Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lkcar Creative Commons License 2013.04.08 0 0 49387

Hello

 

Köszönöm válaszod!

Akkor nem tudom nekem egy 2010/11 havi 3T van, Comfort felszereltség, ez a fapad a superb ben.

Még tükörbehajtás sincs benne. (abs, asr, esp, tempomat, automata fénysz, esőérzékelős anlaktörlő kb. ennyi)

Az automata fényszóró csak sötétben kapcsol be? Ha 90km felett megy az autó akkor nem?

 

 

Előzmény: Törölt nick (49386)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49386

Az enyém sem multikormányos volt.

Maxidot meg szériában bent volt (Ambition)

Előzmény: lkcar (49385)
lkcar Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49385

Hello

 

Nekem nem multikormányos van.

De nálam nem működik.

Álítólag csak akkor működik ha valami MAXIDOT opció megvan.

Vagy mindegyik superb esetén működnie kell?

 

 

Előzmény: Törölt nick (49384)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49384

Pedig ez működik! Nálam legalábbis működött.

Előzmény: lkcar (49377)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49383

Akármit is nyomsz hosszan, csak álló helyzetben fog működni!

Menet közben hiába!

Előzmény: lkcar (49377)
bambi942 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49382

a csomagtérzár mikrokapcsolója megadta magát???!!!!

Előzmény: mikiradio (49381)
mikiradio Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49381

Sziasztok!

 

olyan problémám akadt a 2007-as superbemmel, hogy tegnap észrevettem hogy nem világít a csomagtérvilágítás, és a belső világítás sem. Azt gondoltam valami biztosíték kiégett. Végignéztem az összes biztosítékot, müszerrel megmértem, mindegyik jó.Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma?

Airbag. Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49380
bigjohni Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49379

Megfeledkeztem róluk, bár talán csak azért mert felénk ők sem cserélik 2-3 évente.

Előzmény: ckerti (49376)
bigjohni Creative Commons License 2013.04.07 0 0 49378

Szerintem multikormányos autónál az "A" gomb hatástalan, ott a "C"-t kell megnyomni.

Előzmény: lkcar (49377)
lkcar Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49377

Sziasztok

 

Egy kis segítséget szeretnék kérnék.

 

A leírás szerint van egy főmenű a kijelzőn.

Ezt hogy lehet előhozni?

A leírás azt írja hogy az ablaktörlő működtető karon a billenőkapcsolót lefelé töb mint 1 sec ig nyomni kell.

Nekem viszont semmit nem csinál erre.

 

előre is köszi.

ckerti Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49376
Ahányan céges autót vesznek a drágább kategóriából :-)
Előzmény: bigjohni (49375)
bigjohni Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49375

"akik úgyis lecserélik a kocsit 2-3 évente amikor frissítés jön"

Ők vajon hányan vannak? :)

Előzmény: ckerti (49370)
bigjohni Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49374

DoQ

(lavóros jupiszi/55)

Előzmény: www.octinfo.com (49372)
lkcar Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49373

Sziasztok

 

Ezt ismeritek?

Esetleg nincs meg valakinek?

 

 

www.octinfo.com Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49372

Ez a műsor most hol van, melyik csatornán?

Előzmény: bigjohni (49367)
www.octinfo.com Creative Commons License 2013.04.06 0 0 49371

Igen, sajnos ilyen egyértelmű dolgok sem mennek bizonyos szerelőknek, minthogy "nem teszünk olajos nívópálcát gumi alkatrészre". Amint tudtam, letöröltem de a foltot meg tudnám ma is mutatni rajta.

Egyszer nem voltam ott a kötelező szerviznél és este 5-kor a kereskedés udvarán én törölgettem a fékolajat a tartályról meg mindenhonnan, ahová került. Persze a szerelők már sehol nem voltak, én meg csak akkorra tudtam odaérni a munkából.

 

Vezérlés csere volt és direkt vittem fagyállót, hogy azt öntsék be, nem azt amit valamilyen éppen kéznél lévő mocskos edénybe engedtek le. Ettől függetlenül mindig azt akarják visszaönteni. Most is tiltakoznom kellett, mert állítólag tiszta volt, én meg láttam benne úszkálni egy 3cm x 0,5cm-es fekete valamit... Inkább ne.

