Mivel ketten használjuk az autot ezért eléggé fura,de szoktuk állítani az ülést!no de mind1;-)!A felfogatásról tudnál képet felrakni?? Kalocsán a cimet megadod odatalálok a bolthoz,no de ha van webáruházuk akkor még jobb.
Az enyémbe favorit kapcsológombát raktam, az olyan 93 fok körül bekapcsol... Ja és nem vágtam le a gyári sarukat, hanem csak úgy rádugtam. Annyi van benne, hogy egy picit ferdén állnak, mert annak talán közelebb vannak a sarui. De már így van lassan 4 éve, azóta hozzá sem kellett nyúlni.
Az oké,h ha a polcon van ako meg lehet csinálni!Viszont még cikket sem hozzászolást nem találtam,h valaki megcsinálta volna és ezért érdeklődök,h hátha itt valaki már csinlt,csináltatott ilyet,h saját autját szervóssá tette! De pontosan mi is kell hozzá és mennyibe kerülne?
Sziasztok most regisztráltam Soucsek Attila vagyok televízió és videotechnikai műszerész. Jelenleg a Sonyban dolgozom. DSLR fényképezőgépeket és optikákat javíttok. Azért jöttem erre a fórumra mert nagybátyám Feliciája sajnos elromlott. Az olajnyomást jelző lámpa ki villant és sajnos így ment vele. Tudta, hogy így nem lett volna szabad használni de sajna megtette. És megkért engem mert neki nincs internete meg nem is ért a számítógépekhez, hogy kérdezek pár dolgot. Ez egy 1996 68le 1.3 136l a motor típusa központi injektoros motorral szerelt Felicia. Az érdekli hogy kisebb teljesítményű az 55 lóerős motort bele lehet e rakni? Meg hogy esetleg a favorit motor jó e bele? És mit kell figyelni, hogy melyik motort lehet bele rakni. Esetleg valamit tudnátok ajánlani? Előre köszönöm a válaszotokat.
Arra számolj rá hogy a hűtőben érzékeli a hőt ráadásul a visszatérő résznél és a motor hőfoka lényegesen magasabb lesz mint a kapcsolási hőmérséklet amit ráírnak. Szerintem túl nagy nyitási hőmérsékletűt ne rakj bele. 90 fok környéke szerintem elég.
Itt válogathatsz kedvedre: http://skodaalkatreszek.cegvalaszto.hu/alkatreszek/alkatresz/jeladokkapcsolokoninditogenerator/kategoria/hutoventillator-kapcsolo/marka/felicia/tipus/11196/
Köszi az információt, de olyant tudtak volna adni, amin két tűző sarú van, és azt mondták, hogy az a való a Feliciába, lehet, hogy a régebbibe, de nem akartam átalakítani a csatlakozót, szerettem volna megőrizni a gyári megoldást. De lehet, hogy ha nem lesz más, átalakítom. 92-97 fokosat gondoltam bele. Menet közben nekem sincs semmi gondom, csak ha lassan araszolásban megyek.
Viszont eléggé örülök,h más is hozzászól a könyöklőhöz!Ahogy elnézem neked más milyen van mint amilyet lehet kapni! Raknál fel olyan képet is,h hogy van megoldva a felfogatása?? +Mennyiért sikerült beszerezni? A negatívhoz tartom magam mert a barátom teljesen kényelem függő és Ő kapott egy ideig kartámaszt és neki teljesen útban volt az ülés mozgatáskor!Az Ő véleményére adok!Viszont különböző lehetett a kartámasz ezért neked lehet,h nagyobb a hely!
Szerintem a csatlakozót nyugodtan átalakíthatod olyanra amilyenre akarod, nekem se gyárival megy, tán 120-as Skodájé van benne, így hőfokmérő műszer szerint, kb. 95-100 foknál nyit, és jelen időjárási körülmények között olyan 1 perc és visszahűti. Persze álló helyzetről van szó, menet közben soha sem ment még nekem 90 fok felé.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a víz hőfoka városban lassan araszolva felmegy 110ig ott kapcsol a ventilátor, de nem hűti vissza 100-ig sem. Gondoltam, hogy kicserélem a hűtőben a ventilátorkapcsoló hőgombát, de sehol nem találok olyant, ami bent van. Két érintkezős és vw csatlakozós. 2001-es 1.3 mpi motoros a gép. Hol nézem meg? Bár holnapra ígértek egyet, de ha nem hoznának akkor hol lehet?
