de nem sikerült,kilazítottam a generátornál a csavart ami rögzíti a horonyhoz ahol lehet állítani lazábbra és feszesebbre de a generátor nem mozdul semerre. Olvasgattam és elvileg valami feszítő görgőnek kéne lenni valahol mint a vezérműszíjnál de nem találom hogy lehet állítani és hol találom a feszítőt Válaszokat előre köszönöm.
Családi okok miatt 1-2 hónap múlva meg kell váljak szeretett vagyonőrpozitív társamtól.
Ha valaki pont ilyenre vágyik, még nincs hirdetve sem, esetleg lehet várakozni érte.
Különlegességei: szép sárga :), 1,3 automata(!) G13BB motoros, 2003.03. havi, tolatókamerával, 2DIN rádióval (sárgáktól), GLX tehát klíma(működő klíma), elektromos ablak, elektromos tükör, nincs ABS nincs ABS kocka baj, szervo kormány.
én sosem törtem (2013.03 havi vétel általam), de alaposan körbenézve az elemek eltérő fakulása és a cserélt hátsó ajtó felér egy beismerő vallomással. Ellenben profin meg volt csinálva, az fix.
Vételkor teljes karbantartás ment rá az első 5.000km-en, mert dolgozó autónak lett véve (vezérlés szett, váltó olaj az automata váltóban, hátsó lengéscsillapítók és rugók)
most műszakikor jobb első lengőkar gömbfejjel csere, egy éve két hátsó lengőkar szilentekkel, illetve 2 éve teljes fék szett csere, ezen kívül belement 67.000km gond nélkül 3 év alatt, legyen az épp Bécs vagy csak Isaszeg a szomszédban. Úgy volt karbantartva, hogy ez volt a cég egyetlen autója, ha megáll, nincs bevétel.
1,5 éve vitarára váltottam, azóta asszony nyúzza gyerekszállítónak, így az éves olajcsere 5000km-nél volt éppen :)
Igen, olajat csipegeti, és hidegen fél percig füstöl, de nem éri meg szerintem a szimmeringezés
igen, hátsó ajtóban ennek is eltörött a zár fogaskereke, a központi zár nem zárja, csak a kulcs. Barkács fogaskerék csere filléres, a zár egy huszas, én ráhagyom
Sajnos egy gyári kulcsa van kezdetektől, mert ebbe nem lehet csipet másolni, csak rendelni kulcsot. Kapja be a GM elektronika. a tartalék kulcs jó ajtót nyitni.
és vételkor cseréltettem szélvédőt, mert a bal oldalon ázott, meg el volt repedve, azóta nem repedt, de a jobb oldalon néha ereszt, 15.000 egy szélvédőcsere, ha ez fontos :)
No, ennyi, leülök, nem, holnap nem elhozható.... nem, nem takarok ki rendszámot, az utcán is bárki látja.
határeset, határeset. rendesen leépült az eleje, nem roggyant meg a váz, nyílnak az ajtók, valamennyit biztosan csavarodott, biztosan GTK-s lesz, kíváncsi vagyok, adnak-e annyi pénzt, amennyiből meg lehet esetleg csinálni (vagy egyáltalán érdemes lesz-e megpróbálni).
sérülés sajnos volt, de ilyenkor a közepes bajnak is "örül" az ember, hogy nem lett nagyobb. légzsák furcsa mód nem nyílt.
Nem akarok sokkolni senkit, de az enyém új korában 5-5,5 között evett. Tegyük hozzá országúton, nyugis tempóban
Ellenben itt a városban szerintem nem nagyon áll meg 7 alatt. Inkább nem is mérem, akkor nem bosszankodok.
Persze voltam anno tizenéve vele olaszba egy 2500 km-es túrán, na ott le sem merem írni milyen kevéssel beérte. Talán a jobb benzin vagy az állandó féldugó (sok volt kb. 60-as tempóval csorgó sor)?
Most viszont szerintem kicsit gyenge is. Már-már arra gyanakszom, hogy a 200-as szervízen eltettem egy fokkal a vezérlést véletlenül :O
De az is lehet, hogy a multipla és a cr dízele elkényeztet. :)
Én tavaly egész évben mértem a fogyasztásom nekem 7.1-7.6 között mozog.
Ami relatíve magas átlagban egy tankolással eddig 480-520 km-ert tudtam menni.
