Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

garajo Creative Commons License 2003.05.17 0 0 595
Hello

Nekem van saját készítésű rajzom a TLX műszerek bekötéséről. Akkor rajzoltam le, amikor tönkrement a műszerfal fényerőszabályzó potmétere. Akinek kell elküldöm e-mail-en, mert ide nem tudom hogy lehet képet beilleszteni.

Üdv. garajo

Sheme Creative Commons License 2003.05.17 0 0 594
Hello Plero!

Ennek a bekötési rajznak én is örülnék, főleg a fordulatszám mérő miatt! Ha megvan, linkeld be kérlek!

Üdv:
Sheme

Előzmény: plero (589)
plero Creative Commons License 2003.05.16 0 0 593
Hello

Amit elküldtél rajzot az van meg nekem is. De azért köszi.

A Renault-ban megnéztük a stabilizátort, de méret nincs benne igy nem tudom. Csak a 76 utáni autok vannak benne.

Üdv. Plero

Előzmény: RenLaci (592)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.15 0 0 592
OK!
Előzmény: plero (591)
plero Creative Commons License 2003.05.15 0 0 591
Hello

Megkaptam köszönöm szépen.

Üdv. Plero

Előzmény: RenLaci (590)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.15 0 0 590
Megnéztem, van TLX kapcsolási rajzom!
Megpróbálom valahogy elküldeni még ma!
Előzmény: plero (589)
plero Creative Commons License 2003.05.15 0 0 589

Nem "elirtad" hanem leirtad.

Keresek DACIA TLX-hez villamos kapcsolási rajzot. Főleg olyat amin a műszerfal bekötése rajta van.

Üdv. Plero

Előzmény: plero (588)
plero Creative Commons License 2003.05.15 0 0 588
Hello DACIA-s

Végül Én is ezt irtam le De ez igy a legpontosabb ahogy te elirtad. Köszi.

Üdv. Plero

Előzmény: garajo (587)
garajo Creative Commons License 2003.05.14 0 0 587
Üdv Mindenkinek!

Az egyesület létrehozása és működtetése sok feladattal jár. Nem értek az alapításhoz, ezért az Interneten körülnézve találtam erről a következőket:

Az egyesület megalakításához az szükséges, hogy legalább tíz alapító tag kimondja a megalakulást, megalkossa az alapszabályt és megválassza a vezetõ szerveket. A megalakult egyesület jogi személyiségét a székhely szerinti megyei bíróság bejegyzõ végzésével nyeri el.
A bejegyzéshez szükséges:
Az alakuló ülés jegyzõkönyve. (Tûnjön ki belõle, hogy hol, mikor, kik határozták el az egyesület megalakítását, hogyan zajlott le az alapszabálynak és a vezetõ tisztségviselõk megválasztásának a szavazása. Vigyázat, ha eltérõ alapszabályi rendelkezés nincsen, akkor a szavazásnak ez utóbbi kérdésben titkosnak kell lennie! Ha tehát ragaszkodunk a nyílt vezetõségválasztáshoz, akkor elõtte az errõl rendelkezõ alapszabályt kell elfogadnunk.)
A megválasztott tisztségviselõk nyilatkozata arról, hogy nincsenek a közügyektõl eltiltva és magyar állampolgárok. (Ez utóbbira nemzetközi jellegû egyesület esetében nincsen szükség.)
Az alapszabály. (Három példányban szokták megkövetelni a bíróságok. Ebbõl egy példányt ún. felzettel - a beadás tényét és idõpontját igazoló bírósági pecséttel - mindjárt vissza is kapunk, és ezt az APEH-nél rögtön, a bejegyzésrõl szóló bírósági végzést be sem várva, fel is használhatunk. Erre a késõbbiekben még visszatérünk.)
Végül néhány soros kérelem a bejegyzésre, amit az elnök ír alá. (Aláírását két tanúnak kell hitelesítenie a bírósági beadványok általános formai kötöttségei miatt. E beadványoknak, amennyiben nem ügyvéd szerkeszti õket, a Polgári Perrendtartás (Pp.) 93. § (3) bekezdése értelmében meg kell felelniük a teljes bizonyító erejû magánokiratok alaki kellékeinek, amelyeket részletesen a Pp. 196. §-a taglal.)
A bejegyzés után (a beadástól számított egy-három hónapon belül) az egyesület vezetõjének adószámot kell igényelnie a területileg illetékes APEH-tõl.

Megéri ennyi fáradozás? Véleményem szerint egy sok hasznos információt tartalmazó internetes honlap és fórum is megfelelő lenne a kapcsolattartásra, tapasztalatcserére.

