Akkor hogy akarják 230-cal járatni a 200-as pályán??? Nyílván billencsre akarták tervezni, az íveket megerősíteni, alkalmassá tenni őket a 230 km/h elviselésére. Másképp nem mehet 230-cal. Vagy nem is tervezték "hazai pályákon" annyival járatni?
Tényleg?Nem tudtam.Az osztrákoké nem billen ,meg Németországban is szaladnak többfelé ,de azok sem billennek.nem gondoltam,hogy végülis mégis készült olyan változat...
Engem érdekesebb kérdés foglalkoztat: becsapva érzem magamat; ugyanis arról szólt a fáma, hogy úgy tud majd menni 230km/h-val az osztrák 200-as szakaszon, hogy billennni fog - a 230-as szám szépen föl is van festve az oldalukra -, ám nem billen! Akkor ki hazudik?
Nem értek hozzá nagyon, így csak vélemény, de szerintem a RJ-es tau-k felszereltsége/műszerezettsége egységes lesz, mindegyik alkalmassá téve a Mo.-i közlekedésre. Így ha pl. az egyik dög lesz pl. Bécsben, akkor így bármelyik kiválthatja... De ez csak külsős vélemény.