Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

peogeot9 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 3504
Még egy kérdés.A mostani pugom gyári klímás.És 6-7foknál nem fúj hidegebbet de azért mert lekapcsol a párologtatóban a lefagyás érzékelő.Ez rendben van így?Vagy később kellene lekapcsolnia?Olvasok itt 2-3-4fokot is.
Előzmény: xmbela (3501)
peogeot9 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 3503
Miből derül ki hogy fix vagy változó szállítású?
Előzmény: xmbela (3501)
peogeot9 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 3502
Sziasztok!!!

Nekem volt egy peugeot 405-ötöm utólagos klímával.Azon is pont ugyan ilyen kompi volt.A kompi még meg is van.
Előzmény: iusimi (3498)
xmbela Creative Commons License 2009.04.27 0 0 3501
A Golf III-on nem ilyen a csőcsatlakozás.Ez is azt valószínűsíti,hogy ez egy utólagos klíma része.
A másik,hogy ez egy fix szállítású kompresszor,a gyárilag rajt lévő pedig változó szállítási teljesítményű.
Előzmény: iusimi (3498)
palzsolt Creative Commons License 2009.04.26 0 0 3500
Szakembert kérdeznék!
A nyomáskapcsoló a szárítószűrőre kapcsolódik? Mert amit néztem az interneten annak két kivezetése van szerintem nálam meg 3.Középre megy a nyomás kapcsoló.
A szárítószűrőt is ki kellene cserélni,mert lehet,hogy még soha nem volt cserélve.(14 éve)Nem én vagyok az első tulaj.
köszi.
palzsolt Creative Commons License 2009.04.26 0 0 3499
Köszönöm a választ!
Valóban az a helyes felírat, amit Te írtál. A kompresszor neve pedig DELPHI.Ezt tükörrel néztem meg,mert olyan helyen van a felírat.Az autószelepet meg ők mondták, a kérésemre másodszorra kicserélték,de a lomok közül szedtek össze valamit.Továbbra is az a kérdésem ehhez a kompresszorhoz hol lehet felújító készletet vásárolni.
Szép napot mindenkinek.
Előzmény: xmbela (3496)
iusimi Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3498

Köszönöm!

Úgy árulják, hogy Golf III-ról való.

(a Ventómba gondoltam tartartaléknak, elég jó áron lenne)

 

Kértem még egy képet a csövek csatlakozásáról:

http://kepfeltoltes.hu/090425/DSC00064_1__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: xmbela (3497)
xmbela Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3497
Szerintem ez nem VW.De még csak nem is személyautóhoz való.Hacsak nem valami utólagos beépítés.
Ilyeneket munkagépekbe,mezőgazdasági gépekben,vagy kamionokban használnak.
Előzmény: iusimi (3495)
xmbela Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3496
550g-nál több kell bele.Tehát vagy kevesebbet töltöttek bele,vagy szivárog.
Autószelephez hasonló,de az nem használható klímába!
A felirat helyesen SAE J639 lenne,de ebből nem lehet megtudni,hogy milyen kompresszor.
Szép munka 23-ért.Azt hiszem beleültettek a hintába. ;P
Keress egy másik klímást,aki megnézi,hogy mi ereszt és azt megjavítva/kicserélve megoldja a hibát.
Előzmény: palzsolt (3494)
iusimi Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3495
palzsolt Creative Commons License 2009.04.25 0 0 3494
Sziasztok!
Fiat Tempra 95-ös manuális klíma.Mennyi gáz kell bele?A töltés után 1 héttel szivárgás nyomok voltak a kompresszoron és a nyomó és szívó oldali szelepek (ezekben egy-egy autógumihoz járó szelep van) is szivárogtak. Pont ezeket mondtam,hogy nézzék meg,mert szerintem régebben is itt ment el a gáz.Akkor cseppekben állt a kompresszor alján az olajos gáz. Azt mondták minden rendben van.Állítólag nyomáskapcsolót cseréltek (bontottat) és legomboltak rólam 23000 Ft-ot.
Most visszavittem és lefejtették a gázt.A gép 0,55 mutatott(ez talán 550gr?).Azt mondták ennyi is volt benne.
Egyébként a kompresszorhoz mennyi lenne a felújító készlet.A típusát nem látom csak ennyit találtam rajta:SJ 639.Nem tudom mond e ez valakinek valamit.
A válaszokat előre is köszönöm.
cirki Creative Commons License 2009.04.24 0 0 3493
OK koszi szepen !
Előzmény: xmbela (3492)
xmbela Creative Commons License 2009.04.24 0 0 3492
Semmi képpen ne járasd!
Az adatokat elküldöm e-mailben,ha visszaértem a műhelybe.
Előzmény: cirki (3489)
xmbela Creative Commons License 2009.04.24 0 0 3491
A tengelyt láthatta a szerelőd,amikor kiszedte a tömszelencét.Akkor kellett volna ellenőrizni,ha tudta ,hogy az beteges szokott lenni.
A bontott vagy bejön,vagy nem.
Előzmény: iusimi (3488)
cirki Creative Commons License 2009.04.24 0 0 3490
Az kimaradt hogy mi az olaj neve/szama/tipusa ami belejar ?

Bocs a sok kerdest de egy epkezlab klimas sincs a kozelben te meg majdnem 1000Km vagy most tolem...
Előzmény: cirki (3489)
cirki Creative Commons License 2009.04.24 0 0 3489
Szia!
Koszi a tippet ! toltsem bele es jerassam at vagy inkabb csak folyassam at rajta.

