Keresés

Részletes keresés

kawirzbácsi Creative Commons License 2006.03.16 0 0 6775

Mos kicserélik az egészet, vagy csak azokat ami javíthatattlan?

üdv kawirz

Előzmény: NoZoli (6774)
NoZoli Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6774
kopaszkapitany Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6773

Sziasztok!

 

Ma vettem észre hogy a 988 694 987(vezető fülke ablak feletti rész) van sárga lámpás búra,úgy látszik itt is úgy lesz,mint cinkotai HÉV-eknél.

 

Üdv

G. Bear Creative Commons License 2006.03.12 0 0 6772

 

Köszi az észrevételt, bár ami a menetvezérléssel kapcsolatos, azt egyenlőre nem teljesen látom, mit kellene tenni. Mert amit leírsz, az szerintem nem ellenkezik a mostani E1-gyel. A villanyfékkel kapcsolatos dolgokat pedig meg kell nézni. Bár a személyes véleményem szerint nem biztos, hogy mindent ennyire részletesen le kell szabályozni.

 

Motvez: előre is köszi, várom, várjuk a hívásodat-mailedet-stb.

Előzmény: Dash 9 (6770)
Motvez Creative Commons License 2006.03.11 0 0 6771

Szeintem is jó ötlet a módosítás, ha lesz egy kis időm, neki is ugrok. Majd küldök egy két ötletet, hívlak telefonon

 

Előzmény: G. Bear (6763)
Dash 9 Creative Commons License 2006.03.08 0 0 6770

Sziasztok!

 

Észrevétel a részemről a menet - és a fékmű kezelésével kapcsolatban.

 

Én javaslatom, hogy a menetközbeni újra felkapcsoláskor a soros fokozatokat csak 15 km/h-ig kelljen kézzel léptetni, mert 15 km/h-nál már automata léptetésnél is belép az utolsó soros fokozat 1 -es gyorsuláskiválasztónál.

A párhuzamos fokozatokat pedig csak 40 km/h-nál kisebb sebességnél kellene kézzel (akkor sem egyesével) beléptetni, mert az utolsó párhuzamos fokozat tapasztalataim szerint kb. 36 km/h-nál lép be. Így a 40-nél nagyobb sebességnél már nincsenek akkora áramlökések sem, mint pl az indítás közbeni soros-párhuzamos átmeneten. A motoráram nem szokott ekkor 250-300 A fölé emelkedni 3 az elakadás esélye is kisebb.

 

A másik a vill.fék kezelése a csúszásgátló működésekor.

 

Igaz ez egy kicsit macerásabb, mert jobb odafigyelést és higgadtságot igényel a vezetőtől.

 

A csúszásgátló belépésekor tapasztalataim szerint rövidebb fékutat lehet elérni - főleg nagyegységnél - , ha a leírtakkal ellentétben a féket nem oldom, hanem 1-es fokozatra állítom és egyesével tovább léptetem a kapcsolóművet, közben használom a homokolót. Mivel 1-es fokozaton folytatom a fékezést a fékező motorkocsik továbbra is fékeznek, de mert van olyan kocsi ami a csúszásgátló működése miatt nem fékez ezért ezeken a kocsikon némileg nőtt a fékáram, a 1-es fokozatnak megfelelően a léptető relé nem engedi a kapcsolóművet tovább lépni. Csak a visszaléptetett kapcsolóművek fognak ismét tovább lépni és egy idő után egyforma szintre áll be mindegyik. ez egyéntől függ, hogy ki, milyen gyorsan tudja a kapcsolóművet léptetni. (azért kell egyesével léptetni, hogy az ep. fék miatt ne csússzon meg a pótkocsi.

 

Hangsúlyozom, ez az én véleményem. 

Előzmény: G. Bear (6763)
szlovák Creative Commons License 2006.03.07 0 0 6769
Nocs csak gondoltam te talán tudsz neki válaszolni.

Előzmény: Bazsi75 (6766)
ICS MÁNIÁS Creative Commons License 2006.03.05 0 0 6767

Jó volt a Cinkotai HÉV-en utazni a 975-688-976-os egységgel!

Az ajtajai fölött a Szentenrei megállói voltak!  Ez is végleg Cinkotán marad,vgy csak felújítás miatt van ott,vagy csak kölcsön?

Bazsi75 Creative Commons License 2006.03.03 0 0 6766
Majd ha visszatértem. Hétfőtől egy kicsit máshol leszek. Ha újra itt vagyok akkor szóljatok.
Előzmény: szlovák (6762)
Infós Creative Commons License 2006.03.02 0 0 6765
Sajnos hozzátenni sokat nem tudok (gyakorlatilag semennyit), de nagyon örülök neki, hogy van lehetőség így (is) szebbé-jobbá tenni a mostani rendszert. :)))))
Előzmény: G. Bear (6763)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.02 0 0 6764
Ez igen demokratikusan hangzik. :-)
Előzmény: G. Bear (6763)
G. Bear Creative Commons License 2006.03.02 0 0 6763

 

Kedves HÉV mániások!

