(Mellesleg épphogy 1 éve van nálam a kocsi de előtte egy irodista nőé volt 10 évig én vagyok a 3.tulaj,szerintem ez a n nem 4 hanem 10 éve se takarította kis... :D )
A küszöbtakarón gondolkodtam hogy minek az rá és a víz meg egyebek csak megállnak benne,küszöbjavítás után ha takaró nélkül hagynám az jót tenne neki szellőzés és lemoshatóság szempontjából? (Ráadásul most emelni is tudom a gyárival takaró nélkül a küszöb első végeinél hátul meg a difitartó konzolnál,pláne ha valahol itt a pusztán defektet kapnék tudjam emelni míg nincs kész a küszöb..) A másik kérdésem hogy a jobbos oldal ami gázos,ahol be kereteztem konkrétan ami az oldalát érinti a küszöbnek,de feljebb nem engedném vágni,megoldható hogy csak itt kivágni és ki pótolni? Mert a jobbos küszöb javításra nekem ezt írta a lakatos "Összegben kb 25-50 eFt " lenne az ára" aki fényező is egyben és hogy plusz a fényezés:"Fényezés 20-35 eFt"fényezés plusz javítás egy oldalt 10 centis lyukért (alul persze kb ekkora igaz..) nem sok és reális vajon? (Frankón mondom ha lenne garázsom meg co-m lehet megcsinálnám magamnak...)
16 éves :) Szóval ha a doblemez alsó részét levágnám itt ahol be kereteztem itt áll meg a víz és pontosan az első emelési pontig bent tartja a vizet....(Van annyi csavar ami fogja fent hogy nem fog le esni..) Hol található ez a "a sibeda vízkifolyóit is"a küszöb elejébe,és hol lelhető a "a küszöb vízkifolyói" ?
Inkább írj a bajoroknak hogy b@sszák meg a nénikéjüket hogy az alapból szar konstrukcióju küszöbbe belevezették még a sibeda vízkifolyóit is. Ha a küszöb vízkifolyói nincsennek rendszeresen takarítva akkor elég fasza kis tavacska alakul ki bennük. Nyílván ez a Te esetedben már nem áll fent mert itt van hol távoznia a víznek. :/
sajnos ez is típusbetegség és persze majd húszéves a járgány...
Egek, ennyire vacak? Na, jól kezdődik... :) belenyúltam a tutiba. Mondjuk Aldi... Normális helyen meg nem kellett az ajándékutalványom ... inkább adnának több lóvét.
Mindegy, a kompresszor a lényeg azt meg legalább egyedül a mélygarázsból kivinni se tudom, már jó. Nincs gond mit hová tegyek, mert hely leglább már nincs. Bementem kifliért, megláttam rajta a "V" blokkot meg hozzá 50 liter, kellett, hát ennyi. Felveszem a Veréb vezetéknevet.
30??? Az elég sokk, ezek szerint az ilyen tízenezerért HVLP, ami gyárilag 1.4-es fúvókás az is "gagyi barkács" vonalnak számít? Oké látom, hogy százezrekért is van, de azért nem szállnék el ilyen kamrás kőprofik légterébe. Összesen le akarok festeni kb. 30 négyzetmétert max. Szóval nem kell csoda SATA, értem, hogy biztos lassabban kopik el meg saját nyomásbeállítója van a ravasz alatt meg digitális kijelző meg capuccino gomb és előre köszön a plébános csak én meg munkabérből élek...
Nem szívesen kísérletezgetnék világba, mert drága a lakk, színező nélkül meg még ráadásul nem is nagyon látszik.
Meg kell várni, hogy megszáradjon, mert közben is változhat, az sem két perc... szóval megköszönnék pár hasznos tanácsot valakitől aki már ezeket a köröket már lefutotta...
A balos küszöb a takarója nélkül ilyen (Meg a fű az oldalán :D) elvileg jól látom hogy az első emelési pontot leszámítva jobb a helyzet mint a jobbosnál? (Ez a bal küszöb) https://www.youtube.com/watch?v=SQZPgtRo24I
Sziasztok,lebontottam az első műanyag doblemezeket amik a küszöb elejébe össze gyűjtik a sarat meg a vizet (hamarosan mutatom a balos küszöbömet is..) érdemes lenne kitakarítás után a műanyag doblemez alsó részét levágni hogy ne vezesse be az emelési pontokig a vizet ami meg áll? :( https://www.youtube.com/watch?v=Y8jG9ctbJ9U&t=5s
Még egy kérdés: milyen lemezt használtok a karosszériázáshoz? 1.5-ös valami galvanizált lemezből hajtottam a csomóponthoz, és jól hegeszthető, mi annak a neve?
