Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RenLaci Creative Commons License 2003.04.23 0 0 560
Hi!

A Dacianak hüvelyes motorja van. Az 1,4-es és 1,6-os hüvelyeknek csak a furata különböző, a külső méretei azonosak. A főtengely csapjai is ugyanazok, csak más a forgattyússugár. Így jön ki a nagyobb köbcenti.

Előzmény: Sheme (559)
Sheme Creative Commons License 2003.04.22 0 0 559
Hi!

Ha nagyobb a dugattyú - gondolom az átmérője -, akkor hogyan fér be az 1.4-es hengerébe?

A forgattyús tengelyt is ki kell cserélni?

Előzmény: RenLaci (551)
plero Creative Commons License 2003.04.22 0 0 558
Sheme

Ay 1.6-os dugattyuja nagyobb mint az 1.4-ese. Alkatresz ugyben keresd RenLaci-t.

Udv. Plero

Előzmény: Sheme (557)
Sheme Creative Commons License 2003.04.20 0 0 557
Hello!

Mindkettőt kérem szépen.

Üdv:
Sheme

Előzmény: logoutx (556)
logoutx Creative Commons License 2003.04.20 0 0 556
Melyikhez?
Előzmény: Sheme (554)
Sheme Creative Commons License 2003.04.20 0 0 555
Pár dolgot nem értek: az 1.6-os dugattyú átmérője nem nagyobb az 1.4-nél?
Hol lehet ilyen cuccot kapni? A Bosch injector-t valahogy nem kell ilyenkor módosítani?
Hogyan hozható ki ebből így nagyobb teljesítmény? Ki árul hozzá sport-kipufogót, esetleg nagyobb leömlőt és esetleg a katalizátor szondáját vállalja valaki ilyen teljesítmény növelésnél beállítani? Be lehet állítani egyáltalán, hogy az Euro2-es szabványt teljesítse a motor?
Előzmény: RenLaci (424)
Sheme Creative Commons License 2003.04.20 0 0 554
Hali!

Privibe kérem szépen a nevet+telcsit.

Üdv:
Sheme

Előzmény: logoutx (553)
logoutx Creative Commons License 2003.04.18 0 0 553
Ez most komoly? 1milla+vám?
Előzmény: Sheme (541)
logoutx Creative Commons License 2003.04.18 0 0 552
Fehérvárit meg győrit. Kell?
Előzmény: Sheme (541)
RenLaci Creative Commons License 2003.04.18 0 0 551
Hi!

Csatlakoznék Plero-hoz!!!
Sokkal egyszerűbb!!! Kisebb köbcenti... Érted?!
414-es hozzászólás...

Üdv
Laci

Előzmény: Sheme (549)
plero Creative Commons License 2003.04.17 0 0 550
Hello

Miert nem veszel 1.6-os upgrade kit-et az 1.4-es motorodba. A f***-t gôrcsôlsz ezzel a behozatallal. Szerviz, garancia, stb. Megeri ez.

udv. Plero

Előzmény: Sheme (549)
Sheme Creative Commons License 2003.04.17 0 0 549
Hali!

Köszönöm a fordítást!
Egyébként felhívtam egy szatmári kereskedőt - Florescu a neve - aki beszél magyarul is. Elmondta, csak 1.4-es motorral szerelik a Berlina-t, 1.6-sal csak a pickup-ot meg a négykerék meghajtásút lehet kapni. :(
Mondtam neki, kérdezze meg a gyártól, esetleg nem szerelnének össze egyet 1.6-sal? Készséges volt, mondta, felhívja őket és mélben értesít.
Jelenleg 30-40 nap szállítási határidővel vállalnak be Berlina-t, mert Ukrajnába kerül át a gyártása.

Előzmény: medveh (546)
plero Creative Commons License 2003.04.17 0 0 548
Hello

Irhatnál bövebben az autóról. Esetleg fényképet is prezentálhatnál.

Üdv. Plero

Előzmény: viaadam (547)
viaadam Creative Commons License 2003.04.17 0 0 547
Plero:
Köszönöm a gyors válaszokat! Egyébként féltengelyekre gondoltam, csak nem azt sikerült leírnom! :(
Előzmény: plero (545)
medveh Creative Commons License 2003.04.17 0 0 546
Hello Sheme!

Megneztem a linket de itt ezt irja:

Piese de schimb pentru toata gama Dacia: Dacia berlina (1310Li,Ti), break (1310 CLi,1310CTi), autoutilitare (1304, 1305, 1307).