Mekkora a toltotomeg olaj/gaz egy S1 XM-nel 2.1TD ?
Es meg egy kerdes: hideg/nyugalami allapotban mekkora a nyomas a rendszerben ?
Előzmény: xmbela (3485)
iusimi Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3488

Köszönöm válaszod!

 

Aham, akkor azért mondta, hogy van itt neki "szép fényes" tengelye helyette, ha kell. ;-)

 

Vagy inkább komplett bontott, szerinted?

thx

Előzmény: xmbela (3484)
emp Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3487

pont most néztem ide, és íme a válasz :)

 

nagyon köszönöm, remélem meglesz az eredmény!

Előzmény: xmbela (3486)
xmbela Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3486
Ha komolyabb szivárgás van,csak akkor látod szabad szemmel az UV festéket.Feltéve,hogy látható helyen van.Egyébként UV lámpával és kiemelő szemüveggel.
Előzmény: emp (3482)
xmbela Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3485
Hígító,féktisztító megfelel a mosásra.
Előzmény: cirki (3481)
xmbela Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3484
Ha tényleg a kompresszor tengelye a gond,akkor az rozsdás szokott lenni és az megeszi a tömszelencét.Az acél tengely elkopni nem nagyon tud a tömszelencétől. ;-)
Előzmény: iusimi (3480)
xmbela Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3483
A külső hőmérséklettől is függ a melegsége.Lehet,hogy nem volt túl meleg az idő.Tehát nem feltétlen jelent ez gondot,ha a másik hideg volt.
Előzmény: iusimi (3479)
emp Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3482

szevasztok!

tavaly, június elején feltöltötték a rendszert valami szinezéket tartalmazó anyaggal, mert előtte úgy eresztette el, hogy tutira szivárog valahol.

persze előtte motormosás, a motor még most is szép tiszta.

 

kábé auguszus végéig még használható is volt, aztán már nem volt érezhető hűtés.

jelenleg, ha bekapcsolom, valami látszik még a fordulatszámmérőn, ez meglep kicsit, mert a tavalyi töltés előtt tök kukává vált nagyon gyorsan, működő állapotról.

 

én az égvilágon semmit nem látok, de tervezem, hogy lassan újra fölkeresem a klímást.

 

igazából az itteni szakik tapasztalataira lennék kíváncsi, mennyire szokott bejönni ez a festés, azaz mire számíthatok.

esetleg nem is kellene szabad szemmel látni a nyomokat, valami spéci fénnyforrással nézik?

 

bocs, gondolom látszik, nagyon gyorsan igyekeztem bedobni ezt a hszt, ha lennének kérdések, azokra már összefogottabban reagálnék :)

 

és köszi mindenkinek.

cirki Creative Commons License 2009.04.23 0 0 3481
Sziasztok !

Par kerdesem lenne :)
R12 rendszer bontott alakatreszekbol lett osszeszerelve amik nem epp megfeleloen voltak tarolva (nem volt ledugozva a parologtato, kondenzator, szaritoszuro, csovek a kompresszor az le volt) most nincs benne se gaz se olaj (esetleg egy nagyon keves).
Mit javasoltok az elso inditashoz ?
En "atmosnam" a rendszert toltes elott de mivel ? A benne levo "megturosodott" olajat mivel lehet kimosni ?

Vagy nem kell foglalkozni az ilyesmivel, olajat neki gazt es hadd szoljon ? :)

Elore is koszonom !
iusimi Creative Commons License 2009.04.22 0 0 3480

A szóban forgó Sanden kompresszor: mondta a klímás, hogy a tömszelencén nem lát sérülést, nem tudja miért engedte el a gázt (1 éve ott lett felújítva a komp.). Lehetőségként mondta, hogy a komp. tengelye ki van kopva és az veri szét a tömszelencét. Mondta, hogy ha megint ott megy el a gáz, akkor tesz bele másik tengelyt bontottból.

 

Van ennek értelme?

Vagy érdemesebb egy komplett bontott kompresszort beletenni?

 

Köszönöm 

Előzmény: xmbela (3473)
iusimi Creative Commons License 2009.04.22 0 0 3479

Tegnap megnéztem a kompresszornál a csöveket. A hideg elég hideg volt (bent kb 4 fok körül fújt), a melegebb csövet viszont simán meg bírtam fogni, inkább langyos volt, mint forró.

Ez mitől lehet szerinted?

 

(közben nézem a cikkszámot,valóban. Végülis csak annyi lett volna a alényeg, hogy a Golf Audi A3 Sanden kompresszora jó e nekem a Ventóba. - ha tényleg a kompresszor adja meg végleg magát)

 

Köszönöm válaszod!

Előzmény: xmbela (3466)
xmbela Creative Commons License 2009.04.21 0 0 3478
Amennyit neked meg ér. ;P
Ha nem kell kivenni a műszerfalat,akkor is 3-4 óra munka.Ha ki kell,akkor akár 8-10 is lehet..Ezt szorozd be a szerelőd óradíjával.
Például egy Citroen Xm párologtató cserére 13-15 óra van megadva évjárattól függően.
Előzmény: Advantech (3477)
Advantech Creative Commons License 2009.04.21 0 0 3477
Eddig értem, elfogadom. Köszi a magyarázatot.:-)

Nagyságrendileg (nem forintra pontosan:-) ) mi az elfogadható ár ezért?

A.
Előzmény: xmbela (3474)
laci590401 Creative Commons License 2009.04.21 0 0 3476
Köszi!
Előzmény: xmbela (3475)
xmbela Creative Commons License 2009.04.21 0 0 3475
750 +/- 50g.
Előzmény: laci590401 (3472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!