Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

plero Creative Commons License 2003.04.08 0 0 508
Hello

A te autód hol lesz 10 év múlva ???

A régi autókat még hosszabb időre gyártották mint a mai autókat. A mai autókban az elektronika nem fogja annyi ideig birni mint a mechanika. Ugyebár akkor meg kidobod, mert nem tudod használni.

Szerintem mind a két autó más világ és hallani jót és rosszat is.

RenLaci !!!!
Majd Május 1-én beszélgetünk.

Üdv. Plero

Előzmény: stika (507)
stika Creative Commons License 2003.04.08 0 0 507
Szép. Tényleg nagyon el van találva.
(Olasz autók? Hát az Alfásoknak más a véleményük, a Ferrariról nem is beszélve. Az enyém 4 éves és egy garanciás váltójavítás volt eddig az összes baja. Egy NÉMET autós újság statisztikája szerint az első 3 évben a Bravo/Brava vezet megbízhatóságban, vagyis legkevesebbszer kellett szervízbe vinni. Megelőzi az összes német presztisautót. Más kérdés, hogy 10 év után már a Subaru az első.)
Előzmény: plero (506)
plero Creative Commons License 2003.04.08 0 0 506
Hello

Most nemakarok vitát nyitni veled, mi miért annyi amennyi /LE/. Egy autóról nem lehet átlagot képezni a többiröl.

Akkor erről mi a véleményed ???

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Az olasz autók sem a legjobbak. Valahol egy fórumban irták, hogy aki nem akar unatkozni az olasz autót vegyen.

Üdv. Plero

Előzmény: stika (503)
yenoee Creative Commons License 2003.04.08 0 0 505

És mi mégis, mégis...
Hát érted te eztet?

Előzmény: stika (503)
RenLaci Creative Commons License 2003.04.08 0 0 504
Hi Plero!!!

Wow! Hogy sikerült? Ha jól emlékszem piros színű a gép. Nagyon meglepődtem mikor megláttam, pedig nem az volt az első alkalom, hogy ilyet látok. De tetszett már akkor is!

Üdv
Laci

Előzmény: plero (496)
stika Creative Commons License 2003.04.08 0 0 503
Volkswagen? Isten őrizz. Miért pont az?
Most éppen Bravo 1.6, de volt Lada 1.6 is. Meg kispolszki, és rozsdásodás, megbizhatóság szempontjából még ez is testhosszal verte a Drakulát.
Egyszer láttam egy taxist, szomorúan ült a járdaszegélyen a Drakulája mellett. Kérdeztem, hogy mi van.
- Hát, nem tarthat örökké, már 5000 van benne. A féltengelynek annyi...
És rengeteg ilyen példa van, persze Te biztos nem hallottál egyet se. Ennyit a régiekről. És a mostaniak? A Berlina 1557 cm2-es motorjából hogy sikerült ezt az észvesztő 68 lóerőt kipréselni? Amikor a 25 évvel régebbi fejlesztésű 1.6 Lada tudott 78 LE-t.
Nemrég itt az autósrovatban olvastam egy sztorit. Valami romániai magyar kirendeltség vett egy _új_ Dáciát. Az eladó ezzel biztatta őket:
- Ha szerencséjük van, elmegy ez akár 50 000 km-t is.
Előzmény: plero (502)
plero Creative Commons License 2003.04.08 0 0 502
Hello

Neked ugye VolksWagen-ed van ???

Plero

Előzmény: stika (501)
stika Creative Commons License 2003.04.08 0 0 501
Megy a Dácia az úton és találkozik a lócitrommal. A lócitrom megkérdi:
- Hát te ki vagy?
- Én vagyok a román Renault!
- Igen? Hát akkor én meg francia krémes vagyok.
(Az első kocsim Dácia volt. Akkor szerettem,mint mindenki az elsőt, de utólag igazat adok a lószarnak.)
plero Creative Commons License 2003.04.08 0 0 500
Hello

A piros kockalámpás???

Ha a klubbal kapcsolatban tudok valamit majd itt a fórumon jelentkezem.

Üdv. Plero

Előzmény: yenoee (499)
yenoee Creative Commons License 2003.04.08 0 0 499
Szia Plero,

engem spec érdekelne egy ilyen klubosdi.
Nekem is Daciám van, valamikor az ősszel le is hozta a totalcar, itt van valahol, de most lusta vagyok belinkelni.

plero Creative Commons License 2003.04.08 0 0 498
Hello

Úgy látom csak egyedül szólok hozzá a fórumhoz. Mind1.

Találtam 1 prg-t.