Ez azt jelenti, hogy barmilyen tipushoz biztositanak alkatreszt!

A http://www.autocardo.ro/auto.htm#preturi cimen viszont nincs feltuntetve az 1310 Ti csak 1310 Li az pedig 1.397 cmc tehat nem az amit te keresel...

Medveh

Előzmény: Sheme (542)
plero Creative Commons License 2003.04.17 0 0 545
Hello

Nagyon örülök, hogy népesedik kicsiny kis táborunk.

1.,Hol láttad, hogy 20W50-es olaj kell bele. Szerintem azért " Most nem olyan jó az olajnyomás, mint előtte" mert vékonyabb olajat használsz. Lehet, hogy már kopott a motorod is.

2.,Szerintem a fűtésbowdent úgy tudod cserélni, hogy kiveszed a müszerfalat. A bowden egység akkor már egész jól hozzáférhető. A bowdent nagyon nehéz leakasztani a karról.

3., A jeladó jó ???

4., Főtengely vagy féltengely ???

Szerintem alkatrész ügyben keresd RenLaci-t.

Üdv. Plero

Előzmény: viaadam (543)
plero Creative Commons License 2003.04.17 0 0 544
Hello Mindenkinek

Gyertek át a másik topic-ba

http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9036012

Üdv. Plero

viaadam Creative Commons License 2003.04.17 0 0 543
Sziasztok! Nemrég vettem Daciat és végre megtaláltam a honlapotokat, amit gyorsan végig is olvastam. 90-es évjárat, TLX-es változat, nagyon meg vagyok vele elégedve, de....
pár apróság, amiben segítséget szeretnék tőletek kérni:

1, Olajat cseréltem (15W40)-est raktam bele, utána láttam csak, hogy 20W50-es kell bele. Ez károsíthatja-e a motort? Most nem olyan jó az olajnyomás, mint előtte.
2, Fűtésbowden elszakadt, hogyan lehet legegyszerűbben cserélni.
3, "kevés benzin" lámpa nem világít, nem az izzó rossz.
4, Főtengelyeket hol érdemes cseréltetni és kb. mennyibe kerül.

Segítségeteket előre is köszönöm, remélem valaki fog tudni segíteni nekem!

Sheme Creative Commons License 2003.04.16 0 0 542
Hello Mindenkinek!

Kérlek szépen titeket, segítsetek!
Aki valamennyire ért románul, írja már meg ide, hogy lehet-e ezen a linken azt olvasni, hogy 1.6-os új Dacia Berlina-t lehet-e kapni?

http://www.autocardo.ro/piese.htm

Ez a Dacia Berlina 1310 Ti-s változat.

Köszi elére is!

Sheme Creative Commons License 2003.04.16 0 0 541
3950 Eurót kóstál az 1.4-es Berlina.
Itt lehet kapni:
www.adras.ro

Tudsz pár címet/nevet/telefonszámot mondani, akik behoznák, a papírmunkát is lerendeznék helyettem?

Előzmény: logoutx (540)
logoutx Creative Commons License 2003.04.16 0 0 540
Kb. mennyi kint egy új Dacia (Ft-ba átszámolva?)

Úgytom vannak cégek, akik (kb 50eHUF)-ért elvégzik a "papírmunkát".

Előzmény: Sheme (539)
Sheme Creative Commons License 2003.04.16 0 0 539
Hali EvriBodri!

Plero:
Nem baj, azt hittem, hátha.

Szóval ha valakiben felmerül az ötlet, hogy Dacia-t akar behozni, kapásból egy csomó dolga - és szívása lesz:

1. Például Aradon megveszed a kocsit. Kérni kell egy igazolást, hogy mennyibe került és hogy ki akarod vinni tőlük a járművet.

2. A határ magyar oldalán a piros sávba kell állni, hiszen van elvámolni - illetve a szegény Dacias csórótól még lefejni való léd, mely örömmel tűnik majd el a Költségvetés feneketen kasszájában.

3. Kapsz egy igazolást, hogy jé, tényleg a tiéd a kocsi, illetve hogy 2 hétig közlekedhetsz vele.

4. Most vagy fizetsz vámbiztosítékot - pár tízezer Fricska, vagy elindulsz Bp-re a X.ker. Gergely utca 5-7-be, vagy Csepelre - pontos címet nem tudom.

