uraim, a válasz nyert! most délután ahogy beültem, úgy indult el az autó, h tök sötét a műszerfal, leállítottam majd újra indítottam és megint ment, 2 óra leállás után "csak" a számláló nullázott le ismét, na ehhez egy adalék, télen azt figyeltem meg, h 2 karakter érintkezéshibás! tök jó, kb. 2 éve egyszer már ezzel a hibával javítani kellett, akkor is tök sötét volt a műszerfal, lehetséges, h a rádió problémája összefügghet ezzel?
a futóműből jövő zajt nem befolyásolta a kerékmozgatás ...
Ha gondoljátok a müszerfal hiba megelőző javítást is vállalok.
Most ma kaptam egy 2006 !!-os műszercsoportot.Tehát a ph2 is ugyanugy meg fog nyekkenni.
Amennyiben korrigálom a gyártási és konstrukciós hibákat akkor garantálva nem fog tönkremenni. 40-50 perc alatt megvan, ki és beszereléssel. Érdemes a még működő órát is rendbetenni.
sziasztok! 3 kérdéssel zavarnálak Benneteket, lehet, h már foglalkoztatok a fórumban, de nem tudok rákeresni; 1,5 dci Grand Scenicről lévén szó, történt ugyanis, h a hideg beköszöntével beköszönt az első futóműben valami surrogó zörej, mínusz fokokban a hang nagyon erős, mikor fekvőrendőrön hajtok át, szinte magam is megijedek, azonban mikor garázsból állok ki semmi baja nincs, tanácsolták félig hozzáértők, h lengéscsillapító, de akkor most a + 15 fokban miért hallgat el? a másik tapasztalt hiba, h a kormányról vezérelhető rádió a kormányról nem vezérelhető, ki kell kapcsolnom a rádiót majd vissza, h elháruljon a hiba, tehát műkszik, de csak nem ez a helyes működése, és utoljára, most másodszor jártam úgy, h lenulláznak a számlálok reggelre, előre is köszi a segítséget :)
Sikerült levenned a fedelét annak a doboznak, ami ropog? Mert én próbáltam, de gyányolás nélkül nem fog menni, az pedig maradandó karcolásokkal jár (lefeszíteni, leütögetni éles csavarhúzóval stb.) Ott bent lesz a bibi. Csak tudnám mi lehet és mennyibe fog fájni.
Nem tudom volt már valakinél, de nekem az első ajtók zsanérjai szarakszanak. Előző tulaj gányolt valamit az anyós felöli ajtónál, amit nem vettem észre vételkor (elég rondán lett visszatéve a kupak és a festék is lekaparva). NYitáskor nincs három pontban megállítva, hanem csapódik kifele lendülettel.
Most a vezető oldali kezdett el iszonyat módon csattogni nyitáskor, amikor átugrik az állító pontokon.
Valakinek hasonló tapasztalat? 2004-es 1.5 dci 82 lovas. Jó gyenge :-(
Az ET-szám a felni függőleges felezősíkjának és a kerékagyra való felfekvési síkjának mm-ben mért távolsága. Így ettől a mérőszámtól függ, hogy a felni mennyire fog befelé, illetve kifelé állni a kerékagyhoz viszonyítva.
Szerintem, ha ET35-s felnit raksz fel oda, ahol ET49 volt, az azt jelenti, hogy a kerék 14mm-rel kijebb lesz mint eddig, tehát jobban fog kilógni a sárvédő alól. Felni átmérő e tekintetben nem számit, bár ha beleütközne valamibe a nagyobb méret miatt az gond.