Egyébként én is ott voltam a május 1-i találkozón a világoskék DACIA-val.

Üdv. garajo

plero Creative Commons License 2003.05.14 0 0 586
Hello Mindenkinek.

A klubbal kapcsolatban most beszéltem a jogi képviselőmmel és azt mondta, hogy legalább 10 személy kell hozzá és be kell jegyeztetni a biróságon.

Van valakinek valamilyen hozzászólása ehhez ??

RenLaci

Köszi

Üdv. Plero

RenLaci Creative Commons License 2003.05.12 0 0 585
Mail ment!!!
Előzmény: plero (584)
plero Creative Commons License 2003.05.12 0 0 584
Hello

Kispolski lökös, mennyi ????

Üdv. Plero

Előzmény: RenLaci (583)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.11 0 0 583
A solenza sajna "csak" a SN erősen átdolgozva!
A karosszéria a csehektől v. szlovákoktól megy Pitesti-re, már fényezve. Pitesti-en szerelik össze a motort, és Laguna váltót raknak hozzá (valamelyik F motorosét). A belső idézi a Renaultokat (vagy ugyanaz is), formák (kivétel a köralakú szellőzőrostély), anyagok...
Előzmény: Józsga (581)
Sheme Creative Commons License 2003.05.10 0 0 582
Hello!

Kényelmetlen, szűk - az elődjében a Novában, melynek a padlólemezére épült ültem és kipróbáltam -, és vagy 30 cm-rel rövidebb.
De tetszik, hogy a motorja, az összeszerelése és a fényezése is frankó.

Előzmény: Józsga (581)
Józsga Creative Commons License 2003.05.09 0 0 581
Sziasztok!

Mi a véleménytek a Solenzáról? :-)

plero Creative Commons License 2003.05.09 0 0 580
RenLaci !!

Kispolski első lökháritó a műanyag mennyibe kerül??

A hengerfejről és a váltóharangról majd csinálok fényképet és elküldöm.

Üdv. Plero

Sheme Creative Commons License 2003.05.08 0 0 579
Sziasztok!

Gratulálok először is Pleronak, az a műszerfal zseniális. Hogy volt ennyi türelmed?

A másik, sokkal lehangolóbb: tudjátok, szándékomban állt egy vadonat új, 0 km-es Berlina-t behozni Romániából. Nos, ebből nem lesz semmi. Ha valaki esetleg mégis szeretne kintről egyet, az alábbi dolgokba fog ütközni:

1. Csak a gyártól lehet vásárolni - irány Pitesti. Hiába "sírtam" a telefonba egy szatmári Dacia kereskedőnek, ő volt olyan szíves és megadta a gyár számát - +40-248-502000. Itt mivel senki sem beszélt magyarul - én meg románul nem tudok - csak ékes angolsággal lehetett érdeklődni.

2. Kiderült, hogy el kell menni hozzájuk, személyesen. Ki fognak állítani egy EUR 1-es papírt a kocsiról - ezzel 13% vámot lehet megspórolni hazánk Költségvetési bevételéből!!! De ez még a jobbik fele a dolognak. Odakint utánna kell járni valamilyen okmánynak, mely feljogosít arra, hogy egyáltalán kivihessem az országból az autót és ne szívassanak a határon. Ja, közvetlenül nem is lehet nekem vásárolni, kell egy exportőrt is bevonni. Ez a Dacia Export xxx - nem tudom mi a neve, de előkereshetem, ha valakit érdekel.
Kell egy számla, hogy tényleg 3950Euro-t pengettél le a gyárnál - illetve ott kicsivel olcsóbb, nyilván nincs rajta a kiskereskedelmi árrés, de tegyük fel, ennyiért vetted.
És kell a gyártól egy nyilatkozat, hogy ez a kocsi valóban egy EURO 2-es motorral szerelt, vadi új autó.

3. Miután szétszenvedtük az agyunkat a papírokon, lehet örömittasan a határ felé kocsikázni. Ha nem csavarozták szét a románok, majd a magyar határon megtudhatjuk, milyen is a Deep Throat techika. Elkérik ezen papírokat, majd ha mindeni oké - kizárt dolog, ismerem a Békés megyei határátkelők néhány őrét, szívatnak, mint állat -, kell kérni egy útvonal engedélyt, hogy Budapestre szeretnél jönni, ahol majd elvámolnak.
Ez az engedély meg azért kell, mert amilyen szerencsés vagy, minden közlekedési rendőr csak téged állít meg. Nem tanusítanak érdeklődést a fekete, lesötétített ablakú Sec600-as Mercik iránt, csak a Dacia-sokat szívatják. Mindegy...

