Sziasztok. Hengerenkénti injektoros feliciám van. Az alapjárati motor szabályzóm nem valami jó. Tudnátok valami jó helyet mondani ahol lehet szerezni ilyet jó áron?
Van valakinek gyors módszere, hogy hogyan lehet a legegyszerűbben lekötni a féltengelyeket? Talán ki kell csavarozni az alsó lengővillát és mozdul annyit a rugóstag hogy ki lehet húzni?
fel emeled kerék le a talpas alul fogja 3 csavar 8 as felül 1 csavar felül, kiveszed az átmenö csavart asszem 17 kulcs megy rá le feszited ( ütöd) az alsó trapészt és már látod a 3 csavart 13 kulcs megy rá ki veszed és kint van a gömb fej ha gyári még a gömb fej akkor a 3 csavar helyet szegecs van lefúrod és teszel bele csavarokat mikor rakod össze
Ha jól emlékszem csak a kereket kell levenni mást nem. Utána kicsavarod az összeszorító csavart ami a féltengely alatt van, és azt a két csavart amivel rá van fogatva a lengőkarra..
Lehet, hogy meg kell feszívőssal feszegetni , hogy kiessen, vagy össszerakásnál aláfeszíteni, erre már nem emlékszem pontosan. Csere után nem szükséges futóműállításra vinni.
Van egy 1996-os eladó skoda feliciám (papírok nélküli). Az autót egyben 90.000Ft-ért adom, de az autó alkatrészekként is elvihető. Ha érdekel hívjatok!!!!!!!!!!! Tel:0630/954-2764 E-mail:nagykardos@freemail.hu
Fel lett szerelve a pirelli cinturato p4-es gumi!Az előzöhöz képest ég és föld!Ami a legjobb a gumiba, hogy nagy sebességnél se jelentkezik semmi zaj!Idáig nagyon tetszik, aztán majd meglátjuk hosszabb távon!
hello megvettem a termót ki is cseréltem, a régit 3 db -ba szedtem ki belőle,az új termónál 87-90 körül átengedett járattam 110 foknál be kapcsolt a venti most kicsit hül utánna kipróbálom megyek egy kanyart,remélem jó lesz. kösz szépen a segitséget!
Akkor abból váltórudazat csere lesz. Nekem is ment a lityi-lötyi jóideig, aztán meguntam és kicseréltettem az egészet mindenestül. Kb egy 20-asba fájt ha jól emlékszem.
Értem és köszönöm. Az autóval most letekertem 800 km-et,csendes,6 litert evett,nem panaszkodom. A váltó ugyan nem mutat különösebb rendellenességet,csendes is de iszonyat nagy a holtjátéka,főleg 5.-be felváltáskor kell átlökni az anyósülésig :-)....gondolom valami tolórúd szerűség van kikopva benne...vagy?
Nem oldottam meg. Az egyszerübb megoldást választottam. Vettem belevaló 2 wattos normál izzókat, és azóta újra zöld a műszeregység, de legalább látom, mit mutat! :D
Egyébként az általad linkelt cuccot használtam én is, csak nem vált be... :-(
A fényvezető átlátszó, és asszem csak a végénél van zöld betét, de nem esküszöm meg rá, rég szedtem szét!
A katalizátornak elvileg nem szabad soha eltömödni, másrészről 5-6 év alatt is "eltömödhet". Az egész attól függ, hogy hogyan közlekedel. Ha csak rövid távokat jársz vele akkor nem tud rendesen kiégni és az égéstermék lerakódik benne, ilyenkor áll elő az eltömödés. Viszont ha jól meghajtod hosszabb távon, vagy rendszeresen kíhúzatod sebváltáskor, az sokat segít a tisztántartásban.
Amúgy meg vesz vissaz a teljesítményből az új is..., de kivágni , kibelezni elég "barbárság" Ráadásul , ha a kpm észreveszi jól meg is büntetnek... szerintem megérdemelten.
Köszönöm az információt! Hogyan sikerült akkor megoldanod? A fényvezető amúgy színtelen vagy színes? Mert még nem szedtem szét. Hány db izzó világítja meg az egész műszerfalat? Amúgy ilyenre gondoltam először: http://www.h-type.hu/index.php?modul=3&term_id=015849,0&kat=hcc&text=Ledes%20izz%F3
A műszerfal világításnak nem jó az a "kész"(bolti foglalatos) LED!!! Saját tapasztalat. Mivel a LED gyakorlatilag csak előre világít, így a fényvezetőkbe alig jut belőle(ha megnézed szembe nem kell világítania, csak oldalra körbe) Én a km-óra mutatót nem láttam, annyi fényt nem kaptak a műszerek! Pedig milyen szép lett volna a piros megvilágítású CD-s rádióhoz...
Ha hengerfejes folyik el a víz, nekem inkább a blokkon kívül engedett el, bentre nagyon keveset engedett. Napról napra ment le a vízszint 1-2 mm-t, lassan folyt de engedett, végül elkezdett szabályosan folyni, akkor 25 km alatt 2 liter elment, vittem szerelőhöz azonnal.
Jelenleg a kapcsolókban cserélem ledre az izzókat, azzal vagyok félbe, mert nincs sok időm. A műszerfal világításhoz még nem fogtam hozzá. Bár találtam a netten olyan foglalatos kék ledet, ami a műszerfalhoz van és valószínű jó a Feliciába. Megkeresem a linket és átküldöm mailben, ha kell. Ha elkészülnél vele megköszönném, ha leírnád, hogy sikerült és milyen lett.
Sziasztok! Köszi a hozzászólásokat, ma reggel úgy indítottam, hogy ráadtam a gyújtást, megvártam míg leáll a benzinszivattyú, majd levettem a gyújtást, újra ráadtam, indítottam és minden rendben ment, elindult mind a 4 henger. Egyébként, ha a hengerfej tömítés sz.r lenne, akkor nem kéne fogynia a víznek? Mert nekem nem fogy egy csepp sem.
felhivtam a szerelö haveromat és azt mondta hogy ha hidegen be csöpög a víz az nem jelenti azt hogy forralni fogja vagy bele dolgozik, csak szarul indul az óvodásnak igaza van