Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

EEE60 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 38860

Azt összerugdossa mindenki sajnos. F10-nél már nem ilyen fos anyagot használtak. A lényeg, hogy hiába vettem meg én is az újat 2 nap múlva lerúgták megint. Maradt a fóliázás, mint végleges megoldás. Az meg egy ezer Ft-os tétel. 

Előzmény: balee13 (38858)
bulrot Creative Commons License 2016.07.17 0 0 38859

Privátban beszéljük a részleteket.

Előzmény: balee13 (38858)
balee13 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 38858

Szia,

amit a bekarikáztam az a küszöb, igaz? Arra lenne szükségem, ha nem karcos. Mennyi lenne?

Előzmény: bulrot (38855)
combi27 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 38857

egyszer kiszoroztam hogy 1000 Ft-ot nyernék balatoni utanként (irányonként), ha vissza tudnám venni magam egy 15 kmh-val.

 

 

100km-re vetítve ha a kocsiddal "nem tudod visszafogni magad" és a fogyasztásod 8 liter, akkor ha visszafogd 5 liter? :D azért az 5 liter egy nagy köbcentis nehéz dízeltől szép teljesítmény..hiába pálya..

hát ha én nem fogom magam vissza pályán és 140-nel megyek (óra szerint 150), akkor 9-9.2 a bezin fogyasztásom 100km-en...ha alsóbbrendű utakon papásan (50-90, óra szerint), akkor 7-7.5 liter, klímával, automata váltóval, tempomattal..

pályán 40 perc a 100km, alsóbbrendű utakon másfél-két óra....nekem megér 500 forint pluszt :D

 

Előzmény: HG. (38851)
SilverBlack Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38856

Sziasztok,

 

Egy hónapja vettem egy 2007-es 520D-t. Alapjáraton nagyon remegett a kasztni, ezért cseréltetek benne kettőstömegűt és kuplungszettet. Ez sokat javított rajta, de még maradt egy kis remegés. A szerelő javasolta hogy cseréljünk motortartó bakokat is, ezzel a remegés teljesen megszűnt, viszont alapjáraton még most is hallatszik elölről egy tompa kopogó hang. Amit még észrevettem, hogy ha bekapcsolom a klímát, megváltozik a motor, eléggé traktor hangja lesz a kocsinak. :) Menet közben már nem hangos és nem kopog. 253 ezer van a kocsiban, egyébként szerkezetileg és belül is meglepően egyben van, a szerelőm szerint is, ezt a morgás problémát leszámítva.

 

Szerintetek mit érdemes megnézni, mi okozhatja hogy csúnya a hangja alapjáraton? Vezérlés legjobb tudomásom szerint nem volt cserélve az autóban.

bulrot Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38855

Üdv mindenkinek hátha valakinek szüksége lenne az alábbi alkatrészek közül valamire.

2007évjáratu BMW 530 belsö kárpitok memoriás ülések  ami a képeken látható eladó.

Ára 60000ft.

ick.n Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38854

Hello.

 

Mennyit eszik valojában egy 2007 es 525d aut.kombi varosban lenduletes vezetesnel?

Elore is koszonom a valaszokat.

Bxx7 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38853

A lényeg, hogy igencsak kímélő üzemmód volt, volt olyan, hogy csak 100-zal haladtunk huzamosabban, mert ennyit engedett a forgalom. Mo-n volt, hogy ennyivel sem, mert az asszonykát olyan szinten igénybe vette a több, mint 700 km-es vezetés, hogy az M1-en már csak 70-80 környékén haladtunk. Itt volt időm odafigyelni a fogyasztásmérő mutatójára is. :) 

No de ez mint korábban írtam, saját használatban nem mindig megy és nem is ez a lényeg. :)

Előzmény: HG. (38851)
Én528 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38852

Helló!

Tud vki ajánlani szakit, aki felprogramozza az autót ( E60 530d ) akksicsere után? 13.kerület, v közelében!