5. Itt megint egy rahedli idő sorbanállás, kocsi bemutatása.

6. Ha neked 0-km-es, gyári, csont új kocsit sikerült venned - ki az a barom, aki használtan hozná be? -, akkor jó eséllyel megúszod a Közlekedési Főfelügyelet szekálását. Vagy nem, mert kell az engedélyük a kocsi forgalomba kerüléséhez.

7. Bemutatod az igazolást, hogy ennyiért vetted a kocsit. Egy nagyeszű, valami SRTP(?) katalógusban ellenőrzi, nem akarod-e véletlenül pár Forinttal megkúr(tita)ni a magyar költésgvetést. Ha nem, akkor fizethetsz kb: 30% vám, ?% környezet védelmi díjat és erre összesn 25%Sarc is kerül.

8. Ha jól kalkulálom, a kb. 950000-1milla közötti kocsiért le kell pengetni cirka 380-400eFt-ot.

9. Boldogan indulhatsz hazafele, de amilyen szerencsés vagy az első keresztezésben egy balfasz belédhajt...

Röviden - és tömören - körülbelül ilyen tortúrának néz elébe az egyszeri Dacia fan. Biztos, hogy kissé pontatlan itt-ott, ha valaki tud pontosabb infókkal - mit kell még fizetni, az a vételár hány százaléka, ilyesmik -, kérem írjon ide mindjájunk okulására.

Üdv:
Sheme

Előzmény: plero (538)
plero Creative Commons License 2003.04.15 0 0 538
Hello

Nem tudok senkit.

RenLaci

Köszi.

Üdv. Plero

Előzmény: Sheme (536)
RenLaci Creative Commons License 2003.04.15 0 0 537
Mail ment!
Előzmény: plero (534)
Sheme Creative Commons License 2003.04.14 0 0 536
Üdv Plero!

Tudsz abban segíteni, hogy kin keresztül érdemes behozatni Dacia-t? Nem akarok utánna járkálni annyit, 7.sz. Vámhivataltól a Közlekedési Főfelügyeletig, ott is sorba állni, stb.

Vagy esetelg mások is? Kérlek Titeket is!

Előzmény: plero (534)
Sheme Creative Commons License 2003.04.14 0 0 535
A Nova kb 30 cm-rel kisebb, mint az eredeti R12-es, egyébként meg ránézésre kapásból a Peugeot 309-es reinkarnációja.
Hátul jóval szűkebb, viszont állítható magasságú a kormánya. Nagy általánosságban ennyi.
Ja és ami a szememet szúrja: a csomagtartó fedél a hátsó szélvédővel együtt nyílik. Ez azért gáz, mert ha nem tudod lecsukni, az út pora, meg a zivatar szépen eláztat.
Előzmény: logoutx (532)
plero Creative Commons License 2003.04.14 0 0 534
Hello Mindenkinek.

Az egyik ismerősöm eladta a DACIA-ját. :((( Maradt neki pár alkatrész. Csak a teljesség igénye nélkül.

Pl.: első, hátsó lengéscsillapitó
ülés váz
lökháritó oldal babák
belső ajtónyitó
stb..

Ha valakit konkrétan érdekel valami akkor irjon és megkérdezem tőle és válaszolok.

RenLaci !!!
Mennyibe kerül az 5 sebességes váltóhoz a tartó ami 2db-bol ál és a hozzávaló gumibakok.

Mindenkinek
Van eladó váltótartó vas 5 sebességes váltóhoz olyan ami egyben van és a 4 sebességes váltótartó gumibakkokkal lehet felszerelni.
Ha valakit érdekel irjon mail-t

RenLaci Creative Commons License 2003.04.14 0 0 533
Nem, az R12 alapján épített lim. Dacia a berlina, a kombi meg break! Ezekben a régi motor van, csak már befecskendezővel.
A Nova román konstrukció, Supernova lett Renault "átdolgozás" után, ebbe E7J-s motor van.
És sajna kis csalódás nem csak nekem, hogy a Solenza tul.képp az átdolgozott SN, még az ajtók is ugyanazok...
Előzmény: logoutx (530)
logoutx Creative Commons License 2003.04.13 0 0 532
Bocs, de kissé műveletlen vagyok Dácsiák terén, a Berlina pontosan mi/miben különbözik a Novától?
Előzmény: Sheme (531)
Sheme Creative Commons License 2003.04.13 0 0 531
A Berlinákban tuti, hogy olyen van, Bosch - - központi - befecskendezővel, tirisztoros gyújtással.
Előzmény: logoutx (530)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!