Töltsétek le és próbáljátok ki.

http://www.tar.hu/plenter/prg/avmp.exe

Olvassátok el Crack.txt-t

Üdv. Plero

plero Creative Commons License 2003.04.07 0 0 497
Hello Mindenkinek

Most találtam a Lada Klub oldalán 1 mottót. Szerintem ezt minden olyan ember fontolja meg, aki tuningolásra adja a fejét, legyen szó bármilyen autóról.

"Mottó:

ha egyszer belekezdesz a tuningba, nincs megállás.

Ismerem ezt, mint öreg hobbit a Gyürüt. Nem szabadulsz. Eloször csak a hengerfej. Egy kis vezérműtengelyecske-cserécske. Ahhoz igaz, a kompresszión is emelni kell, meg polírozni a beömlöket, szívócsonkot... Mire észreveszed, már fenn üvölt a dupla-weber.

Az erös motor azonnal kinyírja a diffit.
Aztán a váltót.
A fordulat a generátort, a vízpumpát.
Átszakad a motortartó bak, elgörbülnek a lengökarok, szétnyílik a bölcsö.
A kompresszió miatt folyamatosan cseréled az önindítókat.

De ezt ráadásul még élvezed is!!!

Azután a végén összeszámolod és rájössz, hogy mennyit költöttél az Autóra és az még mindig egy Lada maradt.
Ha most úgy érzed, hogy megéri, csak akkor vágj bele. Egyébként nem érdemes.

Nándi, 2003. Jan. 23."

Szerintem nem csak a Lada-ra vonatkozik ez.

DACIA Forever

Üdv. Plero

plero Creative Commons License 2003.04.07 0 0 496
Hello Minden DACIA-snak

Azt szeretném megtudni tőletek lenne-e kedvetek 1 DACIA klubba belépni. Most van 1 készülőben.

RenLaci

Ha minden igaz megtaláltam a 2 ajtós Magyar rendszámú DACIA Sport-ot.

Üdv. Plero

Sheme Creative Commons License 2003.04.05 0 0 495
Hello!

Köszi a pontos infót. Akkor 10 körül csak összefutunk!

Üdv:
Sheme

Előzmény: plero (494)
plero Creative Commons License 2003.04.05 0 0 494
Hello Mindenkinek

A KGST találkozó a Felvonulási téren lesz. Hivatalosan 10 órakkor kezdődik és 17 óráig tart.

Üdv. Plero

Előzmény: Sheme (493)
Sheme Creative Commons License 2003.04.03 0 0 493
Május 1-én a Közlekedési Múzeum kertjében.
Előzmény: iqbéla (492)
iqbéla Creative Commons License 2003.04.02 0 0 492
Most nézem csak, lesz dacia találkozó? Mikor? Hol?

Nincs Dacia-m, de szívesen elmennék.

iqbéla Creative Commons License 2003.04.02 0 0 491
Lehet, hogy rossz helyre írok, de van régi daciahoz felesleges tetőcsomagtartóm.

Ha kell, hívjatok, odaadom barátságból.

Mi 7 éve adtuk el a daciat, kényelmesebb autóban azóta sem ültem. Pedig ültem már cadillac-ben is, meg opelek tömkelegében...

Ja, 30/3843626

Sheme Creative Commons License 2003.04.02 0 0 490
Még egy kis adalék: a Dacia Sport Turbo-t annak idején Nicu Grigoras vezette. Viszont a neten semmilyen utalást nem találtam, hogy hogyan kell megépíteni olyan bivaly erősre a motort - 160LE, 200km/h végsebesség, stb.
Sheme Creative Commons License 2003.04.02 0 0 489
Úgy néz ki, összejön a lé a fehér Istenre. De tudsz valakit ajánlani aki beszereli a Golf-lámpákat és a kompresszort? Tudod, mint a fake képen van.
Mennyiért alakítaná át azt az 1.6-os motort?
Előzmény: KareszTLX (365)
Sheme Creative Commons License 2003.04.02 0 0 488
Hali!

Készer kaptam meg a leveled, biztos valami volt a fríméllel.

Üdv:
S.A.

Előzmény: plero (487)
plero Creative Commons License 2003.03.31 0 0 487
Hello Sheme

Nem müködik a mail cimed.

Mi úgy tervezzük, hogy kb. 8 óra körül érkezzünk.

A cső nincs ledugaszolva.Még meg kell oldani, hogy a kipufogóról felszálló meleg levegőt ne a levegőszürő szívja be.

A fogyasztás csökkent-e azt nem tudom, de dinamikusabb lett a motor.

Üdv. Plero

Előzmény: Sheme (477)
plero Creative Commons License 2003.03.31 0 0 486
Hello RenLaci

Május 1-én tuti.