Köszi!

HG. Creative Commons License 2016.07.16 0 0 38851

leginkább 100-130-as tempóban haladtunk visszafelé

 

mivel tudtommal a légellenállás a sebesség négyzetével arányos, a legtöbb autó óriási fogyasztási különbséget mutat (pl) 110 és 130 között, azaz azokban a tartományokban, ahol a légellenállás már komolyan befolyásolja a fogyasztást.

 

egyszer kiszoroztam hogy 1000 Ft-ot nyernék balatoni utanként (irányonként), ha vissza tudnám venni magam egy 15 kmh-val.

De sajnos nem tudom :)

 

 

 

 

Előzmény: Bxx7 (38843)
Bxx7 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38850

Erősen kerülöm a várost, nem szeretem sem én sem az autó, de sajnos időnként belecsúszik az ember. Amiről írtál (városi araszolás), 9 liter felett van egy kicsivel, de ha kiérek a városból, gyorsan megy lefelé a fogyasztás (a computerben lévő, amit mindig minden indulás előtt nullázok).  Ha esetleg megáll az ember egy rövid időre és ismét indít, baromira megnyomja az indítás a fogyasztásmérőt... 

 

Hidd el, kínosan ügyelek arra, hogy ne nagyon keletkezzen a rendszerben lerakódás... néha sajnos kevés is a 177 ló és a 2497 ccm. :D No de akkor a fogyasztásmérő sem áll alacsony értéken... Előző autóimnál mindig foglalkoztatott a fogyasztás, ennél nem. Ez egy érzés, nem érdekel itt a fogyasztás... időnként bánom, hogy nem a 3000 ccm-es verziót választottam. 

Előzmény: 3.d (38845)
ViccesNév Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38849

Sziasztok!

 

Holnap megyek megnézni egy 2004-es 530i-t. Szervizmúltat amennyire lehetett leellenőriztem. MIre figyeljek még? 

Ami típushiba lehet?

 

Eddig E39 528i volt, most újítok. 

Köszönöm!

 

3.d Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38848

Szia!

 

Kis sebességről való gyorsításkor pont nem veszed észre a különbséget. Max. előzésnél. Ezért előtte vissza kell kapcsolni, pláne akkor, ha az előzendő jármű alacsonyabb sebességfokozatban van. Valószínű azért halad lassabban.

Azt ajánlom vedd ki az összes electronikai segédletet, mert valószínű az fogja vissza a teljesítményt egyéb okokból (PL:nem új már a gumid, stb). Viszont ez esetben leforog a kerék, vagy nekicsapod a patkának, de legalább megtudod, hogy nem a motorteljesítménnyel van gond.Csak megjegyzem, 300Nm-rel már szántanak a traktorok.

Előzmény: Kristof85 (38847)
Kristof85 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38847

Szia!

koszi a valaszod en is ezek miatt tartok a dologtol nem tudni hogy birna a plusz teljesitmenyt. Elsosorban nem is a vegsebesseg miatt kerdeztem, hanem tobb nyomatek kellen nem erzem azt a 400 Nm-t ami benne van felreertes ne essek nem keves de kigyorsitasoknal elkene meg nehany.

Előzmény: 3.d (38844)
Zsé1979 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38846

Sziasztok.

Egy kis támpont kellene ha valaki tudna adni. 2005-ös E60 525D-ről van szó. Szivárog a szervó olaj valahol. Havonta kb 1 dc-t. Van valami tömlő/vezeték ami esetleg el engedhetett, vagy maga a szivattyú tengelyénél lehet a szivárgás. A szivattyú környékén nem találtam szivárgásra utaló nyomokat.

Köszi

3.d Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38845

Szia!