Segítségeteket szeretném kérni felni ügyben: Az volna kérdésem, hogy 35-s ET számú 16" felnit fel lehet tenni SCII-re ? -most nekem a gyári 15" van fent aminek az ET-je szerintem 49-es! Aki tud kérem segítsen gumist már kérdeztem de egyik szerint igen a másik szerint meg nem no most akkor legyél okos domonkos... Köszi G.lak
Igazából én is Touran vételen gondolkodtam(esetleg Mazda 5),2 literes,dízel DSG váltóval.Az a váltó egy csoda,csak az autó ára több mint 1 millával vastagabb lett volna minta a Scenic-é.Annyival meg nekem nem ér többet.Sőt több szempontból a rönó jobb,vagy szebb,mint a vw. Pl nagyon kellemes csalódás az 1.5 dci motor.Fogyasztása bőven 6 liter alatt,de az ereje egy családi autóhoz pont elég.A műszerfal elhelyezése,működése elsőre szokatlan,de most már megszoktam,tetszik is .Ahogy tetszik ez a kulcs nélküli nyitás,és a sok elektromos kütyü is,igaz attól azért tartok,mi lesz akkor ha hiába húzkodom a kilincset,vagy nyomogatom az indító gombot.
Renault ide vagy oda,nekem is sokan mondták(nehogy renaultot vegyél taxizni milyen sz.r kocsik a renaultok.,nem fogja bírni..s.t.b.Persze kivétel is volt aki mellete kampányolt és neki lett igaza NEM BÁNTAM MEG.Volt egy utam oda vissza k.b900.km aminek a 75%autópálya ausztriába.Csak ugy érdekességképpen megjegyeztem magamnak 3darab autót láttam az autópályákon lerohadva a leállósávba,(volt amit ép csörlöztek fel)és láss csodát mind a három a német népautó 1passat,1eos,1jetta.
CNI1 (nav4 nav5 nav6) az tegnap reggel lett kész.Indulás előtt még nekiesett.Ez a CNI2-höz is jó lesz. CBCD az még tesztelésre vár, ez a héten megtörténik.
A napfénytetőnek a jövőhéten nekilátok, mert akkorra elég meleg lesz - botor módon nem tudok beállni a garázsba, szük a hely:( - kicsit szorosnak tartom a jelenlegi müködését.
Az oldalablakoknál azt gondoltam hasznos lenne a kenés, talán nem venné annyira igénybe a motorokat a mozgatás, de majd kipróbálok egy ablakot és beszámolok róla.
héliosboci
Csapágy talán a legegyszerübb baj, ne hagyd, hogy lehúzznak.
Köszi a választ. A kavics kizárva, mert nem egyszer csinálta és szerintem naponta nem szorul be ugyanoda kavics. Ha majd 4 éve nem szorult be akkor miért pont most. Amúgy egyenesben csinálja , de nem változik kanyarban sem. Már amikor van hangja, mert aztán elmúlik. A csapágy esélyesebb szerintem is. Féltengely gumiharang teljesen ép, de ha lassan forgatom a féltengelyt akkor hallanni gyengén a surlódó hangot, ami hasonló próbánál a túloldalon nincs. (az csendesen forog) Fékbetét szintén kizárva,mert az már volt cserélve. Sajnos nem sokáig bírta a gyári, sőt akkor cserélték gariban a tárcsát is, mert az is elfogyott. Nekem ilyen különleges autót sikerült kifognom. :):) Szóval köszi egyenlőre. Holnap szervíz lesz ebből.
gyüjtögetem az ötleteket, köszi, a napfénytetőmhöz már a keresővel találtam szilikonzsírt. Az vajh az oldalablakok kenésére - sin és üveg a keretben - jó e?
Még egy adalék a kijelzőhöz: Ha sötét kijelzővel használod a kocsit, akkor a tapasztalatok szerint sokkal több kilóméter "pörög" bele, mint a valóságban. Az összefüggésre nekem nincsen magyarázatom.
nem dohányzó az utastér, hamus is kidobva:) szürők 3 hónapja cserélve
Lehet, hogy egy korábbi kozmetikai kezelésen szilikonoztak a műszerfal környékén. A szilikon is lerakódik a szélvédőn, egy gyakorlatilag eltávolíthatatlan filmet képez, ami minden párát, port megköt :-(