A nagynyomású szivattyún lévő szelep miatt csinálja,nyomásszabályzó szart be,vagy eldugult rajta a mikró szűrő.De inkább az előbbi ha le is áll a kocsi.Új ára kb 35-40 ezer között mozog.Van jó bontottam ha érdekel.
Van egy "kis" gondom. (Xantia 2.0, 110Le. 2000 évjárat).
Egyik hibajel, hogy ha leveszem a gyújtást akkor még kb. 3-4 másodpercig még jár a motor és csak utána áll le. A műszerek lefekszenek. Kiadja motorhiba lámpát, és csak vészüzemben megy. Ha 3-4-szer egymás után nem csinálja akkor visszaáll minden a jó kerékvágásba és haladunk mint állat. A főbb testkábelek megnéztem. A másik hiba, hogy ha menet közben kihúzatom és elveszem a gázt akkor leáll a motor, gyújtás le kicsit vár , és újra indítható. Ha kinyomom a kuplungot és úgy veszem el a gázt akkor nem áll le.
Szép napot mindenkinek! Valaki tudja, hogy mi a xantia gyári kerék mèretei? Bajban voltam vele, ugyanis a szakkönyve nem irja! De végűl acél felnit vettem; 4*108 R15 ET18 ès ràrakattam a 195/65/15 téli gumit. De még nincs feltève! Szerintetek jó lesz? Mert mintha ET15 kellett volna?!
Nekem nincsen szükségem bizonyítékra, nem szándékozok gömböt vásárolni magamnak. :-)
Mindenki a saját tapasztalatai alapján dönt, nálam egyáltalán nem bizonyítottak az IFHS gömbök. (én meg tudnék olyat mutatni, ami egy év után kuka, ha nem dobtam volna már ki :-P )
Természetesen nem szeretnélek meggyőzni arról, hogy márpedig de, ugyanolyan minőségű gömbök, mint a többi, csak leírtam amivel én találkoztam.
A jelenlegi (átszakadt) gömb minimum 8 évet bírt. Márkát nem tudok, de a gömb anyagában egy citroen jel van beleütve. Lehet gyári? Sebaj, akkor ha jól értem szinte mindegy milyen lesz az új.
(mert a vezetékeken lévő számok kellenének olvashatóbban, mert nem tudom kellően jó minőségben nagyíthatóvá tenni, de stimmelnek a drótjaimon lévő számokkal)