Arra ügyelj hogy ha bp-el alapozol akkor ne vond be 2k-s anyaggal mert "összevesznek". A vízescsiszolás egy technológiai lehetőség, a víz segít tisztántartani a csiszpapírt hogy ne tömődjön el már az első húzásoknál. Esetedben elég mondjuk egy 320-as szivacsos átcsiszolás majd egy skótozás, de vízesen felesleges csiszolgatni.
Alapozd le, majd ragassz egy kontúrt a rücsinek és rücsizd le. Szerintem nyugodtan végigfújhatod a küszöböt és utánna mehet rá a szín.
ez gondolom a standard nikai kompresszor, amit mindenfele cimkevel arulnak. nekunk is volt ilyen es mukodott is par evig. annyit meger mint amennyibe kerul
ilyen szettet en is vettem, de aztan visszavittem, pedig en csak a spiralcsövet, kerektoltot es a kifuvatopisztolyt akartam hasznalni
szerintem nem 400l/h a kompresszorod, hanem 400l/min.:) a pisztolyt meg tapasztald ki. Ha "szar", akkor én inkább beruháznék 25-30000 körül egy valamivel normálisabbra...
Maradt Erszébet utalványom és ellőttem az Aldiban egy kompresszorra. Erősen korlátos a helyek száma, ahol ilyen utalványért ilyesmit lehet venni, szóval nem nagyon törődtem a műszaki részével túl azon, hogy a minimum felett legyen. A kompresszor 50 literes 2 dugattyús, nem emlékszem pontosan, de több mint 400liter/órás, szóval szerintem otthoni festegetésre megteszi, innen a döntés.
A kiegészítő szett pisztolya viszont nem vagyok biztos, hogy alkalmas lakkozgatáshoz. Vízbázisú parkettalakkot szeretnék színezni, majd bútorra fújni. Alább linkelem a szett leírását. Itt lenne kérdésem:
A pisztoly egy 1 literes alsó alu tartályos, 1,5-ös dűznivel és szinte semmi nem derül ki, csak hogy az üzemi nyomása 3-4 bar. Tehát akkor ez nem HVLP lesz ugye? Páraszűrőt rendeltem, de azt olvastam, hogy lakkozni kisebb fúvókával szebben lehet, illetve az 1,5 túl nagy és ha megfeszülök se lesz szép. Ez igaz? Ennyit számit egy tized milli, mert az 1,4 mm-es fúvókát meg már ajánlják lakkozáshoz. Ha tényleg ennyit számít akkor egy kisebb fúvókát bele lehet tenni ebbe a Workzone pisztolyba, van értelme? Tudja valaki, hogy egyáltalán milyen márkájú valójában ez, amit az osztrákok átmatricáznak Workzone-ra, mert erre keresve nem találok hozzá tartalék fúvókát. Itt a link:
Nagy kő esett le a szívemről, hogy írtad, ráfújhatok a primerrel az átalakítózott felületre. (azt hittem elb..tam)! Az igazat megvallva, az egész festés csúnya az autón, és az anyagi lehetőségeim igencsak korlátozottak. Azért is gondoltam a bprimer alapozóban, mert az vizesen is csiszolható, és úgy kilehetne bekkelni a füllert. A 2 k alapozó közvetlenül ráfújva a csiszolt kittre, majd arra milyen anyag kell még a festés előtt, és milyen anyagokat javasolsz konkrétan, ami "költség hatékony"?
Inkább fújd le a rozsdaátalakítóval kezelt felületeket is, úgy "biztosabb" a dolog.
Ha megvan a kittelés akkor egy jobbminőségű alapozót használj, a budapeimer kívűlre már nem lesz jó. Nem sok mindent tart meg magán. Inkább egy 2k-s alapozót vagy füllert mondanék, arra egy fényezhető rücsi sor és úgy rá egy 2k akril fedő. Érdemesebb egy kicsivel több pénzt beletenni ezekbe az anyagokba hogy tartósabb legyen.
Az üregvédelmet csak akkor csináld ha már a festékek rendesen kiszáradtak.
Bocs, hogy megint zavarlak, de újabb kérdés! Tegnap 2 rétegben lekentem rozsda átalakítóval a belsőrészeket, ráfújhatom arra a budaprimert, vagy csak az új lemezeket alapozzam vele, és ha kész lesz akkor üregeljem? A másik kérdésem, ha lekittelem (sima fémre) átcsiszolom szárazon, arra mehet 2 rétegben a primer? Utána vizesen megcsiszolnám, és valami 1K festék!