 

Olajsáros csavarhúzóval nem pattintunk ki műanyag burkolatot a tetőkárpitból. De mégis. A helye többszöri suvickolás után is látható.

 

És még mennyi példát tudnék mondani.

 

Én is dolgoztam szervizben, ahol más emberek értékes műszaki berendezését javítottam és ha kellett, akár újból szétszedtem hogy nehogy porosan, vagy ujjlenyomattal adjam vissza. (Plusz még lepucoltam az eddig rajta lévő mocskot is.)

 

Ki mennyire igényes önmagával és a munkájával szemben. Ez nem pénzkérdés.

Előzmény: Törölt nick (49339)
ckerti Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49370
Értem amit mondasz, csak nem mindig értünk egyet :-)
Szerintem alapvetően 3 irányt lehet megkülönböztetni az autóvásárlók között.
A egyik aki nem ért a kocsihoz, de nem is érdekli, neki elég annyi a kocsiból, hogy tudja hol kell, tankolni, menjen ha mennie kell, és nem kellenek a csicsa-micsák.
A másik csoport aki ért a kocsihoz, szereti, érdekli, ők megnézik a részleteket (pl. Ajtóhatároló kialakítása :-)), és pont ezért nem szeretik a mostani tendenciát, ahol az olcsó gyártás és a tervezett avulás a vezérelv.
A harmadik csoport aki -ahogy telefonban is- a legújabb technológiát keresi a kocsiban,, élvezi ha sok a gomb es a kapcsoló, rezeg a kormány ha kitér a sávból, az autó kapcsolgatja a távfényt, masszirozza az ülés ...
A gyártók igyekeznek kiszolgálni az első es a harmadik csoportot, mert a második elég kicsi, és nem lehet úgy folyamatosan növelni az eladásokat, ha mindenki 10 évente cseréli csak le a "vasalóját".
Akkor amikor a Superb 1. gyártásban került, fontos volt a Skodának -pontosabban a VW-nek-, hogy megbízható, tartós kocsi legyen, mert be kellett futtatni a céget.
Most már elismert márka lett, de magasabbra pozicionálni árban, presztízsben -és magasabb profitot elérni- csak a 3. cél csoportnak megfelelve lehet, akik úgyis lecserélik a kocsit 2-3 évente amikor frissítés jön (a telefonjukat meg 6 havonta vagy amikor az Apple megtalálja az S betűt is).

Most olvastam viszont ezt a cikket:
http://skoda.stipistop.com/2013/04/04/ujabb-piros-pont/
Ezek szerint azért az elektronika is bővült.

Persze mindez csak magánvélemény és lehet, hogy tévedek is, de én így látom.
Jó lenne persze modern motorral frissen gyártva megvenni egy 96-os Audi A6-ot, de olyan kocsi már nem lesz, mert utána senki nem cserélné le egy modern "műanyag" autóra.
Előzmény: bigjohni (49367)
409 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49369

Előfordul.  :-)

Előzmény: Donibcsi (49366)
409 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49368

Hogy többször-e, azt nem tudom, de most is pont azt láttam, mint máskor..... ezt:

 

  :-)

Előzmény: Törölt nick (49364)
bigjohni Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49367

OFF (1kicsit)(talán)

 

„Belül jó az új kormánykerék, de hiányolom a fejlettebb navigációt és az O3 vezetési segédeit.
Nem mintha azokat megfizetném, de a csúcsmodell jelenleg "butább", mint a húzó modellnek szánt, nagy darabszámban forgalmazni kívánt közép kategóriás típus.”

Szerintem ez probléma.

Simán el tudom képzelni, hogy 1976-ban amikor valaki az új zőccséges merciével próbált beparkolni, akkor azon filózott, hogy miért nem csinál valaki valamilyen herkentyűt, ami lehet zöld, vagy akár lila, kicsi vagy szögletes….. Igazából mindegy, csak segítse egy kicsit a brutális vas kormányzását, annak érdekében, hogy ne olvadjon rá a nájlonpóló mire eltekeri az igencsak nehéz kormányt. Ez így rendben van.

Nehezen tudom elképzelni, hogy 10 évvel ezelőtt valaki, miközben 240-el hasított a fantasztikus A8 V8-al az autópályán, kripta csendben, azon filózott volna, hogy bárcsak kitalálná már valaki azt a csipogó biszbaszt ami jelez, ha elhagyja a sávot (miközben pl. buzerálja az okostelcsit) vagy milyen jó lenne ha felismerné a táblákat (helyette).

