Nem mintha eddig bárkinek is hiányzott volna ez a topic, de gondoltam hátha egyszer véletlen összehozza a Z3 tulajokat, esetleg némi tapasztalatcserére, csináld magad javítási tippekkel, stb. Nem tudom, lehet hogy még csak nullázni se fog senki... Majd meglátjuk..
Na mondjuk itt ez a lelakott paripa 4300-ért, a tapasztalatom, hogy egy ilyet el lehet hozni 3700 körül, ahogy nézem kell rá egy jobbos sárvédő, Na mondjuk itt ez a lelakott paripa 4300-ért. + utazás 150eur, kb 4000 euróból itthon van. és nem bilikék barna belsővel, hanem ezüst feketével, ami azért mutat is valahogy, és fiatalosabb is, 300eft a regadó rá 50 a vizsga, 50 az átírás ha jól számolom ez eddig 1,45 milla honosítva, névre írva... még két kiló hogy benne legyen egy 25i motor 192 lóval.. ha nem lenne, nekem ez is megfelelne...
hát én nem tudom, nekem jó a lelakott, lehet hogy nem vagyok képbe, de neked van aza béna vaj-barna belsős, amit csak 70 felettiek rendelnek meg , nem?
collinsnak meg milyen is van? nem emléxem, semmilyen? :-)
ne haragudj, de tudod milyen az a szép állapotú autó? :) értem, hogy megvan 2misiből a 2.8, de inkább járok egy német nagypapitól vásárolt 50ezret futott gyönyörű 1.8al mintsem, egy fapados lelakott 2.8al, ami úgy néz ki mint amit lehánytak.. 4000euróért milyen z3 kapsz? :D pont ilyet!
azért mert sokkal gazdaságosabb, ha behozol egy korai 1,8-at befizeted rá a 250- 300 regadót, utána teszel bele vérmérsékleted szerinti motort és élvezed, szerintem egyszerűbb is egy átlagembernek, mint külföldi céget alapítani stb stb...
ha azt nézzük, 4000eurótól már vannak 1,8-asok tehát
~1,2 kocsi + utazásű ~300 regadó ~100 vizsga + átírás ~200 motor+ szerelés ------------------------------ 1,8millából megvan a 2,8-as z3 magyar papírral, és kedvező biztosítással + teljesítményadóval, annyi hogy 2 évente tolsz a vizsgán egy 10-est, de ezt a költséget bőven megsporolod a dupla teljesítményadón....
a fékkel már régen megelőztem az egészet, én nem fizetek adót ennek az országnak, szóval nem nagyon érdekel a magyar papír, regadózzon aki támogatni akarja a tolvajokat...
azt viszont nem értem, hogy ha valaki 2.8-ra vágyik, és itthon nem talál, akkor miért is csak a reg.adó befizetése után használhatná itthon? külföldi rendszámok sokasága várja az ily módon hontalan polgárt :)
ha te LEGÁLISAN beleteszel egy m50b25-öt a z3-adba, kb ott jársz, mintha vennél kintről egy m-est, és beregelnéd. az, hogy belelógatod, valóban nem nagy mutatvány. ha már utánamész fékkel, futóművel, akkor biztonságos autód lesz, csak épp papírod nem lesz róla.
tök mindegy, hogy nekem éppen mi van, én nem kötődöm hozzá, itt van a garázsban mellette egy m50 25i blokk kompletten, ha nagyon felmérgelem magam 2 nap alatt beleteszem, de egyelőre még nem döntöttem el, hogy mi legyen a női kocsim sorsa, ha eladom akkor nem sok értelme van szerelni, viszont ha már szerelek lehet, hogy érdemes volna hoznom bele egy 3,2 m3 motort, ugyanannyi ideig tart beletenni azt is...
magyarországon már régen nem előny a nagyobb motor, már csak ha magamból indulok ki, annyira megfelelt az elmúlt 2 évben nekem ez az 1,9... fogyaszt 8-9 litert, 160-180 között szoktam vele pályán menni, természetesen akkor azért többet eszik, abszolút vállalható ez a kocsi ezzel a motorral, egyébként se nagyon láttam még itthon vele senkit száguldozni... azaz kb 10 éve egy kék M roadsterrel egy bedrogozott discotulajdonost a hegyalján...
