Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.08.16 0 0 31535

Előrebocsájtom: Nem vagyok szakember!...

 

Ha jól emlékszem a GL modellekben nem volt szervó, a GLX-ben volt!

Szintén emlékeimben rémlik fel, hogy talán HCS kolléga "szervósított" egy Wagont utólag. Valami olyasmi rémlik, hogy a Wagonnak elektromos a szervója, s a helye már a GL modellekben is megvolt...

Előzmény: r.tonyo4 (31534)
r.tonyo4 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 31534

most kiderült, hogy a nemrég vásárolt WagonR+ ban nincs szervó.

A kereskedő szervósan hirdette, de a személyes szemrevételezéskor megemlítette, hogy kicsit gyenge a szervókormány, azt lehet, hogy meg kellene nézetni. Én nem is gyanakodtam, mert volt szervó nélküli autóm, és azt nehezebb volt tekerni, mint ezt, hiszen ennek könnyű az eleje. Meg GLX, klíma, abs, pont ez ne lenne benne. Most persze kiderült, hogy nincs, és tényleg voltak ilyen változatok

Zizi6785 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 31533

Köszönöm szépen a választ! 

Előzmény: stegere (31532)
stegere Creative Commons License 2017.08.14 0 0 31532

Szia.  5-6 dl-t töltcs bele...10 perc múlva nézd meg....

Előzmény: Zizi6785 (31531)
Zizi6785 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 31531

Sziasztok!

 

Tudja valaki mennyi az olajmennyiség a pálca min. és max. jelzése között?

Tehát ha az alsó jelzésnél van a szint, akkor mennyi olajat szabad beleönteni?

Köszönettel előre is!

MadRabbit88 Creative Commons License 2017.08.13 0 1 31530

Én kétoldalt benyúltam lapos csavarhúzóval. Nekem már egy JVC volt benne sima CD-s,aminek nem volt jó CD-s része. Szal ezt kikaptam, és beraktam egy MP3-as USB-set. Próbáld meg először az egyik oldalt aztán másikat és egy kis cseszegetés után kijön egy kicsit onnan könnyű kihúzni.

Előzmény: Törölt nick (31529)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.13 0 0 31529

Sziasztok. Nemrég vettem egy Wagon R-t, rádiót tennék bele, de a takarólemezt nem tudom eltávolítani. Szerintem még a gyári lehet, bár 15 éves. :P Hogy lehet azt a vackot leszedni? Az alsó részét ki tudom feszegetni, ott van két fül, de felül sehogyan se jön. Ha feszítem nagyon törni akar. :-/

AndrewBlase Creative Commons License 2017.08.04 0 0 31528

Nem tudom, mit értesz szalonár alatt. A lényeg, akkor is ennyi lett volna, ha beviszem a kocsit a műhelyükbe, meg akkor is, ha ők jönnek ki. Szóval ők jöttek helybe. De "hivatásosok", ha erre gondolsz. Még tréFÁS számlát is kaptam.

 

Sajnos nekem muszáj volt cserélnem. Kedden voltam vele Bpesten, akkor kaptam a "képembe" a kavicsot, ami elsőre egy 3 cm-es hullámos repedést generált, majd rá fél percre megindult lefele, kicsit később meg még két irányba felfelé. Így hamar lett egy szép fejreállított merci csillagom a szélvédőn, az orrom előtt. 

Előzmény: GeriSoft07 (31526)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 31527

Szélvédő nekem is cserés lesz lassan. Én 20000 ft-ért tudok, aki megcsinálja. 3 db kavicsfelverődésem van.

Előző tulaj már javíttatta, de sajnos már nem lehet. Voltam szélvédősnél a Pólusnál, azt mondta,hogy nem tudja megcsinálni,de lehet azért mert mondtam,hogy 20000ft-ért cserélik komplett szélvédőt.

Igazából engem nem zavar, nem is foglalkozok vele,amíg meg nem reped. Ha keresztbe reped akkor kicseréltetem.

Jövő júniusig van műszakim majd lehet akkor,ha nem megy át pontok miatt. 

Előzmény: AndrewBlase (31525)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.08.04 -1 0 31526

Ez szalon ár? Én egy mezei autőüvegesnél cseréltettem anno, de igaz 2013-ban

Előzmény: AndrewBlase (31525)
AndrewBlase Creative Commons License 2017.08.04 0 1 31525

"és vételkor cseréltettem szélvédőt, mert a bal oldalon ázott, meg el volt repedve, azóta nem repedt, de a jobb oldalon néha ereszt, 15.000 egy szélvédőcsere, ha ez fontos :)"

 


Nekem ma cseréltek szélvédőt, beépítéssel 25000 Ft, + 4500 Ft a beépítőkeret. :(

Előzmény: GeriSoft07 (31485)
JRevai Creative Commons License 2017.08.04 0 0 31524

Akkor te nyilván nem tartozol azok közé, akik tehetik.