4. Budapesten 2 helyen lehet vámoltatni. Vagy Csepelre mész, a 7.sz. Vámparancsnokságra - azt hiszem ez a neve -, vagy a XI. ker. Görgely u. 5-7-be.

5. Ha valamelyikben kikötsz, megint indul a szívás: kérik a papírokat, majd a kocsi számlája alapján elbírálják, hogy nem akarsz-e spórolni az állandóan hiánnyal küszködő Állam bácsi feneketlen zsebének rovására.
Ha nem, akkor 35-40% vámteherrel megúszod - ha meg nincs nálad az EUR 1-es papír +13% vámot is ki kell csengetned! Hát nem megmondtam, hogy kérd el a gyárban?!

6. Mivel 0 km-es új kocsid van, a Közlekedési Főfelügyelet nem szedi szét a kocsit, reméletőleg különösebb bonyodalom nélkül megkapod a Forgalmi Engedélyt.

7. És ha minden összejött, boldogan kifordulsz a vadi új Dacia-val Budapest egyik útjára, hazafelé veszed az irányt, majd az egyik keresztezésnél állva egy hülye belédszalad hátulról.
KELLETT NEKED ÚJ KOCSIT VENNI!!!!!!

plero Creative Commons License 2003.05.05 0 0 578
Hello

Most találtam:

http://www.furiosos.4t.com/Paginas/Pagina.html

Mail ment.

Üdv. Plero

Előzmény: RenLaci (576)
Sheme Creative Commons License 2003.05.02 0 0 577
Köszi a bíztatást! Remélem hamarosan egy új Berlina boldog tulajának mondhatom magam, de ez egyelőre "titok".
Előzmény: RenLaci (576)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.02 0 0 576
Jobb kifogás?! :)
Odaállt még egy fehér negyediknek, amellett nem kellett volna szégyenkezned. Csórikám! Eléggé le volt pukkanva... :(
Előzmény: Sheme (574)
LMAir Creative Commons License 2003.05.02 0 0 575
Sziasztok!
Kiraktam a május 1-i képeket a www.tar.hu/lmair oldalra. Gondoltam titeket is érdekel!
Sheme Creative Commons License 2003.05.02 0 0 574
Hi!

Amelyiket menni láttad, az az enyém volt! :)
Egy fehér színű, fekete lökhárítókkal.
Azért nem álltam be a testvérek mellé, mert a kutyámmal voltam, meg nem akartam a szépen festett kocsik mellett egy pattogzott kocsival égetni magam. :(

Egyébként tudtok javasolni olyan lelkes autófényezőt, akiben Ti is megbíztok, és pesti a tag?

Előzmény: RenLaci (572)
Sheme Creative Commons License 2003.05.02 0 0 573
Hello!

Azóta nem hívtam fel, de hétfőn teszek még egy próbát, mert nagyon húzta a száját, hogy nem lehet kapni 1.6-os Berlina-t, én pedig azt szeretnék.
Remélem összejön.

Előzmény: medveh (568)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.01 0 0 572
Még volt egy, az volt a legeredetibb!
Meg volt még kettő, az egyiket menni láttuk, a másik későn állt melléjük!
Előzmény: Pavel (571)
Pavel Creative Commons License 2003.05.01 0 0 571
Sok Dacia volt?
Előzmény: RenLaci (570)
RenLaci Creative Commons License 2003.05.01 0 0 570
Naná, hogy jó!!!

A legszebben restaurált (1945-75 között gyártott) román autó!!!
A háttérben meg a legszebbnek díjazott román autó!!!

Előzmény: Pavel (569)
Pavel Creative Commons License 2003.05.01 0 0 569
Sajna nem én csináltam, azért jó kép :)

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n] -by Perko

medveh Creative Commons License 2003.04.29 0 0 568
Hi! Sheme

Hogy all a Berlina ugye, beszeltel azota a szatmari kereskedovel?

Medveh

Előzmény: Sheme (549)
logoutx Creative Commons License 2003.04.28 0 0 567
1.4-es volt, rosszul emléxem. De akkor lehet, hogy már 1.6-os? (újgazdi lehet hogy bütykolt)
Előzmény: RenLaci (566)
RenLaci Creative Commons License 2003.04.28 0 0 566
1300cc-vel kezdték, majd jött az 1400cc (TLX) is, 1600-as csak '94 után lett, ha jól emlékszem..., 1500-ast gyárilag nem lehetett kapni.
Előzmény: logoutx (565)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!