" A másik, hogy rosszul tudod, a facelift előtti 1.9es nem teljesíti az euro 2 sem, mert 76db helyett 78db a zajszintje, tehát ezért több lényegesen (kb 300e ft) rá a regadó."
nekem van itthon magyar műszaki adatlapom (vizsgalap) és egyértelműen EURO2 azaz 4-es osztály...
"Végül pedig szerintem nincs értelme valami szart megvenni, aztán azt barkácsolgatni, nem készültek ezek az autók olyan régen, hogy ne lehetne találni szép állapotút külföldön, elfogadható áron!"
nem azt mondtam, hogy szart vegyen, de lássuk be aki most behoz egy 2,8-ast és befizeti a regadóját az nem normális, akkor viszont érdemes behozni és beregelni egy olcsóbb 1,8-at és utána beletenni egy normális motort...
értem én, hogy 1.9-ed van, de nehogymár megmagyarázd, hogy a 2.8 valójában semmivel sem jobb. azért ez még viccnek is gyenge. ha valaki youngtimer értékként szeretné tudni a Z3-asát, akkor 1. legyen normálisan papírozva az autó 2. értelemszerűen a minél jobb felszereltség, és egy ritka (ált. nagyobb) motor előny 3. értelmes embernek olyan az autója, mint a fehérneműje
Az, hogy a facelift utáni szebb-e, az szerintem egy elég szubjektív kérdés, tehát első pontnak elég erős :) A másik, hogy rosszul tudod, a facelift előtti 1.9es nem teljesíti az euro 2 sem, mert 76db helyett 78db a zajszintje, tehát ezért több lényegesen (kb 300e ft) rá a regadó. De szerintem az a plussz 10% megéri mert igaz, hogy a 140le sem sok, de legalább elindul nem úgy mint az 1.8 meg a te 1.9ed.. Végül pedig szerintem nincs értelme valami szart megvenni, aztán azt barkácsolgatni, nem készültek ezek az autók olyan régen, hogy ne lehetne találni szép állapotút külföldön, elfogadható áron!
"2.8 az nagy durranás az 1.9 az semmi extra" - a kettő között mi a különbség? gyorsulás és végsebesség
a nagy durranás pedig szerintem nem az egyenes út, hanem a kanyar, szóval mindettő nagy durranás... ha pedig vasárnapi autós vagy és csak mosod, porszívózod a Z3-ast akkor mindkettő egy nagy szar
jó lenne azért tisztában lenni vele, hogy mi az az m42 meg az m43, mert a kettőnek nem sok köze van egymáshoz, az m42 utódja az m44 az m43 pedig az m40 folytatása...
1, a facelift utáni sokkal szebb, ha teheted olyat vegyél!! 2, ha facelift előttit veszel akkor gondolom az ár miatt, akkor viszont inkább 1,8-ast vegyél mert az 1,8 és az 1,9 is euro kettesnek van minősítve, viszont a regadót az életben nem fogják eltörölni, ami ebben az esetben kb a duplája, az 1,8-ra mondjuk 250 az 1,9-re viszont 500
nekem 99.6 havi 1,9-es van 555 lenne most a regadó rá, ha be akarnám fizetni...
szóval vagy vegyél egy facelift utáni-t 6 hengeres motorral (ha tele vagy lével)
vagy pedig vegyél egy 1,8-ast, lehető legöregebbet, legolcsóbbat legjobb állapotban, ha már honosítva van utána olyan motort teszel bele amilyet akarsz 200ezerből.