Csak egy dolog nem pusztul el. Ami nincs beépítve.

(Gömbcsukló, féktárcsa, kipufogó …… van utángyártott. 200e Ft-os „dobozka” sosem lesz)

Egy másik fórumban írta valaki, hogy sokkal jobban járt az, aki öt évvel ezelőtt vett egy öt éves autót, mint az aki öt év múlva fog vásárolni egy szintén öt éveset. Ez kétségtelen.

Mondom ezt akkor, amikor a telefonod szarnak számít, ha nincs benne kétmagos 1.5GHz-es proci 1G RAM-al. (Néhány éve az asztali gépem sem tudott annyit, mégis jó volt.)

Pont tegnap láttam egy TC. műsort. (mást nem vagyok hajlandó megnézni. Pl. a Gyulai féle mezőnpörgős, kevéstárolórekeszes igénytelen műsortól kiver a víz)

Csípem a Bazsót és a Winklert is. Van egy agyonhasznált VHS kazettánk tele TC. adással, amit néha megnézünk a fiammal. (Emlékszem egy műsorra, azt viszont nem lelem sehol.  Mégpedig amikor az A8-al kilinccsel előre repesztenek. Talán Walter Röhl mutatta be a tudományt. Remélem TC. műsor volt. :) )

Tegnapi műsorban Gábor egy Volvo P1800-t mutatott be. Nagyon megfogott. Szerintem fantasztikus műsor volt.

 

8 és 10 perc között elhangzottakat akár mondhattam volna én is, annyira egyetértek vele. Sajnos.

Sajnos, mert így nem olvadok el a mai műanyag „vackoktól”, pedig mennyivel jobb/könnyebb  lenne ellenkező esetben.

Előzmény: ckerti (49354)
Donibcsi Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49366
Gondolom volt mar ilyen:)
Előzmény: 409 (49363)
Donibcsi Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49365
Ma mar mindenki kesztyuben dolgozik. Aki meg nem, az nem valo auto kozelebe.
Előzmény: Törölt nick (49364)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49364

Fogadjunk, hogy tegnap többször ránéztetek a kezetekre munka közben.. :-)

Előzmény: 409 (49363)
409 Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49363

Na igen. Ilyenkor lehet látni, hogy a tévedhetetlenségbe vetett hit mekkora melléfogásokat tud okozni.

Előzmény: Donibcsi (49362)
Donibcsi Creative Commons License 2013.04.05 0 0 49362

Én csak "közvéleménytkutattam"

Előzmény: 409 (49361)
409 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 49361

Konkrétan a levegőszűrő fogdosásra kérdeztem rá, és mondtam is, hogy mindössze kíváncsi vagyok az indokaira. Elmondta, ennyi. Nem kell ezt túlragozni és a fél világot példaként felhozni.

Előzmény: superbfanatic (49360)
superbfanatic Creative Commons License 2013.04.04 0 0 49360

 

Üdv!

Valaki szereti az apás-szülést valaki nem, de a feltételt mindkettőnek biztosítani kell szerintem....(Nekem az első és utolsó márkaszervizes látogatásomnál 5(!) liter olajat akart a szaki beletölteni és ha nem erősködök bele is teszi.)

Előzmény: 409 (49358)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.04 0 0 49359

Látom a dolog lényegét nem értetted meg.

 

 

Előzmény: 409 (49358)
409 Creative Commons License 2013.04.04 0 0 49358

Igazad van, tényleg szar a példa..........

 

Ezt a koszos kéz dolgot erősen túlbonyolítod, meglehetősen életszerütlenek az elképzeléseid. (mármint a kézen lévő anyagokat illetően) Mindazon túl az a motor a kartergázzal keveredett visszavezetett kipugázból nagyságrendekkel több és folyamatos szart kap és eszik meg mint amit akár 10ezer koszos kéz is képes lenne okozni.

 

 De félre ne érts, nincs nekem semmi bajom azzal, hogy Te ezt így szereted és várod el. Mindenkinek megvan a maga keresztje. :-)

Előzmény: Törölt nick (49357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!