Üdv. Plero

Előzmény: RenLaci (482)
plero Creative Commons License 2003.03.31 0 0 485
Hello Pitecus

1.4-esben van 90LE-s is.

Üdv. Plero

Előzmény: Pitecus (484)
Pitecus Creative Commons License 2003.03.31 0 0 484
Aleko= Simca Talbot 1510. Gyártása mexüntetve 1985. Licence eladva russzkiknak.
A motorja 2106 (1600ccm)
:o)

Tuningosok:
Ha jó lesz a szkennerem, akkor egy kis táblázatot beszkennelek az R5 motorokról. Van 1,4-es 72 pacis

Előzmény: Monya1987 (483)
Monya1987 Creative Commons License 2003.03.31 0 0 483
Na jó, de az Aleko sokkal újabb technik és azért mégsem eredeti Lada.
A Ladákban bírom az RWD-t. ;-)
Előzmény: Pitecus (480)
RenLaci Creative Commons License 2003.03.31 0 0 482
De én észrevettem...! :-)

Mikor jársz felénk?!

Üdv
Laci

Előzmény: plero (478)
Sheme Creative Commons License 2003.03.31 0 0 481
Az 1397cm3-es Dacia motor újonnan 97Nm-es forgatónyomatékkal rendelkezik, az 1557cm3-es pedig 115Nm-rel.(Cuplu maxim a román oldalon.)

Egyébként itt egy link, ezalatt minden ott van:
http://romcars-dacia.virtualave.net/1310sdn.htm

Jó, majdnem minden.

Itt viszont szinte minden:

http://216.239.51.100/search?q=cache:tKiXqkIjccEC:www.sicarobv.ro/berlinati.htm+dacia+berlina+1310+ti&hl=hu&ie=UTF-8

Azért ilyen a link, mert csak a tárolt változat érhető el. :(

Előzmény: Monya1987 (479)
Pitecus Creative Commons License 2003.03.30 0 0 480
Hali!
Én azért vitatkoznék 1 kicsit...
Most off jön!
:o)
Talán megtehetem, mert volt Daciám is, meg van Alekóm is.
Nos.
1. A dacia 1 torkos karbi a Lada 2 torkosához képest
2. Renault 12-t vette át a Dacia cég, ami az első időkben még jól is volt összeszerelve. Nekem épp egy ilyen volt (1300-as 1981-es TN-es rendszám). A lada Echte orosz fejlesztés, mert az eredeti fiat motor oldalvezérelt volt! A két motor között kb. 30 kg súlykülönbség van.
3. Daciát ha megzavarod 3x, akkor mehetsz hengerfe pakolást cserélni (nekem is volt) ilyen.
Ladánál max. vezérműláncot kell utánhúzni, vagy szelepet állítani.
4. Ladának jóval kevesebb a 10000 km-re jutó hibák száma, mint a daciának.
5. Dacia jóval kényelmesebb, mint a Lada. Ez igaz, mert a francia autóknak a legjobb a komfortja.
6. A mostani 1600 ccm-es alekóm is tud 5,7 litert fogyasztani 90-nél. A Daciámmal se tudtam kevesebbet megetetni.
Sőt tartós 160 feletti tempónál is csak 9,5 litert eszik.Brutális volt, de egy autópályaváltáson kívül kb. 400 km-t folyamatosan 160-165 km/óra sebességgel mentünk.
Daciám nyáron se tudott városban 8 alá menni. Nos az Alekóm is annyival beéri.
Télen mindkettő 10-et evett.(3km naponta 2x, szivatóval)

7. top speed: A Daciám 165-öt tudott menni a 150 helyett. Az Alekóm 174-et megy 155 helyett. Mindez Dinamikus kerékátmérővel, áttételekkel, digitális fordulatszámmérővel mérve és számolva!

8. A fűtésről ne beszéljünk...:o)

Tudom, hogy a Dacia király verda lenne, ha nem a románok raknák össze...:o(
De azért a kis korallpiros volt a 9 autóm közül az egyetlen amelyet férfi létemre megsirattam. Szerettem...:o)

Pitecus

Előzmény: Monya1987 (479)
Monya1987 Creative Commons License 2003.03.30 0 0 479
Hello mindenkinek!
A DACIA király verda!(Csak ne lenne mindennap apró műszaki hibája)
De összevetve a szintén cucilista Ladával:
DACIA(tlx 1.3) Lada1300
top speed: 150km/h 135-140km/h
power: 54LE 68LE
nyomaték: 88Nm (ha jól tudom)87 vagy 90Nm
fogyasztás: 7,5-8L 9,5-10L

megjegyzés:a DACIA mocija halkan és könnyedén, finoman jár, a Ladá-é pedig erölködve, hangosan jár.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!