 

Hidd el, sokan igazából megtehetnék... persze, nem mondom, jár némi áldozattal. Én hála Istennek 90%-ban megtehetem (ha nem gyártok indokot rá miért nem), és szégyenlem is magam abban az 1-2%-ban, amikor valójában csak fáradt vagy lusta vagyok kerékpárra ülni.

Előzmény: sanyooo1 (31523)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.08.02 0 0 31523

"városban pedig kultúrember nem jár autóval (ha teheti)"

 

Napi 50-120 km-t megyek a fővárosban és környékén munkámból adódóan. Tudsz még ilyen hülyeségeket mondani? 

Előzmény: JRevai (31520)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.08.02 0 0 31522

MInden Agip kutat felvásárolt a MOL. Egy kis idő kell mire a design egységes MOL lesz. Lehetséges, hogy átmenetileg nem lehet Green kártyával fizetni, de a legjobb ha bemész és megkérdezed még tankolás előtt. Nem tudom meddig tart az átmeneti időszak, de elég régen felvásárolták őket. Az is lehet, már mindent elfogadnak, csak a weboldalon nem frissítették az infót. Esetleg a MOL ügyfélszolgálata meg tudja mondani mi a helyzet. 

Valóban nincs semmi külön díja a kártyának. A kedvezmény úgy történik, hogy tankoláskor a teljes összeget vonják le és a hó végi záráskor az engedményt úgymond visszateszik a kártyára. Kártyával a gépi autómosás díjából is 10 %-ot elengednek. Én tankoláskor szoktam feltölteni. Van amikor 2-3 tankolásra elegendő összeggel. Van egy weboldaluk is, ott az egyenleget is meg tudod nézni, valamint limitet beállítani. Ha az alá esik az egyenleged, akkor e-mailt küldenek. A sima Green kártyánál azt hiszem 5 kutat lehet megjelölni ahol a kedvezményt igénybe tudod venni. Autóklubos Green kártyával viszont az összes MOL kútnál. Igaz, itt a klubtagságnak van díja, de a plusz nyújtott szolgáltatásokkal ki lehet hozni nullára a díjat. 

Előzmény: MadRabbit88 (31521)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.08.02 0 0 31521

Hello! Megigényeltem a MOL Green Card-ot.

Akkor tényleg ingyenes, semmi egyéb költsége nincsen?

Csak feltöltöm, és maximum banki tranzakciót fog nekem pénzbe kerülni?

Az baj,hogy kinézett benzinkút MOL Csömöri út (volt AGIP) , hajnalban is nyitva van, ha MOL oldalán leszűrök, és kiválasztom,hogy green card, akkor azt benzinkutat nem dobja,hogy lehet fizetni green card-al.

Lehet az,hogy némelyik volt AGIP kútnál nem fogadják el?

 

Remélem itt van prémium benzin.

Ciki lenne,ha tankolnék, fizetnék green card-al, majd közlik bocs nem lehet és se pénz,se bankkártyán nincs nálam lóvé :D

Azért néztem ki azt,mivel arra megyek, meg jövök is haza, és szeretem tankolást hajnalban elintézni, mivel akkor megyek dolgozni,kúton rajtam kívül csak a személyzet van :D

Előzmény: Landsmann_ (31503)
JRevai Creative Commons License 2017.08.01 -1 0 31520

Hát lehet, hogy te véletlenül gyilkolod a motort, de én értek hozzá. Sokkal jobban tudom csinálni a nyomatékillesztést, mit bármilyen gép. Mert nem csak a motort ismerem, de a saját szándékaimat is... amit egy gép soha nem fog.

 

De egészségedre. Nyugodtan élvezd csak nyugodtan... én nem örülök, ha lassan mindent megcsinálnak helyettem. Addig tudom, hogy élek.

Egyébként marhaság. Országúton kb. soha nem kell váltani, városban pedig kultúrember nem jár autóval (ha teheti). Akkor miről beszélünk?

Előzmény: GeriSoft07 (31519)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31519

No meg a motort se tudod legyilkolni, mert elvált a váltó

Előzmény: sanyooo1 (31517)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31518

Dieselmotor hajóba, traktorba, kamionba való, nem személyautóba. 

Előzmény: GeriSoft07 (31516)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31517

A hagyományos "bolygókerekes" amerikai váltó sohasem ment tönkre. A többire én sem esküszöm, de a módszerváltás óta lecserélődött autópark magával hozta a balasetek számának erős csökkenését! Ha ezt megfejelnénk az "autómata váltó" széleskörű elterjesztésével, rengeteg ember élhetne tovább, nem kéne meghalnia baleset által. Én az autórádiót is balesetmegelőző eszköznek tartom. 