 

Észrevételeim szerint, fogyasztás mennyisége literben , nagy mértékben az átlagsebesség nagyságától függ. Átlagseb. adat 35 km/óra alatt van, nagymértékben romlanak az értékek.Normál értéknek számít városban 100-200 méterenként zebra, lámpa, tüttyögés: 8,5-11L. Aki nem hiszi, nyomja meg közvetlen indítás után a pill. fogyasztásnullázót, majd a belvárosban körözzön 15percet

(Nem a zöldhullámon). Na utána mondja, hogy 6-7 L. Pedig ugyan az az autó.

Ha tolod neki akkor fogyaszt, ha nem tolod akkor meg minek a nagy motor.Elég az 1.8 max. 2.0 d. Ráadásul hamarabb bemelegszik és jobb lesz az emissziója is.Ezek a 3.0D motorok úgy is a hidegen járatástól mennek főleg tönkre.A néha túlzottan elkoszosodott érzékelők, motorelemek nem tudnak pontos adatokat mérni, ideálisan működni.Üzemanyagba fullad a motor.A chippelésnél meg sok levegőt kap, az alapbeállításhoz képest, és "jobban hevül a hengerfej" persze hogy hamarabb bemelegszik.Nyáron meg csodálkozik a tulaj, hogy megreped a leömlő.

Előzmény: Bxx7 (38841)
3.d Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38844

Szia!

 

Szerintem ne húzd feljebb. Anyagilag is jobban jársz.Ráadásul a hajtáslánc elemei sem arra vannak méretezve.A BMW-nél nem tudom hogy van, de az AUDI-nál 50-80Nm enként változik Pl a lentkerék mérete, tömege. A kisebb teljesítményhez minek raknának erősebb, vagyis vastagabb nagyobb tömegű erőátvitelt, ha a kisebb hatékonyabb és relatíve olcsóbb. És ha nem lenne elég, itt van a vezérműlánc nyúlás fogaskerék kopás problémája is."Ráadásul normál használatnál, rövid  idő elteltével észre sem veszed." A külömbség szerintem 140-150Km óra után érzékelhető igazán, de minek.A fékekről nem is beszélve.Nagy sebességnél történő manőverekhez kevés(E61 LCI Aut. 525d-3.0).Ha elgurul a gyógyszer, és úgy tolod neki + full fékerő, előbb utóbb egyszerre fárad el minden, és úgy jársz mind a fórumon sokan.Csak ök már úgy vették az autójukat.

Megjegyzés: A vezetés élményét nem a padlógáz adja egyenes haladáskor, hanem a kanyarsebesség.

Oda meg bőven elég. Szerintem.  Ha nem hiszed, nézz meg egy két videót a neten, ahol a luxuskocsik leesnek az egyenes útról. "Biztos össze akarta törni a tulaj, vagy rossz volt az Aventador lengéscsillapítója."

Előzmény: Kristof85 (38831)
Bxx7 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38843

Az a fogyasztásmérő, amit a bajúszkapcsolóval nullázunk, ugyanaz, mint ami a navin belül van?  Tehát ugyanúgy fals értékeket mutat? Mert akkor már mértem döbbenetesen alacsony értékeket is... 

 

 

Amikor Münchenből hoztam haza az autót - természetesen autópályán jöttünk - akkor a lenullázott fogyasztásmérő érkezéskor 6,1 l-t mutatott. Ez akkor kb. ötfél lenne valójában. 

Ez úgy jött ki, hogy leginkább 100-130-as tempóban haladtunk visszafelé, mert az asszonyka hazáig követett a kis 1,2-es Clioval, így belehúzni nem nagyon tudtam. :) 

Előzmény: Obici (38842)
Obici Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38842

Nekem anno az 530d xDrive 8.1-et irogatott es 7.3-at kajalt..... (mar amikor neztem)  en betudtam a chip-nek....

Előzmény: Bxx7 (38841)
Bxx7 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 38841

Jó tudni. Nem is tudtam, hogy ezt is lehet kalibrálni. 

 

Nem mindig ugyanott szoktam tankolni, ezért felejtős a dolog. A km remélhetőleg pontos, így a rátankolt mennyiség alapján könnyedén kiszámolható...

