Ha nagyon fontos az a banknev es cim akkor en azt szoktam csinalni hogy a swift kodra keresek neten es esetleg meg a varosra is. Meg szokott lenni legtobbszor pontosan. Amugy szerintem beirod a banknevet a nevre a varos meg a cimre es csok.
Itt egy csomo dusseldorfi bank, de kene a swift a pontosabb beazonositashoz: http://web2.cylex.de/suche/deutschland/ort-duesseldorf/plz-/l1cy1-d_ort1cy1-d%C3%BCsseldorf-plz1cy1-_name1cy1-bank-s1.html
Megnyertem egy aukciót, Paypallal ki is fizettem. Most látom, hogy a többezer feedbackes, 98.7 %-os eladó megszüntette regisztrációját. Mennyi idő után tanácsos dispute-ot indítani ?
Holnap ki szeretném próbálni a Németországba való utalást Raiffeisen netbankon keresztül.
Igazából minden adatom megvan, kivéve a bankfiók pontos címe. Arról csak annyit tudok, hogy Deutsche bank Duesseldorf. De megvan SWIFT, IBAN, minden ami kell. Szerintetek így el fog menni?
Nekem a problémám épp az, hogy anno a németre reggeltem be. De most szeretném hogyha átkerülnék az angolra mert a sors úgy hozta hogy angolul jobban beszélek mint németül. Tudom hogy mindegy mert mindkét oldalt lehet használni, de engem zavar hogyha levelezek akkor németül jönnek a levelek bizonyos részei. A feedback -jeimet viszont szeretném megtartani. Szóval szerintetek ez megoldható? Ha igen hogyan?
Amerikai ebayen nem küldenek "hagyományos" levelet (csak emailt), azt érdemes próbálni, ha nem jön össze a német. Mindegy, hogy melyikre vagy bejelentkezve.
már egyszer megpróbáltam bejelentkezni egy másik címemen aug 20-a előtt azóta vártam a kódot és semmi nem történt, így ma újra megpróbáltam hátha vmit rosszul csináltam
Segítsetek nagyon kezdő ebay-s vagyokregisztráltam a német ebayra. Ők írták postán küldenek egy kódot amivel teljessé válik a regisztráció. Küldtek egy emailt amiben üzleti szabályzat van, s megköszönték a regisztrációt. Ezzel az emaillel van valami teendőm, vagy csak várjam postán a kódot, ahhoz hogy vásárolni tudjak
Én a dispute nyitást tartom egy lehetőségnek.... Wrong payment please refund szöveggel.....talán még annyit hogy i will send ......@.... és itt beírod hogy hova kellett volna küldened.
kipróbáltad amit irtam, kijött egy kis ablak? KÖZEPÉN körbe szaladgáló golyókkal?
domestic shipping mellet kis kék kérdőjelre pikkelj, ott lesz egy olyan, hogy show/hide options. /kék szöveg/
ott kicsi abalakban legördülő sávban a 3 külföldi, 3 belfldi vagy valami ilyesmi van, azt válasszad ki.
aztán ha akarsz saját szabályokat a combined shipping discountsnál tucc állitgatni, és ugyanazt az internationalnál is, most még nem látsz olyat, de ha megcsinálod fentit, akkor fogsz :)
ha enged elanni, akkor szerintem már eladói a sáttuszod, de nemtom, lehet már a regnél azt csináltad, legkésőbb az aukció utolsó klikkelésénél kiderül :) a péjpált ráérsz akkor megcsinálni, ha bejön az első lé és felszólit rá.
igen,com-os a regem. Még nem emeltem egyik helyen se. Akkor ezért nem engedi hogy módositani lehessen azt hogy hova tudjam küldeni az árut? Most csak az USA-t engedi és nem találom hol lehet pl. a worldwide-re változtatni. Próbaként végigzongoráztam egy árucikk felrakását minden ment csak a fenti dolog nem.
a paypalnál emelni kell az accountodat, de ráérsz az első pénzfogadásnál, eladni igy is tucc. com-os a reged? az ebayon már eladóira emelted a státuszod?
a posta ktg meg: a kis kék kérdőjelre pikkelve lehet olyat, show/hide options, sőt egyéni szabályokat is beállithatsz, hogy mennyi ha több mindent vesz,
/ott asszem a change gombot kell lenyomni./
vagy egyéb marketing fogások :) aztán ha beállitottad, aukciónként bepipálhatod, hogy alkalmazza-e vagy ne, mármint a beállitott postakedvezményeket.
Köszi. Még annyit, még nem léptem feljebb a premier szintre igy tudok -e eladni. A másik, próbáltam az árut feltenni de nem tudom változtatni a ships to : után hogy ne US legyen hanem pl. worldwide.