Manapság a javított benzin betöltő csövem miatt már nem tankolom teljesen tele a kocsit.
Eggyetlen egy hibára tippelek ami miatt ennyi a fogyasztásom az pedig az hogy évek óta nem működik egy lambda szondám aminek a kábele elszakadt a kocsi alatt.
S emiatt motorhibát jelez folyton ki az autó.
Ez 30 e ft-os tétel. Egyenlőre nem sürgős a cseréje.
Üdv. Mindenkinek! Új vagyok itt, és rögtön egy kérdés: nem spriccel egyik ablakmosóm se. Mintha az ablakmosó motor nem menne. Az utastér biztosíték tábláját néztem: bal oszlop, fentről a negyedik jó. Azt nem tudom, hogy relézve van-e? Az viszont megrémiszt, hogyan jutok el az ablakmosó tartályhoz, remélem nem kell lebontanom a bal sárvádőt! Tanácsot kérnék, hogyan tudom meg eljut-e az áram az ablakmosó motorig? Előre is köszi.
Üdv kedves klubtagok tegnap délelőtt megjártam a jobb oldali ablakemelő kapcsoló eltört , a tény megállapítás után irány a helyi SUZUKI alkatrész kereskedő 7.000.- forint -ért megszámolta az újat 5 perc a csere és jobb lett mint volt
kicsit több, mint egy hónapja használok egy WagonR+-t, gondoltam leírom róla a tapasztalataimat:
2002-es évjárat, 4 személyes, GLX felszereltség, azt hiszem ez akkor a csúcsfelszereltség volt, van benne elektromos első ablak, klíma, ABS, fékerőelosztó 4 légzsák, 4 hangszóró, elektromos tükör.
Jó állapotú (jó motor és nem rohad) 90 ezret futott, viszont kb. 5 éve egy helyben állt, ez azért meglátszik rajta: jégkár a tetején, és az üléshuzatok az egyik oldalon sokkal jobban ki vannak fakulva. Picit olcsóbban hirdették, mint a hasonló korú és állapotú példányokat.
Az első héten rögtön történt két dolog, aminek súlyos javítás lett a vége. Az anyós ülés melletti ablakemelő egy reccsenés után megadta magát. Lehúzva marad az ablak, ezért 1 hétre beálltam a garázsba. Ekkor vettem észre, hogy cseppenként folyik a váltóolaj, alig maradt benne valami. Ezeket javíttattam, összesen 50 ezer Ft-ért. A klíma nem működött, fel kellett tölteni+ került bele pollenszűrő. És akkor már ki is fizettem azt az összeget, amennyivel olcsóbb volt a többinél.
További tapasztalatok: a rádió rossz, szerintem az antennának (lehajthatós, csavar is van benne) is baja van, a 4 hangszóróból néha kettő szól csak, az autó elindulása után gyakorlatilag megszűnik a vétel. A belső világítás nem működik, az autószerelő sem tudja, hogy miért.
A jobb hátsó kerék mellett a fék bovden (?) huzal eredetileg rögzítve van, nálam már ez is elszakadt időközben, most szigetelőszalag + szivacs megoldást alkalmaztam, mert menet közben neki ütődik egy tartóelemnek és nem akarom, hogy baja legyen. De ezt is normálisan javítani kell.
A hátramenet igen nehezen kapcsolható, ennek nem tudom az okát, de mintha típus hiba lenne, sokan írták itt is már.
A szervókormány nekem kicsit nehéznek tűnik, olyan, mintha nem is lenne szervós, pedig az.
Nem jó az üzemanyagszint jelző: a szerelő szerint csak szivattyúval együtt lehet cserélni (?) és valószínű, hogy annak is baja van, az pedig húzósabb tétel lesz. Egyébként ha már kevés a benzin benne (kb 5 liternél kevesebb), akkor gázadásra sokszor semmi nem történik, csak lefullad. Szóval tényleg lehet a benzinszivattyúnak is baja.
A Tescoban kapható legolcsóbb gumi van rajta nem is a szabványméret, és hát olyan is...
Második autóként szolgál, vegyes használatban 7,1-7,3 litert fogyaszt. Ennél azért kevesebbre számítottam… Eddig kb 900 km-t mentem vele és csak kétszer tankoltam, ebből a második egy félig autópályás szakasz volt 120-130-al, és akkor igencsak megnőtt a fogyasztása.