Köszi, de most 5000ft-ot nem akarok kiadni ráadásul német ha jól látom azt meg nem tudok.. de amúgy sem kéne végül is csak egy biztosíték kiosztás :S..
Esetleg nem tud valaki valamit arról hogy milyen szabályzás van egy transitba? és miért? 2.4-es td moci és 100km/h a vége valami elektromosan van biztos lefogva akár az adagolónál vagy máshol..
Ezt elrontottam. Amúgy Angol bocsánat, biztos hülyének néztetek :) Meg annyit akartam irni de úgy látom azt is rosszul hogy egy biztosíték kiosztás kellene.. Meg ha már itt vagyok most erről a szabályzásról beszélve olyan történt ma velem vagyis a fordal hogy megyek autópályán 100-as tempóban de ugye tökig nyomva mert ez a vége, és egyik pillanatban felpörög a motor mintha jó lenne. de csak 120-ig mert visszahőkölt azt hittem leáll de szerencsére csak 100-ra állt vissza.. ez most mi a fene lehet? turbó? bár ha jól tudom ha a turbó nem menne akkor az autó sem. akkor valami adagoló vagy éppen valami elektromos dolog. Tudtok erre valamit mondani? Köszönöm előre is
ÜDv! Egy 97 es gyártmányú Ford Transit 2.5 Dizelről van szó Bosch adagolóval . A tünet nehezen indul hidegen melegen. Az öninditó akksi forgat szépen sokat de egyszerűen nem indul be hirtelen jött elő üzemanyag szűrőt cseréltem azután jött elő csere után beindult még mentem vagy 10 km-t leálltam a boltnál utána melegen nem akart indulni öninditó teker és nem indul be de ahogy meghúztak és ráengedtem a kuplungot egyből beindult és járt szépen semmi baja hazajövök ugyanaz a tünet de amikor haver behúzott utána ment és semmi gond nem volt szép alapjárat megy jön de amint leáll megint nem indul be amit még észrevettem, hogy a egy magasabb fordulaton néha picit ingadozik a fordulatszám. Üzemanyag folyást nem látok a tankba van vagy 15 liter gázolaj. Mi lehet a baj mit csináljak Valami ötlet? (nekem nem az a fajta üzemanyag szűrő fedelem van amin van pumpa)
Köszi, de most 5000ft-ot nem akarok kiadni ráadásul német ha jól látom azt meg nem tudok.. de amúgy sem kéne végül is csak egy biztosíték kiosztás :S..
Esetleg nem tud valaki valamit arról hogy milyen szabályzás van egy transitba? és miért? 2.4-es td moci és 100km/h a vége valami elektromosan van biztos lefogva akár az adagolónál vagy máshol..
A nyáron az M3-as autópályán találkoztam ezzel a csőrös Transittal, még le is lassítottam, "körbenéztük", most meg feltűnt papírok nélkül a hasznaltauto.hu-n.
Van esetleg valami legális lehetőség itthon üzembe helyezni?
Szia.van egy kis gondom, amikor balra kanyarodok a jobb első kerék felöl kattogó hangot lehet hallani. Szerinted mi lehet a gond? Kerékagy nem lehet mert nem rég lett cserélve....
sziasztok! Van egy 2008-as Sport Transitom és az a jelenség kezdődött pár napja, hogy az utastérbe nem fúj meleg levegőt, klíma megy, ventilátor is megy....biztosítékokból nem találtam olyat aminek köze lenne a fűtéshez, de ha van mondjátok:)
Valakinek esetleg van ötlete mi lehet a probléma?? Esetleg a kapcsoló mögött valami ami elromolhatott?
Hallott már valaki az ozmánbükki adagolo szervizröl? Bosch vp 30. adagolom elektronikáját javitaná,de az ország másik végében vagyok.Véleményeteket előre is köszönöm.
Kérésem lenne 2003-as Ford transit 85 T260-ról.Fényszóró nem világít, fordulatszám mérő ,vízhőfok mérő nem működik.Lehet biztosíték hiba ?Semmilyen leírásom nincs hozzá.Egy pár biztosíték hiányzik.Kérhetnék a biztosíték táblákról kiosztást?
Régebben keresgéltem duplafülkés csőrös Transitot, már letettem róla, hogy akad még valahol olyan ami nincs szétrohadva. De most kaptam egy levelet, amiben egy jó állapotúnak mondott 1975-ös Transitot ajánlanak 5000 euróért. Megérhet ennyit? A hazaszállítás még +1000 euro...
98-as 2.5-ös transitban a műszerfal a8-as lábára fehér-fekete vezetéken megy a jel. Ez elég furán hangzik, de úgy látom hogy a generátor W- kimenete van rákötve közvetlenül.
Boldog tulajdonosa vagyok egy 2007-es, 9 személyes Transitnak 2,2 TDCI motorral. Egy ideje alapjárat környékén hidegen és esős, párás időben leáll. Nem lehet vele ilyenkor tolatni, lassan manőverezni. A lámpáknál azt hiszik, hogy start-stop funkcióm van mert a lassítás végén leáll, pedig visszakapcsolok és benyomom a kuplung pedált. Ha sikerül feltornászni a fordulatszámot 1500 fölé, akkor szépen megy. Hasít a pályán 130-al is. Légtömeg mérő, üzemanyag tank ellenőrzés, szivattyúk ellenőrzése, gázolajszűrő csere, légtelenítés már megvolt.