Ha alapból lefolyik akkor szét kell szedni,és egyáltalán nem tesz jót neki a letapadt gyűrűvel való járatás,gyorsan abnormális kopás lesz belőle...szed szét pucold ki,nem olyan nagy trükk az.
B-Csabi. Szerinted meddig érdemes a fékolajjal kísérletezni?Pár napja már áznak a dugattyúk,hatása van azt már látom de az egyik hengerből még mindig lefolyik a fékolaj is, várjak még vele vagy már nem úszom meg a bontást?Nagyon kíváncsi vagyok ha elindítom ismét mennyi kartergázzal megy az előzőhöz képest így.
Akkor ha úgy adódik, hogy elmegyünk megnézni, örülnék, ha eljönnél velünk, és ránéznél. Több szem, mégiscsak többet lát. Ha megyünk, akkor a jövő hét elején valamelyik nap.
Én valami olyasmin agyalok hogy kiszedem a porlasztó házakat és öntök minden hengerbe egy pár dl brigéciolt a az erősebb faját had dolgozzon pár napig mert olaj sincs most a motorban kárt nem csinál ha lefolyik is.Ez még mindig olcsóbb lenne (ha segít) mint szét robbantani a bontatlan motort.
Segítségetek vagy bármilyen okos hozzászólást megköszönnék a következő problémámra.Vásároltam a közelmúltban egy öreg IH (International)traktort ami már kb 7 éve ált az osztrák paraszt fészerében.Ott helyben nem tudták beindítani de idehaza kis segítségel (behuzatuk)elíndult ugyan de iszonyatos kartergázzal jár.Ennyi állás után szerintem a dugattyú gyűrűk letapadtak és ez is okozhatja a problémát.
Kérdésem az volna lehet-e ezzel a problémával külsöleg valamit kezdeni vagy csak a motor megbontása segíthet????
6245-ös Zetor lenne mostanság kilátásban!Tényleg jó állapotú gondos gazdája van rendszámos 4év műszakival 2 milla lenne az ára!Kérdésem lenne,hogy egy ilyen trakiért jó ár lenne e? Másik kérdésem,hogy erdőn laptikázásnál amelyre 2.5 köbméter fa férne rá jól muzsikálna e!Meg persze egy kis huzatási munkálya is lenne az erdőn!