Szerintem azért tűnnek erősebbnek a Feliciák a hasonló kategóriáj és korú autókhoz képest, mert hiába az elavult OHV vezérlés, de ha jól tudom pont ezen dolog miatt elég kis fordulatnál már elég nagy nyomatékot le tud adni. Így tünhet rugalmasabbnak a többi autónál, nekem a 68 lovas verzió van, semmi bajom sincs vele, az 55 lovast még nem próbáltam, de teszteket olvasva az is meg tudja szorongatni a 68 lovas Suzuki Swifteket. Itt egy link róla: http://www.a5.hu/cikkek/3/33090.shtml A hűtőtakargatást nem tartom jó ötletnek, ha jó a termosztát, meg az egész hűtőrendszer akkor nincs rá szükség, ha ilyennel kell élni az már elég nagy baj.
Imádom ezt a kocsit! (1.3 mpi 40kW, 1999). Most jöttem haza síelésből. 2000 km-t mentem vele, téligumi, 4 személlyel, telepakolva, síbox telepakolva. kb 2/3 autópálya, volt szerpentin is rendesen. Autopályán 120-sszal folyamatosan, ment volna jobban is, de a box miatt nem nagyon akartam feszegetni. 6,2-t fogyasztott. zsír. lehet, hogy én vagyok elfogult, de akkor is többnek érződik, mint 55 lóerő. JA és a másik. Lengyel termosztát jól működött, szépen beállt folyamatosan 85 (-10 fokban) -88 (+10 fokban) fok közé. DEEEE!!: odafelé beraktam egy kartont, ami kb a hűtő 1/3-át takarta ki. A szerpentinig nem is volt gáz, de ott már nagyon be voltam szarva, hogy találjak egy megállóhelyet, aztán dobtam ki a picsába a kartont, mert folyamatosan 100 fokon volt, és nagyon nem akart lejjebb menni. Szerencsére nem lett semmi baja a motornak, de többet nem teszek be kartont, az biztos, és nem ajánlom senkinek sem. megborítja az egészet. Amúgy meg karton nélkül is ugyan az a hőfok volt autópályán. Azért van a hűtő, hogy hűtsön. Télen is, nyáron is. Én személy szerint csatlakozom a jó termosztátot be, kartont ki klubbhoz.
Hát meglepődve olvasom az anti karfa hsz.-eket, szerintem meg pont hogy jó bele nagyon kényelmes jó vezetni ha bent van. Az ülés hátra megy tőle, a támla döntés nehézkesebb, de nem vészes egyáltalán!!
A Generátorom amióta megvettem az autót halványan vibrál alapjáraton,ennek már három és fél éve!! Még nem ellett meg,nincs is semmi hangja,nem tudom miért csinálja mondjuk nem is nagyon érdekel addig amíg meg nem áll!!
A Váltó kulisszát meg lehet csinálni olyanra,hogy ne legyen semmi lötyögése,és hogy közelebb kerüljenek egymáshoz a sebességek!! Csak így az a baj hogy feljebb jön a váltókar,illetve a váltó box helyén egy vas darab lesz látható! Ez ugyan az a megoldás amit a verseny Feliciákban alkalmaznak,az a neve hogy emelt kulisszás váltó!!
Különben nagyon jó kis megoldás,egész más vezetési élményt biztosít!!:)
Üdv urak. Az a problémám lenne hogy a kocsi ( 2000év 1,3 MPI )- hidegen nagyon nehezen indul be, körülbelül a 2,3-dik indításra sikerül beindítanom . Először benzin szűrőre gyanakodtam de a csere után sem lett jobb :S gyertyák jók kb 5000km-van bennük . Mi lehet a gond , mit nézek meg ?? Válaszaitokat előre is köszönöm
A feliciákban eleve is nagyobb a holtjáték mint más autókban... De ha alábújsz akkor fogod látni, hogy a váltókar alatt egy konzol vagy mi. Amit ha leszerelsz és szétszedsz, akkor találsz benne két talán négyszögletes alaku műanyag alkatrészt, amely idővel meg kopik. Szóval, ha azokon fordítol, akkor lecsökkenhet a kotyogás.
De olyat is hallotam már hgoy valaki a házat egy kicsit összébb ütötte...
Na meg cserélni is lehet kompletten... ha nem akarsz buherálni.
Engemet is lebeszéltek!Pontosítok lebeszélt a barátom aki kipróbálta a kartámaszt!Én bízok benne,de ha véletlenül beakadok az Obiba akkor alaposan szem ügyre veszek egyet!