Előzmény: koontar (38840)
koontar Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38840

A titkos menüben be lehet kalibrálni, hogy pontos értéket mutasson. De egyébként csak akkor érdemes vele foglalkozni ha mindíg ugyanannál a kútfejnél tankolsz, mert kutanként eléggé változó a kiadott mennyiség.

Előzmény: Bxx7 (38838)
szokes83 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38839

izzítás hibát én is beszoptam, nem feltétlenül a relé vagy a gyertyák okozzák... relé és a generátor között van egy vastag piros kábel és annak a csatlakozója ami a relére megy rá nekem ki volt lágyulva és nem volt kontakt rendesen... hol izzított hol nem... ha még nincs szétégve akkor ingyen javítható!

Előzmény: Szilárd Káplár (38835)
Bxx7 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38838

Ellenőrizte már valaki az átlagfogyasztásmérőt, mennyire mutat pontos értéket? 

 

Ma tankoltam meg a 2005-ös 525D-s masinámat. Amikor megtankolom, mindig nullázom a fogyasztásmérőt. 7.0 l-t mutatott a kijelző, ami vegyesben elfogadható érték. 685 km-re tankoltam 44 l gázolajat, ami 6,4-es fogyasztásnak felel meg. Tapasztalt már valaki hasonlót?

zoy01 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38837

Bocs Kristóf 85, káplár szilárdnak szántam. 

zoy01 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38836

Hali, ha rosszak a termosztátok,a motor nem melegszik föl üzemi hőfokra, ezért folyamatosan (  túldúsit), és mivel nincs meg a megfelelő hőfok a Dpf regenerálódás nem indul el Ez a két dolog okozhat magas emissziós hibát. A vizhőfokot te magad is tudod ellenőrizni a titkos menüben 

Előzmény: Kristof85 (38834)
Szilárd Káplár Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38835

Hihetetlen Németországban, a BMW szervízben a hiper szuper kütyüikkel nem tudják megmondani a hiba okát.Most azt mondják hogy visszajött a régi hiba jelzés, tehát az izzitógyertyák,és a izzító rendszer hibája és TALÁN ez okozza a hibakódot (cseréje 548 euro) de nem biztos hogy ettöl még jó lesz az auto.Könyörgöm mondja meg valaki hogy mit vagy miket kell átnézetnem javíttatnom, cseréltetnem ahhoz hogy az autóval biztonságosan tudjak közlekedni.Az olajra a hütötartájban azt mondták hengerfej tömittés(1500 euro) de az sem biztos mert lehet hengerfej(4000 euro).Ennél a problémánál vajon mit kell átnézetnem.Ha kicseréltetem a gyertyákat+a glühsteuergeratet akkor megoldódik az erhöhte emissionen probléma, vagy érdemes mést is kicserélnem(mittomén termosztátok,légtomegmérö....)Az auto amugy megy szerintem rendesen bár kicsit több a fogyasztása.De például nem füstöl ha nincs lemerülve az aksija könnyen indul.

Előzmény: zoy01 (38829)
Kristof85 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 38834

Koszi a valaszt

Előzmény: HG. (38833)
HG. Creative Commons License 2016.07.13 0 0 38833
Előzmény: Kristof85 (38831)
Geri525D Szhely Creative Commons License 2016.07.13 0 0 38832

Ez így van..jelzi időben! :D én minusz 3-4ezret mentem vele mert menni kellett néztem folyamatosan hogy áll,ha kell teszek fel róla képet mennyi betét van még rajt..Hát ne kapkodj,nem "kell" holnap féket cserelned,de lehetoleg azert ne indulj el több ezer kmre..

Előzmény: m5 power (38804)
Kristof85 Creative Commons License 2016.07.13 0 0 38831

Sziasztok!

Valaki tudja miben mas a 525d 197le es az 530d 231le motor mind a ketto 3000ccm. Illetve a 530d programja feltoltheto az 525d-re. 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!