én pl most cserélem az 1,9-et egy 2500-as 323i motorjára.
A szomszédból írok, az E30-ról. Egy kedves ismerősöm mostanában szeretne venni egy Z3-at. Segítséget kérnék tőletek, a szokásos kérdések érdekelnének: mire figyeljen, típushibák, mi a különbség a motorokban. Ha jól tudom szerelték őket M42vel, vagy az már az M43 volt? Alkatrész beszerezhetőség stb stb.
Minden írásnak nagyon örülnék, hogy segíteni tudjak neki!!
tető kivágás az érdekes játék. ha valakinek olyanja van bedobja az ablakod egy téglával. vagy nem. szóval tök mindegy, hogy vágták-e már ki valakinek, vagy nem, nem jelent semmit. amúgy 400-500 km nem para vele. 1.9 elég jó választás, de van benne némi kompromisszum. úgy értem a 2.8 az nagy durranás az 1.9 az semmi extra. nézelődj itthon még. szerintem fog még előkerülni pár darab április-májusig.
1.9 facelift elötti...miért előtti?mi baj van a későbbivel?1.8 az gyenge mi??az a baj ,hogy a 2.8 után már vagyonadót kell fizetni,nekem a 140 ló ideális,az már megy egész jól,de nem zabálja le a gatyám sem...regadó eltörlés?hát csak győzzük kivárni....a zajt azt azért kérdeztem,mert van,hogy mennék vele 4-5 kilot rokonokhoz,nyáron....
felteszem neked is van,nem félős otthagyni akárhol,nem szabták be a tetőt ,nem volt ebből gond???
én 198cm-rel épphogy de beférek, uh sztem ezzel nemlesz gond.. én a helyedben biztos h németországból hoznám, főleg ha eltörlik a regadót a kismotoros autókra, mert kint sokkal szebbet és megkíméltebbet találsz. ennek az ára 2 misi ami olcsó, de azért mert van benne 132km stb.. szal nem egy óriási vétel. a helyedben 2.8ast vennék, ha hobbiautóként hasznalnad, ha sokat járnál vele akkor 1.9(facelift előtti), de 1.8at semmiképp. ha hobbiautóként hasznalod, akkor nyilván nem fog ugy idegesíteni a zaj, mintha minden héten leugranal vele nyíregyházára meg vissza.. pályán a motor pörög(nem oda való), de felcsukott tetővel semmi problámát nem jelent.
Elgondolkoztam a z3-on nyári hobbiautónak....190 cm vel el lehet férni bent?Kb mennyi a reális ára mostanság egy normális darabnak?Melyik motorral érdemes venni?Mikre kell figyelni,gondolom a tető állapotára nagyon...aztán pl mennyi idő után idegesitő a zaj,ugy értem hosszabb utakon mennyire zavaró?Autopályán mennyire zajos,ugy értem magasabb sebességnél?
Ha minden igaz egy hónapon belül az én nevem is bekerül egy Z3 forgalmijába. :)
Ez első kérdésem máris megfogalmazódott.
A kocsihoz kapott távirányítós kulcsok közül az egyik "nem elem probléma miatt" nem működteti gombnyomásra a központizár-riasztó rendszerét. Valószínűsítem nincs rá feltanítva. Ha valakinek van infója, leírása a műveletsorról azt nagyon megköszönném.
csak a vásznat szedte le róla, hogy a hátsó műanyagplexit kicserélje. számot nem tudok adni, de ha az óbudai maxabónál Kavocska Lászlót (kárrendezési igazgató) megkeresed, ő fog tudni segíteni.. az enyémet is ő intézte, nagyon rendes.
hát ami azt illeti a budapestmotors-nak van embere rá.. az opel maxabohoz fognak küldeni, mivel egy tulaja van a kettőnek és nekik van alvállalkozójuk, aki az enyémet pár hónapja leszedte és visszarakta tökéletesen (nem ázik be)