Keresés

Részletes keresés

Zsivany Creative Commons License 2008.12.08 0 0 415
Miből gondolod, hogy a régi dobozos EVM kerül fel rájuk?

Nem lehet, hogy a "másféle kialakítás" mondjuk egy ETCS + EVM kártya verziót takar?
Előzmény: Törölt nick (391)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 414
20 volt 19 van üzemképes állapotban tartva, rendszeresen 10 közlekedik Koppenhágába. (most persze a maradék 9 is jár, T és 3 pótlónak)
Előzmény: Törölt nick (413)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 413
Mennyi van belőle?Én egyről tudtam....
Előzmény: PLACI (412)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 412
A TD az a dízel változat. 4 részes. Mostanában a Dánia-Németország közötti ICE-ken található meg.
Előzmény: Törölt nick (411)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 411
A TD az létezik vagy csak egy kisérlet volt?ha van olyan,akkor hol közlekedik?
Előzmény: Törölt nick (410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 410
Osztrákoknál anélkül is tartja a menetrendet, akkor minek billegjen. Az ICEnél T utál a NeigeTechnikre, a T és a TD billennek, a többi nem!
Előzmény: PLACI (408)
djzozzx Creative Commons License 2008.12.08 0 0 409
Mekkora lenne már ha kijönne modellben a Railjet: Spirit Of Hungary nevű szerelvény :))
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 408
Igen, elvileg a T az billen, de amikor mentem vele, sose billent.
Előzmény: Törölt nick (404)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 407
Ja, a pálya 230-as? Akkor én kérek elnézést!
Gondolom, majd engedélyezik is 230-ra.
Előzmény: Törölt nick (405)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 406
Stimmel.

Az ÖBB tervezi 230-as és 250-es pályák kialakítását, azokon majd menni is fog annyival.
Előzmény: Törölt nick (404)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 405
Az 230-ra kiépített pálya, jelenleg az eng. leg. nagy. seb 200.
Előzmény: PLACI (402)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 404

Szerintem az sem billen,hanem az ICE-T billen,de javítson aki jobban tudja

 

A Railjetek akár billenés nélkül is mehetnek 230-at,mi zárná ezt ki?

Előzmény: PLACI (403)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 403
Eredetileg billenősre csinálták a Talenteket, azaz magát a kasztnit. Ez gondolom látszik is, azért olyan hordószerű.

AZ ICE-3 sem billen?
Előzmény: Törölt nick (401)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 402
Akkor hogy akarják 230-cal járatni a 200-as pályán??? Nyílván billencsre akarták tervezni, az íveket megerősíteni, alkalmassá tenni őket a 230 km/h elviselésére. Másképp nem mehet 230-cal.
Vagy nem is tervezték "hazai pályákon" annyival járatni?
Előzmény: crash__override (397)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 401
Tényleg?Nem tudtam.Az osztrákoké nem billen ,meg Németországban is szaladnak többfelé ,de azok sem billennek.nem gondoltam,hogy végülis mégis készült olyan változat...
Előzmény: Törölt nick (399)
crash__override Creative Commons License 2008.12.08 0 0 400
Nálunk meg a kaposvári személyek billenősek - le a sínről :)

Bocs...
Előzmény: Törölt nick (399)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 399
De a norvégoké (és talán valamelyik kanadaiak is), billenősek.
Előzmény: Törölt nick (398)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.08 0 0 398

Ilyet nem hallottam,hogy billenős lesz.

A Talentről hallottam,hogy eredetileg annak tervezték,de ilyen változat mégsem készült belőle....

Előzmény: PLACI (396)
crash__override Creative Commons License 2008.12.08 0 0 397
Hol olvastad, hogy billenős lesz a Railjet ?
Előzmény: PLACI (396)
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 396
Engem érdekesebb kérdés foglalkoztat: becsapva érzem magamat; ugyanis arról szólt a fáma, hogy úgy tud majd menni 230km/h-val az osztrák 200-as szakaszon, hogy billennni fog - a 230-as szám szépen föl is van festve az oldalukra -, ám nem billen! Akkor ki hazudik?
PLACI Creative Commons License 2008.12.08 0 0 395
Úgy tudom, az NKH engedélyezte a Mirelt 160-ra.
Előzmény: tompysoft (392)
V431014 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 394
Nem értek hozzá nagyon, így csak vélemény, de szerintem a RJ-es tau-k felszereltsége/műszerezettsége egységes lesz, mindegyik alkalmassá téve a Mo.-i közlekedésre. Így ha pl. az egyik dög lesz pl. Bécsben, akkor így bármelyik kiválthatja...
De ez csak külsős vélemény.
nagymacko21 Creative Commons License 2008.12.08 0 0 393
Most akkor hányféle railjet van? Nem mindegyik railjet tau kapta meg a 3. ász-t??
Előzmény: bodecsabi (385)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.08 0 0 392
Üdv!
Mi van a vezérlőkocsik magyarországi engedélyével?
Jöhetnek toltmódban vmax-szal?
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 391

Állítólag miben tér el?

 

A DVJ egység elhelyezésében?

Kétlem! A hely ki van hagyva neki és úgy van bekábelezve, az osztrák nem barmolja össze a gépeit, másrészt el sem férne máshol a vezetőaszatalon.

 

Az EVM doboz?

Annak a helye is be van már előre kábelezve, máshová nem teszi, értelmetlen volna.

Előzmény: mcg (387)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 390
Na meg a 100 Tau és az 50 Hercules mellett a 400 GOSA kocsi előtt, de a 350 Bivaly mögött... :)))))
Előzmény: kacsa! (384)
rutthin Creative Commons License 2008.12.06 0 0 389

Szerintem lesz még Budapest is!

Városokból már van több, ország meg csak Ausztria, Csehország, Németország, Svájc, Szlovénia, meg Magyarország lesz.

Előzmény: Törölt nick (383)
mcg Creative Commons License 2008.12.06 0 0 388
bár számomra árdekesebb, hogy a szerelvény fűtése csak 1000V-ról megy...
Előzmény: mcg (387)
mcg Creative Commons License 2008.12.06 0 0 387
a gépen EVM van...
de a belső elrendezése kicsit eltér álítólag az eddig bejáró 1116-osokétól...
Előzmény: bodecsabi (385)
Törölt nick Creative Commons License 2008.12.06 0 0 386

Ez egy érdekes kérdés (lesz).

67 garnitúra lesz 2013-ig. Ehhez kell egy gépszükséglet. Hogy mindegyik megkapja-e az EVM-et (Mirelt) vagy lesz egy "railjet HU" paket?  Hát?

 

A mostaniak tudtommal megkapják. A múlt héten is volt EVM próba railjet gépeknek.

Előzmény: bodecsabi (385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!