Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

aatikaa Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44175

Ha csak a szivacsos jó bele miért hozza az Unix Bárdi stb a simát a  105 jtd hez? Nem is tudtam hogy van szivacsos sose láttam.

Előzmény: bojo (44172)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44174

Ahhoz hogy a turbonyomást rendesen, diagramban lásd, kevés egy márkaszerviz, ők nem tolnak bele félmilliós technikát hogy olyan autóból is kiolvassák, amit az Examiner nem kezel le.

Amúgy a kompressziót sem érdemes mérni, van sokkal jobb, motor állapot diagnosztika, megbontás nélkül mond hengerenkénti állapotot.

Persze nem olcsó, csak gyors, és élő adat a motor minden rezdüléséről.

Az országban max 20 darab lehet. De bárki megveheti.

 

 

 

Előzmény: szg75 (44171)
multidroid Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44173

Milyen fogaskerék van benne az eredeti 5. helyett?

100-110-nél mennyit forog a géped?

Előzmény: multifiat (44166)
bojo Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44172
Előzmény: szg75 (44170)
szg75 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44171

Balu35! Ezek szerint Te is Győr környéki vagy... Te hol javíttatod az autódat? Én eddig a FIAT Riegler-nél, de időnként nem vagyok velük megelégedve és nem túl olcsók.

 

2000-es évj. 1.9JTD-m van, és ők pl. nem tudtak kompresszió meg egyéb diagramokat kiolvasni, csak hibakódokat tudnak. Ez az évjárat tényleg nem tud ilyen adatokat szolgáltatni, vagy csak nekik gyenge a felszereltségük? Pl. turbó nyomást meg néhány egyéb paramétert szívesen ellenőriztetnék, ha tudná az autó központi egysége és lenne vki, akinek van hozzá megfelelő „kiolvasója”, ami diagramokat is tud rajzolni.

Előzmény: Balu35 (44158)
szg75 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44170

Milyen az a "szivacsos" légszűrő ?!  Én még ilyet nem láttam, vki tudna egy fotót küldeni róla ?  Kovács Autóalkatrész-nél lehet ilyet kapni ?

Előzmény: multifiat (44159)
bojo Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44169

Ez szerintem egy termékbemutató videó. Itt a cég, ami azokat a termékeket forgalmazza, amiket beletöltenek.

http://www.lubriroma.com/

Előzmény: multidroid (44165)
babarucu Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44168

Majdnem 5000-ig látni, amúgy tényleg mostohán bánnak vele, brutál dedzsuvás mindene

Előzmény: multifiat (44166)
multifiat Creative Commons License 2015.07.16 0 0 44167

Igen töltenek az első mérés után, hogy miket az engem annyira nem érdekel. Számomra az az érdekes, hogy ilyen mostoha körülmények között megölni nem lehet a JTD motort.

Előzmény: multidroid (44165)
multifiat Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44166

Nem kényeztették a gépet az biztos de 606196Km és 125Le, 217Nm erre mindent lehet mondani csak azt nem, hogy sok vele a probléma! Mihez képest pörög sokat? Az enyém 140-nél Kb 2500 1/min-t forog. ;)

Előzmény: babarucu (44164)
multidroid Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44165

Valami adalékot ebbe is töltenek, vagy motoröblítőt, nem? Mik lehetnek azok a pici flakonos valamik?

Előzmény: multifiat (44163)
babarucu Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44164

Kicsit sokat pörög nem? a légszűrő brutális:) szivacs nélküli és amit betettek az is az

Előzmény: multifiat (44163)
multifiat Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44163

Ha már így összefutottunk tudom ajánlani a kedvenc youtube videómat a "szar fiat dízelről": https://www.youtube.com/watch?v=aAsy98C265A . Fiat Multipla 1.9 JTD 8v 120Mjet, olasz taxi, kicsit leharcolt, nem egy megkímélt szekér. Érdemes megfigyelni az üzemanyagszűrő állapotát is amit kivesznek belőle. A teljesítménypadon járatáskor leolvasható a kilométeróra állás és ha ez még nem elég, utána a mért teljesítmény és nyomaték értéke meglepően magas a gyári adathoz képest, a beleöntött "csodaszerek" nélkül is. :))

Előzmény: babarucu (44160)
multifiat Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44162

A benzines és a dízel légszűrőháza nem egyforma, még nem raktam őket egymás mellé de a cikkszámuk nem egyezik. Sőt az euro2-es és euro3-as dízelek közt is van valami különbség.