Előzmény: GeriSoft07 (31516)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.08.01 -1 0 31516

és megdöbbentő, hogy az emberek félnek az automatától, mert "ha tönkremegy, mennyibe kerül"

Egy átlagos hidraulikus váltó 400-800e, egy dsg féle ok 1-1,2mFt is lehet

de a kézi váltó ha tönkremegy? volt szerencsém, kuplung kinyomó csapágy + tárcsa + kettőstömegű cseréhez egy dci motornál, fél milla volt majdnem szereléssel.

és a váltóhoz még nem is nyúltak

Előzmény: sanyooo1 (31515)
sanyooo1 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31515

Azért az megdöbbentő, hogy a gyártók pár dollár spórolásért még mindig a kéziváltós kocsikat tolják Európában! Jó 30 éve olvastam, vagy régebben, hogy Japánban (már akkor) a motorkerékpárok is automata váltósak. 

Előzmény: MadRabbit88 (31514)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31514

Már ha abból indulunk ki, hogy mai fiatalok között egyre többen tesznek automatára jogsit. Igaz így korlátozott a jogsi. Ha szülőknek is automata autója van, gyerek is vezetheti néha, akkor az biztos,hogy nem fog átszokni manuálisra.

Nekem igazából mindegy mivel megyek. Mindkettő ok manuális, automata. De választanom kell, akkor automata. Igazából BP-n belül mozgok dugo miatt nagyon jól jön. Na de téma off. Mert nem a Wagon R-ről van szó.

Előzmény: giornalista (31513)
giornalista Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31513

szerintem átvált majd a trend. az automata lesz az alap, és a lelkes szubkultúra, aki hajlandó megfizetni, kérheti kézi váltóval a kocsiját. láttunk már ilyet az autóiparban.

Előzmény: JRevai (31512)
JRevai Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31512

Ilyesmire gondoltam:

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2017/07/07/mostantol_johetnek_a_kezivaltos_hibridek/

 

Persze nem tudni mire harapnak rá a gyártók. A technika mindenesetre már jó ideje készen van.

Előzmény: giornalista (31511)
giornalista Creative Commons License 2017.08.01 0 0 31511

kizárt, hogy megváltozzon ez a trend :)

 

ezeket az autókat nem élmény vezetni, hanem közlekedni kell velük. oda meg automata kell

 

az élményhez nem, de azt máshol kell keresni, nem hibridéknél. jól is van ez így, szerintem.

Előzmény: JRevai (31506)
JRevai Creative Commons License 2017.07.31 0 0 31510

Egészségedre.

Nem vagyunk egyformák.

Nekem a vezetés - mint utazás és mint gépészkedés is - örömforrás volt és remélem az is marad mindvégig.

Persze, ha a 7-est buszt vezetném napi 8 órában, én is másként gondolnám. Talán.

Előzmény: MadRabbit88 (31508)
Inc.corp. Creative Commons License 2017.07.31 0 0 31509

Azzal számolj a több féle variációk kipróbálásánál,hogy becsapós lehet a tapasztalás.Mivel az első feltételezhetően jobban működő üzemanyag kiatakarítja az esetleges lerakódásokat stb.,így a következőknél már nem vagy alig lesz érezhető a különbség/javulás.Valamint ehhez megtett km is kell,variációként min.1500-2000km.Mire a végére érsz,eközben változnak az időjárási körülmények amik megint csak bezavarhatnak.Nekem most volt egy viszonylag sűrűbb, 2500km/hó időszakom az átlag 800km/hó-hoz képest 3hónapon keresztül,így hamar előjöttek a különbségek.

Előzmény: MadRabbit88 (31507)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 31508

Én magamból indulok ki, amíg ki nem próbáltam az automatát addig nem is kellet volna, most meg már rosszul vagyok,ha manuálissal kell mennem :D

Első alkalmam az volt amikor saját automata Wagon R+ -om után beültem egy manuális öreg swift-be. Motor indít majd automatikusan ráálltam fékre :D Nem tettem még sehova váltót,akkor szembesültem, jah kuplung meg berakni egyesbe, kézi kienged :D

Előzmény: JRevai (31506)
MadRabbit88 Creative Commons License 2017.07.31 0 0 31507

Megpróbálom minden változatot. Mol, OMW, prémiumbenzin kategória, és külön adalékanyaggal, a Lukoil 95-öst.

Előzmény: Inc.corp. (31505)
JRevai Creative Commons License 2017.07.31 0 0 31506

Volt és lesz is manuális hibrid (olcsóbb, egyszerűbb és az európai ember számára is elfogadható).

Fogalmazzunk úgy, hogy jelenleg a legelterjedtebb hibridek automaták.

De ez a trend megváltozhat - szerintem meg is fog. Bár, hamarosan az övezetés alap lesz az átlagos autóknál, az meg nem fog menni automata nélkül.

Előzmény: MadRabbit88 (31501)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!