 

Módosítás előtt áll a Menetrendfüggelék és az E1. utasítás. Minden javaslatot, felvetést, észrevételt örömmel fogadunk, különös tekintettel az észszerű és építő dolgokra, amelyek nem csak azt mondják el, hogy most mi nem jó, hanem azt is, hogyan lehetne jól, vagy jobban szabályozni. Vagy mi az, amit még bele kellene tenni, illetve mi az, ami benne van, de ezért vagy azért ki lehet belőle venni. Akár itt írjátok meg, akár elküldhetitek a gebera@bkv.hu címre is, minden e témában született ötletet át fogunk gondolni.

 

Előre is köszönjük a segítséget!

szlovák Creative Commons License 2006.03.01 0 0 6762
A Bazsi 75 tudna neked erre válaszolni igazán.

Előzmény: Spy803 (6760)
GenYo Creative Commons License 2006.03.01 0 0 6761

Nick: Spy803

Email:  küld

Weboldal:

Bemutatkozás:

Hozzászólások (1)

 

James Bond 803 :O)))
Spy803 Creative Commons License 2006.03.01 0 0 6760
Helló mindenkinek!

Egy kis információra lenne szükségem a csepeli vonallal kapcsolatban. Szükségem lenne a követkekező adatokra: vágányrajzok, egyenes-, ívhosszok illetve az összes információra ami a pályával kapcsolatos. Tudna valai segíteni?

Spy803
M.VIII Creative Commons License 2006.02.28 0 0 6759

Sziasztok!

 

Van itt valaki, aki meg tudja mondani nekem, hogy az eredeti M.IX. szerelvénynek (ikerkocsi, béka áramszedő, gumiharmonika az átjárónál, stb. ) milyen volt a vezérlése? Gyanítom, még nem kapcsolóműves NDK elektronika dolgozott benne. Meg sajnos kevés kép van róla, ahol a vez.állás látszik.

 

Előre is köszönöm!

 

M.VIII

terkep-esz Creative Commons License 2006.02.28 0 0 6758

Úristen! Ez gyönyörű!

Nekem is kell! :-)

Előzmény: werk25 (6745)
sichonor Creative Commons License 2006.02.27 0 0 6757
A twetty83-ra válasz az előző írás, bocsi.
Előzmény: tweety83 (6754)
sichonor Creative Commons License 2006.02.27 0 0 6756
Az oldalt nem én szerkesztettem. Találtam a neten. De amúgy köszi az észrevételt.
G. Bear Creative Commons License 2006.02.27 0 0 6755

Hali!

 

Ugyan nem szakértői, de vélemény:

 

Az új szerelvényeken már így lesz mindkettő, ha igaz. Nyitott ajtóval nem lesz majd hajlandó megmozdulni (meg még egy csomó minden mással sem), és "tempomat"-os lesz, ami sokkal több a sima vezérlésbontásnál, aminek egyébként igencsak lehetnek hátrányai is.

 

A mostani vezérlődoboz áramköre is képes lenne egyébként blokkolni a vezérlést, de állítólag annak idején annyi ajtóhiba volt, hogy aggályosnak tartották úgy bekötni, mondván több problémát okozna, mint amennyi hasznot hozna...

Előzmény: werk25 (6738)
tweety83 Creative Commons License 2006.02.27 0 0 6754
szupi, csak a könyvtár szót rövid Ö-vel írják..Majd javítsd ki légyszi
Előzmény: sichonor (6748)
csuklo Creative Commons License 2006.02.26 0 0 6753
Ez sem rossz!
De én maradok az eredetinél:)
Előzmény: werk25 (6752)
werk25 Creative Commons License 2006.02.26 0 0 6752
Akkor még egy kontaktor makett tőle.
werk25 Creative Commons License 2006.02.26 0 0 6751
Nem az én érdemem, majd átadom a készítőnek a gratulágiókat, a nevében is köszönöm. :)
(Neki nincs internete azért tettem én fel ide.) Szerintem is fantasztikusan jó.
Amint látható, volt egy két, majd egy áramszedős változat.
csuklo Creative Commons License 2006.02.26 0 0 6750
Ehhez csak gratulálni tudok!
Előzmény: werk25 (6746)
M.VIII Creative Commons License 2006.02.26 0 0 6749

Hali!

 

Barátom, ez nem semmi! Gratulálok!

Előzmény: werk25 (6746)
sichonor Creative Commons License 2006.02.25 0 0 6748
Előzmény: werk25 (6746)
Irisbus Creative Commons License 2006.02.25 0 0 6747

Örs környékén Mammer erősebbnek hitte magát az MXA nál, és lelépett elé. A nő túlélte, a Hév eltolta maga előtt.

werk25 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 6746
LIIIA




werk25 Creative Commons License 2006.02.25 0 0 6745
kepek






Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!