Előzmény: babarucu (44160)
multifiat Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44161

Ez nem a szerintem és szerinted kérdése. A Punto 1 ugyanaz mint a Barcetta méretre, színre, szagra cikkszámra. A Multipla, Tipo/Tempra, Bravo/a, Marea ami megint csak egyforma. Nem szükséges ezt mélyebben tanulmányozni. A Punto 2, merev hátsó hidas szilentekkel, a Stilo, Bravo 2 szintén csak ott hidroszilent van. Ezek is tönkremennek egy bizonyos Km után és cserélgetjük őket. Kopó alkatrészek. 

Előzmény: dez1 (44153)
babarucu Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44160

Fasza, előttem és azóta se volt benne szivacsos. A légszűrőházam szerintem nem eredeti, 50-es a belső válla és utoljára faragtam a légszűrő széléből, mert nem fért bele eddig egyik se csak nagyon szorosan vagy becsípve

 

Előzmény: multifiat (44159)
multifiat Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44159

A dízelbe van légtömegmérő ezért csak szivacsosat rakunk bele. A benzinesben nincs, abba jó a szivacs nélküli is. A szivacsos jobban megfogja a finomabb port ami ráégne a hőfilmes légtömegmérőre. Gyárilag is ilyen van benne.  

Előzmény: babarucu (44148)
Balu35 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44158

Tavaly ősszel Győrben 23ezret mondtak nekem.

Előzmény: Cmami (44154)
akosli Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44157

Nekem tavaly 26000HUF volt a csere náluk.

Előzmény: Cmami (44154)
M.Sanyi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44156

ugyanitt motorfelújítás akciósan.

Attól, hogy az olajnyomás megemelkedik a nehezen szivattyúzható vastagabb olaj miatt, még korántsem biztos, hogy az az olaj el is jut minden kritikus helyre, éppen azért, mert nehezebb szivattyúzni.

Marhára nem mindegy, hogy egy kerti slagon víz, vagy beton az, amit át kell nyomni. Utóbbinál hatalmas nyomás alakul ki, de lószar sem fog jönni a csőből.

Előzmény: dez1 (44141)
szg75 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44155

Nekem 2 évvel ezelőtt ugyanígy 31eFt-omba került, "magától" végigrepedt az üveg.

Előzmény: Cmami (44152)
Cmami Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44154

Sziasztok!

Valaki tudna nekem választ adni arra, hogy 2001-es Multipla első szélvédőjének cseréje munkadíjjal együtt mennyiért reális? 30000,- ft körül oké? Köszi a segítséget!

dez1 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44153

Hmmm. szerinted nem tök ugyanaz a csapágy van benne?

Előzmény: multifiat (44147)
Cmami Creative Commons License 2015.07.15 0 0 44152

Sziasztok!

Valaki tudna nekem választ adni arra, hogy 2001-es Multipla első szélvédőjének cseréje munkadíjjal együtt mennyiért reális? 30000,- ft körül oké? 

Degeczi Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44151

Azóta (már jópár éve) mindig ilyet veszek, és nem tapasztaltam hátrányát, a fogyasztást nem növelte.

(és mintha a gyári eredeti első példány is ilyen lett volna)

Előzmény: babarucu (44150)
babarucu Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44150

Azért óckodok tőle, mert ez egy + amit le kell küzdenie a szívóerőnek, ha nem számít tehernek, akkor ezt veszem

Előzmény: Degeczi (44149)
Degeczi Creative Commons License 2015.07.14 0 1 44149

Valaki itt régen (talán Multifiat?) mintha azt tanácsolta volna, érdemes szivacsosat betenni, mert azzal kisebb az esélye, h elkoszolódik a légtömegmérő

Előzmény: babarucu (44148)
babarucu Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44148

Mi a különbség a + szivaccsal ellátott légszűrő, és a sima között?

Előzmény: multifiat (44147)
multifiat Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44147

Az tényleg gáz, hogy ilyet mondott! A Punto 1-é nem ugyanaz csak hasonló. Amivel megegyezik az a Bravo/a, Tipo/Tempra, Marea. Nem azért megy tönkre, mert alul van méretezve, hanem idővel elkopik, a porvédőnél beszivárog a víz, sár stb. Szerintem túlgondolta a témát egy kicsit ha tönkremegy ki kell cserélni ennyi.  

Előzmény: dez1 (44140)
bojo Creative Commons License 2015.07.14 0 0 44146

Benzines, vagy diesel? A benzinesbe a hidrotőkék miatt nem célszerű vastagabb olajat rakni. 

Előzmény: dez1 (44141)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!