1.9 td kombi, átszakadt a bal első gömb, párban lett cserélve. Az első benyomás az volt, hogy a hátulja rugózik ugyan, de az is csereérett lehet mert keménynek tűnt az új gömbökhöz viszonyítva. Viszont rövid használat alatt kiderült, hogy túl lágy az eleje, mert jó úton olyan mint a hajó, rosszabb úton meg annyira beleng, hogy felfelé is kirugózik teljesen. A kérdés az lenne igazából, hogy garanciába csere a gömb, vagy tölteni kellene ami azért érdekes lenne új alkatrész esetén.
Azért folyik, mert az adagolón belül, a toronyban van egy tengely, aminek a tömítésénél átereszt és gázolaj kerül a toronyba. Tömítést kellene cserélni, de akkor már érdemesebb komplett szettet cserélni vagy cseréltetni.
Még annyit, hogy az igekötőt (esetedben a le-t) egybe kell írni az igével, tehát nem "le maradt" hanem "lemaradt".
üdv mindenkinek kérdésem az lenne hogy a képen piros nyíllal jelölt gumi csonkon miért szivárog gázolaj? mi lenne ez? arra rá jöttem hogy a membrán alól szivárog ki a dízel. ez természetes vagy hiba? előre is köszönöm
Én még múlt nyáron megcsináltam a leírás alapján a tempomattot. Annyi különbségel, hogy szereztem egy multikormányt és arról akartam vezérelni. A meglepetés akkor jött, amikor engedélyezteteni akartuk az ECU-ban. Sajnos nem sikerült. A Citroen-es progi fel sem kínálta a kiválasztást, a Peugeot-os már igen, de hiába lett engedélyezve, nem "maradt úgy". Ha újra rámentünk akkor is azt mutatta, nincs engedélyezve. Így több mint egy éve ki van építve a tempomatom, de nem használható. :(((
Egy kis segítségre lenne szükségem. Van egy 96-os 1.6i xantiám és menet közben erőtlenné vált majd megállt. Elvontattuk egy helyi szerelőhöz, megnézte, majd azt mondta ac pumpa hiba, mert a reteszek jók. Haza húztuk, vettünk bele alkatrészt majd kicseréltük. Ugyan úgy nem indul. Valami ötlet valakinek lenne? Van benne kódos indítás, valamint riasztó is. (caesar márkájú). Mielőtt kihívnánk a szakit, megkérdezlek titeket hátha van valami jó tanácsotok számomra. Köszönöm előre is!
Szia bocsi.Igen megoldodott kèsz lett a gèp a villanyász azt mondta hogy a kábelek közül rengeteg csere mert elvolt porladva rajtuk a szigetelès,a motorvezèrlő volt rossz mègpedig valami olyat mondott hogy nem èrzèkelte hogy forog a motor mikor inditózott az ember.De ügyi volt a pali mert ugye vittem egy bontott ecut ès a règiből meg a bontottból csinált egyet.
A jobb állapotú EUrovan 1 széria drágább, pedig jó 5 évvel idősebb!!(Eurovan 1=Evasion, Eurovan 2=C8)
Ez az Espace ellenlábasa lett volna, de a luxust kicsit túltolták, emiatt elég bonyolult lett.
Haverom, vett egy 2.2 HDi-t, de 10 l alatt nem fogyasztott, akár város, akár autópálya. Ő ímádta, de kapott cégest, és eladta. Nem tudta volna fenntartani, és kihasználatlanság miatt adta el.
Bélát kérdezd, mert ő vett egyet, pár éve, de nem követtem utána az eseményeket a fórumon!