A gond egyébként ott kezdődött, hogy amikor a vétel után végiglépkedtem a Kaufabwicklungon, akkor az utolsó gomb nem reagált és nem lépett átt a Paypal-be. Ez pech, lehetett egy rövid rendszerhiba eredménye. Ezért ezen az automata rendszeren nem tudtam fizetni. Ezt követően manuálisan utaltam a PayPal-en át, sajnos egy rossz címre.
A most javasolt lépéseken rég túl vagyok. A cancel gomb inaktív, nem lehet visszavonni. Ez a probléma lényege. Az eladó nem tud beavatkozni, hogy visszaküldje. A számlámról már lekönyvelték a pénzt, ami így most a Paypal-nél van valahol egy téves mail címen.
A kérdésem arra vonatkozik, hol kell ilyen esetben a Paypal rendszeren belül a pénz megkeresése és visszaküldése érdekében lépni?
Akkor írj nekik erre a paypalemailjukra hogy refundolják vagy fogadják el fizetésként....a refund után meg tudod küldeni a pásik paypaljukra..feltéve hogy van elég pénzed a kártyaszámládon...ha nincs meg kell várnod míg visszaér.... Ha nem reagálnak akkor nyiss disputét.... Ha nem ez a regelt címük a paypalon akkor vissza kell hogy tudd vonni..és azt nem fogják megérteni hogy miért nem tudod visszavonni.... Detailst nyomva mit látsz a kérdéses tranzakciónál? Elküldheted a mailomra.... Egy nem regelt paypal címre küldés esetén a pontos menete..canceloznod kell. Ha még nem fogadta el az akinek küldted akkor ez a járható....
Tehát azt mondod van cancell gomb csak nem működik??? Próbálj más böbgészőről belépni és nyomjad....ha link van még ott csak hiába nyomogattad eddíg.
Mondom, hogy már nem lehet visszavonni. Azzal kezdtem, de a Cancel gombra nem reagál már.
A cím pedig nem ismeretlen, mert a cégtől sokéve vásárolok. Viszont nem ez a Paypal-nál regisztrált mailjük. Mivel nem adták meg a vásárlást követően az ott regelt címet, ezért küldtem az egyetlen ismert mailjükre. A rendszer elfogadta.
Már megadták a jó címüket, de hogy szerezzem vissza a rossz címre küldött manit? Ez a kérdés. Erre várok választ. Persze írok a Paypal-nek, de hátha tudja valaki a pontos menetét az ilyesminek!
Vond vissza az utalást... Ha nem a paypalemailra küldted akkor a detailsnál cancell payment....még a paypaltól is megkértek már rá akkor csináld ne habozz....a pénzt meg 5 nap mulval kapod a kártyádra vissza.... És legközelebb ne küldözgess ismeretlen címekre :)
A következő esetem történt. Még jócskán benne vagyok, hátha tud valaki megoldást rá!
A Foto-Walser nevű cégtől vásároltam a múlt héten. Sürgős lett volna, ezért Paypal fizetést választottam. A Kaufabwicklungban ezt jelöltem be, el is fogadta a rendszer. Tehettem volna VISA kártyával is, de nem akartam a számok beírásával vesződni.
Mivel minden banki adat szerepelt a Kaufabwicklungban csak a Paypal mail címük nem, ezért megpróbáltam az egyedüli ismert mailjükre elküldeni a pénzt. A rendszer elfogadta és erről a Paypal visszaigazolása is megjött. Más esetben, ha a Paypal-nél nem regisztrált mail címre küldtem, eleve visszadobta a rendszer, nem is lehetett utalni.
Tegnap kaptam értesítést a Paypal-től, hogy szakítsam meg az utalást, mert a címzett nem reagál. De már nem volt aktív a rendszer. Ma reggelre már a bankszámlámról le is vették a pénzt, könyvelték az utalást.
Az eladónak megírtam az esetet, s kértem, nézzen a pénz után, hisz ott van. Azt válaszolta, okuk van rá, hogy ne tegyék nyilvánossá a Paypal címüket. Megadták a jót és kérték, vonjam vissza az utalást és küldjem arra. Nem értik, hogy már nem tehetem, mert elment a pénz.
Szerintük én vagyok a felelős, mert rá kellett volna kérdeznem a címükre az utalás előtt. Így tettem volna, ha nem lett volna sietős az ügylet és ha nem fogadta volna el a rendszer az utalást. Tanulság! :((
Hogyan lehet ilyen esetben a Paypal-től a pénzt visszahívni? Hová írjak? Volt már valaki hasonló helyzetben, aki ismeri a teendőket? Köszönöm.
Ha kérdezek valamit az áruról,akkor azt szépen megfogalmazom, összetett mondatba. Erre mi a válasz? Jó esetben egy szleng,mindenféle tagolás nélküli szöveg vagy rosszabb esetben két szó. Aztán döntsem el,hogy akkor ő mire is gondolt vagy mit is akart. :-(
Nem kéne egy feketelistát vezetnünk az ilyen eladókról, vagy általában a problémás eladókról pl. a topic fenti oldalán? Szerintem nem lenne haszontalan...